Whatever man.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en, betekent dat je buiten de rechtbank maar illegale dingen mag doen?
Nee, ik blijf hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
doe normaal rare mod
ga maar naar vbl daaag
dat komt wel goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gewoon slijmen bij een paar mods.
Hele post niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Whatever man.
Als je al niet eens het verschilt weet tussen illegaliteit en een afwijkende mening hebben kun je maar beter direct stoppen met je studie en lekker gaan schoffelen he.
Ok even serieus nu , wat doet hij.quote:
Is een act.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok even serieus nu , wat doet hij.
Dat je mij haat snap ik maar die gast doet niks geks, zegt niks verder wat lullig opgevat kan worden
ademhalen is opzich al een groot probleemquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok even serieus nu , wat doet hij.
Dat je mij haat snap ik maar die gast doet niks geks, zegt niks verder wat lullig opgevat kan worden
ja hallo doe eens normaal ik had je allang uitgescholden als je die onterechte blauwe username niet hadquote:
Confronterende dingen negeer je he, zo gaat het ook al sinds ik je ken met die afwijzingen van Paxcon.quote:
Ik ban niemand, ik aanschouw alleen maar.quote:
Jij hebt je kansen al lang gehad mannetje. Zolang debiel doen en dan nu de vermoorde onschuld uithangen en het vreemd vinden dat mensen een bloedhekel aan je hebben.quote:
wil je zoute of zoete popcorn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ban niemand, ik aanschouw alleen maar.
eyyyy kanoooquote:
Ik doe alleen maar ''debiel'' omdat jullie mij continu pesten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt je kansen al lang gehad mannetje. Zolang debiel doen en dan nu de vermoorde onschuld uithangen en het vreemd vinden dat mensen een bloedhekel aan je hebben.
Goede onderbouwing meneer de juristquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ademhalen is opzich al een groot probleem
hoi vriend. Alles goed?quote:
Nee, nu verdraai je de boel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar ''debiel'' omdat jullie mij continu pesten.
wel he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
eyyyy kanooo
jammer dat fokkie er niet is
gadverquote:
haha kutwijfquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn toch niet in de rechtbank????
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, nu verdraai je de boel.
Continu idioot gedrag, waardoor ik een grafhekel aan je hebt minne hond.
zal ik hem roepen?quote:
kap dan met debiel doen? Kappen hun met pesten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar ''debiel'' omdat jullie mij continu pesten.
Het hoge woord is eruitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kap dan met debiel doen? Kappen hun met pesten.
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze blijven pesten ookal doe ik normaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik heb je echt oprecht eerlijke kans gegeven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Zeg je alleen maar omdat jij ''de enige was die normaal tegen mij deed in het begin''
ome kano is niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
onze eigen gc mod verraadt ons
ben alweer terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
zat jij niet aan de andere kant van de wereld nu kano?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |