Zoooo! Wat gaaf en bijzonder! Zijn er ergens meer foto's van je huis? Intrigerend!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:29 schreef liedetector het volgende:
dank dank! net als mozaiek is tadelakt rete bewerkelijk maar je kan wel mooie dingen maken,
hier nog zonder kraan en was bak (maar ook dat nooit meer...)
https://fbcdn-sphotos-f-a(...)347979a6f11fa1b4dd98
Ai, dat wordt vallen!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:31 schreef Bluezz het volgende:
En Xena heeft sinds een paar dagen een heel (on-) handig nieuw slaapplekkie
Dat doen mijn katten ook en wij hebben een hele enge stijl trap bijna ladder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk ook met verbazing naar de 'zin' in het koken/bakken hoor.
Tis ook niet mijn hobby (helaasch).
Soms een keekie bakken vind ik leuk maar ben er meestal te lui voor
En Xena heeft sinds een paar dagen een heel (on-) handig nieuw slaapplekkie
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:34 schreef minilot het volgende:
Tadaaaaa: de gefrituurde aardappelkoekies met in het deeg: sinaasappelschil, vanille & chorizo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoet + hartig ftw!
ik zou willen dat er hier zo'n hello fresh iets is. Dat lijkt me echt ideaal. Misschien nog eens goed googlelen...quote:
t is een soort ongoing process en als je er woont soms wat lastiger ook in de uitvoering...kuchquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:33 schreef minilot het volgende:
Zoooo! Wat gaaf en bijzonder! Zijn er ergens meer foto's van je huis? Intrigerend!
Ze ziet er wel heel Wholesome uitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:55 schreef minilot het volgende:
[..]
iiiii!
Ik ben een van mijn grootste vegan blogcrushes vergeten te noemen!
http://www.earthsprout.com/
Beetje verliefd op haar![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gekocht. Zonder de extra 35%quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en ik kocht de laatste HHB Parelsuiker voor originiele prijs 2,49, maar met 50% korting. En daaroverheen nog eens 35% korting.
Er stond hier verder niet zoveel interessants meer bij, vond ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht. Zonder de extra 35%
En de zeeuwse bloem en rogge bloem.
Oe.....looks greatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:34 schreef minilot het volgende:
Tadaaaaa: de gefrituurde aardappelkoekies met in het deeg: sinaasappelschil, vanille & chorizo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zoet + hartig ftw!
Krijg er trek van!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:34 schreef minilot het volgende:
![]()
amandelmeel is ook heel makkelijk zelf te maken met een keukenmachine. In bakwerk vind ik het vaak ook lekkerder als het nog wat groffer is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vond de rest ook niet boeiend, wilde eigenlijk graag de amandelmeel hebben.
Rest waren vooral mixjes volgens mij.
Wauwquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Alle boodschappen binnen voor alle bak en kookavonturen.
In de komende 24 uur ga ik maken:
Citroentaart
Suikerbrood
Cheddar & Chives biscuits
Spiced Apple Cider/Juice
Chicken Paprikash.
Nomnomnom.
Ben eigenlijk wel blij dat ik voorstelde om morgen voor lief z'n verjaardag met wat vrienden in de kroeg te gaan zitten ipv ze hier uit te nodigen. Anders had ik nog veeeeeeeeeeeeeel meer gemaakt.
Wel de bedoeling dat er verslagen van komen ja!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
WauwKlinkt heerlijk!
Ga je ook foto's maken? Ik ben benieuwd naar het recept voor de spiced apple cider! Klinkt echt super lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |