Dat klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik deed heel lief en rustig tegen Inso.
Dan klopt jouw post dus niet met je 'iedereen'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt.
Alleen waren er nog 16 users aanwezig waar je niet normaal tegen deed.
Als Dven of Stijn hier niet meer willen komen ben jij daar verantwoordelijk voor. Hoop dat je goed slaapt met die gedachte
ja johquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd spange SC hier tot fylax kwam
hele boel verziekt
Eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd spange SC hier tot fylax kwam
hele boel verziekt
ze willen me niet helpenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, blijkbaar hebben ze daar invloed op je als je zo braaf luistert. Nou, lief zijn voor de mensen daar en pas terugkomen als je zelf (een) Ouder bent
GRTD SC, Radio49, OUD SCquote:
Inso tellen als persoon, die hoort gewoon bij het meubilair hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan klopt jouw post dus niet met je 'iedereen'.
Kus.
Jij bent degene die nu gaat posten in OUD SC.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GRTD SC, Radio49, OUD SC
En het ligt nooit aan jou he min ventje.
Echtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent degene die nu gaat posten in OUD SC.
Bijdehand. Je was weer hartstikke ongesteld vannacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan klopt jouw post dus niet met je 'iedereen'.
Kus.
Ja, de grote mensen gaan even babbelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bent degene die nu gaat posten in OUD SC.
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag niet die halve debiel naar ons sturen.
Alvast bedankt,
Hele GC
en dan zeggen dat ik alles doequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus er is een kans dat ie eraf wordt gezet?
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe we misbaksels als jou weg kunnen krijgen
Je kan kiezen tussen natuurlijk persoon en rechtspersoon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso tellen als persoon, die hoort gewoon bij het meubilair hier
Dit niet weten
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt. Hier kan ik wat mee.
Binnenkort maar eens babbelen met z'n moeder.
Fijne avond mensen.
Autistenreactie op eerste zin na niet gelezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan kiezen tussen natuurlijk persoon en rechtspersoon.
Rechtspersoon is een BV, NV etc.
Natuurlijk persoon is een mens van vlees en bloed.
Inso is een mens van vlees en bloed.
Dus Inso is een natuurlijk persoon.
Uitgeluld.
Omdat je weet dat ik gelijk heb, Elan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Autistenreactie op eerste zin na niet gelezen.
ik word ook gepest op fokquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
als die normaal doet, dan is er niets aan de hand
maar dat schijnt die niet te snappen
Het is hier toch geen rechtbank debiel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat je weet dat ik gelijk heb, Elan.
En als je het niet erg vindt, ga ik nu koken.
Als ik normaal doe doe(n) jij/jullie ook stom dus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar Fylax is speciaal.quote:
Doe je nooit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik normaal doe doe(n) jij/jullie ook stom dus?
Ja en, betekent dat je buiten de rechtbank maar illegale dingen mag doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is hier toch geen rechtbank debiel.
Maar veel plezier doei
door ggmmquote:
Wat doet hij dan precies? Jullie treiteren hem constant heb hem geen enkele kutopmerking zien maken naar jullie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal rare modquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doet hij dan precies? Jullie treiteren hem constant heb hem geen enkele kutopmerking zien maken naar jullie.
ja misschien moeten we hem gelijk gaan beschuldigen zonder goede redeneringen en moeten we slijmen voor een achterbanquote:
Daar ging het niet om, kneus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het aantal kutopmerkingen die jij maakt is zooooo hoog.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnenkort eens wat onderonsjes met OUD SC mods over hoe we fylax gaan aanpakken
Sukkel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnenkort eens wat onderonsjes met OUD SC mods over hoe we fylax gaan aanpakken
Ja gewoon slijmen bij een paar mods.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien moeten we hem gelijk gaan beschuldigen zonder goede redeneringen en moeten we slijmen voor een achterban
Whatever man.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en, betekent dat je buiten de rechtbank maar illegale dingen mag doen?
Nee, ik blijf hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
doe normaal rare mod
ga maar naar vbl daaag
dat komt wel goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gewoon slijmen bij een paar mods.
Hele post niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Whatever man.
Als je al niet eens het verschilt weet tussen illegaliteit en een afwijkende mening hebben kun je maar beter direct stoppen met je studie en lekker gaan schoffelen he.
Ok even serieus nu , wat doet hij.quote:
Is een act.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok even serieus nu , wat doet hij.
Dat je mij haat snap ik maar die gast doet niks geks, zegt niks verder wat lullig opgevat kan worden
ademhalen is opzich al een groot probleemquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok even serieus nu , wat doet hij.
Dat je mij haat snap ik maar die gast doet niks geks, zegt niks verder wat lullig opgevat kan worden
ja hallo doe eens normaal ik had je allang uitgescholden als je die onterechte blauwe username niet hadquote:
Confronterende dingen negeer je he, zo gaat het ook al sinds ik je ken met die afwijzingen van Paxcon.quote:
Ik ban niemand, ik aanschouw alleen maar.quote:
Jij hebt je kansen al lang gehad mannetje. Zolang debiel doen en dan nu de vermoorde onschuld uithangen en het vreemd vinden dat mensen een bloedhekel aan je hebben.quote:
wil je zoute of zoete popcorn?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ban niemand, ik aanschouw alleen maar.
eyyyy kanoooquote:
Ik doe alleen maar ''debiel'' omdat jullie mij continu pesten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt je kansen al lang gehad mannetje. Zolang debiel doen en dan nu de vermoorde onschuld uithangen en het vreemd vinden dat mensen een bloedhekel aan je hebben.
Goede onderbouwing meneer de juristquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
ademhalen is opzich al een groot probleem
hoi vriend. Alles goed?quote:
Nee, nu verdraai je de boel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar ''debiel'' omdat jullie mij continu pesten.
wel he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
eyyyy kanooo
jammer dat fokkie er niet is
gadverquote:
haha kutwijfquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn toch niet in de rechtbank????
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, nu verdraai je de boel.
Continu idioot gedrag, waardoor ik een grafhekel aan je hebt minne hond.
zal ik hem roepen?quote:
kap dan met debiel doen? Kappen hun met pesten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar ''debiel'' omdat jullie mij continu pesten.
Het hoge woord is eruitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kap dan met debiel doen? Kappen hun met pesten.
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze blijven pesten ookal doe ik normaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik heb je echt oprecht eerlijke kans gegeven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Zeg je alleen maar omdat jij ''de enige was die normaal tegen mij deed in het begin''
ome kano is niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
gadver
onze eigen gc mod verraadt ons
ben alweer terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
zat jij niet aan de andere kant van de wereld nu kano?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |