Faalotelli gaat weer ouderwets niks presteren deze wedstrijdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:32 schreef hhh38 het volgende:
Die 4-0
Dat is alweer zo lang geleden, nu worden ze opgerold waarschijnlijk
Liverpool 2004-2005 #NeverForgetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:32 schreef hhh38 het volgende:
Die 4-0
Dat is alweer zo lang geleden, nu worden ze opgerold waarschijnlijk
Finale moest natuurlijk PSV-Liverpool zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Liverpool 2004-2005 #NeverForget
Ambrosini ole olequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Finale moest natuurlijk PSV-Liverpool zijn.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is Danyaal Stawrridge nog blessa?
Dat was sneu jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had wel medelijden met AZ die dag erop
alsof het iets boeit dat bale er niet is...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:08 schreef Nober het volgende:
Liverpool mist Sturridge en dat is toch iets erger dan Real Madrid zonder Bale.
1-6
Alkmaarderhoutquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Timmertje Timmertje Timmertje
Barry opdam. Als je er zo over nadenkt waren het toch vrij beperkte spelers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spektakel met Kromkamp die soms uitkwam op linksbuiten
Buskermolenbaas en Ali Elkhattabiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barry opdam. Als je er zo over nadenkt waren het toch vrij beperkte spelers.
Kanker neger Perez ook toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buskermolenbaas en Ali Elkhattabi
Weet je wie toen ook nog goed waren. Newcastle.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was die kankah nigga echt goed
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet je wie toen ook nog goed waren. Newcastle.
Shearer en Bellamy , beter ga je niet snel zienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet je wie toen ook nog goed waren. Newcastle.
Nu hebben ze busjes vol met Fransen en Nederlanders.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Shearer en Bellamy , beter ga je niet snel zien
Ik hoop op een degradatie . Hebben geen enkel idee wat ze doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu hebben ze busjes vol met Fransen en Nederlanders.
Beetje NAC verhaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop op een degradatie . Hebben geen enkel idee wat ze doen
Klopt. Ook de fans die het meest in een voetbalshirt lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In potentie gewoon een Engelse topclub
Toch wel sneu, net als Leeds.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Ook de fans die het meest in een voetbalshirt lopen.
D. Motorclubquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is livew poowl een:
A: Topclub
B: Subtopclub
C: Middenmotor
Kies er 1.
Liverpool is een stad (city) en district van het graafschap Merseyside in het noordwesten van Engeland, aan de noordzijde van de rivier de Mersey. Tot 1974 was de stad gelegen in het uiterste zuidwesten van het graafschap Lancashire. Liverpool werd als een borough opgericht in 1207 in dit graafschap en kreeg haar stadsrechten in 1880. In 2012 had Liverpool zo'n 466.415 inwoners (scousers genaamd), in het Liverpool Urban Area wonen ongeveer 816.216 mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is livew poowl een:
A: Topclub
B: Subtopclub
C: Middenmotor
Kies er 1.
Helaas, uw poging tot grappig doen is mislukt. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Liverpool is een stad (city) en district van het graafschap Merseyside in het noordwesten van Engeland, aan de noordzijde van de rivier de Mersey. Tot 1974 was de stad gelegen in het uiterste zuidwesten van het graafschap Lancashire. Liverpool werd als een borough opgericht in 1207 in dit graafschap en kreeg haar stadsrechten in 1880. In 2012 had Liverpool zo'n 466.415 inwoners (scousers genaamd), in het Liverpool Urban Area wonen ongeveer 816.216 mensen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wou net zeggen. PowerLoungen kom er maar in.
jij kan niet voetballenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Helaas, uw poging tot grappig doen is mislukt. Probeer het nog eens.
CR7 >>>>>>>>>>>>>> Robbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Omdat CR7 een mattie is van Robben ben ik voor Real Madrid.
Hattrick, minimaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Balotelli,
Gaat hij het vanavond waarmaken?
nopequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Balotelli,
Gaat hij het vanavond waarmaken?
Deze man weet. De originele uitvoering is altijd beter.quote:
nee noob, liverpool had dit al veel eerder bedacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:40 schreef Breekfast het volgende:
Zitten ze nu serieus het clublied van FC Twente te jatten?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee noob, liverpool had dit al veel eerder bedacht.
Denken dat fc twente hier eerder mee was![]()
[..]
Niet iedereen is even slim natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:43 schreef Zorro het volgende:
Heerlijk, supporters die weten dat ze dat aangehouden
"You never walk alone, you neeeeveeer waaaalk aaaalooone"
moeten zingen en niet dat afschuwelijke
"You never walk alone. Alone. You never walk. Alone. Alone."
Voor voetbalsupporters in elk geval wel ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet iedereen is even slim natuurlijk
Is ook vrij lastig om een nummer niet te verneuken
Eckte bazen doen dat tegelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godverdomme Fifa doen en aan je pik sjorren tot diep in de nacht
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
en dan nof 5-0 winnenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Ben je zijn tante?xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:45 schreef KingRoland het volgende:
Ben je zijn tante?beter geweest als je zei: ben je zijn pa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds ie er zo veel in stampt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
sinds wanneer is ronaldo een spits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Klopt maar is minder realistisch. Ik bedoel een man voor een vrouw zien is een beetje moeilijk, al is dat wel mogelijk bij sommige mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beter geweest als je zei: ben je zijn pa?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws, ik kijk vandaag ook
Gezelligquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk, we hadden je gister ook al gemistquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
wat een kutzin is ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
Balotelli en Italiaan in een zin blijft kut.
Ja, ik heb de samenvattingen gezien en dat hoogtepunt van Sjek was ook nog bij DWDD.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk, we hadden je gister ook al gemist![]()
Ik hoop dat je Sjek gister had gezien hoe hij helemaal stuk ging om hoe groot Bert van Oranje was?
En hoe Het Trots van het Noorden er 2 in prikte?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben een klein beetje voor Liverpool
Ok geef het doorquote:
IK BEGRIJP WAAROM JE NIET MEER MAG KEEPEN IKER CASILLAS BIJ REAL MADRIDquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ah die niet zo goeie keeper staat op doel bij Real.
Oja vandaag is CapsLock dagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
IK BEGRIJP WAAROM JE NIET MEER MAG KEEPEN IKER CASILLAS BIJ REAL MADRID
JE KAN ER GEEN HOUTJE TOUWTJE MEER VAN
Nou alleen dan minder geforceerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Vasion het volgende:
Heerlijk sfeertje.
Bijna net zo mooi als bij Feyenoord.
lolquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Vasion het volgende:
Heerlijk sfeertje.
xdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:00 schreef Vasion het volgende:
Heerlijk sfeertje.
Je hebt nog 7 andere om uit te kiezen!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het geen leuke wedstrijd tot nu toe.
Einde bericht.
Ja maar, laat ik het zo zeggen: Die 40 doelpunten van gisteren zie ik er nog niet van komen vandaag.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je hebt nog 7 andere om uit te kiezen!
Neuh. Ik doe niet aan streams. Ik lig lekker met mijn kat op bed tv te kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mag hij niet zien aangezien hij geen belasting betaalt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maargoed, dat was ook wel heel uniek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar, laat ik het zo zeggen: Die 40 doelpunten van gisteren zie ik er nog niet van komen vandaag.
Katquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Ik doe niet aan streams. Ik lig lekker met mijn kat op bed tv te kijken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Ik doe niet aan streams. Ik lig lekker met mijn kat op bed tv te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:07 schreef KingRoland het volgende:
assist zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die deed het maar kortquote:
1quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
Hoevaak heeft Balotelli al voor Liverpool gescoord dit seizoen?
Doelpunten of spelersvrouwen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
Hoevaak heeft Balotelli al voor Liverpool gescoord dit seizoen?
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:09 schreef JanCees het volgende:
CALMA CALMA CALMA CALMA CALMA
GOOOOOOOOOLLLLLLLLLL DE RONALDOOOOOOO
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
CALMA CALMA CALMA CALMA
dus?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Totaal niet. Di Maria hoort bij de 10 beste van de wereld.
Serieusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wordt weer mooi zaterdag. Jammer dat het om 6 uur is
Oké.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk gala-dortmund, veel leuker joh
dit is een topwedstrijd johquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij houdt er wel vaker een belachelijke of in ieder geval onverklaarbare mening op na.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga eens studeren jij, hup, kssst!quote:
Haags_kwartiertje gaf laatst nog toe dat hij niet van voetbal houdt, wat wil je dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij houdt er wel vaker een belachelijke of in ieder geval onverklaarbare mening op na.
Real Madrid boeit mij nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij houdt er wel vaker een belachelijke of in ieder geval onverklaarbare mening op na.
Slechte timing na die goal van Ronaldoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje gaf laatst nog toe dat hij niet van voetbal houdt, wat wil je dan.
Is nooit goed geweest dus hoe kan hij slecht zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Marcelo is echt schandalig slecht.
Momenteel lijkt de passing van het duo Oleguer - Wielaert hoogstaand.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Is nooit goed geweest dus hoe kan hij slecht zijn?
ahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Omdat het een volledig weggegooide "kans" was.
Valt de eerste helft nog wel hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef JanCees het volgende:
Ronaldo bijna met z'n tweede van de avond
Ervanuitgaande dat NF promoveert is dat misschien wat hoog gegrepen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
als balotelli voor het eind van het seizoen niet bij nottingham forest wilt spelen moet ie toch beter zijn best gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |