hoeveel vierkante meter? Lijkt best groot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Woonkamer vanuit achterkant, eerste opening links is naar gang met badkamer en slaapkamer.. Tweede opening is keuken
[ afbeelding ]
Keuken
nicequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Woonkamer vanuit achterkant, eerste opening links is naar gang met badkamer en slaapkamer.. Tweede opening is keuken
[ afbeelding ]
Keuken
Valt mee, haha alleen de woonkamer is groot.. De rest is kleinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel vierkante meter? Lijkt best groot.
Goed geregeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze komen dit weekend ook en blijven dan heel het weekend slapen. En zij gaan laminaat leggen en behangen en i kga werken
![]()
omg liefquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze komen dit weekend ook en blijven dan heel het weekend slapen. En zij gaan laminaat leggen en behangen en i kga werken
![]()
washington dc?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de stad van vriendelijk en sympathieke mensen
En jij bent 14, pleur opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
pokerstars zijn echt stelletje kanker lijers
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vertel het me?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
16 kk joodquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En jij bent 14, pleur op
quote:
nah kyk ik was eerst zo goed bezig toch ik had zo 1,65 toernooi gewonnen 215 dollar ebij en nu nog maar 50 overquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vertel het me?
Ik moest lang wachte nop mn cashout.
48 uur man
Kleine downswing man kan gebeuren. Gewoon bijstorten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nah kyk ik was eerst zo goed bezig toch ik had zo 1,65 toernooi gewonnen 215 dollar ebij en nu nog maar 50 overecht slecht gaat t laaste tijd
oftewel je kan niet pokerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nah kyk ik was eerst zo goed bezig toch ik had zo 1,65 toernooi gewonnen 215 dollar ebij en nu nog maar 50 overecht slecht gaat t laaste tijd
Woonkamer breng je toch de meeste tijd door. Kost wel veel zeker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Valt mee, haha alleen de woonkamer is groot.. De rest is klein. Badkamer is gewoon ech douche en wastafel en dat is het, meer ruimte is er niet.. En slaapkamer is alleen bed en klaar, daar is ook niet meer ruimte voor iets anders
Liever niet. BD'tje enzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wats je naam? DM anders effe poker pro labs
hou je bek als ik niet kon pokeren waarom win ik dan van 500+ man en word ik 1ste?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oftewel je kan niet pokeren
Als je kan pokeren waarom ben je dan ook veel kwijt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hou je bek als ik niet kon pokeren waarom win ik dan van 500+ man en word ik 1ste?
belasting dienst ahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die rakkers die je geld legaal stelen.
foute brmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je kan pokeren waarom ben je dan ook veel kwijt?
Ik deed eerst telkens heads up van 30 dollar wat best wel dom isquote:
Thanksquote:
400 excl. Sociale woningbouw hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Woonkamer breng je toch de meeste tijd door. Kost wel veel zeker?
Oh, misschien heb ik dan wel tegen je gespeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik deed eerst telkens heads up van 30 dollar wat best wel dom isNu speel ik die Sit n go van 50 cent enz weer beetje opbouwen
ik scheld altijd bij poker dus misschien wel als je in de chat zag maar ben nu gemute voor 1 maandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, misschien heb ik dan wel tegen je gespeeld.
Maar speel weinig 30s meer.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik scheld altijd bij poker dus misschien wel als je in de chat zag maar ben nu gemute voor 1 maand
Kan je me leren grinden? ik snap niet echt heo het moet en dat internet ja snap nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Heb chat altijd blocked.
Maar speel niet meer.
Mn brein werd er helemaal fucked up van hele dag 60$-100$ turbo husng grinden.
Kon er niet meer van slapen na een tijdje hele tijd was mn brein bezig.
Wat snap je niet aan grinden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan je me leren grinden? ik snap niet echt heo het moet en dat internet ja snap niet
en hoeveel was je eerste storting ?
Hoe je het allemaal zo bij moet houden en wat je precies moet grinden omdat ik geen cash tables speel ik weet niet of je SNG kan grinden opzich en winnen danquote:
Nee, pokeren kun je doorhebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef Typisch het volgende:
pokeren fucked je up man
kansspel waar je soms denkt dat je het door hebt
Holdem Manager downloaden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe je het allemaal zo bij moet houden en wat je precies moet grinden omdat ik geen cash tables speel ik weet niet of je SNG kan grinden opzich en winnen dan
Ja, maar als je tegen mensen speelt die het niet of minder door hebben wordt het steeds meer kans. Zeker online bij die toernooitjes om 30 cent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, pokeren kun je doorhebben.
Desondanks verliest 95% consistent.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar als je tegen mensen speelt die het niet of minder door hebben wordt het steeds meer kans. Zeker online bij die toernooitjes om 30 cent.
Althans, dat is mijn beleving.
Ik grind wel soms, bv 4x 0,50 maar dan verlies ik er 3 en win er 1 en dan heb ik 2 dollar erin en 2 dollar eruit dus geen nut en ik heb wel pokertracker is dat even goed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Holdem Manager downloaden.
En push n fold charts knallen.
En ICM begrijpen.
Dan kan je sngs wel winnen.
Is trouwens ziekelijk veel werk tegenwoordig om sngs te winnen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keuken
Ja ook wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik grind wel soms, bv 4x 0,50 maar dan verlies ik er 3 en win er 1 en dan heb ik 2 dollar erin en 2 dollar eruit dus geen nut en ik heb wel pokertracker is dat even goed?
ja maar das altijd ik raak de concentratie kwijt, ik kan goed focusen op 1 maar ja 4 bv word al weer te veel en ik wil gewoon een hogere bankroll krijgen en nu ja gebeurt er niks alleen zakt het telkensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ook wel.
Ja dat kan. Het gaat om langer termijn resultaten.
ja klopt maar ook als die fish en donks die all in gaan met 23 ofzo en dan een straat makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zit weinig geld meer in poker.
Idioot veel tijd/energie voor relatief weinig geld.
Beter gewoon studeren.
Trusten. Veel plezier in Polenquote:
fijne vlucht alvastquote:
ja schatjequote:
'dit'quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vin jou echt beste van dit sc
dankjewel ofquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vin jou echt beste van dit sc
hey lekker dingquote:
nee jij wel?quote:
met wie?quote:
paxcon?quote:
Heeft Voldemort een grote???quote:
zou hier eigk ook moeten gebeuren, maar wij zijn wat netterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik word op zo forum helemaal kapot gehaat voor homofobie![]()
![]()
waarom zou dat moeten ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou hier eigk ook moeten gebeuren, maar wij zijn wat netter
wat bedoel je preciesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou hier eigk ook moeten gebeuren, maar wij zijn wat netter
Tolerantie is een kwestie van willen, niet van kunnenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarom zou dat moeten ik kan er niks aan doen
soms wel hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee die tijden dat jij wakker bent trek ik niet
geen idee wat je net zeiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tolerantie is een kwestie van willen, niet van kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |