SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Zou die vage leadervolgorde wel verklaren. Was in seizoen 19 ook zo, toen stond Dennis in de eerste versie bij de Sanders. Daarna kwam Maxime op die plek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Denk het wel. Denk op de plaats van Lorena....
Is dat niet een beetje incestueus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef GTSTFreakje het volgende:
Overigens, Anna gaat dus met Anton aan de haak
Dat zei ik net ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou die vage leadervolgorde wel verklaren. Was in seizoen 19 ook zo, toen stond Dennis in de eerste versie bij de Sanders. Daarna kwam Maxime op die plek.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:22 schreef vencodark het volgende:
Op Sjoerd na is iedereen gewoon poeslief voor Rikki.![]()
Mevrouw weer alle heerlijk aandacht. Wat zal ze genieten.
Deed ze dat toen bij Anton ook niet? Die heeft ze echt niet meer op een rijtjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Rikki die als een roofdier om Sjoerd z'n nek vliegt.
Ja precies zo inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Deed ze dat toen bij Anton ook niet? Die heeft ze echt niet meer op een rijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, heeft Thijs een ruimte in dat Boks? Ziet er namelijk precies zo uit![]()
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef vencodark het volgende:
Mooie scenes trouwens bij dat bed met Anton. Ze nemen er de tijd voor en niet allerlei gedoe constant.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat verklaart het leadershotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, heeft Thijs een ruimte in dat Boks? Ziet er namelijk precies zo uit
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Ja hij huurt een kantoor in Boks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, heeft Thijs een ruimte in dat Boks? Ziet er namelijk precies zo uit
Aha. Maar hij was toch al langer advocaat? Waar had hij zijn kantoor dan eerder? Of hield hij toen kantoor aan een tafeltje in het restaurant van De Rozenboom?quote:
Is het nou Sloesen of Sloessen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:44 schreef LetsGame het volgende:
Anna heet Barbara Sloesen in het echt.
Ik zie wel wat van Bianca in haarquote:Nieuw gezicht in GTST
Vers bloed in Meerdijk: Anna Brandt neemt haar intrek in het soapdorp. Barbara Sloessen kruipt in de huid van het nicht van Bianca Bouwhuis.
GTST fans zijn in rep en roer, vandaag was de nieuwe promo te zien van de soap en daarin kwam ineens een nieuw gezicht voorbij. Dat bleek dus dat van Barbara Sloessen.
Barbara speelt Anna Brandt, het nichtje van Bianca Bouwhuis. Een vrolijk, verleidelijk, maar ook brutaal ding dat in huize Bouwhuis komt logeren, zegt ze, maar ze is voorlopig niet van plan om te vertrekken. Al snel zet ze het leven van een van de inwoners van Meerdijk compleet op zijn kop...
De fans moeten nog even wachten op Anna's entree, volgende week vrijdag 31 oktober zal ze voor het eerst te zien zijn.
Ehm, nou neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef fotostarter het volgende:
Kruipt in de huid van het nicht.... Right!
Vind er niet veel aan.
Geef mij wallie maar.
Haha ja hij was idd al lange advocaat. Maar volgens mij pas sinds kort in Meerdijk, tenminste dat dacht ik dat die dacht begin september zei.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha. Maar hij was toch al langer advocaat? Waar had hij zijn kantoor dan eerder? Of hield hij toen kantoor aan een tafeltje in het restaurant van De Rozenboom?
Klinkt alsof het een vast personage gaat worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het nou Sloesen of Sloessen?
[..]
Ik zie wel wat van Bianca in haarLet wel: Bianca #1
Gok ik ook ja. Nou ja, misschien dat deze Bouwhuis mij eens tevreden kan stellen, want de rest is 4x niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een vast personage gaat worden.
Precies, mocht ook wel eens tijd worden dat er weer wat vrouwelijk schoon in de serie kwam, na alle "hunks"quote:Wel leuk voor het oog, dus van mij mag het.
Of Rikki besluit ineens lesbisch te worden. Kan ze toch een beetje op Bouwhuis terrein blijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef GTSTFreakje het volgende:
Overigens, Anna gaat dus met Anton aan de haak
Het zou mij niets verbazenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of Rikki besluit ineens lesbisch te worden. Kan ze toch een beetje op Bouwhuis terrein blijven.
Een soort hedwige verhaallijn dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het nou Sloesen of Sloessen?
[..]
Ik zie wel wat van Bianca in haarLet wel: Bianca #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BeyondTheGreen op 22-10-2014 02:31:47 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Eindelijk zit de familie Sanders weer in een spannende verhaallijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik hoop het...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.538.nl/program(...)enburg-terug-in-gtst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze liegt?"U hoort nog van me!"![]()
No way dat Inge terugkomt. Ik geloof haar gewoon op haar woord.
Accepteer het maar.Ze roept het ook al jaren.
![]()
Alleen Frederik zou dan nog geloofwaardig zijn. Ik hoop echt dat Nick terugkomt, maar geloofwaardig is het allerminst. Tenzij ze écht in de oude doos hebben gegraaid.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Het is jammer, maar ik snap haar welquote:Inge Ipenburg wil niet terug in GTST
Geplaatst op Wed 22 Oct 2014 om 12:56
Inge Ipenburg wil niet terugkeren als Martine Hafkamp in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat heeft de actrice laten weten op 3FM. Uit een Telegraaf-poll bleek dat 28 procent van de soapkijkers Ipenburg terug wil zien in de serie. “Het lijkt alsof ze er met meer plezier aan terug denken, naarmate ik er langer niet in zit. Ik vind het wel heel grappig dat dat personage zo is blijven hangen en in de herinnering van iedereen steeds spannender wordt. Ik vond het hartstikke leuk om te doen, maar na een tijd is het klaar.”
Haar personage leeft nog wel. “Ik kan gewoon terug, maar ik heb altijd aangegeven: ik ben er altijd vrijwillig uitgegaan en ik ben absoluut niet van plan om terug te komen.”
Ipenburg wil zichzelf blijven vernieuwen. “Ik ben sowieso heel slecht in mezelf herhalen. Ik heb het ook niet heel lang gedaan. Eén keer ben ik anderhalf jaar teruggekomen, maar ik kan mezelf er niet meer in verrassen. Dan is het tijd om iets anders te gaan doen.”
“Daarbij word ik Martine Hafkamp van beroep als ik het blijf doen. Dat is een raar beroep.”
Nou ja, dan maar hopen op Frederik, want een terugkeer van Nick zou echt heel slap zijn.![]()
Ray leeft nog als het goed is, dus het is mogelijk. Maar ik betwijfel of hij iets te maken heeft met wat er nu speelt rond Ludo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
Ik hoop op de terugkeer van Ray (Sebastiaan Labrie). Kan dat eigenlijk, of is hij dood?![]()
Haha, nee vast niet. Maar zou het sowieso leuk vinden als hij nog eens zou terugkeren. Vond het een mooi personage, en een goede acteur.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ray leeft nog als het goed is, dus het is mogelijk. Maar ik betwijfel of hij iets te maken heeft met wat er nu speelt rond Ludo.![]()
jammer dat nina nu weer word opgezadeld met een onmogelijke liefde en alles er omheen, geef haar toch een goed huwelijk en maak van haar de fundering van gtst, zoals laura en robert dat vroeger waren.
trouwens die cowboy was nog het beste vriendje, tenminste normaal.![]()
Noud is ook heel normaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef icloud het volgende:
jammer dat nina nu weer word opgezadeld met een onmogelijke liefde en alles er omheen, geef haar toch een goed huwelijk en maak van haar de fundering van gtst, zoals laura en robert dat vroeger waren.
trouwens die cowboy was nog het beste vriendje, tenminste normaal.![]()
nee dat was zo typische relatie waarvan je meteen zag dat het mis zou gaan, luxemeisje vs bouwvakkerquote:
En skip was gewoon leuk![]()
![]()
![]()
Of Pip Robin en Gigi tegelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ehm, nou neeDan nog liever NietGoedSnikki wat mij betreft
![]()
![]()
Prinses stampvoetje als fundering van de serie!! Nee doe maar niet. Bespottelijk idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef icloud het volgende:
trouwens die cowboy was nog het beste vriendje, tenminste normaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat betekenisloze personage hoef ik nu niet meer terug te zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ik snap haar wel
Nou ja, dan maar hopen op Frederik, want een terugkeer van Nick zou echt heel slap zijn.
Ik begin zoetjesaan heel voorzichtig te hopen dat Mike Brandt nog leeft. Misschien betekende dat telefoontje van Ludo "Ik heb een opdracht voor je" toch meer dan gedacht.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Nina is iemand die al heel lang in de serie zit, die veel familie heeft en die dus echt fundament kan dienen(volgens mij zit zij er het langst in van de jonkies), want laten we eerlijk zijn jette en bartho zijn een aflopende zaak, die stoppen er binnenkort gewoon mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prinses stampvoetje als fundering van de serie!! Nee doe maar niet. Bespottelijk idee.
Je moet er niet aan denken dat we de komende 25 jaar zitten opgescheept met noud, rikki of sjors.![]()
Nina zit al heel lang in de serie kijkers te irriteren krijgt altijd wat ze wil en is vooral zeurend en irritant aanwezig. Nee laat die maar niet de fundering van de serie worden. Nu met Anton en Bianca is het toch prima?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Nina is iemand die al heel lang in de serie zit, die veel familie heeft en die dus echt fundament kan dienen(volgens mij zit zij er het langst in van de jonkies), want laten we eerlijk zijn jette en bartho zijn een aflopende zaak, die stoppen er binnenkort gewoon mee.
Je moet er niet aan denken dat we de komende 25 jaar zitten opgescheept met noud, rikki of sjors.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nina is prima te gebruiken ook in de verhaallijnen van Ludo. Daar kwam ik achter toen ik bezig was met die nepspoilers voor mezelf. Ik liet zowat iedereen verdwijnen waar ik een hekel aan had, maar Nina liet ik er tot mijn eigen verbazing gewoon in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Nina is iemand die al heel lang in de serie zit, die veel familie heeft en die dus echt fundament kan dienen(volgens mij zit zij er het langst in van de jonkies), want laten we eerlijk zijn jette en bartho zijn een aflopende zaak, die stoppen er binnenkort gewoon mee..
Familie Bouwhuisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nina zit al heel lang in de serie kijkers te irriteren krijgt altijd wat ze wil en is vooral zeurend en irritant aanwezig. Nee laat die maar niet de fundering van de serie worden. Nu met Anton en Bianca is het toch prima?
Je denkt toch niet dat iemand als joep serton nog jaren in de serie blijft? hij is vooral een wandelend reclamebord voor zijn bedrijf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nina zit al heel lang in de serie kijkers te irriteren krijgt altijd wat ze wil en is vooral zeurend en irritant aanwezig. Nee laat die maar niet de fundering van de serie worden. Nu met Anton en Bianca is het toch prima?
Daarnaast krijg ik bij hun niet echt het robert laura gevoel, de vaste waarde waar de kijker altijd weer op kan terug vallen.![]()
En bij Nina krijg je dat wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat iemand als joep serton nog jaren in de serie blijft? hij is vooral een wandelend reclamebord voor zijn bedrijf.
Daarnaast krijg ik bij hun niet echt het robert laura gevoel, de vaste waarde waar de kijker altijd weer op kan terug vallen.
Maak er Nina en Lucas van en niemand kijkt hier meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nee op dit moment niet, maar ik denk dat zij wel een goed persoon is om zo gevoel te creëren,goed personage met een actrice die weet waar ze mee bezig is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En bij Nina krijg je dat wel?
Maak er Nina en Lucas van en niemand kijkt hier meer.![]()
Ben wel benieuwd hoe ze Nina van dit hersenletsel gaan laten herstellen, het arme schaap is ook al gedeeltelijk verlamd natuurlijk... oh wacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Nina is in het echte leven zwanger en krijgt een dikke buik dat kan natuurlijk niet ! Dus ik denk dat ze de serie uit gaatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze Nina van dit hersenletsel gaan laten herstellen, het arme schaap is ook al gedeeltelijk verlamd natuurlijk... oh wachtMijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt blijkbaar weer een korte verhaallijn. Ze hadden deze moeten uitsmeren tot aan de zomer-cliff, met enkele momenten dat het even rustig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of Pip Robin en Gigi tegelijk
Die nieuwe ziet er ook goed uit, dus dat wordt nog druk![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:20 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat wordt blijkbaar weer een korte verhaallijn. Ze hadden deze moeten uitsmeren tot aan de zomer-cliff, met enkele momenten dat het even rustig is.
Ik vermoed dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wie, Frederik?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat betekenisloze personage hoef ik nu niet meer terug te zien.
Eigenlijk is het niet zo vreemd als hij de hogere macht blijkt te zijn. Ludo heeft hem destijds zo'n beetje alles afgenomen en geëist dat hij zou verdwijnen. We zaten toen al te wachten op een tegenreactie van Frederik, maar die kwam niet. Het feit dat deze hele verhaallijn eigenlijk bij Lorena met de USB-stick is begonnen geeft ook te denken; immers is zij de dochter van Frederik en heeft zij dit hele zaakje in gang gezet met die afpersingspraktijken. Nu is de vraag of Frederik hier wel van af weet, mocht hij de hogere macht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou opvallend zijn, gezien Rohan een paar weken terug op de radio aangaf dat overleden personages wat hem betreft dood blijven. Het kan natuurlijk altijd, maar ik acht de kans zeer klein.quote:Ik begin zoetjesaan heel voorzichtig te hopen dat Mike Brandt nog leeft. Misschien betekende dat telefoontje van Ludo "Ik heb een opdracht voor je" toch meer dan gedacht.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 22-10-2014 18:32:11 ]![]()
Ik vind het wel leuk dat de oude begintune terug is, nostalgieAlleen een beetje jammer van de stemmen maar oke.
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie, Frederik?
Eigenlijk is het niet zo vreemd als hij de hogere macht blijkt te zijn. Ludo heeft hem destijds zo'n beetje alles afgenomen en geëist dat hij zou verdwijnen. We zaten toen al te wachten op een tegenreactie van Frederik, maar die kwam niet. Het feit dat deze hele verhaallijn eigenlijk bij Lorena met de USB-stick is begonnen geeft ook te denken; immers is zij de dochter van Frederik en heeft zij dit hele zaakje in gang gezet met die afpersingspraktijken. Nu is de vraag of Frederik hier wel van af weet, mocht hij de hogere macht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het zou opvallend zijn, gezien Rohan een paar weken terug op de radio aangaf dat overleden personages wat hem betreft dood blijven. Het kan natuurlijk altijd, maar ik acht de kans zeer klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door markdeajaxfan op 22-10-2014 20:56:45 ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Gadver de gadver heel Meerdijk slijmt bij Ricky en plakt om haar heen en bij Antons ziekenhuis bed zie je alleen Sjoerd en Bianca walgelijk gewoon.
Logeert die Veltman in de rozenboom ofzo ? dat die daarom ineens daar zoveel is ?
[ Bericht 24% gewijzigd door MMXMMX op 22-10-2014 22:20:06 ]Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Is toch anders. Dennis stond tussen Sjors en de familie Sanders in toen. Lorena is echt random middenin het familie Bouwhuis-gedeelte geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ja dat klopt, maar alle familieleden stond bij elkaar. Alleen Dennis was behoorlijk verdwaald.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Is toch anders. Dennis stond tussen Sjors en de familie Sanders in toen. Lorena is echt random middenin het familie Bouwhuis-gedeelte geplaatst.![]()
Paste wel bij het personage toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar alle familieleden stond bij elkaar. Alleen Dennis was behoorlijk verdwaald.
Wat had ik nu graag de muziek van Ronald Schilperoort gehad bij deze verhaallijn.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nou, inderdaad. Hij blijft een gemis voor de serie, zelfs bij het vorig seizoen wat vreselijk was.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef Frey het volgende:
Wat had ik nu graag de muziek van Ronald Schilperoort gehad bij deze verhaallijn.![]()
Ik bekeek pas deze video (een beetje uit hoop dat Nick weer terugkeert)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef Frey het volgende:
Wat had ik nu graag de muziek van Ronald Schilperoort gehad bij deze verhaallijn.
Die muziek hier <3Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
ja dat vind ik ook onbegrijpelijk. levert ze zo'n klerestreek en nog kotsen ze dr niet en masse uitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:13 schreef MMXMMX het volgende:
Gadver de gadver heel Meerdijk slijmt bij Ricky en plakt om haar heen en bij Antons ziekenhuis bed zie je alleen Sjoerd en Bianca walgelijk gewoon.
Logeert die Veltman in de rozenboom ofzo ? dat die daarom ineens daar zoveel is ?
en nog steeds weinig empatie voor anton.
maar ik vind het gedoe rondom de familie sanders wel het aankijken waard
eindelijk weer eens een spannende verhaallijn![]()
Wat ik onbegrijpelijk vind zijn die 25 jaar RTL-blogs. Leuk initiatief hoor, maar dan vragen ze vervolgens een Dilan Yurdakul een blog te schrijven over 5000x GTST, wat al maf opzich is... Die vervolgens met een vaag kutverhaal aankomt wat alles behalve lekker leest, voelt als opschepperij-extravaganza en een blog is die zich nergens ook maar distantieert van welke soap dan ook. Dit had iemand in 2001 ook bij Goudkust kunnen schrijven, of bij ONM. Lees en gruwel:quote:5000 keer Goede Tijden, Slechte Tijden
Iedereen kent het wel: zo'n dag waarop de wekker eerder dan normaal lijkt af te gaan, er meer dan één kopje koffie nodig is om enigszins wakker te worden, je naar de spiegel kijkt en denkt pffff laat maar. Je maakt fouten die je normaal nooit zou maken. "Nou, dit is echt niets voor mij!" hoor je jezelf steeds vaker zeggen, om op het volgende moment weer ergens tegen aan te botsen, of te morsen op je kleding en dingen uit je handen te laten vallen. Dat je er wel bent maar eigenlijk ook niet. Je reactievermogen is trager. Je luistert wel, je ogen steeds wijder open met veelbetekenende blikken die camoufleren dat de woorden eigenlijk direct je kortetermijngeheugen passeren als ze er al langs komen.
Werktijden
De werkdagen op de set beginnen om 07.00 uur in de ochtend al voelt dit soms als midden in de nacht. Eerst mag je nog uitgapen in de make-up. De kwasten aaien tegen je gezicht, maar de visagist en jij weten allebei dat er op zo'n dag weinig te halen valt. Het is stil. Ik staar naar de krant, terwijl de visagist stilletjes naar mijn wallen staart en daar oranje, groen en geel op smeert (want als je wallen blauw zijn werkt oranje camouflage het beste, heb ik me ooit laten vertellen).
Is dit wel verleidelijk genoeg?
Dan is het zo ver! Ik strompel naar de set met koffie in mijn hand, maar de koffie doet zijn werk maar niet. Inmiddels is het een uur later en mijn wallen zijn zogenaamd niet zichtbaar maar wel voelbaar, maar dat doet er niet toe. Het is tijd om iemand te wurgen, ontvoerd te worden of een heftige seksscène uit te spelen terwijl je je oprecht afvraagt: wát ben ik aan het doen, is dit wel verleidelijk genoeg? Maar goed, de dag is begonnen en na de eerste take hoor ik GESTOPT! Ik krijg aanwijzingen en denk meteen: wat zei hij nou? Maar er is geen tijd om na te denken, want er zijn tien mensen om mij heen die allemaal een andere taak hebben en de lichten net iets feller zetten, het geluid nog even checken en de spullen op z'n plek zetten. Voor ik het weet, wordt er weer ACTIE! geroepen en staan we weer tegenover elkaar. Stilte!
Overwinning op de Olympische Spelen
Paniek dreigt. Shit. De zin. Dilan! De zin. Denk na! Shit... de aanwezigheid van iedereen wordt nog duidelijker voelbaar. Mijn medeacteur kijkt mij veelbetekenend aan. Ik voel de vloer onder mijn voeten wegglijden. En dan komen de verlossende woorden van de opnameleider: GESTOPT! De opnameleider komt op mij af. 'Wat is er, gaat het?' 'O, je was je zin kwijt, geen probleem, we gooien hem op.' ACTIE! Nog even wil ik mezelf toespreken, zeggen dat het wel goed komt, maar dan ben ik er weer, op dat zelfde punt…. Er komt iets uit. Maar ik brabbel. Ik hoop dat de regisseur het niet merkt, maar de regisseur heeft ook oren. En daar zijn we bij de derde take, of ik even op die zin wil letten, hij kwam er 'een beetje raar uit'. Goed. Ik hoor weer ACTIE! Je kan het Dilan. 3,2,1... En het is eruit. Hoe weet ik niet. Maar het is eruit. En gek genoeg voelen deze momenten als een overwinning op de Olympische Spelen. Fitheid geboden.
Dilan YurdakulDit gaat niet eens over een 5000ste aflevering, pleur op van mijn computerscherm ofzo?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Wat een raar verhaal. Doet me denken aan dit:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat ik onbegrijpelijk vind zijn die 25 jaar RTL-blogs. Leuk initiatief hoor, maar dan vragen ze vervolgens een Dilan Yurdakul een blog te schrijven over 5000x GTST, wat al maf opzich is... Die vervolgens met een vaag kutverhaal aankomt wat alles behalve lekker leest, voelt als opschepperij-extravaganza en een blog is die zich nergens ook maar distantieert van welke soap dan ook. Dit had iemand in 2001 ook bij Goudkust kunnen schrijven, of bij ONM. Lees en gruwel:
[..]Dit gaat niet eens over een 5000ste aflevering, pleur op van mijn computerscherm ofzo?
http://www.mediacourant.nl/?p=181093
Daar zegt Bartho ook al dat het tempo erg hoog ligt.
Hebben ze pas een acteur gehad die het allemaal niet aankon ofzo? En proberen ze nu mensen bang te maken?
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Niets mis met Dilanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat ik onbegrijpelijk vind zijn die 25 jaar RTL-blogs. Leuk initiatief hoor, maar dan vragen ze vervolgens een Dilan Yurdakul een blog te schrijven over 5000x GTST, wat al maf opzich is... Die vervolgens met een vaag kutverhaal aankomt wat alles behalve lekker leest, voelt als opschepperij-extravaganza en een blog is die zich nergens ook maar distantieert van welke soap dan ook. Dit had iemand in 2001 ook bij Goudkust kunnen schrijven, of bij ONM. Lees en gruwel:
[..]Dit gaat niet eens over een 5000ste aflevering, pleur op van mijn computerscherm ofzo?
Maar haar blog deed mij ook de wenkbrauwen fronsen ja. Had net zo goed in de Hitkrant kunnen staan, want het heeft niets met 5000x GTST te maken. Hadden ze beter het voorwoord van Jette uit het 25 jaar-boek kunnen gebruiken.
Aan de andere kant: gelukkig is het geen blog van een Rohan of Kennard![]()
![]()
Maxime Sanders is dan wel een heel lange gastrolquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal. Doet me denken aan dit:
http://www.mediacourant.nl/?p=181093
Daar zegt Bartho ook al dat het tempo erg hoog ligt.
Hebben ze pas een acteur gehad die het allemaal niet aankon ofzo? En proberen ze nu mensen bang te maken?
Ja, die opmerking begreep ik ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maxime Sanders is dan wel een heel lange gastrolMaar ja, ik neem al die GTST publicaties toch al met een korrel zout.
Die namen zijn niet door Bartho genoemd, maar door Mediacourant neergezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, die opmerking begreep ik ook niet.Maar ja, ik neem al die GTST publicaties toch al met een korrel zout.
![]()
ik denk omdat ze dat zo veel mogelijk geheim willen laten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef vencodark het volgende:
Waaaarom die hele kamer versieren terwijl ze al hadden besloten dat Nina verplaatst gaat worden?![]()
Erik de VogelIk ben héél benieuwd wat er met Lorena en Bing gaan gebeuren zodra hij erachter komt dat zij Ludo gechanteerd hebben.
Wat ik niet begrijp is dat Ludo eigenlijk door Lorena en Bing in de problemen kwam. Althans, Veltman gebruikte dat chantageverhaal als aanleiding om Ludo weg te werken.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een stap in de goede richtingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vrees dat je te vroeg juicht
En voor je het weet staat half Meerdijk rond haar ziekenhuisbed. Zelfs Sjoerd en Wiet neem ik aan. En iedereen vergeeft haar onmiddellijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is een stap in de goede richtingUnbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Sjors die verkracht is door Nick Rikki troost met haar aanrandingsleugen, kom zeg, schrijvers
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ja, want zo klinkt het ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, want zo klinkt het ook echt![]()
!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]Het waren haar emoties die we hoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en een slijpend geluid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het waren haar emoties die we hoordenUnbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Dat zijn ze allang vergeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef LetsGame het volgende:
Sjors die verkracht is door Nick Rikki troost met haar aanrandingsleugen, kom zeg, schrijvers
Maar vergeet niet wat Rikki onlangs allemaal heeft meegemaakt hè:
- haar vader zit in de bak.
En euh....
What else?
Ja, daarvan ga je wel liegen.Dat ze laatst Sjoerd al zo'n beetje de schuld gaf vond ik ook mooi gevonden. Ik vind het echt een anti climax dat, behalve Sjoerd en Wiet, niemand kwaad op haar is of enigszins een preek geeft.
Over het goede voorbeeld aan de kijkers geven gesproken.![]()
![]()
Anton wordt waarschijnlijk ook kwaad. Dan moeten we met zijn allen weer massaal op Anton gaan haten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn ze allang vergeten.
Maar vergeet niet wat Rikki onlangs allemaal heeft meegemaakt hè:
- haar vader zit in de bak.
En euh....
What else?
Ja, daarvan ga je wel liegen.Dat ze laatst Sjoerd al zo'n beetje de schuld gaf vond ik ook mooi gevonden. Ik vind het echt een anti climax dat, behalve Sjoerd en Wiet, niemand kwaad op haar is of enigszins een preek geeft.
Over het goede voorbeeld aan de kijkers geven gesproken.
aflevering van maandag gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef flanken het volgende:
aflevering van maandag gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:10 schreef flanken het volgende:
aflevering van maandag gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het ergste Rohanische geval is het Bing, die Veltman ook heeft gechanteert waarna Veltman voor hem is gaan werken.
Het is Amy
Dit dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En voor je het weet staat half Meerdijk rond haar ziekenhuisbed. Zelfs Sjoerd en Wiet neem ik aan. En iedereen vergeeft haar onmiddellijk.
Tevens de reden dat ik niet meer kijk, want dit zie je mijlenver aankomen. Die domme doos heeft dit toch compleet over zichzelf afgeroepen?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Behalve dat ze niet kan schrijven. 't Is een lekker mokkeltje, maar een lekker wijf is nog geen glas bier.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik kan de aflevering van maandag niet zien er staat een melding in beeld .
[Digital rights Management Je hebt geen toegang tot deze video]
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen ?
EDIT : Na een verse install van win 8.1 werkt alles weer
[ Bericht 21% gewijzigd door MMXMMX op 24-10-2014 04:42:01 ]Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Goed voorbeeld voor puber meisjes die Rikki,
Je mag liegen over aanranding en als iedereen dan boos op je is snij je de polsen door daarna geeft iedereen je een tweede kans.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter kunnen de schrijvers haar eens heel erg door het slijk laten gaan dat iedereen boos op haar wordt; ze was bereid om een onschuldig iemand de bak in te laten draaiden alleen maar omdat ze zelf niet wilde toegeven dat ze een leugen had verspreid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mag liegen over aanranding en als iedereen dan boos op je is snij je de polsen door daarna geeft iedereen je een tweede kans.
Het is werkelijk waar ontiegelijk kijker-onbevredigend om te zien dat Anton maandenlang door ellende is gegaan terwijl hij niets gedaan heeft, terwijl Rikki het nog maar een week geleden heeft opgebiecht en iedereen valt al over elkaar om bij haar aan te kloppen met hoe vreselijk ze het wel niet voor haar vinden en dat ze haar willen steunen/helpen in haar moeilijke tijd. WTF?Alleen Sjoerd en Wiet zijn goed kwaad; zelfs Bianca is begripvol.
Nu doet ze een zelfmoordpoging en zul je zien dat de ene/andere verdwaalde sterveling die het haar überhaupt kwalijk nam meteen aan haar bed komt staan om allemaal te betuigen dat ze het zo vreselijk voor haar vinden en dat ze het zo moeilijk heeft, enz. Terwijl de vals beschuldigde er maandenlang mee rondliep, zwaargewond in het ziekenhuis heeft gelegen en alleen zijn vrouw en één van zijn zonen aan zijn ziekenhuisbed heeft staan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is dat die situatie met Maxime opeens 'opgelost' is, een paar weken geleden was het nog dikke ruzie en nu opeens gaat alles goed tussen die drie en lijkt het alsof er nooit wat gespeeld heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Amen. Ik had ook al voorspelt dat Rikki er weer veel mooier vanaf zou komen dan Anton.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beter kunnen de schrijvers haar eens heel erg door het slijk laten gaan dat iedereen boos op haar wordt; ze was bereid om een onschuldig iemand de bak in te laten draaiden alleen maar omdat ze zelf niet wilde toegeven dat ze een leugen had verspreid.
Het is werkelijk waar ontiegelijk kijker-onbevredigend om te zien dat Anton maandenlang door ellende is gegaan terwijl hij niets gedaan heeft, terwijl Rikki het nog maar een week geleden heeft opgebiecht en iedereen valt al over elkaar om bij haar aan te kloppen met hoe vreselijk ze het wel niet voor haar vinden en dat ze haar willen steunen/helpen in haar moeilijke tijd. WTF?Alleen Sjoerd en Wiet zijn goed kwaad; zelfs Bianca is begripvol.
Nu doet ze een zelfmoordpoging en zul je zien dat de ene/andere verdwaalde sterveling die het haar überhaupt kwalijk nam meteen aan haar bed komt staan om allemaal te betuigen dat ze het zo vreselijk voor haar vinden en dat ze het zo moeilijk heeft, enz. Terwijl de vals beschuldigde er maandenlang mee rondliep, zwaargewond in het ziekenhuis heeft gelegen en alleen zijn vrouw en één van zijn zonen aan zijn ziekenhuisbed heeft staan.
Rikki.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Veltman zal waarschijnlijk wel door Thijs zijn doodgemaakt na zijn ontslag? Vooral na wat Ludo tegen hem had verteld, lijkt het mij het meest logische.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Thijs is een nieuwe vaste rol, dat is dus niet logischquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:33 schreef Woods het volgende:
Veltman zal waarschijnlijk wel door Thijs zijn doodgemaakt na zijn ontslag? Vooral na wat Ludo tegen hem had verteld, lijkt het mij het meest logische.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Och, ze kan best schrijven, alleen had dit niets van doen met 5000x GTST. Maar buiten dat (en het feit dat het - in jouw woorden - een lekker mokkeltje is) komt ze buiten GTST ook veel sympathieker over, waar het mij eigenlijk meer om ging in dat deel van mijn reactiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Behalve dat ze niet kan schrijven. 't Is een lekker mokkeltje, maar een lekker wijf is nog geen glas bier.![]()
![]()
Net zoals Erik de Vogel in het echt ook heel anders is, zoals laatst ook te zien was bij Boulevard. Ik moet zeggen dat ik dat wel knap vindquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, Dilan is een hele toffe chick.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thijs is een nieuwe vaste rol, dat is dus niet logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat Frederik ook niet in de oude kunst?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Kunnen we eigenlijk niet uit het interieur van de hogere macht afleiden wie het is?
[ afbeelding ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hij zat wel in de kunst ja, hij wilde namelijk dat veilinghuis kopen samen met Ludoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zat Frederik ook niet in de oude kunst?![]()
![]()
Dan gok ik nu definitief dat hij het is, op zich wel logisch want hij heeft en met Ludo en Maxime nog wel wat af te wikkelen, daarnaast is dan de cirkel tussen Lorena en hem ook weer rond, zeker omdat zij natuurlijk een rol speelt in het geheelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zat wel in de kunst ja, hij wilde namelijk dat veilinghuis kopen samen met LudoOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, dat denk ik ook, mede door de punten die jij nu noemt. Het is misschien dan geen legendarisch personage als Martine, maar nog altijd minder erg dan een onlogische comeback van Nick.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan gok ik nu definitief dat hij het is, op zich wel logisch want hij heeft en met Ludo en Maxime nog wel wat af te wikkelen, daarnaast is dan de cirkel tussen Lorena en hem ook weer rond, zeker omdat zij natuurlijk een rol speelt in het geheel![]()
Dat lijkt Ludo's oude huis welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Kunnen we eigenlijk niet uit het interieur van de hogere macht afleiden wie het is?
[ afbeelding ]
Als het een interessant personage is, mag ie blijven. Vond 'm alleen een paar jaar geleden niet zo interessant.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, mede door de punten die jij nu noemt. Het is misschien dan geen legendarisch personage als Martine, maar nog altijd minder erg dan een onlogische comeback van Nick.
Hij hoeft niet zozeer te blijven van mij, maar hij mag Ludo wel flink laten zwetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Als het een interessant personage is, mag ie blijven. Vond 'm alleen een paar jaar geleden niet zo interessant.![]()
![]()
En daar verschil ik met je van mening; als je de opdracht krijgt om voor een website over 25 jaar RTL een blog te schrijven over GTST en het feit dat het de 5000e aflevering heeft behaald, waarna je aankomt met een 'kijk mij olympisch goud halen in 1 van de 20 scènes van 1 aflevering'-achtige blog, dan kun je naar mijn mening niet goed schrijven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, ze kan best schrijven, alleen had dit niets van doen met 5000x GTST.
Herstel: ik zie op meerdere plaatsen deze blog met een andere titel opduiken dus grote kans dat RTL 25 deze blog gewoon gepikt heeft. Dan neem ik terug wat ik zei en zeg ik heel eerlijk, I stand corrected. Maar ik blijf er wel bij dat ik het een blog vind die niet echt lekker wegleest.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:De fans hadden de nieuwe promo misschien al gezien en ene Anna al ontdekt. Maar vanaf 31 oktober is Meerdijk inderdaad een inwoner rijker. Barbara Sloesen kruipt vanaf die dag in de huid van Anna Brandt, een nichtje van Bianca Bouwhuis. Wat ze precies komt doen in Meerdijk is nog even geheim, maar dat ze een aantal levens van een aantal inwoners van Meerdijk op stelten zet staat vast.
De rol van Anna wordt gespeeld door Barbara Sloesen. Sloesen heeft veel ervaring op het toneel en heeft gastrollen gehad in Celblok H, Onderweg naar Morgen en Flikken Maastricht. Daarnaast speelde ze een rol in de One-Night-Stand Basile H.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
...Shit, ik had al zo'n herkenbaar gevoel toen ik deze scène zag (ja, op RTLXL vluchtig door de 5000ste heengespoeld. De eerste helft was een knaller, tweede helft kakte aan het begin een heel klein beetje in). Misschien is dat nog helemaal niet zo'n gekke gedachte.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Auto ongeluk. Ligt in coma.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:57 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben op vakantie geweest, wat is er met Anton gebeurd.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik bij mezelf: Waarom is ze niet gewoon doodgebloed?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mag liegen over aanranding en als iedereen dan boos op je is snij je de polsen door daarna geeft iedereen je een tweede kans.
Ja, zo vervelend vind ik haar.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt tof...![]()
Ik vind de mate waarin iedereen elkaar iets kan vergeven erg hoog
En waar halen jullie die hogere macht vandaan, was dat ergens aangekondigd?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Die Facebook reacties.
"rikki snijt haar polsen door wat een slecht voorbeeld er kijken ook kinderen *huilhuil*"Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die Facebook reacties.
"rikki snijt haar polsen door wat een slecht voorbeeld er kijken ook kinderen *huilhuil*"![]()
![]()
![]()
Dan moeten ze de zelfmoordpoging van Julian eens zien.
Daar sloot ik echt mijn ogen even.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
GTST is tegenwoordig bijzonder braaf voor een 12+ serie inderdaad. Vroeger was dat wel anders ja, zoals ook met meneer Harmsen die in elkaar werd geslagen. Dit ziet er nu erg nep uit maar GTST was toen in elk geval niet schuw voor een beetje bloed...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:48 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan moeten ze de zelfmoordpoging van Julian eens zien.
Daar sloot ik echt mijn ogen even.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Of Mathilde die Matthijs in zijn nek stak en het bloed dat eruit spoot, daar schrok ik ook wel even van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
GTST is tegenwoordig bijzonder braaf voor een 12+ serie inderdaad. Vroeger was dat wel anders ja, zoals ook met meneer Harmsen die in elkaar werd geslagen. Dit ziet er nu erg nep uit maar GTST was toen in elk geval niet schuw voor een beetje bloed...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
"snijt" ook echtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die Facebook reacties.
"rikki snijt haar polsen door wat een slecht voorbeeld er kijken ook kinderen *huilhuil*"![]()
![]()
GTST is grotendeels voor 6+, heel af en toe nog maar voor 12+. Verklaart ook het Jip en Janneke-niveau wat de serie het grootste gedeelte van het seizoen heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
GTST is tegenwoordig bijzonder braaf voor een 12+ serie inderdaad. Vroeger was dat wel anders ja, zoals ook met meneer Harmsen die in elkaar werd geslagen. Dit ziet er nu erg nep uit maar GTST was toen in elk geval niet schuw voor een beetje bloed...![]()
Hopelijk verandert dit vanaf nu weer wat. Ik was het Spangasdijk niveau goed zat. Ik keek sinds maart niet meer en nu kijk ik slechts voor de verhaallijn rondom Ludo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST is grotendeels voor 6+, heel af en toe nog maar voor 12+. Verklaart ook het Jip en Janneke-niveau wat de serie het grootste gedeelte van het seizoen heeft.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ik moest "De kijken genoeg kinderen naar gtst!" twee keer lezen voor ik wist wat er precies bedoeld werdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:02 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja dat was maar even om een indruk te geven van hun intelligentie. Ik zal de echte reactie even quoten:
[ afbeelding ]Die is nog erger.
![]()
![]()
Mja, ik betwijfel het. De verhaallijn met Ludo gaat verrassend genoeg door, ik had echt verwacht dat het bij de 5000ste tot een climax zou komen en daarna onmiddellijk zou worden afgekapt. Maar ik vrees ondanks dat dat het snel weer tot het Spangasdijk-niveau zal afzakken met Sjors en Sjimmie Bing #4620157983 en zulk soort troep.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hopelijk verandert dit vanaf nu weer wat. Ik was het Spangasdijk niveau goed zat. Ik keek sinds maart niet meer en nu kijk ik slechts voor de verhaallijn rondom Ludo.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 24-10-2014 23:16:20 ]![]()
Het boeit me niet als kids naar GTST kijken. Deed het ook namelijk en ben er nooit door beschadigd of door beïnvloed hoe dan ook. Het is eerder de taak van de ouder om GTST toe te staan of te verbieden aan de kids. Controversiële verhaallijnen/gebeurtenissen zijn vaak genoeg langsgekomen in GTST (eetstoornissen, zelfmoord, homoseksualiteit, verkrachting, incest, moord etc.) en die zullen er zeker nog komen.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit Thijs misschien achter de dood van Veltman ?
Waarom gaat Ludo niet even bij Anton op bezoek hij heeft tenslotte te hard gereden en is boven op hem geknald ?? Ik snap wel dat hij het druk heeft met Nina en Lucas en de lijken in zijn huis maar 15 minuten kan er toch wel ff af ?
[ Bericht 5% gewijzigd door MMXMMX op 25-10-2014 02:32:33 ]Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Haha, geweldig!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:44 schreef MMXMMX het volgende:
Waarom gaat Ludo niet even bij Anton op bezoek hij heeft tenslotte te hard gereden en is boven op hem geknald ?? Ik snap wel dat hij het druk heeft met Nina en Lucas en de lijken in zijn huis maar 15 minuten kan er toch wel ff af ?
Het zou toch mooi zijn als iemand dat letterlijk zo tegen Ludo zou zeggen..."U hoort nog van me!"![]()
Mijn vroegste herinnering aan gtst was rond de dood van Lotje en die sekte waar Laura in kwam. Natuurlijk maakt dat indruk als 8 jarige maar je krijgt ect geen verkeerd beeld van de wereld om je heen of rare ideeën.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:25 schreef LetsGame het volgende:
Het boeit me niet als kids naar GTST kijken. Deed het ook namelijk en ben er nooit door beschadigd of door beïnvloed hoe dan ook. Het is eerder de taak van de ouder om GTST toe te staan of te verbieden aan de kids. Controversiële verhaallijnen/gebeurtenissen zijn vaak genoeg langsgekomen in GTST (eetstoornissen, zelfmoord, homoseksualiteit, verkrachting, incest, moord etc.) en die zullen er zeker nog komen.
Het is een half uurtje soap op tv. Op een bepaalde leeftijd weet je toch dat het nep is?![]()
![]()
Je moet wel heel zwakbegaafd zijn om te denken dat soap echt is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vroegste herinnering aan gtst was rond de dood van Lotje en die sekte waar Laura in kwam. Natuurlijk maakt dat indruk als 8 jarige maar je krijgt ect geen verkeerd beeld van de wereld om je heen of rare ideeën.
Het is een half uurtje soap op tv. Op een bepaalde leeftijd weet je toch dat het nep is?
Vroeger als Kind hebben wij Robert door de spiegel zien vallen. Bowien naar beneden zien pleuren en Frits een tv in zijn bad zien krijgen. En dan heb ik nog niet eens over dat Enge mens met die scharen. Dat ze nu Rikki buiten beeld laten snijden is wel erg betutteling.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh maar het is algemeen bekend dat volwassen fans soms acteurs benaderen met verwijten, woede en medeleven omdat een Ludo weer eens slechte dingen heeft gedaan of Jef zijn vrouw verloren is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je moet wel heel zwakbegaafd zijn om te denken dat soap echt is.
Sommigen hebben ze echt niet op een rij.![]()
![]()
Dat ze het niet meer expliciet in beeld nemen, heb ik niet zo'n moeite mee. Maar het commentaar dat er dan alsnog op volgt omdat het te erg is voor kinderen...dat is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger als Kind hebben wij Robert door de spiegel zien vallen. Bowien naar beneden zien pleuren en Frits een tv in zijn bad zien krijgen. En dan heb ik nog niet eens over dat Enge mens met die scharen. Dat ze nu Rikki buiten beeld laten snijden is wel erg betutteling.![]()
Die gast die Bing speelt werd toch ook op straat uitgescholden enzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh maar het is algemeen bekend dat volwassen fans soms acteurs benaderen met verwijten, woede en medeleven omdat een Ludo weer eens slechte dingen heeft gedaan of Jef zijn vrouw verloren is.
Sommigen hebben ze echt niet op een rij.![]()
![]()
Eerst vond iedereen Bing tof en toen werd het meest gehate personage uit de serie. Nu issie weer 'tof'.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die gast die Bing speelt werd toch ook op straat uitgescholden enzo?
Meh, hij was toffer toen hij zich tegen Aysen keerde en Lorena afbekte. Nu zit hij weer gewoon achter Sjors aan. Maar hij mag van mij in de serie blijven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Eerst vond iedereen Bing tof en toen werd het meest gehate personage uit de serie. Nu issie weer 'tof'.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ik zie dat laura vechtend met bowien in de vijver komt van de rozenboom, maar dat herft ze toch al eerder gedaan met linda?
Kennelijk was toen ook al sprake van schrijvers armoede.![]()
Nee hoor, met Linda was dat op de kamer van Stan. Hier schoffeerde Linda haar en Laura ging Linda vervolgens te lijf met een schildersmesquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:46 schreef icloud het volgende:
Ik zie dat laura vechtend met bowien in de vijver komt van de rozenboom, maar dat herft ze toch al eerder gedaan met linda?
Kennelijk was toen ook al sprake van schrijvers armoede.![]()
![]()
Nee dat was eerder, volgens mij hebben ze later ook nog in de vijver gelegen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, met Linda was dat op de kamer van Stan. Hier schoffeerde Linda haar en Laura ging Linda vervolgens te lijf met een schildersmes![]()
Volgens mij niet. Wel hebben Barbara en Janine later nog vechtend in een zwembad gelegen vanwege Robertquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee dat was eerder, volgens mij hebben ze later ook nog in de vijver gelegen.![]()
![]()
Linda en Laura hebben eigenlijk maar 2 echte confrontaties gehad, de eerste keer was het toen Laura Robert samen met Linda betrapte in de boutique, al richtte dit zich vooral tegen Robert. Dit hebben ze beiden volledig uitgepraat. De tweede keer was inderdaad op de hotelkamer van Stan en nadien kwam het tussen Laura en Linda niet meer goed totdat vlak voordat ze de serie uitging.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:52 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee dat was eerder, volgens mij hebben ze later ook nog in de vijver gelegen.Een heer met stijl![]()
Albert was idd B100quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef icloud het volgende:
Die barman van de koning heeft die niet ook in bassie en adriaan gespeeld?
Precies.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ze het niet meer expliciet in beeld nemen, heb ik niet zo'n moeite mee. Maar het commentaar dat er dan alsnog op volgt omdat het te erg is voor kinderen...dat is gewoon onzin.
Het is ook helemaal geen kinderprogramma, simpel zat.
Prima dat je je kinderen mee laat kijken, maar bij een leeftijdsadvies van 12 jaar en ouder weet je gewoon dat er af en toe iets engs langskomt.
Trouwens, ik keek als kind ook al naar GTST en ben ook heus wel eens ergens van geschrokken (bijvoorbeeld Janine's arm die in brand stond), maar daar heb ik echt niks aan overgehouden.
En Janine kennelijk ook niet want die arm is weer 100% genezen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 26-10-2014 17:09:40 ]![]()
Ik keek vroeger ook naar GTST als kind, maar nooit last van gehad. Behalve dan bij de brand in De Rozenboom toen met Isabella en die kaarsen op dr nachtkastje. Nu was ik sowieso al bang voor brand, maar hierna heb ik mn ouders wel een paar nachten wakker gehouden xD.
Ik vind de verhaallijnen op het moment echt zwaar triest, volg het ook niet meer zoals eerst want ik verveel me kapot. Kijk ik liever naar die scheve bek van Per Seconde Wijzer op de publieke.![]()
Wut?? Daar herinner ik mij niets van.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wel hebben Barbara en Janine later nog vechtend in een zwembad gelegen vanwege Robert![]()
Was in de laatste aflevering van seizoen 17. Dian had beeldmateriaal van een zoenende Robert en Janine en openbaarde dit op het eindexamenfeest van Nina en Florien in het Archeon.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wut?? Daar herinner ik mij niets van.![]()
Je bedoelt Bowien en Lauraquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:52 schreef icloud het volgende:
ben ze later ook nog in de vijver gelegen.
Ging ook over Robert ja
Volgens mij was dit ook weer zo'n periode dat ik bijna niet keek.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was in de laatste aflevering van seizoen 17. Dian had beeldmateriaal van een zoenende Robert en Janine en openbaarde dit op het eindexamenfeest van Nina en Florien in het Archeon.
Herinner mij totaal niet dat Robert en Janine wat gehad hebben. Hoe lang was dat?![]()
Nou ja, ze hebben ook nooit echt iets gehad. Robert had wel gevoelens voor Janine, maar die hield de boot af. Volgens mij heeft Robert haar wel een keer gezoend, maar meer dan dat was het niet zover ik weet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij was dit ook weer zo'n periode dat ik bijna niet keek.
Herinner mij tota niet Robert en Janine wat gehad hebben. Hoe lang was dat?![]()
Ze hebben nooit gezoend. Dian heeft toen foto's bewerkt zodat het leek alsof ze zoenden ofzo. Hele vage verhaallijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben ook nooit echt iets gehad. Robert had wel gevoelens voor Janine, maar die hield de boot af. Volgens mij heeft Robert haar wel een keer gezoend, maar meer dan dat was het niet zover ik weet.![]()
Vanmorgen de herhaling van afgelopen vrijdag gezien.
Wat een afgrijselijke, zielige scenes zaten daar in zeg. Geloof niet dat het iemand verwonderd dat ik het over die walgelijke Rikkie heb.Bizar hoe de schrijvers het uit hun pen krijgen dat de meerderheid het voor haar opneemt en geen woord over hoe naar dat voor Anton is geweest. Dat niemand verder naar hem vraagt terwijl zijn situatie toch niet erg gezellig is.
Aysen verbaasd mij eigenlijk nog het meest. Wat is zij ineens betrokken? Lief van d'r, maar begrijpen doe ik het niet.
Bing heeft altijd een gigabord voor zijn kop dus dat verbaast ook niemand waarschijnlijk. Sjors praat alles goed want dat doet ze bij zichzelf ook en zelfs Noud legt er nog een schepje bovenop.
Ongelooflijk.
"Ze was in de war". Dat is het meest zielige excuus en waarschijnlijk het meest gebruikte excuus in heel gtst.
Wat een vertoning.Dat niet iedereen laaiend is, och. Maar zoveel medestanders? Pff.
Wiet en Sjoerd zijn op dit moment als enige verstandige mensen.
Om dan toch iets positief te zeggen: Anton kwam bij! En dat waren toch mooie scenes weer met Sjoerd en Bianca.Jammer dat dit ook weer verstoord werd door tragische Rikki.
![]()
En Maxime die weer een mooi gaatje vind bij Vincent, dat was ook nogal zielig. Maar ook dát zijn we gewend.
Gelukkig is Vincent een beetje stoere vent die het voor zichzelf opneemt, loopt te chagrijnen tegen Noud en tegen Ludo tekeer gaat. Ik vind hem écht een aanwinst, zelfs na een jaar hebben ze hem nog niet verkloot.![]()
![]()
Echt he. Toen Barbara deed alsof ze kanker had was ze ook niet 'in de war'. Die werd compleet uitgekotst kan ik me herinneren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:33 schreef vencodark het volgende:
Wat een afgrijselijke, zielige scenes zaten daar in zeg. Geloof niet dat het iemand verwonderd dat ik het over die walgelijke Rikkie heb.Bizar hoe de schrijvers het uit hun pen krijgen dat de meerderheid het voor haar opneemt en geen woord over hoe naar dat voor Anton is geweest. Dat niemand verder naar hem vraagt terwijl zijn situatie toch niet erg gezellig is.
Aysen verbaasd mij eigenlijk nog het meest. Wat is zij ineens betrokken? Lief van d'r, maar begrijpen doe ik het niet.
Bing heeft altijd een gigabord voor zijn kop dus dat verbaast ook niemand waarschijnlijk. Sjors praat alles goed want dat doet ze bij zichzelf ook en zelfs Noud legt er nog een schepje bovenop.
Ongelooflijk.
"Ze was in de war". Dat is het meest zielige excuus en waarschijnlijk het meest gebruikte excuus in heel gtst.
Wat een vertoning.Dat niet iedereen laaiend is, och. Maar zoveel medestanders? Pff.
Om dan toch iets positief te zeggen: Anton kwam bij! En dat waren toch mooie scenes weer met Sjoerd en Bianca.Jammer dat dit ook weer verstoord werd door tragische Rikki.
![]()
En Maxime die weer een mooi gaatje vind bij Vincent, dat was ook nogal zielig. Maar ook dát zijn we gewend.
Gelukkig is Vincent een beetje stoere vent die het voor zichzelf opneemt, loopt te chagrijnen tegen Noud en tegen Ludo tekeer gaat. Ik vind hem écht een aanwinst, zelfs na een jaar hebben ze hem nog niet verkloot.![]()
Maar Barbara verdiende het dubbel en dwars meer dan Rikkiquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he. Toen Barbara deed alsof ze kanker had was ze ook niet 'in de war'. Die werd compleet uitgekotst kan ik me herinneren.
Personages worden gewoon te weinig gestraft voor hun slechte gedrag. Maxime, Rikkie, Bing, het maakt eigenlijk niet uit wie... er wordt een hele climax opgebouwd van maanden, jaren met slecht gedrag en als het bedrog uitkomt is iedereen het na twee weken weer vergeten
Nu heeft Laura ook ooit iemand vermoord (met Cleo toch?) is die daar nou ooit eens voor gestraft?
Dat weet ik nou eigenlijk niet meer.![]()
Er staat me een huisarrest van drie weken bijquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:26 schreef vencodark het volgende:
Nu heeft Laura ook ooit iemand vermoord (met Cleo toch?) is die daar nou ooit eens voor gestraft?
Dat weet ik nou eigenlijk niet meer.
Ah, oké. Inderdaad erg vaagquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:21 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Ze hebben nooit gezoend. Dian heeft toen foto's bewerkt zodat het leek alsof ze zoenden ofzo. Hele vage verhaallijn.![]()
![]()
Echt een nuchter figuur die Vincent. Waarschijnlijk een van de meest normale personages die tenminste een stel hersens heeft en ze gebruikt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:33 schreef vencodark het volgende:
Ongelooflijk.
![]()
Gelukkig is Vincent een beetje stoere vent die het voor zichzelf opneemt, loopt te chagrijnen tegen Noud en tegen Ludo tekeer gaat. Ik vind hem écht een aanwinst, zelfs na een jaar hebben ze hem nog niet verkloot.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Binnenkort in GTST:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs hij dus.Het is echt niet te geloven.
Laura heeft meegeholpen aan de moord op Mary, maar het is toch echt Cleo die haar heeft vermoord.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:26 schreef vencodark het volgende:
Dat weet ik nou eigenlijk niet meer.
Laura was heel erg het verkeerde pad op gegaan en dacht het perfecte leven te leiden. Elke avond een feestje vol met drugs en ze was heel erg bevriend met bad girl Cleo. Ze hield samen met Benjamin en Cleo illegale sessies waarin jonge hackers geld van andere bankrekeningen incognito op die van hun zetten. Ze heeft de burgerschap van Philip van Alphen gedeletet wat betekent dat Philip eigenlijk nooit bestaan heeft. Toen de meesten wel door hadden dat Laura zo vreemd en veranderd was, hielden ze afstand van haar. Cleo die een neprelatie met Ludo had vanwege zijn politieke status, liet ook niets meer van haar horen. Laura voelde zich ernstig eenzaam en raakte verslaafd aan drugs. Ze wil Mary Verstraete vergeten en doen alsof de moord nooit gebeurd is. Ze draaide door en hoorde Mary's stemmen. Zelfs Arnie hoorde ze praten. Ze moest opbiechten wat ze heeft gedaan en ging naar de politie. De politie had geen bewijzen voor de gepleegde moord en konden Mary's lijk ook niet meer vinden. Stefano had deze namelijk een tijdje ervoor opgevist om Cleo ermee te chanteren. Laura weet het echt niet meer en vond het belachelijk dat ze niet gestraft wordt. Ze raakt daardoor nog meer overstuur van en krijgt flinke ruzie met Cleo. Ze krijgt een ernstig auto ongeluk dat ze verwonderlijk overleeft. Ze heeft een bijna-doodervaring en voelt sindsdien een kalmte. Laura is weer zichzelf als ze beseft hoe mooi het leven is. Ze wil haar leven weer beteren. Ze zorgt er wel voor dat ze gestraft wordt door de politie en krijgt elektronisch huisarrest. Dan begint de verhaallijn met de asielzoekers en dan is Laura weer echt Laura.![]()
Die scene, ik herinner het me nog wel. Zag je haar ziel weglopen met vervolgens de cliffhanger. In het vervolg zag je de ziel meer teruglopen naar haar 'lege' lichaam.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:29 schreef LetsGame het volgende:
Ze heeft een bijna-doodervaring en voelt sindsdien een kalmte. Laura is weer zichzelf als ze beseft hoe mooi het leven is. Ze wil haar leven weer beteren....
Gaf me de rillingen en lag er wakker van![]()
![]()
Laura heeft d'r straf inderdaad niet ontlopen, niemand wilde meer iets van d'r weten, ze voelde zich klote en kon geen rust vinden. Ze heeft bekent, is gestraft en wat ook genoegdoening bij de kijker opwekte, ze had er spijt van en werd weer de vrouw die altijd voor anderen klaar staat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Laura heeft meegeholpen aan de moord op Mary, maar het is toch echt Cleo die haar heeft vermoord.
Laura was heel erg het verkeerde pad op gegaan en dacht het perfecte leven te leiden. Elke avond een feestje vol met drugs en ze was heel erg bevriend met bad girl Cleo. Ze hield samen met Benjamin en Cleo illegale sessies waarin jonge hackers geld van andere bankrekeningen incognito op die van hun zetten. Ze heeft de burgerschap van Philip van Alphen gedeletet wat betekent dat Philip eigenlijk nooit bestaan heeft. Toen de meesten wel door hadden dat Laura zo vreemd en veranderd was, hielden ze afstand van haar. Cleo die een neprelatie met Ludo had vanwege zijn politieke status, liet ook niets meer van haar horen. Laura voelde zich ernstig eenzaam en raakte verslaafd aan drugs. Ze wil Mary Verstraete vergeten en doen alsof de moord nooit gebeurd is. Ze draaide door en hoorde Mary's stemmen. Zelfs Arnie hoorde ze praten. Ze moest opbiechten wat ze heeft gedaan en ging naar de politie. De politie had geen bewijzen voor de gepleegde moord en konden Mary's lijk ook niet meer vinden. Stefano had deze namelijk een tijdje ervoor opgevist om Cleo ermee te chanteren. Laura weet het echt niet meer en vond het belachelijk dat ze niet gestraft wordt. Ze raakt daardoor nog meer overstuur van en krijgt flinke ruzie met Cleo. Ze krijgt een ernstig auto ongeluk dat ze verwonderlijk overleeft. Ze heeft een bijna-doodervaring en voelt sindsdien een kalmte. Laura is weer zichzelf als ze beseft hoe mooi het leven is. Ze wil haar leven weer beteren. Ze zorgt er wel voor dat ze gestraft wordt door de politie en krijgt elektronisch huisarrest. Dan begint de verhaallijn met de asielzoekers en dan is Laura weer echt Laura.
Een heer met stijl![]()
Ik zou als ik Sjors (en Wiet) was geweest dat wicht niet eens geholpen hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:15 schreef Koosnaam het volgende:
Ik zou als ik Sjors was toch eerst even mijn handen gaan wassen.
Naja, oké, misschien ook wel. Maar ik zou absoluut geen medelijden met haar hebben![]()
![]()
Hoi, ik zat een beetje te googlen op GTST en vond dit forum.
Heb het weer helemaal herontdekt, dus leek me wel leuk om me aan te melden.![]()
Hallo en welkom!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:18 schreef Subjectief het volgende:
Heb het weer helemaal herontdekt, dus leek me wel leuk om me aan te melden.![]()
![]()
![]()
Als je op de computer zit, staat er een smiley naast "Invoeren". Klik daarop en je krijgt een heel overzicht met alle mogelijke smileys.quote:
Bij mobiel zit dat volgens mij ook, maar daar ben ik niet heel zeker van.![]()
Gevonden! Wat grappigquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je op de computer zit, staat er een smiley naast "Invoeren". Klik daarop en je krijgt een heel overzicht met alle mogelijke smileys.
Bij mobiel zit dat volgens mij ook, maar daar ben ik niet heel zeker van.![]()
![]()
Gadverdamme, wat is Rikki weer zielig...ook Sjoerd meteen alles vergeven...kan dat kind niet gewoon dood"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
Ik vind Rikki ook bloedirritant.
Grappig dit forum, ik ga even kijken wat er allemaal nog meer is.
Ik kom snel weer terug![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:32 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind 't jammer dat je seizoen 11 niet terug wilt zien. Geweldige verhaallijnen voor Laura naar mijn mening.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laura heeft d'r straf inderdaad niet ontlopen, niemand wilde meer iets van d'r weten, ze voelde zich klote en kon geen rust vinden. Ze heeft bekent, is gestraft en wat ook genoegdoening bij de kijker opwekte, ze had er spijt van en werd weer de vrouw die altijd voor anderen klaar staat.
Welkom!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:18 schreef Subjectief het volgende:
Heb het weer helemaal herontdekt, dus leek me wel leuk om me aan te melden.
Ik vind het wel bizar dat Veltman dood is aangetroffen in Ludo's werkkamer, hoe is de man daar gekomen, en zit er geen alarm op het huis ofzo??
![]()
Toen LudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zei, dacht ik 'Komt er een achter.'
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik vind het wel bizar dat Veltman dood is aangetroffen in Ludo's werkkamer, hoe is de man daar gekomen, en zit er geen alarm op het huis ofzo??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vreemd allemaal. Wie er ook achter zit, een vaste rol zal er niet in zitten. Moordenaars en criminelen blijven er meestal niet lang in, zeker in het huidige GTST niet. Ik blijf een vermoeden hebben dat Inge Ipenburg nog een laatste keer een paar weekjes GTST gaat doen, ook al zegt ze van niet.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Bepaalde dingen in seizoen 10 en 11 vind ik gewoon niet leuk om te zien. Eind seizoen 9 na die Pete Jenssens verhaallijn begon dat al. Ludo die in AA het baasje ging spelen was voor mij al zeer ergerlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind 't jammer dat je seizoen 11 niet terug wilt zien. Geweldige verhaallijnen voor Laura naar mijn mening.
Seizoen 12 bezit weer een zekere stabiliteit, personages veranderen niet radicaal, iedereen zit goed op z'n plek en de verhaallijnen zijn spannend.
Een heer met stijl![]()
Ik wist niet dat je seizoen 12 had, maar ik snap wel enigszins wat je bedoelt. Ik moest wel toegeven dat seizoen 10 en 11 niet heel stabiel en idd té radicaal konden zijn, maar ik er wel heel erg veel van genoten had.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bepaalde dingen in seizoen 10 en 11 vind ik gewoon niet leuk om te zien. Eind seizoen 9 na die Pete Jenssens verhaallijn begon dat al. Ludo die in AA het baasje ging spelen was voor mij al zeer ergerlijk.
Seizoen 12 bezit weer een zekere stabiliteit, personages veranderen niet radicaal, iedereen zit goed op z'n plek en de verhaallijnen zijn spannend.
Het zou mooi zijn, maar alleen als het gaat op de manier zoals Hogendoorn heeft bedacht. Ik zit niet te wachten op een zoveelste falende comeback.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat vreemd allemaal. Wie er ook achter zit, een vaste rol zal er niet in zitten. Moordenaars en criminelen blijven er meestal niet lang in, zeker in het huidige GTST niet. Ik blijf een vermoeden hebben dat Inge Ipenburg nog een laatste keer een paar weekjes GTST gaat doen, ook al zegt ze van niet.![]()
Ja seizoen 12 heb ik wel besteld, met name om de verhaallijnen van de familie Sanders.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je seizoen 12 had, maar ik snap wel enigszins wat je bedoelt. Ik moest wel toegeven dat seizoen 10 en 11 niet heel stabiel en idd té radicaal konden zijn, maar ik er wel heel erg veel van genoten had.
Een heer met stijl![]()
Ik vind het vooral mooi hoe er diverse verhaallijnen spelen, zoals het ongeluk van Nina en het doordraaien van Meike, terwijl de opdracht er als een rode draad doorheen blijft lopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja seizoen 12 heb ik wel besteld, met name om de verhaallijnen van de familie Sanders.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
![]()
![]()
Wat vond jij eigenlijk van seizoen 11 Frey?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi hoe er diverse verhaallijnen spelen, zoals het ongeluk van Nina en het doordraaien van Meike, terwijl de opdracht er als een rode draad doorheen blijft lopen.Een heer met stijl![]()
Toch nog verrassend leuk door de nog steeds leuke verhaallijnen. Maar seizoen 12 is veel beter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van seizoen 11 Frey?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Maar wat vond je bijvoorbeeld van Laura? Of van Cleo? En Ludo die vooral in de 2e helft volledig van zijn voetstuk valt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch nog verrassend leuk door de nog steeds leuke verhaallijnen. Maar seizoen 12 is veel beter.Een heer met stijl![]()
Laura was in seizoen 10 al volledig de weg kwijt en dat werd in seizoen 11 alleen maar erger, tot de verhaallijn met de asielzoekers. Had vooral medelijden met Robert in seizoen 10.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar wat vond je bijvoorbeeld van Laura? Of van Cleo? En Ludo die vooral in de 2e helft volledig van zijn voetstuk valt?
Cleo vond ik niet zo bijzonder, tot het einde van seizoen 11 toen ze eindelijk eens brak. In seizoen 12 vond ik haar best leuk samen met Gijs. Spannende verhaallijn ook met de pooier.
Ludo die viel was even doorbijten voor mij natuurlijk.
Maar de comeback aan het eind was geniaal.![]()
![]()
Heel sterk seizoen voor de Sandertjesquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja seizoen 12 heb ik wel besteld, met name om de verhaallijnen van de familie Sanders.
Wie weet wel het sterkste.
Ik moet bekennen dat ik die fragmenten wel zou willen hebben, maar om daar nu een seizoen voor aan te schaffen. Wat nieuwsgierigheid qua Laura betreft, eind seizoen 9 is ze nog volledig normaal, hoe snel seizoen 10 gaat dat bergafwaarts met haar?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Laura was in seizoen 10 al volledig de weg kwijt en dat werd in seizoen 11 alleen maar erger, tot de verhaallijn met de asielzoekers. Had vooral medelijden met Robert in seizoen 10.
Cleo vond ik niet zo bijzonder, tot het einde van seizoen 11 toen ze eindelijk eens brak. In seizoen 12 vond ik haar best leuk samen met Gijs. Spannende verhaallijn ook met de pooier.
Ludo die viel was even doorbijten voor mij natuurlijk.
Maar de comeback aan het eind was geniaal.![]()
Een heer met stijl![]()
Dokter Gijs.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Halverwege eigenlijk pas als ze iets krijgt met Philip. Ze biecht dit ook gewoon op aan Robert en ze maakt er verder geen probleem van, want ze wil bij Robert blijven. Robert doet er alles aan om Laura helemaal voor zich te winnen, maar Laura gaat echt houden van Philip en dan gaat het langzaam mis met Robert die steeds meer doordraait. Overigens wel geniaal acteerwerk van Wilbert Gieske als hij Laura's ingepakte koffer leeggooit. En ook wanneer Laura de deur naar de huiskamer voor Robert gesloten heeft en Robert het zat is, trapt hij deze in, zet de foto van hem en Laura terug op de kast en gaat aan de whiskey. Helaas eindigde hier wel het tijdperk Robert en Laura. En Robert werd nooit meer de oude.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die fragmenten wel zou willen hebben, maar om daar nu een seizoen voor aan te schaffen. Wat nieuwsgierigheid qua Laura betreft, eind seizoen 9 is ze nog volledig normaal, hoe snel seizoen 10 gaat dat bergafwaarts met haar?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Gaf Wilbert niet aan dat hij terug wilde komen als hij bijvoorbeeld de strijd met Ludo aan kon gaan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Halverwege eigenlijk pas als ze iets krijgt met Philip. Ze biecht dit ook gewoon op aan Robert en ze maakt er verder geen probleem van, want ze wil bij Robert blijven. Robert doet er alles aan om Laura helemaal voor zich te winnen, maar Laura gaat echt houden van Philip en dan gaat het langzaam mis met Robert die steeds meer doordraait. Overigens wel geniaal acteerwerk van Wilbert Gieske als hij Laura's ingepakte koffer leeggooit. En ook wanneer Laura de deur naar de huiskamer voor Robert gesloten heeft en Robert het zat is, trapt hij deze in, zet de foto van hem en Laura terug op de kast en gaat aan de whiskey. Helaas eindigde hier wel het tijdperk Robert en Laura. En Robert werd nooit meer de oude.Robert heeft alleen niet zo'n groot motief.
Kan ik me nog herinneren en inderdaad Robert werd sindsdien een verwilderde, opgejaagde man. Van die keurige zakenman uit het Stenders-tijdperk die wel wist hoe die zaakjes moest regelen was niets meer over. Na het overwinnen van de alcohol (seizoen 12) werd wel weer wat normaler en met name zijn herstelde goede band met Laura was een goede zet. Ben benieuwd hoe het in seizoen 13 gaat, ik kan me nog een zekere Milan herinneren voor wie Robert altijd door het stof ging.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Halverwege eigenlijk pas als ze iets krijgt met Philip. Ze biecht dit ook gewoon op aan Robert en ze maakt er verder geen probleem van, want ze wil bij Robert blijven. Robert doet er alles aan om Laura helemaal voor zich te winnen, maar Laura gaat echt houden van Philip en dan gaat het langzaam mis met Robert die steeds meer doordraait. Overigens wel geniaal acteerwerk van Wilbert Gieske als hij Laura's ingepakte koffer leeggooit. En ook wanneer Laura de deur naar de huiskamer voor Robert gesloten heeft en Robert het zat is, trapt hij deze in, zet de foto van hem en Laura terug op de kast en gaat aan de whiskey. Helaas eindigde hier wel het tijdperk Robert en Laura. En Robert werd nooit meer de oude.
Na seizoen 14 werd hij helemaal zielig met zijn coke, zelfmoordpoging, eigenlijk een beetje iemand die altijd naar erkenning zocht en het nooit kreeg.Een heer met stijl![]()
Robert aan de drank werd ook geweldig gespeeld door Wilbert Gieske.![]()
![]()
De Robert na seizoen 9 zou hem niet eens aangekund hebben. Dat vond ik zo jammer aan die A&A lijn, het werd duidelijk dat Robert en Jef niet tegen Ludo op konden. Daarvoor achtte Ludo ze een stuk hoger. (Al staat me wel iets bij dat ze vonden dat ze in seizoen 10 Ludo met de garage 'verslagen' hadden)quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Gaf Wilbert niet aan dat hij terug wilde komen als hij bijvoorbeeld de strijd met Ludo aan kon gaan?Robert heeft alleen niet zo'n groot motief.
Een heer met stijl![]()
Da's denk ik het verschil tussen ons, ik kijk minder naar het acteerwerk en meer naar hoe leuk ik een verhaallijn en het fictief personage daarin vind. Aan sommige verhaallijnen heb ik me groen en geel geërgerd, hoe briljant er ook geacteerd werd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:28 schreef Frey het volgende:
Robert aan de drank werd ook geweldig gespeeld door Wilbert Gieske.![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Ludo en Sebastiaan vond ik ook geniaal. Hoe Sebastiaan ongezien uit Ludo's kantoor dacht te glippen, terwijl Ludo hem gewoon door had. En vervolgens zat hij ineens in die stoel in zijn appartement.
Misschien is Robert Alberts wel de grootste meevaller voor mij in de eerste 7 seizoenen.
Natuurlijk vond ook ik het altijd wel een leuk personage. Maar hij werd inderdaad een beetje een slap vanaf het 10e seizoen.
De scenes in het oude decor bij Robert en Laura thuis blijven leuk. De felle discussies af en toe. Robert die altijd autoritair wil zijn. Zeker in het bijzijn van Arnie en later Julian. En Laura die altijd wel laat blijken of ze het er wel of niet mee eens is.![]()
Ze lijkt in elk geval wel op de vrouw van wie Ludo een foto in huis had in seizoen 7.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zag soms ook een beetje dubbel in seizoen 12.
En Janine toen al dacht. Die lijkt wel erg op mij.![]()
![]()
Dit vind ik nou intrigerend, je hebt het over de eerste 7 seizoen en dat hij slap werd in seizoen 10. Kortom wat vond je van hem in seizoen 8 en 9?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef Koosnaam het volgende:
Misschien is Robert Alberts wel de grootste meevaller voor mij in de eerste 7 seizoenen.
Natuurlijk vond ook ik het altijd wel een leuk personage. Maar hij werd inderdaad een beetje een slap vanaf het 10e seizoen.
De scenes in het oude decor bij Robert en Laura thuis blijven leuk. De felle discussies af en toe. Robert die altijd autoritair wil zijn. Zeker in het bijzijn van Arnie en later Julian. En Laura die altijd wel laat blijken of ze het er wel of niet mee eens is.Een heer met stijl![]()
Haha kan begrijpen dat je dat denkt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit vind ik nou intrigerend, je hebt het over de eerste 7 seizoen en dat hij slap werd in seizoen 10. Kortom wat vond je van hem in seizoen 8 en 9?
Ik herinner me van seizoen 8 en 9 (toen ik echt begon met kijken) nog vooral dat AA&V, een sterk bedrijf was. Robert en Laura toen nog bij elkaar. Julian er natuurlijk nog in. Dat zijn karakter wat anders was. Dan wat het later werd. Door de hier al wel vaker benoemde problemen.
Drugs, alcohol, zelfmoordpoging. Hij slap was tegen Milan. En nog meer. Al was dit natuurlijk pas na het 10e seizoen.![]()
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat nu ik redelijk aan het einde van seizoen 7 zit met dvd box. Ik het gewoon een sterk karakter vond meestal.![]()
![]()
Helemaal mee eens. Erg jammer inderdaad. Maar ja, ik heb echt geen logische kandidaat die het nu tegen Ludo zou gaan opnemen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Robert na seizoen 9 zou hem niet eens aangekund hebben. Dat vond ik zo jammer aan die A&A lijn, het werd duidelijk dat Robert en Jef niet tegen Ludo op konden. Daarvoor achtte Ludo ze een stuk hoger. (Al staat me wel iets bij dat ze vonden dat ze in seizoen 10 Ludo met de garage 'verslagen' hadden)Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Toch jammer dat ze haar eruit hadden geschreven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn geweest als ze zo nu en dan naar Meerdijk kwam en dan wellicht later een verhaallijn als Lily en Rose in ATWT. Maar dat was natuurlijk sws uitgesloten ivm met Lucas.![]()
Ik heb Robert en Jef nooit sterker geachtb dan Ludo. Frits van Houten zou ook geen kandidaat zijn geweest voor Ludo, Herman wel.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:03 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb Robert en Jef nooit sterker geachtb dan Ludo. Frits van Houten zou ook geen kandidaat zijn geweest voor Ludo, Herman wel.Ik loop al jaren lang (figuurlijk) te klagen dat de schrijvers Herman er destijds in hadden moeten houden, om zo de strijd met elkaar aan te kunnen gaan. Dat had een fantastische verhaallijn kunnen opleverenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:03 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb Robert en Jef nooit sterker geachtb dan Ludo. Frits van Houten zou ook geen kandidaat zijn geweest voor Ludo, Herman wel.![]()
![]()
![]()
![]()
Rare verhaallijn vond ik dat. Wel spannend maar te Amerikaans. Zulke ongein zag je vooral in Days of our lives heel erg.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk te ongeloofwaardig.![]()
Dat zijn wel hele makkelijke antwoordkeuzes.quote:![]()
![]()
Ja, en heel vaak is B ook het goede antwoord bij die filmpjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele makkelijke antwoordkeuzes.
Maar desalniettemin zijn het wel leuke filmpjes![]()
![]()
Ja, maar Tom van Beek takelde ook langzaam af.. en Herman #2 is vreemd.. blij dat dat nooit gebeurde.. soort van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
[..]
Ik loop al jaren lang (figuurlijk) te klagen dat de schrijvers Herman er destijds in hadden moeten houden, om zo de strijd met elkaar aan te kunnen gaan. Dat had een fantastische verhaallijn kunnen opleveren![]()
Volgens mij was Tom ook niet zo oud toen hij stierf, 70 jaar dacht ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, maar Tom van Beek takelde ook langzaam af.. en Herman #2 is vreemd.. blij dat dat nooit gebeurde.. soort van.![]()
![]()
Stand-in of dubbelrol? Toch blijft het knap om een dubbelrol te zien. In Oppassen! had je dat ook. Henry en oom Eugéne. Soms zelfs een handgemeenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne, vanavond wordt het echt spannend in GTST. Damn zeg
[ Bericht 4% gewijzigd door Claude_Viole op 28-10-2014 12:30:46 ]![]()
Die legendarische zinquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:43 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
''Ludo, Bien jij het?''![]()
![]()
Ze zei Ludo altijd als "Loedo". Dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Die legendarische zin
''Ludo, Bien jij het?''
Nick had toch ook een belangrijke rol in deze verhaallijn? Hoe zat dat?![]()
Nick zat nog niet in de serie toen Sophia er was. Maar ik snap waarom je in de war bent door de komst van Nick is Ludo gaan graven in het verleden en hij kwam er achter dat Sophia was verkracht door Maximiliaan. Ah fijn toen kwam Sophia nog een keer in beeld om zelfmoord te plegen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zonde van zowel Stefano als Sophia.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick zat nog niet in de serie toen Sophia er was. Maar ik snap waarom je in de war bent door de komst van Nick is Ludo gaan graven in het verleden en hij kwam er achter dat Sophia was verkracht door Maximiliaan. Ah fijn toen kwam Sophia nog een keer in beeld om zelfmoord te plegen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Je had scènes met stand-ins, zag je Janine/Sophia's achterkant, deze scènes zijn gewoon 2x Carolinequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:23 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Stand-in of dubbelrol? Toch blijft het knap om een dubbelrol te zien. In Oppassen! had je dat ook. Henry en oom Eugéne. Soms zelfs een handgemeen
Enne, vanavond wordt het echt spannend in GTST. Damn zegdat is zo gemonteerd
Je hebt meerdere dubbelrollen in soapland gehad:
- Paula en Colette (GTST, 1993) -> een gastrol
- Bowien en Yolanda (GTST, 2001) -> toen Bowien in 2000 stierf, werd Stefano woedend op Ludo. Hij wilde z'n vader gekmaken en liet, samen met Janine, Bowien weer leven. Boerin Yolanda vertolkte haar rol uitstekend.![]()
- Frits en Hans (GTST, 2006) -> die plottwist was zo jammer, maar goed, dat was niet het enige jammere aan seizoen 16.
- Bert en Joris (Goudkust, 1999) -> Bert was een personage van het eerste uur (1996), maar werd eruit geschreven en vervangen door zijn gemene tweelingbroer Joris. Joris was dus vast.
- Caroline en Karen (The Bold and the Beautiful, 1991) -> Caroline stierf in 1990 aan leukemie, maar in 1991 blijkt dat ze een tweelingzus had die als kind gekidnapt werd. De rol was als tijdelijk bedoeld, maar werd al snel vast. Tegenwoordig wordt deze rol nog gespeeld (geen recast!), maar wel als recurring cast.
- Bettina en Annemarie (ONM, 2007) -> in de jaren '90 was al bekend dat Bettina een zus had, want diens zoon Ravi, kwam een paar jaar de cast versterken. In 2007 was ze dan ook voor het eerst te zien.
- Ludo en (een jonge) Maximiliaan (GTST, 2001) -> Erik de Vogel was te zien op een foto met een nepsnor: het moest een jonge Maximiliaan voorstellen.
Zeker........... was onnodig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:10 schreef Frey het volgende:
Nick zat nog niet in de serie toen Sophia er was. Maar ik snap waarom je in de war bent door de komst van Nick is Ludo gaan graven in het verleden en hij kwam er achter dat Sophia was verkracht door Maximiliaan. Ah fijn toen kwam Sophia nog een keer in beeld om zelfmoord te plegen.
Net zoiets als de dood van Hannie
En die dubbelganster van Annet in seizoen 3! Rebecca ofzoiets?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je had scènes met stand-ins, zag je Janine/Sophia's achterkant, deze scènes zijn gewoon 2x Carolinedat is zo gemonteerd
- Bowien en Yolanda (GTST, 2001) -> toen Bowien in 2000 stierf, werd Stefano woedend op Ludo. Hij wilde z'n vader gekmaken en liet, samen met Janine, Bowien weer leven. Boerin Yolanda vertolkte haar rol uitstekend.![]()
- Frits en Hans (GTST, 2006) -> die plottwist was zo jammer, maar goed, dat was niet het enige jammere aan seizoen 16.
- Bert en Joris (Goudkust, 1999) -> Bert was een personage van het eerste uur (1996), maar werd eruit geschreven en vervangen door zijn gemene tweelingbroer Joris. Joris was dus vast.
- Caroline en Karen (The Bold and the Beautiful, 1991) -> Caroline stierf in 1990 aan leukemie, maar in 1991 blijkt dat ze een tweelingzus had die als kind gekidnapt werd. De rol was als tijdelijk bedoeld, maar werd al snel vast. Tegenwoordig wordt deze rol nog gespeeld (geen recast!), maar wel als recurring cast.
- Bettina en Annemarie (ONM, 2007) -> in de jaren '90 was al bekend dat Bettina een zus had, want diens zoon Ravi, kwam een paar jaar de cast versterken. In 2007 was ze dan ook voor het eerst te zien.
- Ludo en (een jonge) Maximiliaan (GTST, 2001) -> Erik de Vogel was te zien op een foto met een nepsnor: het moest een jonge Maximiliaan voorstellen.![]()
Ja klopt!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:34 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
En die dubbelganster van Annet in seizoen 3! Rebecca ofzoiets?![]()
Was ook ten tijden van Paula/Colette
Fantastisch gespeeld door Chrstine Brandts
Bij Bert en Joris was er ook echt 1 shot waarbij ze beiden duidelijk te zien waren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je had scènes met stand-ins, zag je Janine/Sophia's achterkant, deze scènes zijn gewoon 2x Carolinedat is zo gemonteerd
- Ludo en (een jonge) Maximiliaan (GTST, 2001) -> Erik de Vogel was te zien op een foto met een nepsnor: het moest een jonge Maximiliaan voorstellen.
En Annemarie Wertheimer was voor het eerst te zien in 1997. De productie vond het een leuk idee als Pamela Teves dat rolletje op zich zou nemen. Het was immers toch voor 1 scène, dus zo geschiedde. In 2009 besloten de makers om Annemarie terug te laten keren in een grotere rol mét verhaallijn. Opnieuw vertolkte Pamela de rol van de hippie-zus van de strenge Bettina, tot aan de laatste aflevering van de serie.![]()
Ojaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij Bert en Joris was er ook echt 1 shot waarbij ze beiden duidelijk te zien waren.
En Annemarie Wertheimer was voor het eerst te zien in 1997. De productie vond het een leuk idee als Pamela Teves dat rolletje op zich zou nemen. Het was immers toch voor 1 scène, dus zo geschiedde. In 2009 besloten de makers om Annemarie terug te laten keren in een grotere rol mét verhaallijn. Opnieuw vertolkte Pamela de rol van de hippie-zus van de strenge Bettina, tot aan de laatste aflevering van de serie.
Ik weet het niet. Voor mij persoonlijk is Herman Hogendoorn het meest geweldige personage dat ooit in de serie heeft gezeten, maar ik vind de interactie die Herman met Frits van Houten en Martine Hafkamp had, veel beter dan zijn laatste verschijningen bij Dian Alberts bijvoorbeeld. Ik denk dat Herman het uiteindelijk tegen Ludo had moeten afleggen en dat zou ik bijzonder jammer gevonden hebben. Dan maar liever niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
[..]
Ik loop al jaren lang (figuurlijk) te klagen dat de schrijvers Herman er destijds in hadden moeten houden, om zo de strijd met elkaar aan te kunnen gaan. Dat had een fantastische verhaallijn kunnen opleveren![]()
![]()
Wat ik wel graag had gezien was een mooiere exit. Het laatste treffen met Dian was een beetje een anticlimax. Ik had het mooi gevonden als Herman nog een keer vanuit de VS met Dian had gebeld toen zij Van Houten International verloor aan Ludo om te zeggen dat hij blij was dat zij alles kwijt was en dat hij nu geen reden meer had om ooit nog terug te keren naar Nederland bijvoorbeeld. Een soort afsluiting.
Maar meer verhaallijnen voor Herman zag ik niet echt zitten. Alleen in seizoen 16, maar nu ik heb gezien hoe vreselijk dat is gelopen ben ik erg blij dat de legende van Herman in ieder geval wel onaangetast is gebleven."U hoort nog van me!"![]()
Ik vind de leader echt mooi
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
"Er zit een dooie vent aan je bureau!"![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Je vergeet Annette en Rebecca.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
- Ludo en (een jonge) Maximiliaan (GTST, 2001) -> Erik de Vogel was te zien op een foto met een nepsnor: het moest een jonge Maximiliaan voorstellen.Ja ja![]()
En wout en Martijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik twijfelde al of Nick er toen al wel of niet inzat. Hoeveel later kwam Nick dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick zat nog niet in de serie toen Sophia er was. Maar ik snap waarom je in de war bent door de komst van Nick is Ludo gaan graven in het verleden en hij kwam er achter dat Sophia was verkracht door Maximiliaan. Ah fijn toen kwam Sophia nog een keer in beeld om zelfmoord te plegen.
Misschien ben ik in de war met Stefano.![]()
![]()
Toen Ludo een paar keer hardop vroeg voor wie Veltman werkte, verwachtte ik eigenlijk een laatste shot van die persoon.
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
![]()
![]()
Het is nu net als een tijd geleden alleen boeiend met Ludo.
Je kunt zeggen dat de schrijvers eindelijk weer een beetje de goede kant op gaan, maar het blijft toch minimaal. Het gaat nog altijd voor 80% om dat voorspelbare liefdesgeneuzelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is nu net als een tijd geleden alleen boeiend met Ludo.![]()
![]()
Het lijkt sowieso wel of er verder helemaal geen verhaallijn meer is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Toegegeven: deze verhaallijn is goed opgebouwd en roept een hoop vragen op. Tot nu toe vind ik het echt leuk om het te volgen. En juist de frustratie dat we nog steeds niet weten wie de hogere macht is, maakt het leuk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is nu net als een tijd geleden alleen boeiend met Ludo.
Hopelijk geldt dat ook voor het vervolg..."U hoort nog van me!"![]()
Dat is echt Janine ten voeten uit. Die is niet altijd van het keurige en subtiele.quote:
Toch 1 van mijn favoriete personages. Soms wel een bemoeial maar dat neem ik voor lief. Ik vind haar leuk.![]()
![]()
De 80% procent aan liefdesgeneuzel kan inderdaad geen verhaallijn genoemd worden, eerder een herhaling van zetten. Het blijft verbazingwekkend dat ruim 1,5 miljoen kijkers daar naar kunnen blijven kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:56 schreef Frey het volgende:
Het lijkt sowieso wel of er verder helemaal geen verhaallijn meer is.![]()
![]()
Ik heb werkelijk ook geen idee wie het zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Toegegeven: deze verhaallijn is goed opgebouwd en roept een hoop vragen op. Tot nu toe vind ik het echt leuk om het te volgen. En juist de frustratie dat we nog steeds niet weten wie de hogere macht is, maakt het leuk.
Ja, ik verwachte het ook in het eindshot. Of misschien wel meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:32 schreef DaMart het volgende:
Toen Ludo een paar keer hardop vroeg voor wie Veltman werkte, verwachtte ik eigenlijk een laatste shot van die persoon.
Het lijkt mij wel duidelijk dat de hogere macht Veltman heeft vermoord.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ik vind het juist lekker rustig. Eerst natuurlijk een terugblik en juist door een rustige leader even een rustmomentje naar de nieuwe aflevering. Een verademing.quote:![]()
![]()
Die zelfmoordpoging van Rikki ook echt.Ze denkt ook echt niet aan haar kind hè. Al dat zelfmedelijden van haar, echt walgelijk gewoon.
![]()
De aflevering van vandaag was gewoon top. Je voelde eindelijk weer een beetje spanning. En ook alle zijtakken van de verhaallijn zijn super: Lorena die erger dan ooit in de nesten zit, Thijs met zijn smerige praktijken, Vincent die op een zeer ongelegen moment eisen gaat stellen en niet Janines hysterische gedrag maar vreemd vindt, Maxime die niets begrijpt van wat er gebeurt. Er zit eindelijk een goed dramagehalte in de soap! De verhaallijnen van de Bouwhuisjes en vooral die van Rikki is nu maar bijzaak.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Zonder dat wij het weten Bing even snel de hogere macht gegrepen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk ook geen idee wie het zou moeten zijn.![]()
![]()
Mogelijk een hint naar de hogere macht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:27 schreef Frey het volgende:
Mogelijk een hint naar de hogere macht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het erge is nog dat iedereen meegaat in dat zelfmedelijden van haar. "Och, het is begrijpelijk wat ze gedaan heeft want ze heeft het zoooooo zwaar gehad." Sodemieter toch op met die ongein. Volgens mij is ze zelfs nog strafbaar omdat ze tot in de rechtszaal gelogen heeft, maar nee, ook dat wordt haar allemaal vergevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef majahoi het volgende:
Die zelfmoordpoging van Rikki ook echt.Ze denkt ook echt niet aan haar kind hè. Al dat zelfmedelijden van haar, echt walgelijk gewoon.
![]()
![]()
Helaas zijn die vanavond weer de hoofdzaak, evenals de zoveelste hereniging tussen Sjors en Bingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De verhaallijnen van de Bouwhuisjes en vooral die van Rikki is nu maar bijzaak.![]()
![]()
Over de hogere macht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:58 schreef PeterKelder het volgende:
Over de hogere macht:Klopt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MMXMMX moet dat weten.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: