ik word ook gepest op fokquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
als die normaal doet, dan is er niets aan de hand
maar dat schijnt die niet te snappen
Het is hier toch geen rechtbank debiel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat je weet dat ik gelijk heb, Elan.
En als je het niet erg vindt, ga ik nu koken.
Als ik normaal doe doe(n) jij/jullie ook stom dus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar Fylax is speciaal.quote:
Doe je nooit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik normaal doe doe(n) jij/jullie ook stom dus?
Ja en, betekent dat je buiten de rechtbank maar illegale dingen mag doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is hier toch geen rechtbank debiel.
Maar veel plezier doei
door ggmmquote:
Wat doet hij dan precies? Jullie treiteren hem constant heb hem geen enkele kutopmerking zien maken naar jullie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe normaal rare modquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doet hij dan precies? Jullie treiteren hem constant heb hem geen enkele kutopmerking zien maken naar jullie.
ja misschien moeten we hem gelijk gaan beschuldigen zonder goede redeneringen en moeten we slijmen voor een achterbanquote:
Daar ging het niet om, kneus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het aantal kutopmerkingen die jij maakt is zooooo hoog.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnenkort eens wat onderonsjes met OUD SC mods over hoe we fylax gaan aanpakken
Sukkel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnenkort eens wat onderonsjes met OUD SC mods over hoe we fylax gaan aanpakken
Ja gewoon slijmen bij een paar mods.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien moeten we hem gelijk gaan beschuldigen zonder goede redeneringen en moeten we slijmen voor een achterban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |