SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Zou die vage leadervolgorde wel verklaren. Was in seizoen 19 ook zo, toen stond Dennis in de eerste versie bij de Sanders. Daarna kwam Maxime op die plek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Denk het wel. Denk op de plaats van Lorena....
Is dat niet een beetje incestueus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef GTSTFreakje het volgende:
Overigens, Anna gaat dus met Anton aan de haak
Dat zei ik net ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou die vage leadervolgorde wel verklaren. Was in seizoen 19 ook zo, toen stond Dennis in de eerste versie bij de Sanders. Daarna kwam Maxime op die plek.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:22 schreef vencodark het volgende:
Op Sjoerd na is iedereen gewoon poeslief voor Rikki.![]()
Mevrouw weer alle heerlijk aandacht. Wat zal ze genieten.
Deed ze dat toen bij Anton ook niet? Die heeft ze echt niet meer op een rijtjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Rikki die als een roofdier om Sjoerd z'n nek vliegt.
Ja precies zo inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Deed ze dat toen bij Anton ook niet? Die heeft ze echt niet meer op een rijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, heeft Thijs een ruimte in dat Boks? Ziet er namelijk precies zo uit![]()
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:31 schreef vencodark het volgende:
Mooie scenes trouwens bij dat bed met Anton. Ze nemen er de tijd voor en niet allerlei gedoe constant.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat verklaart het leadershotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, heeft Thijs een ruimte in dat Boks? Ziet er namelijk precies zo uit
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Ja hij huurt een kantoor in Boks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, heeft Thijs een ruimte in dat Boks? Ziet er namelijk precies zo uit
Aha. Maar hij was toch al langer advocaat? Waar had hij zijn kantoor dan eerder? Of hield hij toen kantoor aan een tafeltje in het restaurant van De Rozenboom?quote:
Is het nou Sloesen of Sloessen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:44 schreef LetsGame het volgende:
Anna heet Barbara Sloesen in het echt.
Ik zie wel wat van Bianca in haarquote:Nieuw gezicht in GTST
Vers bloed in Meerdijk: Anna Brandt neemt haar intrek in het soapdorp. Barbara Sloessen kruipt in de huid van het nicht van Bianca Bouwhuis.
GTST fans zijn in rep en roer, vandaag was de nieuwe promo te zien van de soap en daarin kwam ineens een nieuw gezicht voorbij. Dat bleek dus dat van Barbara Sloessen.
Barbara speelt Anna Brandt, het nichtje van Bianca Bouwhuis. Een vrolijk, verleidelijk, maar ook brutaal ding dat in huize Bouwhuis komt logeren, zegt ze, maar ze is voorlopig niet van plan om te vertrekken. Al snel zet ze het leven van een van de inwoners van Meerdijk compleet op zijn kop...
De fans moeten nog even wachten op Anna's entree, volgende week vrijdag 31 oktober zal ze voor het eerst te zien zijn.
Ehm, nou neequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef fotostarter het volgende:
Kruipt in de huid van het nicht.... Right!
Vind er niet veel aan.
Geef mij wallie maar.
Haha ja hij was idd al lange advocaat. Maar volgens mij pas sinds kort in Meerdijk, tenminste dat dacht ik dat die dacht begin september zei.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aha. Maar hij was toch al langer advocaat? Waar had hij zijn kantoor dan eerder? Of hield hij toen kantoor aan een tafeltje in het restaurant van De Rozenboom?
Klinkt alsof het een vast personage gaat worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het nou Sloesen of Sloessen?
[..]
Ik zie wel wat van Bianca in haarLet wel: Bianca #1
Gok ik ook ja. Nou ja, misschien dat deze Bouwhuis mij eens tevreden kan stellen, want de rest is 4x niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een vast personage gaat worden.
Precies, mocht ook wel eens tijd worden dat er weer wat vrouwelijk schoon in de serie kwam, na alle "hunks"quote:Wel leuk voor het oog, dus van mij mag het.
Of Rikki besluit ineens lesbisch te worden. Kan ze toch een beetje op Bouwhuis terrein blijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef GTSTFreakje het volgende:
Overigens, Anna gaat dus met Anton aan de haak
Het zou mij niets verbazenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of Rikki besluit ineens lesbisch te worden. Kan ze toch een beetje op Bouwhuis terrein blijven.
Een soort hedwige verhaallijn dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het nou Sloesen of Sloessen?
[..]
Ik zie wel wat van Bianca in haarLet wel: Bianca #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BeyondTheGreen op 22-10-2014 02:31:47 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Eindelijk zit de familie Sanders weer in een spannende verhaallijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik hoop het...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.538.nl/program(...)enburg-terug-in-gtst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze liegt?"U hoort nog van me!"![]()
No way dat Inge terugkomt. Ik geloof haar gewoon op haar woord.
Accepteer het maar.Ze roept het ook al jaren.
![]()
Alleen Frederik zou dan nog geloofwaardig zijn. Ik hoop echt dat Nick terugkomt, maar geloofwaardig is het allerminst. Tenzij ze écht in de oude doos hebben gegraaid.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Het is jammer, maar ik snap haar welquote:Inge Ipenburg wil niet terug in GTST
Geplaatst op Wed 22 Oct 2014 om 12:56
Inge Ipenburg wil niet terugkeren als Martine Hafkamp in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat heeft de actrice laten weten op 3FM. Uit een Telegraaf-poll bleek dat 28 procent van de soapkijkers Ipenburg terug wil zien in de serie. “Het lijkt alsof ze er met meer plezier aan terug denken, naarmate ik er langer niet in zit. Ik vind het wel heel grappig dat dat personage zo is blijven hangen en in de herinnering van iedereen steeds spannender wordt. Ik vond het hartstikke leuk om te doen, maar na een tijd is het klaar.”
Haar personage leeft nog wel. “Ik kan gewoon terug, maar ik heb altijd aangegeven: ik ben er altijd vrijwillig uitgegaan en ik ben absoluut niet van plan om terug te komen.”
Ipenburg wil zichzelf blijven vernieuwen. “Ik ben sowieso heel slecht in mezelf herhalen. Ik heb het ook niet heel lang gedaan. Eén keer ben ik anderhalf jaar teruggekomen, maar ik kan mezelf er niet meer in verrassen. Dan is het tijd om iets anders te gaan doen.”
“Daarbij word ik Martine Hafkamp van beroep als ik het blijf doen. Dat is een raar beroep.”
Nou ja, dan maar hopen op Frederik, want een terugkeer van Nick zou echt heel slap zijn.![]()
Ray leeft nog als het goed is, dus het is mogelijk. Maar ik betwijfel of hij iets te maken heeft met wat er nu speelt rond Ludo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
Ik hoop op de terugkeer van Ray (Sebastiaan Labrie). Kan dat eigenlijk, of is hij dood?![]()
Haha, nee vast niet. Maar zou het sowieso leuk vinden als hij nog eens zou terugkeren. Vond het een mooi personage, en een goede acteur.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ray leeft nog als het goed is, dus het is mogelijk. Maar ik betwijfel of hij iets te maken heeft met wat er nu speelt rond Ludo.![]()
jammer dat nina nu weer word opgezadeld met een onmogelijke liefde en alles er omheen, geef haar toch een goed huwelijk en maak van haar de fundering van gtst, zoals laura en robert dat vroeger waren.
trouwens die cowboy was nog het beste vriendje, tenminste normaal.![]()
Noud is ook heel normaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef icloud het volgende:
jammer dat nina nu weer word opgezadeld met een onmogelijke liefde en alles er omheen, geef haar toch een goed huwelijk en maak van haar de fundering van gtst, zoals laura en robert dat vroeger waren.
trouwens die cowboy was nog het beste vriendje, tenminste normaal.![]()
nee dat was zo typische relatie waarvan je meteen zag dat het mis zou gaan, luxemeisje vs bouwvakkerquote:
En skip was gewoon leuk![]()
![]()
![]()
Of Pip Robin en Gigi tegelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ehm, nou neeDan nog liever NietGoedSnikki wat mij betreft
![]()
![]()
Prinses stampvoetje als fundering van de serie!! Nee doe maar niet. Bespottelijk idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef icloud het volgende:
trouwens die cowboy was nog het beste vriendje, tenminste normaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat betekenisloze personage hoef ik nu niet meer terug te zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ik snap haar wel
Nou ja, dan maar hopen op Frederik, want een terugkeer van Nick zou echt heel slap zijn.
Ik begin zoetjesaan heel voorzichtig te hopen dat Mike Brandt nog leeft. Misschien betekende dat telefoontje van Ludo "Ik heb een opdracht voor je" toch meer dan gedacht.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Nina is iemand die al heel lang in de serie zit, die veel familie heeft en die dus echt fundament kan dienen(volgens mij zit zij er het langst in van de jonkies), want laten we eerlijk zijn jette en bartho zijn een aflopende zaak, die stoppen er binnenkort gewoon mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prinses stampvoetje als fundering van de serie!! Nee doe maar niet. Bespottelijk idee.
Je moet er niet aan denken dat we de komende 25 jaar zitten opgescheept met noud, rikki of sjors.![]()
Nina zit al heel lang in de serie kijkers te irriteren krijgt altijd wat ze wil en is vooral zeurend en irritant aanwezig. Nee laat die maar niet de fundering van de serie worden. Nu met Anton en Bianca is het toch prima?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Nina is iemand die al heel lang in de serie zit, die veel familie heeft en die dus echt fundament kan dienen(volgens mij zit zij er het langst in van de jonkies), want laten we eerlijk zijn jette en bartho zijn een aflopende zaak, die stoppen er binnenkort gewoon mee.
Je moet er niet aan denken dat we de komende 25 jaar zitten opgescheept met noud, rikki of sjors.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nina is prima te gebruiken ook in de verhaallijnen van Ludo. Daar kwam ik achter toen ik bezig was met die nepspoilers voor mezelf. Ik liet zowat iedereen verdwijnen waar ik een hekel aan had, maar Nina liet ik er tot mijn eigen verbazing gewoon in.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Nina is iemand die al heel lang in de serie zit, die veel familie heeft en die dus echt fundament kan dienen(volgens mij zit zij er het langst in van de jonkies), want laten we eerlijk zijn jette en bartho zijn een aflopende zaak, die stoppen er binnenkort gewoon mee..
Familie Bouwhuisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nina zit al heel lang in de serie kijkers te irriteren krijgt altijd wat ze wil en is vooral zeurend en irritant aanwezig. Nee laat die maar niet de fundering van de serie worden. Nu met Anton en Bianca is het toch prima?
Je denkt toch niet dat iemand als joep serton nog jaren in de serie blijft? hij is vooral een wandelend reclamebord voor zijn bedrijf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nina zit al heel lang in de serie kijkers te irriteren krijgt altijd wat ze wil en is vooral zeurend en irritant aanwezig. Nee laat die maar niet de fundering van de serie worden. Nu met Anton en Bianca is het toch prima?
Daarnaast krijg ik bij hun niet echt het robert laura gevoel, de vaste waarde waar de kijker altijd weer op kan terug vallen.![]()
En bij Nina krijg je dat wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat iemand als joep serton nog jaren in de serie blijft? hij is vooral een wandelend reclamebord voor zijn bedrijf.
Daarnaast krijg ik bij hun niet echt het robert laura gevoel, de vaste waarde waar de kijker altijd weer op kan terug vallen.
Maak er Nina en Lucas van en niemand kijkt hier meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nee op dit moment niet, maar ik denk dat zij wel een goed persoon is om zo gevoel te creëren,goed personage met een actrice die weet waar ze mee bezig is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En bij Nina krijg je dat wel?
Maak er Nina en Lucas van en niemand kijkt hier meer.![]()
Ben wel benieuwd hoe ze Nina van dit hersenletsel gaan laten herstellen, het arme schaap is ook al gedeeltelijk verlamd natuurlijk... oh wacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Nina is in het echte leven zwanger en krijgt een dikke buik dat kan natuurlijk niet ! Dus ik denk dat ze de serie uit gaatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze Nina van dit hersenletsel gaan laten herstellen, het arme schaap is ook al gedeeltelijk verlamd natuurlijk... oh wachtMijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt blijkbaar weer een korte verhaallijn. Ze hadden deze moeten uitsmeren tot aan de zomer-cliff, met enkele momenten dat het even rustig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Of Pip Robin en Gigi tegelijk
Die nieuwe ziet er ook goed uit, dus dat wordt nog druk![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:20 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat wordt blijkbaar weer een korte verhaallijn. Ze hadden deze moeten uitsmeren tot aan de zomer-cliff, met enkele momenten dat het even rustig is.
Ik vermoed dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wie, Frederik?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dat betekenisloze personage hoef ik nu niet meer terug te zien.
Eigenlijk is het niet zo vreemd als hij de hogere macht blijkt te zijn. Ludo heeft hem destijds zo'n beetje alles afgenomen en geëist dat hij zou verdwijnen. We zaten toen al te wachten op een tegenreactie van Frederik, maar die kwam niet. Het feit dat deze hele verhaallijn eigenlijk bij Lorena met de USB-stick is begonnen geeft ook te denken; immers is zij de dochter van Frederik en heeft zij dit hele zaakje in gang gezet met die afpersingspraktijken. Nu is de vraag of Frederik hier wel van af weet, mocht hij de hogere macht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou opvallend zijn, gezien Rohan een paar weken terug op de radio aangaf dat overleden personages wat hem betreft dood blijven. Het kan natuurlijk altijd, maar ik acht de kans zeer klein.quote:Ik begin zoetjesaan heel voorzichtig te hopen dat Mike Brandt nog leeft. Misschien betekende dat telefoontje van Ludo "Ik heb een opdracht voor je" toch meer dan gedacht.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 22-10-2014 18:32:11 ]![]()
Ik vind het wel leuk dat de oude begintune terug is, nostalgieAlleen een beetje jammer van de stemmen maar oke.
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie, Frederik?
Eigenlijk is het niet zo vreemd als hij de hogere macht blijkt te zijn. Ludo heeft hem destijds zo'n beetje alles afgenomen en geëist dat hij zou verdwijnen. We zaten toen al te wachten op een tegenreactie van Frederik, maar die kwam niet. Het feit dat deze hele verhaallijn eigenlijk bij Lorena met de USB-stick is begonnen geeft ook te denken; immers is zij de dochter van Frederik en heeft zij dit hele zaakje in gang gezet met die afpersingspraktijken. Nu is de vraag of Frederik hier wel van af weet, mocht hij de hogere macht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het zou opvallend zijn, gezien Rohan een paar weken terug op de radio aangaf dat overleden personages wat hem betreft dood blijven. Het kan natuurlijk altijd, maar ik acht de kans zeer klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door markdeajaxfan op 22-10-2014 20:56:45 ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Gadver de gadver heel Meerdijk slijmt bij Ricky en plakt om haar heen en bij Antons ziekenhuis bed zie je alleen Sjoerd en Bianca walgelijk gewoon.
Logeert die Veltman in de rozenboom ofzo ? dat die daarom ineens daar zoveel is ?
[ Bericht 24% gewijzigd door MMXMMX op 22-10-2014 22:20:06 ]Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Is toch anders. Dennis stond tussen Sjors en de familie Sanders in toen. Lorena is echt random middenin het familie Bouwhuis-gedeelte geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ja dat klopt, maar alle familieleden stond bij elkaar. Alleen Dennis was behoorlijk verdwaald.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Is toch anders. Dennis stond tussen Sjors en de familie Sanders in toen. Lorena is echt random middenin het familie Bouwhuis-gedeelte geplaatst.![]()
Paste wel bij het personage toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar alle familieleden stond bij elkaar. Alleen Dennis was behoorlijk verdwaald.
Wat had ik nu graag de muziek van Ronald Schilperoort gehad bij deze verhaallijn.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nou, inderdaad. Hij blijft een gemis voor de serie, zelfs bij het vorig seizoen wat vreselijk was.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef Frey het volgende:
Wat had ik nu graag de muziek van Ronald Schilperoort gehad bij deze verhaallijn.![]()
Ik bekeek pas deze video (een beetje uit hoop dat Nick weer terugkeert)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef Frey het volgende:
Wat had ik nu graag de muziek van Ronald Schilperoort gehad bij deze verhaallijn.
Die muziek hier <3Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
ja dat vind ik ook onbegrijpelijk. levert ze zo'n klerestreek en nog kotsen ze dr niet en masse uitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:13 schreef MMXMMX het volgende:
Gadver de gadver heel Meerdijk slijmt bij Ricky en plakt om haar heen en bij Antons ziekenhuis bed zie je alleen Sjoerd en Bianca walgelijk gewoon.
Logeert die Veltman in de rozenboom ofzo ? dat die daarom ineens daar zoveel is ?
en nog steeds weinig empatie voor anton.
maar ik vind het gedoe rondom de familie sanders wel het aankijken waard
eindelijk weer eens een spannende verhaallijn![]()
Wat ik onbegrijpelijk vind zijn die 25 jaar RTL-blogs. Leuk initiatief hoor, maar dan vragen ze vervolgens een Dilan Yurdakul een blog te schrijven over 5000x GTST, wat al maf opzich is... Die vervolgens met een vaag kutverhaal aankomt wat alles behalve lekker leest, voelt als opschepperij-extravaganza en een blog is die zich nergens ook maar distantieert van welke soap dan ook. Dit had iemand in 2001 ook bij Goudkust kunnen schrijven, of bij ONM. Lees en gruwel:quote:5000 keer Goede Tijden, Slechte Tijden
Iedereen kent het wel: zo'n dag waarop de wekker eerder dan normaal lijkt af te gaan, er meer dan één kopje koffie nodig is om enigszins wakker te worden, je naar de spiegel kijkt en denkt pffff laat maar. Je maakt fouten die je normaal nooit zou maken. "Nou, dit is echt niets voor mij!" hoor je jezelf steeds vaker zeggen, om op het volgende moment weer ergens tegen aan te botsen, of te morsen op je kleding en dingen uit je handen te laten vallen. Dat je er wel bent maar eigenlijk ook niet. Je reactievermogen is trager. Je luistert wel, je ogen steeds wijder open met veelbetekenende blikken die camoufleren dat de woorden eigenlijk direct je kortetermijngeheugen passeren als ze er al langs komen.
Werktijden
De werkdagen op de set beginnen om 07.00 uur in de ochtend al voelt dit soms als midden in de nacht. Eerst mag je nog uitgapen in de make-up. De kwasten aaien tegen je gezicht, maar de visagist en jij weten allebei dat er op zo'n dag weinig te halen valt. Het is stil. Ik staar naar de krant, terwijl de visagist stilletjes naar mijn wallen staart en daar oranje, groen en geel op smeert (want als je wallen blauw zijn werkt oranje camouflage het beste, heb ik me ooit laten vertellen).
Is dit wel verleidelijk genoeg?
Dan is het zo ver! Ik strompel naar de set met koffie in mijn hand, maar de koffie doet zijn werk maar niet. Inmiddels is het een uur later en mijn wallen zijn zogenaamd niet zichtbaar maar wel voelbaar, maar dat doet er niet toe. Het is tijd om iemand te wurgen, ontvoerd te worden of een heftige seksscène uit te spelen terwijl je je oprecht afvraagt: wát ben ik aan het doen, is dit wel verleidelijk genoeg? Maar goed, de dag is begonnen en na de eerste take hoor ik GESTOPT! Ik krijg aanwijzingen en denk meteen: wat zei hij nou? Maar er is geen tijd om na te denken, want er zijn tien mensen om mij heen die allemaal een andere taak hebben en de lichten net iets feller zetten, het geluid nog even checken en de spullen op z'n plek zetten. Voor ik het weet, wordt er weer ACTIE! geroepen en staan we weer tegenover elkaar. Stilte!
Overwinning op de Olympische Spelen
Paniek dreigt. Shit. De zin. Dilan! De zin. Denk na! Shit... de aanwezigheid van iedereen wordt nog duidelijker voelbaar. Mijn medeacteur kijkt mij veelbetekenend aan. Ik voel de vloer onder mijn voeten wegglijden. En dan komen de verlossende woorden van de opnameleider: GESTOPT! De opnameleider komt op mij af. 'Wat is er, gaat het?' 'O, je was je zin kwijt, geen probleem, we gooien hem op.' ACTIE! Nog even wil ik mezelf toespreken, zeggen dat het wel goed komt, maar dan ben ik er weer, op dat zelfde punt…. Er komt iets uit. Maar ik brabbel. Ik hoop dat de regisseur het niet merkt, maar de regisseur heeft ook oren. En daar zijn we bij de derde take, of ik even op die zin wil letten, hij kwam er 'een beetje raar uit'. Goed. Ik hoor weer ACTIE! Je kan het Dilan. 3,2,1... En het is eruit. Hoe weet ik niet. Maar het is eruit. En gek genoeg voelen deze momenten als een overwinning op de Olympische Spelen. Fitheid geboden.
Dilan YurdakulDit gaat niet eens over een 5000ste aflevering, pleur op van mijn computerscherm ofzo?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Wat een raar verhaal. Doet me denken aan dit:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat ik onbegrijpelijk vind zijn die 25 jaar RTL-blogs. Leuk initiatief hoor, maar dan vragen ze vervolgens een Dilan Yurdakul een blog te schrijven over 5000x GTST, wat al maf opzich is... Die vervolgens met een vaag kutverhaal aankomt wat alles behalve lekker leest, voelt als opschepperij-extravaganza en een blog is die zich nergens ook maar distantieert van welke soap dan ook. Dit had iemand in 2001 ook bij Goudkust kunnen schrijven, of bij ONM. Lees en gruwel:
[..]Dit gaat niet eens over een 5000ste aflevering, pleur op van mijn computerscherm ofzo?
http://www.mediacourant.nl/?p=181093
Daar zegt Bartho ook al dat het tempo erg hoog ligt.
Hebben ze pas een acteur gehad die het allemaal niet aankon ofzo? En proberen ze nu mensen bang te maken?
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Niets mis met Dilanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat ik onbegrijpelijk vind zijn die 25 jaar RTL-blogs. Leuk initiatief hoor, maar dan vragen ze vervolgens een Dilan Yurdakul een blog te schrijven over 5000x GTST, wat al maf opzich is... Die vervolgens met een vaag kutverhaal aankomt wat alles behalve lekker leest, voelt als opschepperij-extravaganza en een blog is die zich nergens ook maar distantieert van welke soap dan ook. Dit had iemand in 2001 ook bij Goudkust kunnen schrijven, of bij ONM. Lees en gruwel:
[..]Dit gaat niet eens over een 5000ste aflevering, pleur op van mijn computerscherm ofzo?
Maar haar blog deed mij ook de wenkbrauwen fronsen ja. Had net zo goed in de Hitkrant kunnen staan, want het heeft niets met 5000x GTST te maken. Hadden ze beter het voorwoord van Jette uit het 25 jaar-boek kunnen gebruiken.
Aan de andere kant: gelukkig is het geen blog van een Rohan of Kennard![]()
![]()
Maxime Sanders is dan wel een heel lange gastrolquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal. Doet me denken aan dit:
http://www.mediacourant.nl/?p=181093
Daar zegt Bartho ook al dat het tempo erg hoog ligt.
Hebben ze pas een acteur gehad die het allemaal niet aankon ofzo? En proberen ze nu mensen bang te maken?
Ja, die opmerking begreep ik ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maxime Sanders is dan wel een heel lange gastrolMaar ja, ik neem al die GTST publicaties toch al met een korrel zout.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Die namen zijn niet door Bartho genoemd, maar door Mediacourant neergezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, die opmerking begreep ik ook niet.Maar ja, ik neem al die GTST publicaties toch al met een korrel zout.
![]()
ik denk omdat ze dat zo veel mogelijk geheim willen laten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:28 schreef vencodark het volgende:
Waaaarom die hele kamer versieren terwijl ze al hadden besloten dat Nina verplaatst gaat worden?![]()
Erik de VogelIk ben héél benieuwd wat er met Lorena en Bing gaan gebeuren zodra hij erachter komt dat zij Ludo gechanteerd hebben.
Wat ik niet begrijp is dat Ludo eigenlijk door Lorena en Bing in de problemen kwam. Althans, Veltman gebruikte dat chantageverhaal als aanleiding om Ludo weg te werken.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een stap in de goede richtingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik vrees dat je te vroeg juicht
En voor je het weet staat half Meerdijk rond haar ziekenhuisbed. Zelfs Sjoerd en Wiet neem ik aan. En iedereen vergeeft haar onmiddellijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is een stap in de goede richtingUnbowed, Unbent, Unbroken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: