Een beetje welquote:
Ja, te Yummiej eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Tchock het volgende:
Deze foto elke keer in beeld als je op dit topic klikt godverdomme
[ afbeelding ]
Niet slecht toch!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort opmerkingen van jou beginnen nu toch wel op te vallen.quote:
Meer iets voor de Sex SC.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dus netjes.quote:
Hoverhand!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
Alleen zijn rechterhand zweeft een beetje. Dat is jammer.
Het is allemaal begonnen na dat aanduwen van Faxie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het begint idd op te vallen, die opmerkingen van je
Ik vind het niet te bloot, hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef rival het volgende:
[..]
Te bloot voor hier maar niet bloot genoeg voor daar dus
Ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen van jou beginnen nu toch wel op te vallen.
Friendzone.quote:
Zullen we een friendzone beginnen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je zo ligt als op die foto is het een best goede friendzone lijkt mij.
Die chick?quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
I'm gonna go. Ik hoop dat morgen, wanneer ik wakker word, dit topic dicht is en er een nieuwe met een leuke TT is
.
Ken je het fenomeen hoverhand niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dit de friendzone is zit ik ook in de friendzone bij mijn vriendin denk ik
Nee, krijg je roddels van hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen we een friendzone beginnen dan?
Ook.quote:
Hij mag Crack niet aanraken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen hoverhand niet?
[ afbeelding ]
Uiteraard ken ik dat maar gelet op haar niet-hoverende lichaam en zijn andere hand denk ik niet dat dat hier gaande is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gast heb ik wat minder meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, krijg je roddels van hier.
[..]
Ook.
Die leg je toch gewoon neerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteraard was de opmerking humoristisch bedoeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik dat maar gelet op haar niet-hoverende lichaam en zijn andere hand denk ik niet dat dat hier gaande is.
Ja, nogal. Of hij durft niet.quote:
Van Rhijnsburgse Boysquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle 11 verkopen aan Rijnsburgse Boys
Sterkte.quote:
Ik bied 50 centquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle 11 verkopen aan Rijnsburgse Boys
Misschien wat voor DOVO of FC Liendenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Uien hebben al een betere rechtsback
Met een beetje geluk is een zieke weer terug, en dan kan ik vrij krijgenquote:
Ja maar daar verdenken we je nu toch al van.quote:
Lienden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien wat voor DOVO of FC Lienden
Stomme zieke mensen altijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is een zieke weer terug, en dan kan ik vrij krijgen![]()
Ik ga er maar niet van uit
Je ziet haar handen ook niet hé. Wellicht heeft ze een mes tegen zijn ballen.quote:
Zelfs da... Mm Okquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je ziet haar handen ook niet hé. Wellicht heeft ze een mes tegen zijn ballen.
Sowieso is Vitesse aids aan je ogen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef yats het volgende:
Vroeg iemand zich vanmiddag nu af of ik barcelona-vitesse zou kijken? Hierom dus niet...
En Achenteh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alleen Pröpper kan je trots op zijn. Rest is gehuurd
Zolang je dat maar niet bij jou in de wijk roept...quote:
Ik heb niet de behoefte om dat te roepen. Iedereen weet toch dat het zo is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet bij jou in de wijk roept...
Je weet dat we maar met twee huurlingen spelen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alleen Pröpper kan je trots op zijn. Rest is gehuurd
Het is ook verdrietig om te zien dat iedereen bij Barça zo veel harder werkt. Dat ze minder kunnen voetballen is tot daar aan toe, maar ze verliezen gewoon elk duel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik de Boer was, had ik bepaalde spelers in de rust loeihard in de ballen getrapt. Stelletje kaffers.
Dit. Maar Siggy moet blijven staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik de Boer was, had ik bepaalde spelers in de rust loeihard in de ballen getrapt. Stelletje kaffers.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spelers van bijvoorbeeld APOEL doen dat wel, werken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook verdrietig om te zien dat iedereen bij Barça zo veel harder werkt. Dat ze minder kunnen voetballen is tot daar aan toe, maar ze verliezen gewoon elk duel.
Ach, scoren gaan we toch niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Maar Siggy moet blijven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |