SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 23:39:01 ]
ja maar dan ben ik de dag erop vet moe en heb ik geen zin om wat zinnigs te doenquote:
wellichtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok
denk je dat het morgen gaat regenen als ik naar johannes fiets
ik stel voor dat je me komt ophalen met je autoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik de dag erop vet moe en heb ik geen zin om wat zinnigs te doen
[..]
wellicht
hoe laat afgesprokenquote:
Gewoon even handje in het broekje tochquote:
heb ik nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stel voor dat je me komt ophalen met je auto
ik probeer je woordenschat naar een hoger niveau te tillenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
paxcon effe normaal nederlands doen
iehlll doe ff normaal baaahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon even handje in het broekje toch
sorryquote:
niet nodig mijn nederlandse perfectquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb ik niet
[..]
ik probeer je woordenschat naar een hoger niveau te tillen
t is goed met jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan koop je er een
je hebt nog 18 uur de tijd
succesquote:
ik ook van de weekquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
morgen ga ik naar de huisarts
ff lekker in me laten snijden jatog
amandelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |