Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar als je tegen mensen speelt die het niet of minder door hebben wordt het steeds meer kans. Zeker online bij die toernooitjes om 30 cent.
Althans, dat is mijn beleving.
Ik grind wel soms, bv 4x 0,50 maar dan verlies ik er 3 en win er 1 en dan heb ik 2 dollar erin en 2 dollar eruit dus geen nut en ik heb wel pokertracker is dat even goed?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Holdem Manager downloaden.
En push n fold charts knallen.
En ICM begrijpen.
Dan kan je sngs wel winnen.
Is trouwens ziekelijk veel werk tegenwoordig om sngs te winnen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Woonkamer vanuit achterkant, eerste opening links is naar gang met badkamer en slaapkamer.. Tweede opening is keuken
[ afbeelding ]
Keuken
Ja ook wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik grind wel soms, bv 4x 0,50 maar dan verlies ik er 3 en win er 1 en dan heb ik 2 dollar erin en 2 dollar eruit dus geen nut en ik heb wel pokertracker is dat even goed?
ja maar das altijd ik raak de concentratie kwijt, ik kan goed focusen op 1 maar ja 4 bv word al weer te veel en ik wil gewoon een hogere bankroll krijgen en nu ja gebeurt er niks alleen zakt het telkensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ook wel.
Ja dat kan. Het gaat om langer termijn resultaten.
ja klopt maar ook als die fish en donks die all in gaan met 23 ofzo en dan een straat makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zit weinig geld meer in poker.
Idioot veel tijd/energie voor relatief weinig geld.
Beter gewoon studeren.
Trusten. Veel plezier in Polenquote:
fijne vlucht alvastquote:
ja schatjequote:
'dit'quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vin jou echt beste van dit sc
dankjewel ofquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vin jou echt beste van dit sc
hey lekker dingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |