SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is dat buitenspel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef Vasion het volgende:
Is dit geen buitenspel? Als dit geen buitenspel is.. dan is het.. dan is het voorbij
Online...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Denk je dat zelf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef alors het volgende:
Ah GGMM zit zeker weer in het stadion, dat hij niet kan reeksen.
GGMM in het stadion? Aan welke pillen zit jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef alors het volgende:
Gek zeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Cillessen: "We gaan naar Barcelona om te winnen"
ahahahah hoe kan hij dat zeggen inderdaad hij staat al 1-0 achterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Dus wordt het niet automatisch 2, en omdat sommige mensen geilen op snel een nieuwe openen is er geen tijd om #2 te typen.quote:
ga je lekker op je zolder jongenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het een reeks was gebeurde dat ook niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus wordt het niet automatisch 2, en omdat sommige mensen geilen op snel een nieuwe openen is er geen tijd om #2 te typen.
Ik hoop geen Amsterdamse, daar kan wel eens wat mis mee zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
GGMM in het stadion? Aan welke pillen zit jij.
natuurlijk. wij zijn het dordrecht van europa. proberen het wel leuk, maar uiteindelijk sta je met lege handenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
APOEL verloor hier met 1-0.. En Ajax gaat met ... verliezen
Nee? Oh, ik dacht dat het nummer dan automatisch werd toegevoegd en opgehoogd bij een nieuw deel. My bad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als het een reeks was gebeurde dat ook niet.
quote:
Gaat goed hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Smoofie het volgende:
Ga dan compact spelen gvd. Kijk hoe slecht ze spelen.
Als er in de eerste TT #1 stond wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee? Oh, ik dacht dat het nummer dan automatisch werd toegevoegd. My bad.
balbezit is overschatquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Heeft Ajax uberhaupt al balbezit gehad?
Cruijff gaat heel tevreden zijn over zijn club.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
Haha Ajax wordt bijna net zo erg weggespeeld als tegen Real toen
Ben nu al benieuwd naar de column van Cruijff
Ik denk ga voor een 5-1. Een zeker iemand gaat dit niet leuk vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]alors
Wat gaat het volgend jou worden?
Ik gok op een 7-0
Ah zo, helder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als er in de eerste TT #1 stond wel.
Volgens mij.
Volgens TS.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef superniger het volgende:
Mensen die dit gaan kijken ipv Roma - Bayern.
real was anders. toen hadden we nog 60% balbezit ook. alleen 5 uitbraken en 4 doelpunten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
inclusief mooie effectjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
Meeste fouten worden begaan bij balbezit. Beter de bal bij Barca laten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Heeft Ajax uberhaupt al balbezit gehad?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Werkt goed man die revolutie in Amsterdam
Begint echt zijn vruchten af te werpen
Heerenveen supporters wanneer ze tegen PSV moeten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ga voor een 5-1. Een zeker iemand gaat dit niet leuk vinden
Hap hap hapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, daar win je dus dan wel mee tegen Barça als die 120 miljoen op het veld staat.
Voordat De Boer kwam waren ze jaren geen kampioen geworden en hadden ze moeite qua financiën. Nu hebben ze 100 miljoen+ op de bank en zijn ze 4 keer kampioen geworden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Werkt goed man die revolutie in Amsterdam
Begint echt zijn vruchten af te werpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |