Ik zit ook klaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Terechte klacht. Daarom FOK!ken - zonder te kijken - tot je het bekende geluidje van Danny Vera hoort.
Dan is het gratis alles, slim bekeken toch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Johnny-V het volgende:
Een tijdje geleden was er een meisje die vond dat zij te grote binnenste schaamlippen had. Vervolgens kwam er een close-up van de operatie waarbij die schaamlippen werden weggesneden. Even serieus....HOEZO laat je jezelf zo op televisie zien?
Ja en ze durfde zeker niet naar de dokter te gaan, maar zichzelf wel op tv te laten zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Johnny-V het volgende:
Een tijdje geleden was er een meisje die vond dat zij te grote binnenste schaamlippen had. Vervolgens kwam er een close-up van de operatie waarbij die schaamlippen werden weggesneden. Even serieus....HOEZO laat je jezelf zo op televisie zien?
Dat snap ik nou totaal niet he, een arts is eng, maar 500.000 man die in je gleuf gluren doet die mensen niksquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Ja en ze durfde zeker niet naar de dokter te gaan, maar zichzelf wel op tv te laten zien
Mensen doen de gekste dingen voor hun '5 minutes of fame'.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dat je zo op tv wilt, onbegrijpbaar.
Flikker op, dit verwacht je niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
Wat ben je voor een hersenloos figuur dat je hem niet op een andere zender drukt wanneer je hoort dat het over aambeien gaat._ Stiekem werd je er gewoon opgewonden van.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kijk liever naar aambeien dan naar Johan Derksen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Adelante het volgende:
Dat snap ik nou totaal niet he, een arts is eng, maar 500.000 man die in je gleuf gluren doet die mensen niks
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kijk liever naar aambeien dan naar Johan Derksen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
Zou hij nu zijn ouders hebben verteld dat hij op tv komt.
gezien ja. Echt WTF zo ranzig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Zit ik op VI Oranje te wachten. Is er een programma waar een gast over zijn aambeien vertelt. Dus ik denk al wtf, zo wil je toch niet op tv. Al een klacht op zich. Gaat die arts hem onderzoeken. Komt dit ook vol in beeld.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |