SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 23:39:01 ]
ja maar dan ben ik de dag erop vet moe en heb ik geen zin om wat zinnigs te doenquote:
wellichtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok
denk je dat het morgen gaat regenen als ik naar johannes fiets
ik stel voor dat je me komt ophalen met je autoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik de dag erop vet moe en heb ik geen zin om wat zinnigs te doen
[..]
wellicht
hoe laat afgesprokenquote:
Gewoon even handje in het broekje tochquote:
heb ik nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stel voor dat je me komt ophalen met je auto
ik probeer je woordenschat naar een hoger niveau te tillenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
paxcon effe normaal nederlands doen
iehlll doe ff normaal baaahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon even handje in het broekje toch
sorryquote:
niet nodig mijn nederlandse perfectquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb ik niet
[..]
ik probeer je woordenschat naar een hoger niveau te tillen
t is goed met jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan koop je er een
je hebt nog 18 uur de tijd
succesquote:
ik ook van de weekquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
morgen ga ik naar de huisarts
ff lekker in me laten snijden jatog
amandelenquote:
deed het pijn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
he bah
vorig jaar ook gehad, was 2 weken goed ziek van
het schijnt dat het nog meer pijn doet als je een kind baartquote:
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
GC / Wat kun je allemaal zeggen over een dik persoon
graag gedaanquote:
hoezo?quote:
OMGquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
maar sof je krijgt wel heel veel pillen mee als t goed is, dat helpt t wel beetje
maar slijm doorslikken oid is echt heel pijnlijk en later krijg je ook nog piepen in je oorvreselijk
toen ik klaar was mee, ben ik 8 kilo afgevallen omdat ik niks vasts kon eten
Ook weer 8 kilo aangekomen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
maar sof je krijgt wel heel veel pillen mee als t goed is, dat helpt t wel beetje
maar slijm doorslikken oid is echt heel pijnlijk en later krijg je ook nog piepen in je oorvreselijk
toen ik klaar was mee, ben ik 8 kilo afgevallen omdat ik niks vasts kon eten
wtf zijn dat voor tijden man !quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:50 schreef JanCees het volgende:
Pff hopelijk slaap ik snel in straks morgen weer om 5:40 op
toen ik dat kreeg, viel ik in 1 sec in slaapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG!!!!!!
ben ook bang voor die narcose
kut tijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wtf zijn dat voor tijden man !
ben ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, het lijkt alsof je 20 bent afgevallen
was je nog naar school gegaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:50 schreef JanCees het volgende:
Pff hopelijk slaap ik snel in straks morgen weer om 5:40 op
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben ik ookgoed he
ik jog iedere dag heel veel
ik ben bang dat ik niet meer wakker wordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik dat kreeg, viel ik in 1 sec in slaap
niets engs aan
goed zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja, je advies opgevolgd natuurlijk
jawel johquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik niet meer wakker word
ik own je op mw2 ps3quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
kut zooi call of duty advanced warfare komt uit tijdens de toetsweek
middelbareschoolproblemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
kut zooi call of duty advanced warfare komt uit tijdens de toetsweek
die jongen zegt dat ie mee gaat en me ijs gaat voerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel joh
en anders heb je toch een goed leven gehad omdat je mij hebt gekend
alweer een anderquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
die jongen zegt dat ie mee gaat en me ijs gaat voeren
ik was vrijdag in rotterdam maar alleen op het stationquote:
liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
die jongen zegt dat ie mee gaat en me ijs gaat voeren
nee nog dezelfdequote:
etsuquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
en sof, de oplosbare hechtingen zeg maar in je keel, blijft ook hele tijd hangen en dan heb je hele tijd het gevoel dat het eruit moet en probeer je te spugen maar dat moet je juist niet doen![]()
oke nu stop ik
Was er niemand die je keeltje wilde doorsmeren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
lief
op 1ste dag had ik een raketje en potje appelmoes als avondeten.
ga in de kerstvakantie doen denk ikquote:
ohh daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was vrijdag in rotterdam maar alleen op het station
wil je dat ik in je waffel ga cummen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was er niemand die je keeltje wilde doorsmeren?
wat wil je laten snijden? wrat ofzo kan hij gewoon doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
weten jullie of een huisarts ook kan snijden of moet je daarvoor echt in ZH zijn?
een bultje ergensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
wat wil je laten snijden? wrat ofzo kan hij gewoon doen
Nee, maar dit soort opmerkingen kan ik niet tegen sof maken dus ben jij het slachtofferquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je dat ik in je waffel ga cummen?
ligt er aan denk ikquote:
Dan moet je gewoon je mond houden, Mortaxx.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, maar dit soort opmerkingen kan ik niet tegen sof maken dus ben jij het slachtoffer
oke ben benieuwd morgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt er aan denk ik
hoe groot en waar het zit
Ben jij niet 1.60 ofzo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja kan wel maar altijd zo druk altijd als iemand tegen mijn aanloopt zeg ik og comin trough
ik wil niet weten waar dat bultje zit....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
als die gaat snijden, wil ik dat paxje erbij is zodat ik in zn hand kan knijpen
je mag ook mijn lid vasthoudenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
als die gaat snijden, wil ik dat paxje erbij is zodat ik in zn hand kan knijpen
hoezo niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar dat bultje zit....
Op zijn piemel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar dat bultje zit....
1,80 kk idioot en ik ben 16 geen 14 kk joodquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij niet 1.60 ofzo?
of niet zo schelden johquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1,80 kk idioot en ik ben 16 geen 14 kk jood
Hoezo zou ik joods zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1,80 kk idioot en ik ben 16 geen 14 kk jood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |