SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is dat buitenspel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef Vasion het volgende:
Is dit geen buitenspel? Als dit geen buitenspel is.. dan is het.. dan is het voorbij
Online...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Denk je dat zelf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef alors het volgende:
Ah GGMM zit zeker weer in het stadion, dat hij niet kan reeksen.
GGMM in het stadion? Aan welke pillen zit jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef alors het volgende:
Gek zeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Cillessen: "We gaan naar Barcelona om te winnen"
ahahahah hoe kan hij dat zeggen inderdaad hij staat al 1-0 achterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Dus wordt het niet automatisch 2, en omdat sommige mensen geilen op snel een nieuwe openen is er geen tijd om #2 te typen.quote:
ga je lekker op je zolder jongenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een reeks was gebeurde dat ook niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus wordt het niet automatisch 2, en omdat sommige mensen geilen op snel een nieuwe openen is er geen tijd om #2 te typen.
Ik hoop geen Amsterdamse, daar kan wel eens wat mis mee zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
GGMM in het stadion? Aan welke pillen zit jij.
natuurlijk. wij zijn het dordrecht van europa. proberen het wel leuk, maar uiteindelijk sta je met lege handenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
APOEL verloor hier met 1-0.. En Ajax gaat met ... verliezen
Nee? Oh, ik dacht dat het nummer dan automatisch werd toegevoegd en opgehoogd bij een nieuw deel. My bad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als het een reeks was gebeurde dat ook niet.
quote:
Gaat goed hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Smoofie het volgende:
Ga dan compact spelen gvd. Kijk hoe slecht ze spelen.
Als er in de eerste TT #1 stond wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee? Oh, ik dacht dat het nummer dan automatisch werd toegevoegd. My bad.
balbezit is overschatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Heeft Ajax uberhaupt al balbezit gehad?
Cruijff gaat heel tevreden zijn over zijn club.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
Haha Ajax wordt bijna net zo erg weggespeeld als tegen Real toen
Ben nu al benieuwd naar de column van Cruijff
Ik denk ga voor een 5-1. Een zeker iemand gaat dit niet leuk vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]alors
Wat gaat het volgend jou worden?
Ik gok op een 7-0
Ah zo, helder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als er in de eerste TT #1 stond wel.
Volgens mij.
Volgens TS.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
Mensen die dit gaan kijken ipv Roma - Bayern.
real was anders. toen hadden we nog 60% balbezit ook. alleen 5 uitbraken en 4 doelpunten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
inclusief mooie effectjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
Meeste fouten worden begaan bij balbezit. Beter de bal bij Barca laten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Heeft Ajax uberhaupt al balbezit gehad?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Werkt goed man die revolutie in Amsterdam
Begint echt zijn vruchten af te werpen
Heerenveen supporters wanneer ze tegen PSV moeten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ga voor een 5-1. Een zeker iemand gaat dit niet leuk vinden
Hap hap hapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, daar win je dus dan wel mee tegen Barça als die 120 miljoen op het veld staat.
Voordat De Boer kwam waren ze jaren geen kampioen geworden en hadden ze moeite qua financiën. Nu hebben ze 100 miljoen+ op de bank en zijn ze 4 keer kampioen geworden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Werkt goed man die revolutie in Amsterdam
Begint echt zijn vruchten af te werpen
Ja en europees doen ze het ook geweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voordat De Boer kwam waren ze jaren geen kampioen geworden en hadden ze moeite qua financiën. Nu hebben ze 100 miljoen+ op de bank en zijn ze 4 keer kampioen geworden.
Tel uit je winst.
en net of er een ajacied wakker van ligt dat je in camp nou nogal kansloos verliestquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voordat De Boer kwam waren ze jaren geen kampioen geworden en hadden ze moeite qua financiën. Nu hebben ze 100 miljoen+ op de bank en zijn ze 4 keer kampioen geworden.
Tel uit je winst.
Mijn hemel, wat ben jij dom zeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en europees doen ze het ook geweldig, daar ging het om toch?
Neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heerenveen supporters wanneer ze tegen PSV moeten?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poehéé, wat knap
Kampioen van de mickey mouse league
Weet niet meer welk seizoen, maar ik bedoel die kansloze 2-0 nederlaag ofzo, wat ook 15-0 had kunnen zijn.Die wedstrijd waarna Cruijff die column schreef en Jol opstaptequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
real was anders. toen hadden we nog 60% balbezit ook. alleen 5 uitbraken en 4 doelpunten.
beetje zoals ajax - psv dit seizoen, maar dan kanslozer
Je had net zo goed de materiaal man kunnen opstellenquote:
3e.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef hottentot het volgende:
Zou de enige doelpoging van Ajax in de 1e of in de 2e helft plaatsvinden?
Twee zelfsquote:
Lama nu snap ik hetquote:
Donderdag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik de grap maken over wanneer Feyenoord speelt?
Snoeks is een man van de cijfertjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
Snoeks zit op www.cijfertjes.nl te kijken of zo?
PSVquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zou dit Barça stevig wegcounteren.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat ben jij dom zeg.
Was hij ooit wel iets dan?quote:
Bokswedstrijden bij de NOS?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:02 schreef Againzender het volgende:
Ja Snoeks, Ajax is kansloos. Ga weer lekker bokswedstrijden doen, daar was je best goed in.
Ben benieuwd of hij deze wedstrijd nog in beeld komtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je had net zo goed de materiaal man kunnen opstellen
Ik snap dat lacherige om Ajax Europees echt niet, heb je de rest van Nederland al eens gezien? Ik vind het ook leuk als ze op hun muil gaan, maar dat Ajax goed bezig is lijkt me duidelijk. Daar doet weggespeeld worden tegen Barca weinig aan af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en europees doen ze het ook geweldig, daar ging het om toch?
Tegen een amateurclub als Feyenoord lijkt iedere speler wel van wereldklassequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Bij zijn debuut en tegen Feyenoord uit.
Zit je te kijken in je ajax pyjama ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap dat lacherige om Ajax Europees echt niet, heb je de rest van Nederland al eens gezien? Ik vind het ook leuk als ze op hun muil gaan, maar dat Ajax goed bezig is lijkt me duidelijk. Daar doet weggespeeld worden tegen Barca weinig aan af.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap dat lacherige om Ajax Europees echt niet, heb je de rest van Nederland al eens gezien? Ik vind het ook leuk als ze op hun muil gaan, maar dat Ajax goed bezig is lijkt me duidelijk. Daar doet weggespeeld worden tegen Barca weinig aan af.
800 dacht ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel supporterts zijn er trouwens mee naar Camp Nou?
Als zelfs Feyenoord Ajax 90 minuten lang kan wegspelen dan weet je dat er ergens iets mis zit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik de grap maken over wanneer Feyenoord speelt?
sorry, heeeeeel lang geleden. (ben 40)quote:
40-45. Lange treinreis dat wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel supporterts zijn er trouwens mee naar Camp Nou?
Nederland europees gezien interesseert me geen fuck. Barca, Dortmund welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh dat jaar zelfs. ben een beetje in de war door al die real wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet niet meer welk seizoen, maar ik bedoel die kansloze 2-0 nederlaag ofzo, wat ook 15-0 had kunnen zijn.Die wedstrijd waarna Cruijff die column schreef en Jol opstapte
0-1.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelfs Feyenoord Ajax 90 minuten lang kan wegspelen dan weet je dat er ergens iets mis zit.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
Roma - Bayern:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden ze weer hopeloos falen als ze voorronde moeten spelen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stilte voor de stilte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft Barca even uit laten razen, helaas ten koste van een doelpunt. Ajax neemt langzamerhand het initiatief over.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax heeft Barca even uit laten razen, helaas ten koste van een doelpunt. Ajax neemt langzamerhand het initiatief over.
Niet echt, maar ik had daar toch graag Immers en Kazan zien spelen ipv hun.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zit je te kijken in je ajax pyjama ofzo.
Jij hebt er kijk op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax speelde gewoon met Feyenoord zoals een kat met een muis, vervolgens gingen we met een 0-1 overwinning en 3 punten terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zelfs Feyenoord Ajax 90 minuten lang kan wegspelen dan weet je dat er ergens iets mis zit.
*henquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik had daar toch graag Immers en Kazan zien spelen ipv hun.
Deze man snapt er niks van. Je moet als ploeg die inmiddels 4X landskampioen is geworden toch wel wat meer presteren dan de groepsfase van de CL niet doorkomen.quote:
en heeft niet meer lang. net als boëtius 2 verrotte knieënquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef Merkie het volgende:
Kishna is niet echt een getalenteerde speler, of wel?
Ah, je echte club wint niks dus heb je voor wat buitenlandse clubs gekozen om nog wat te juichen. Prima natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland europees gezien interesseert me geen fuck. Barca, Dortmund wel
Shakira zou spontaan zwanger worden als de kazimkazim ziet spelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik had daar toch graag Immers en Kazan zien spelen ipv hun.
RIP...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
en heeft niet meer lang. net als boëtius 2 verrotte knieën
Volgens mij heb jij die wedstrijd niet gekeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde gewoon met Feyenoord zoals een kat met een muis, vervolgens gingen we met een 0-1 overwinning en 3 punten terug
Ik zat niet in het stadion neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die wedstrijd niet gekeken.
Ja hoor goos, droom zachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, je echte club wint niks dus heb je voor wat buitenlandse clubs gekozen om nog wat te juichen. Prima natuurlijk.
Topspelers willen ook echt in de skeredivisie spelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Deze man snapt er niks van. Je moet als ploeg die inmiddels 4X landskampioen is geworden toch wel wat meer presteren dan de groepsfase van de CL niet doorkomen.
Die heeft nog een ritje tegoed inderdaad, Pique schijnt al 2 keer vreemd te zijn gegaan dus nu is het haar beurt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Shakira zou spontaan zwanger worden als de kazimkazim ziet spelen.
Nee, want dat is afhankelijk van de lotingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Deze man snapt er niks van. Je moet als ploeg die inmiddels 4X landskampioen is geworden toch wel wat meer presteren dan de groepsfase van de CL niet doorkomen.
Veel plezier er mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor goos, droom zacht![]()
Omdat Frank Snoeks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef alors het volgende:
Waarom zegt hij SUarez, het accent staat op de a
Die andere ticket is voor mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft nog een ritje tegoed inderdaad, Pique schijnt al 2 keer vreemd te zijn gegaan dus nu is het haar beurt.
Haha ja. Ik gebruikte slechts de woorden van Frank de Boer. Alhoewel, die ging zelfs nog een stap verder door te zeggen dat Ajax op elk vlak zwakker was. Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax speelde gewoon met Feyenoord zoals een kat met een muis, vervolgens gingen we met een 0-1 overwinning en 3 punten terug
Daar gaat het niet om, Ajax word hier, ondanks het missen van ervaring en topspelers, kinderlijk eenvoudig weggespeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Topspelers willen ook echt in de skeredivisie spelen.
En zoals bij psv is gebleken hoeft een sterke selectie geen successen te garanderen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 21:09:26 ]
Onzin. Ajax verliest normaal gesproken van alle clubs uit pot 1 en 2.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want dat is afhankelijk van de loting
Daar is de afgelopen jaren ook geen kans voor geweest hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je wil beweren dat ze al 4x ongelukkig hebben geloot? Bullshit, het is europees gewoon triest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die Pique meer van de Andersonnetjes was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heeft nog een ritje tegoed inderdaad, Pique schijnt al 2 keer vreemd te zijn gegaan dus nu is het haar beurt.
What else is new.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:09 schreef Againzender het volgende:
verdomme cillessen die had je kunnen heben
stoute Gquote:
Volgens Snoeks gaan Suarez en Neymar ook moeten concurreren om een basisplaats. Het moet allemaal maar kunnen bij de NOSquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:08 schreef alors het volgende:
Waarom zegt hij SUarez, het accent staat op de a
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |