Oké, even een stukje argumentatie dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke man goed beargumenteert.
Met je oogkleppen.
Ik ben geen rascist of discrimineer mensen.
Wat ik wel interessant vind zijn cijfers en die spreken voor zich. Hoe zie jij dat over een aantal generaties, dat is wel pak hem beet 250 tot 300 jaar he, iets met lange termijn.
Als vreemd in jouw woordenboek synoniem is aan stinken, dan kennelijk wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel een tof beroep. Als het zou bestaan.
[..]
Zeg je nu dat ze stinken?
Grapje natuurlijk. Maar wat is vreemd dan volgens jou? Is het iets specifieks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als vreemd in jouw woordenboek synoniem is aan stinken, dan kennelijk wel.
Dit waardeer ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, even een stukje argumentatie dan.
Ten eerste: de geboortecijfers verschillen nauwelijks van elkaar. Allochtonen krijgen praktisch net zo veel kinderen als autochtonen. Turkse moeders krijgen zelfs minder kinderen. De enige bevolkingsgroep die significant méér kinderen krijgt zijn Marokkanen.
[ afbeelding ]
Hoe veel Marokkanen zijn er eigenlijk? Volgens Wiki 375.000. Dat wil dus zeggen dat er (heel grof genomen) 43 keer meer mensen zijn van niet-Marokkaanse afkomst dan van wél Marokkaanse afkomst. Om dus net zo veel baby's te moeten produceren moet elke Marokkaanse moeder 65 kinderen krijgen.
En dan hebben we het over net zo veel baby's. Niet méér baby's.
Maar oh jee. Het wordt nog erger. 66% van de Marokkanen gaat niet naar de moskee. Om dus te zorgen dat ze dat compenseren moeten er per Marokkaanse gelovige moeder 108 kinderen geboren worden.
Ik kan het niet plaatsen. Een vreemde lichaamsgeur, op één of andere manier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk. Maar wat is vreemd dan volgens jou? Is het iets specifieks?
Zelf ruiken de meesten gewoon naar parfum hier.
Once you go black, you'll never go back and once you go Asian you'll never miss an equationquote:
Holy f*ck en Sodeju zijn Sodef*ck geworden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Sodefuck, het is een "Dat moeten we niet willen met z'n allen in Nederland"-topic geworden!
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet plaatsen. Een vreemde lichaamsgeur, op één of andere manier.
Het was een lange dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Holy f*ck en Sodeju zijn Sodef*ck geworden?
Dat zou kunnen. Ik ruik het bij moslima's wel vaker, de oudere vrouwen dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.
Ik probeer zo min mogelijk aan oudere vrouwen te ruiken ongeacht afkomst en religie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ruik het bij moslima's wel vaker, de oudere vrouwen dan.
Veel knoflook volgens mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.
Het is niet dat ik altijd een keuze heb. In een overvolle bus, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk aan oudere vrouwen te ruiken ongeacht afkomst en religie.
Hier is het bijna weg. Waait nog wel flink, maar geen regen meer en de lucht ziet mooi blauw.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Storm is begonnen hier....![]()
Hoop dat m'n ramen het houden.
Het was wel even zo heftig dat de hond bij me kwam schuilen.quote:
Volgens mij komt dat inderdaad door voedingspatroon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aan jou de vrijheid zelf een antwoord te geven op die vraag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, geen nieuw hip woord wat ik dus gemist heb, maar gewoon een foutje?
Arme bogiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was wel even zo heftig dat de hond bij me kwam schuilen.
Hij schrok toen de wind ineens een stuk heftiger werd.quote:
Watjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij schrok toen de wind ineens een stuk heftiger werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ohnoesquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef yats het volgende:
Ik ben aan het huilen nuIk doe dat daarom vaak met zonnebril opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het was zo lekkerquote:
Ik schil ze onder water.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe dat daarom vaak met zonnebril op
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef yats het volgende:
Ik ben aan het huilen nuMijn vriendin doet dan vaak een skibril op. Komisch voor mij en helpt voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet dan vaak een skibril op. Komisch voor mij en helpt voor haar.
Ikzelf niet hoor. Ik denk dan "ik ben een stoere kerel, kom op zeg" en vervolgens sta je te janken aan je aanrecht.quote:
Snorkel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan mijn adem niet zo lang inhouden.
Dat is toch juist gaaf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog geen uur gevaren. Het werd echt teveel met vlagen boven de 100 km/u
Met een 5m had het misschien nog gekunnen. Een 7m was gewoon te groot. Die kan ik houden tot vlagen van 45 knopen, ongeveer 90 km/u. Was nu gewoon nog net iets meer dan dat.quote:
Dat red ik niet met mijn basiscursus salsa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Barbusse het volgende:
Holy guacamole, ik wou dat ik zo kon dansen.... https://www.facebook.com/video.php?v=843246854590
Fijn dat je iig nog heel bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog geen uur gevaren. Het werd echt teveel met vlagen boven de 100 km/u
Best wel een klein hartje ja.quote:
Ik en Hep stonden laatst samen te janken. Ergens wel grappig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet dan vaak een skibril op. Komisch voor mij en helpt voor haar.
Ik laat de uien huilenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
Als je lenzen hebt, merk je niks van uien snijden
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
Als je lenzen hebt, merk je niks van uien snijden
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat red ik niet met mijn basiscursus salsa.
Ik heb niet eens een basiscursus salsaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat red ik niet met mijn basiscursus salsa.
Dus wij gaan geen salsa dansen samen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een basiscursus salsa.
Dan leid je haar toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wij gaan geen salsa dansen samen?
Dan hoop ik dat jij niet net als mijn laptop uitvalt als je te heet bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Nieuwe serie aan het kijken, en de beste pick-up line ever komt voorbij. Schijnbaar al heel oud en on-origineel maar ik kende het nog niet: You're hotter than the bottom of my laptop
Nee. Tenzij ik iemand vind die het me wil leren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wij gaan geen salsa dansen samen?
Dan leer je dat haar toch? Leuke vrijetijdsbesteding.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ze toch wel wat basis dingen kennen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij niet net als mijn laptop uitvalt als je te heet bent.
Ja snifquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vinden ze je zo lelijk ja?
En daarvoor moet ik zelf ook weer eens wat bijleren/oefenen....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ze toch wel wat basis dingen kennen.
Oh ja, dat zou natuurlijk nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan leer je dat haar toch? Leuke vrijetijdsbesteding.
Me neither.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
Als een man mij zou willen leren dansen zou ik niet snel 'nee' zeggen denk ik.
Kan hep dat niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
Nope.quote:
Samen leren is ook leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
Jammer, maar is het geen idee om dat gezamenlijk te gaan leren? Dat heb ik met mijn laatste ex ook gedaan en was echt leuk.quote:
Mij ookquote:
Is het ook. Ik moet ook maar weer eens een opfriscursus gaan doen denk ik. Tegenwoordig ben ik zo houterig als een plank.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, maar is het geen idee om dat gezamenlijk te gaan leren? Dat heb ik met mijn laatste ex ook gedaan en was echt leuk.
Ja.quote:
Had ik gezien ja.quote:
Lijkt me sterk dat dit de meerderheid isquote:
Denk het wel. Hoe veel mensen hebben het lef om tegen iemand die ze iets aanbiedt wat helemaal de hemel in wordt geprezen op een eetbeurs te zeggen dat het smaakt als fastfood?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dit de meerderheid is
ik zou eerder gokken dat het allemaal josti's zijn op eetgebied. die nuggets kun je zo merken dat het geen echte filet is bv.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het wel. Hoe veel mensen hebben het lef om tegen iemand die ze iets aanbiedt wat helemaal de hemel in wordt geprezen op een eetbeurs te zeggen dat het smaakt als fastfood?
Daarom zeg ik ook dat het om lef draait en niet om wat ze proeven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:46 schreef bolker het volgende:
[..]
ik zou eerder gokken dat het allemaal josti's zijn op eetgebied. die nuggets kun je zo merken dat het geen echte filet is bv.
Maar dan kom je toch niet met zulke gare lofprijzingen, maar zeg je dat het wel lekker is op zich of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het wel. Hoe veel mensen hebben het lef om tegen iemand die ze iets aanbiedt wat helemaal de hemel in wordt geprezen op een eetbeurs te zeggen dat het smaakt als fastfood?
laten we wel wezen ; mac donald's is niet vies (wordt veel geld besteed aan een product dat door veel mensen lekker wordt gevonden). dat ze short cuts nemen om kosten te besparen bij de ingrediënten, tja da's natuurlijk een ander verhaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat het om lef draait en niet om wat ze proeven.
Zit er een vlakbij mijquote:
Wel als je gevraagd wordt waarom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar dan kom je toch niet met zulke gare lofprijzingen, maar zeg je dat het wel lekker is op zich of zo.
Er was laatst ook zoiets met van die 'fashion kenners'. Mensen vroegen wat ze vonden van de collectie van een of andere ontwerper, maar het waren allemaal bullshit namen. Toch gaf iedereen serieus antwoord omdat ze bang waren door de mand te vallen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel als je gevraagd wordt waarom.
De andere verklaring is dat deze mensen echt niet kunnen proeven dat het geen hoogstaande gerechten zijn. Of dat ze niet weten hoe McDonalds smaakt. Beide lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Geen ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn dat die pizza's van de Lidl?
Geen idee, nog nooit geweest. Maar zo te zien een beetje wel ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echt? Gewoon echt zo'n old-school-film-achtige-rollerdisco?!
Ja, heel flauw is dat. Doen ze ook vaak bij politici met onzinonderwerpen. Als je zegt dat je het niet kent sta je er slecht op, zelfs als het onzin is, en als je het wel denkt te kennen maak je een nog grotere flater als het niet waar is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Er was laatst ook zoiets met van die 'fashion kenners'. Mensen vroegen wat ze vonden van de collectie van een of andere ontwerper, maar het waren allemaal bullshit namen. Toch gaf iedereen serieus antwoord omdat ze bang waren door de mand te vallen.
haha dat ziet er zo cool/fout uit. Wist niet dat dat soort dingen echt bestonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest. Maar zo te zien een beetje wel ja.
Idee voor een meetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha dat ziet er zo cool/fout uit. Wist niet dat dat soort dingen echt bestonden.
Dit dus!quote:
Dat is nog heftiger dan rugby.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit dus!
Wat er trouwens ook wel stoer uit ziet is Roller Derby.
Ik zou eigenlijk afgelopen maand een try-out doen, maar viel tegelijk met Appelpop.quote:
Dan ben ik bij Team Yviequote:
Wat de fuck. Ik heb een spel waar je dat moet doen maar ik had nooit bedacht dat dat een echte sport was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit dus!
Wat er trouwens ook wel stoer uit ziet is Roller Derby.
Had ik al gezegd dat je chocola krijgt als je wint?quote:
Haha ja, ik 'ken' 2 dames van de Rotterdamse Death Row Honey's, het is tof om te zien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de fuck. Ik heb een spel waar je dat moet doen maar ik had nooit bedacht dat dat een echte sport was.
Jij zou een goede teamleider zijn, weten hoe je mensen moet motiveren!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je chocola krijgt als je wint?
Lijkt me wel tofquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest. Maar zo te zien een beetje wel ja.
Wie is dan het andere team?quote:
Harde sport is het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de fuck. Ik heb een spel waar je dat moet doen maar ik had nooit bedacht dat dat een echte sport was.
I'M IN!quote:
Deathrow honey's?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha ja, ik 'ken' 2 dames van de Rotterdamse Death Row Honey's, het is tof om te zien.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deathrow honey's?
Wist niet dat dat label nog groupies had hier.
Jij?quote:
Omdat het tof is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
Waarom zou iemand in godsnaam een contactsport op rolschaatsen willen gaan doen. Dat lijkt me echt het domste idee wat er bestaat.
Dat ga ik op mijn werk vertellen, ik wil loonsverhoging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou een goede teamleider zijn, weten hoe je mensen moet motiveren!
Vooruit dan...quote:
Ja.quote:
Weapons of mass distraction?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt WMD's... Niet eerlijk
Waarom zou iemand 90 minuten achter een bal aan willen hollen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
Waarom zou iemand in godsnaam een contactsport op rolschaatsen willen gaan doen. Dat lijkt me echt het domste idee wat er bestaat.
Nee, die onderkant/punten zijn te scherp..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we ook gaan kickboksen op een ijsbaan met schaatsen aan.
Watquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt WMD's... Niet eerlijk
Nah, om mensen snijwonden te geven heb ik een zwaard.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met of zonder bescherming?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja dat is ook vergelijkbaar... Je weet wel wat Roller Derby is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het leuk is en geen grote gezondheidsrisico's met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou iemand 90 minuten achter een bal aan willen hollen?
Nou, daar heb je je antwoord. Omdat het leuk is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het leuk is en geen grote gezondheidsrisico's met zich meebrengt.
Jij hebt nooit tegen mij gevoetbald hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies daarom heb ik het tweede deel toegevoegd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, daar heb je je antwoord. Omdat het leuk is.
Gelukkig kickboksen, rugby, american football en ja ook voetbal natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yeah, voetbal brengt inderdaad geen grote gezondheidsrisico's met zich meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies daarom heb ik het tweede deel toegevoegd.
Als je daar valt lig je in elk geval niet op je eigen rolschaatsen en kan er niemand over je heen rijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig kickboksen, rugby, american football en ja ook voetbal natuurlijk ook niet.
Iemand over je heen hebben walsen met noppen onder de schoenen is wel prettigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je daar valt lig je in elk geval niet op je eigen rolschaatsen en kan er niemand over je heen rijden
O ja want dat is ook echt wat er standaard gebeurd. Kijk anders even op YouTube.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je daar valt lig je in elk geval niet op je eigen rolschaatsen en kan er niemand over je heen rijden
Ik zeg niet dat het stom is. Alleen dat het een ongelofelijk domme sport is. Wat de deelneemsters wel weer enorme bikkels maakt trouwens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
Tchock kan niet rolschaatsen en daarom is het stom
quote:“Zeker op het parkeerterrein waar we oefenen. Asfalt is verre van ideaal. Eigenlijk moeten we speciaal valtraining oefenen, maar dat is hier te gevaarlijk. Daarom zoeken we een andere locatie in de stad. Een parkeergarage met betonnen vloer is perfect”, stelt de trainster.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
Skeeleren of schaatsenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef Royco1 het volgende:
Zo kun je iedere sport wel dom noemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het stom is. Alleen dat het een ongelofelijk domme sport is. Wat de deelneemsters wel weer enorme bikkels maakt trouwens.
[..]
Zo heb ik schaatsen nooit begrepen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kun je iedere sport wel dom noemen.
Ehm. Ja, natuurlijk kan dat. Zie niet helemaal wat dat met mijn punt te maken heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kun je iedere sport wel dom noemen.
Klopt, zijn erg toffe meiden. We kwamen ze tegen op de Wednesday Night Skate en begonnen een praatje erover.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
Volgens mij valt het wel mee. Ik heb een filmpje van de Honey's gezien en toen hadden ze het over vrouwen in de zorg en huismoeders die mee deden. Zo extreem zal het niet zijn.
Wat is de Wednesday Night Skate?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, zijn erg toffe meiden. We kwamen ze tegen op de Wednesday Night Skate en begonnen een praatje erover.
Wat je nu zegt is gewoon onzin. Ja het is hard, maar niet harder dan rugby, american football of vechtsporten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm. Ja, natuurlijk kan dat. Zie niet helemaal wat dat met mijn punt te maken heeft.
Een full-contact sport waarbij de deelnemers zich op wieltjes voortbewegen en je bij vallen op een betonnen vloer ligt vind ik niet bepaald logisch. Beter verwoord? Jemig. Meteen allerlei andere sporten er bij trekken.
Oh, ja. Alles moet natuurlijk logisch zijn. Wat stom van me. Je zal iets toch eens leuk vinden... Ongehoord.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm. Ja, natuurlijk kan dat. Zie niet helemaal wat dat met mijn punt te maken heeft.
Een full-contact sport waarbij de deelnemers zich op wieltjes voortbewegen en je bij vallen op een betonnen vloer ligt vind ik niet bepaald logisch. Beter verwoord? Jemig. Meteen allerlei andere sporten er bij trekken.
Ik vind Curling vreemd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heb ik schaatsen nooit begrepen.
De snelheidquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heb ik schaatsen nooit begrepen.
Ik zie op geen enkele manier in waarom iedereen er allerlei andere sporten bij moet betrekken, vooral omdat ik geen enkele keer beweer dat roller derby de enige onlogische sport is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is gewoon onzin. Ja het is hard, maar niet harder dan rugby, american football of vechtsporten.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja. Alles moet natuurlijk logisch zijn. Wat stom van me. Je zal iets toch eens leuk vinden... Ongehoord.
Zijn 5 woensdagavonden in augustus waarbij je door ongeveer 15 km door Rotterdam kunt skaten op de openbare weg, die wordt dan kort afgesloten. Is erg leuk om te doen, afgezien van de blaren.quote:
Klinkt wel tof. Alleen ligt skaten me totaal niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn 5 woensdagavonden in augustus waarbij je door ongeveer 15 km door Rotterdam kunt skaten op de openbare weg, die wordt dan kort afgesloten. Is erg leuk om te doen, afgezien van de blaren.
Oh well. Fine. Ik snap je probleem niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie op geen enkele manier in waarom iedereen er allerlei andere sporten bij moet betrekken, vooral omdat ik geen enkele keer beweer dat roller derby de enige onlogische sport is.
[..]Samzz houd op.
Oh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weapons of Mass Destruction Destraction
Maar het zou veel mooier zijn als ze elkaar af mochten snijden enzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De snelheid![]()
De natuur (als het buiten is)
Gewoon een mooie duursport.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd, tenzij je een passie voor schoonmaken hebt, dan snap ik het wel.
Dat is ook alleen leuk als er een stuk oor wordt afgebeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
Over debiele sporten gesproken: laatst bij een bokswedstrijd geweest. Daar kan ik de lol ook niet helemaal van inzien.
Klinkt als een kinderfilm.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
Dummie de Mummie, een film die zo heet kan geen hoogstandje zijn.
Ach ik ben ook geen bizar goede skater, daar heb ik een goede vriend voor die mij af en toe afremt enzo. Maar iedereen is altijd heel behulpzaam en zorgen er wel voor dat je overeind blijft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel tof. Alleen ligt skaten me totaal niet.
You and me both.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh well. Fine. Ik snap je probleem niet.
Vast een kinderfilmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
Dummie de Mummie, een film die zo heet kan geen hoogstandje zijn.
Op MTV was altijd een show met al die KO's achter elkaar. Dat is wel leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef Tchock het volgende:
Over debiele sporten gesproken: laatst bij een bokswedstrijd geweest. Daar kan ik de lol ook niet helemaal van inzien.
Euhm dat bestaat alquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het zou veel mooier zijn als ze elkaar af mochten snijden enzo.
Is het volgens mij ook. Zelfs voor een kinderfilm klinkt het ontiegelijk dom.quote:
Dat is wel heel erg tof.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik ben ook geen bizar goede skater, daar heb ik een goede vriend voor die mij af en toe afremt enzo. Maar iedereen is altijd heel behulpzaam en zorgen er wel voor dat je overeind blijft.
[..]
You and me both.
Dat heb ik met veel kinderfilms.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het volgens mij ook. Zelfs voor een kinderfilm klinkt het ontiegelijk dom.
Kwestie van oefenen. Ik heb het probleem, net als bij het schaatsen dat ik vooruit kom en met een goed tempo, maar het afremmen is dan weer niet mijn sterke kant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg tof.
Ik heb een paar keer geprobeerd te skaten op skeelers, maar ik kom nauwelijks vooruit.
Shorttrack inderdaad. Wordt bij 1/3 races wel iemand uitgekegeld. En als het echt ergens om gaat nog wel meerquote:
Volgens mij had ik gewoon geen goede techniek of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen. Ik heb het probleem, net als bij het schaatsen dat ik vooruit kom en met een goed tempo, maar het afremmen is dan weer niet mijn sterke kant.
Gewoon uitglijden toch? En als er iets of iemand in de weg staat gaat dat iets of iemand maar aan de kant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen. Ik heb het probleem, net als bij het schaatsen dat ik vooruit kom en met een goed tempo, maar het afremmen is dan weer niet mijn sterke kant.
Het mag nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shorttrack mag je elkaar afsnijden en in de massastart langebaanschaatsen ook.
Dat is te leren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewoon geen goede techniek of zo.
Kinderen die midden op de ijsbaan staanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon uitglijden toch? En als er iets of iemand in de weg staat gaat dat iets of iemand maar aan de kant.
Je mag niet expres hinderen nee, maar dat is wel wat er in de praktijk constant gebeurt natuurlijk. Of preciezer gezegd: volgens mij mag je mensen afsnijden als dat gebeurt om in te halen maar niet bewust hinderen door voor ze te gaan schaatsen.quote:
Dat werkt niet altijd. Wat mij niet lukt is om mijn (rol)schaats overdwars neer te zetten om af te remmen. Ik ga dan meteen op mijn plaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon uitglijden toch? En als er iets of iemand in de weg staat gaat dat iets of iemand maar aan de kant.
Maar dat is moeilijk in je eentje. Ik had niemand anders om mee te skaten.quote:
Er zijn gewoon regels wie in welk geval voorrang heeft. Dus je kan niet echt afsnijden, maar wel de deur dicht gooien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag niet expres hinderen nee, maar dat is wel wat er in de praktijk constant gebeurt natuurlijk. Of preciezer gezegd: volgens mij mag je mensen afsnijden als dat gebeurt om in te halen maar niet bewust hinderen door voor ze te gaan schaatsen.
Ik zou een rolschaats ook niet stante pede overdwars zetten... Dan ga je op je bek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd. Wat mij niet lukt is om mijn (rol)schaats overdwars neer te zetten om af te remmen. Ik ga dan meteen op mijn plaat.
Full-contactschaatsen zou gewoon doden opleveren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er zijn gewoon regels wie in welk geval voorrang heeft. Dus je kan niet echt afsnijden, maar wel de deur dicht gooien.
Dan kom je gewoon een keer hierheen tijdens de WNSquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is moeilijk in je eentje. Ik had niemand anders om mee te skaten.
Zou wel spectaculair zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Full-contactschaatsen zou gewoon doden opleveren.
Zou ook een beetje jammer zijn, want dan wint de sterkste, of degene die kan ontsnappen aan de onderuithalersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Full-contactschaatsen zou gewoon doden opleveren.
Survival of the fittest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou ook een beetje jammer zijn, want dan wint de sterkste, of degene die kan ontsnappen aan de onderuithalers
Wow.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik word niet goed van die klote kutbokken hier beneden. Die nieuwe schijtknol staat z'n box af te breken, kutbeest.
Dat dacht ik dus ook, maar je moet hem achter je schuin laten slepen als het waren. Remt bizar snel en goed af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een rolschaats ook niet stante pede overdwars zetten... Dan ga je op je bek.
Het hagelde hier even zo erg dat de hele straat wit was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De hel is aan het losbreken hier.
Spannend.
Al die bliksem, donder, regen en wind.
Echt, ik ben die schijtbeesten even helemaal zatquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar je moet hem achter je schuin laten slepen als het waren. Remt bizar snel en goed af.
Nah, dat is een te grote stap. Ik heb niet eens rolschaatsen. Het is ook niet echt een passie van me of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon een keer hierheen tijdens de WNS
Hier ook, begin een beetje bang te worden in m'n eigen huisje. Not good.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spannend.
Hier ook weer. Dacht dat het weg was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spannend.
Niet nodig, wij zijn erquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier ook, begin een beetje bang te worden in m'n eigen huisje. Not good.
Ik kan wel zonder hagel. Vervelend geluid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het hagelde hier even zo erg dat de hele straat wit was.
Lekker kopje warme chocomelk nemen, onder je dekentje lachen om Ajax en intussen dingen lezen om je haat te voedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier ook, begin een beetje bang te worden in m'n eigen huisje. Not good.
Nee.quote:
Ik woon in een flatje dus dan valt het wel mee met het geluid gelukkig. Alleen op de ramen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan wel zonder hagel. Vervelend geluid.
[..]
Lekker kopje warme chocomelk nemen, onder je dekentje lachen om Ajax en intussen dingen lezen om je haat te voeden
Omdat het altijd kan. APOEL hield Barça in eigen huis bijna gelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
Waarom ben ik zenuwachtig? Dit wordt een walk-over voor Barca
Klinkt als een goed idee, thanks. Heb nu net Disney aangezet voor wat happy thoughts.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan wel zonder hagel. Vervelend geluid.
[..]
Lekker kopje warme chocomelk nemen, onder je dekentje lachen om Ajax en intussen dingen lezen om je haat te voeden
T-braking heet het blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, ik ben die schijtbeesten even helemaal zat. Vooral de nieuwe. Die heeft vandaag ook flink op z'n flikker gehad.
[..]
Klopt.
Haha okquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat is een te grote stap. Ik heb niet eens rolschaatsen. Het is ook niet echt een passie van me of zo.
Oh, ik wilde je al een artikeltje aanraden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee, thanks. Heb nu net Disney aangezet voor wat happy thoughts.
Gisteren dit zitten kijken en er nog pissed over dus.. dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik wilde je al een artikeltje aanraden.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gedaan-in-rotherham/
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, ik ben die schijtbeesten even helemaal zat. Vooral de nieuwe. Die heeft vandaag ook flink op z'n flikker gehad.
Nee, hij heeft gewoon een knal voor z'n hasses gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Hoop dat je bedoelt dat je grondwerk hebt gedaan.
Dierenbeulquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gewoon een knal voor z'n hasses gehad.
Dan maar een dierenbeul. Ik laat die achterlijke bok niet over me heen lopen.quote:
Speelt dat niet ook nu in Nederland?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gisteren dit zitten kijken en er nog pissed over dus.. dat zit wel goed.
Ja, precies daarom was ik extra pissedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Speelt dat niet ook nu in Nederland?
Je praat tegen Gods hand. Wat een domme vraag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want wij kunnen de elementen beheersen?
Troost en onderdak bieden als mijn huisje het begeeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want wij kunnen de elementen beheersen?
Dat is toch een stuk minder badass.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Troost en onderdak bieden als mijn huisje het begeeft.
Oeh als Marianne daar van hoort....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan maar een dierenbeul. Ik laat die achterlijke bok niet over me heen lopen.
Plek zat hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar, maar het staat voor mij bij lange na niet verhouding met de link die ik postte. Ik kan daar zo ongelofelijk pissig om worden dat ik echt gewoon niet te genieten ben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, precies daarom was ik extra pissed
En dan heb jij nog minder wind dan ik hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je praat tegen Gods hand. Wat een domme vraag.
Wie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Beginnen ze weer met "no to racism".
Goede zaak toch?quote:
Het moeten allemaal hoofdletters zijn.quote:
Zolang een aanmerkelijk deel van de supporters nog diep racistisch blijft mogen ze dat wat mij betreft permanent in beeld zetten. Laatste maanden weer veel te veel berichten van racisme van de tribunes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Beginnen ze weer met "no to racism".
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Het moeten allemaal hoofdletters zijn.
Daar heb je gelijk in, maar daar kan die arme naam niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..](ze verdienen helemaal geen hoofdletters)
Ok. maar het principe is niet verkeerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want niemand kan het ongeloofwaardiger maken dan dat zij dat momenteel doen.
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want niemand kan het ongeloofwaardiger maken dan dat zij dat momenteel doen.
De FIFA heeft helemaal niets met de Champions League te maken suffie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..](ze verdienen helemaal geen hoofdletters)
Waarom het niet breder trekken naar "say no to discrimination"?quote:
Discriminatie is niet per definitie slecht. Racisme wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom het niet breder trekken naar "say no to discrimination"?
Kan ook, maar je moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom het niet breder trekken naar "say no to discrimination"?
lol, dat bedoelde ik ook. Thanks!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
De FIFA heeft helemaal niets met de Champions League te maken suffie.Die is van de UEFA
En wat is de overkoepelende organisatie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
De FIFA heeft helemaal niets met de Champions League te maken suffie.Die is van de UEFA
En jij denkt dat zo'n postertje wat helpt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang een aanmerkelijk deel van de supporters nog diep racistisch blijft mogen ze dat wat mij betreft permanent in beeld zetten. Laatste maanden weer veel te veel berichten van racisme van de tribunes.
Nee joh, tuurlijk helpt dat niet zo direct. Je moet de publieke opinie aanpakken en dat duurt nou eenmaal verschrikkelijk lang.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij denkt dat zo'n postertje wat helpt?
"Ow, de UEFA is tegen racisme, ik zie hierdoor ineens de fouten van mijn gedrag in"
![]()
Degenen die zich met strafbaar gedrag bezighouden lekker oppakken zo snel mogelijk. En laat de spelers en staf leren zich er normaal onder te blijven gedragen.
En die zitten in de kont van Sep dus allemaal 1 pot nat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zucht. Ongeoorloofde discriminatie dan, of iets van gelijke strekking. Je snapt m'n bedoeling mag ik hopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Discriminatie is niet per definitie slecht. Racisme wel.
De UEFA is volgens mij een stuk democratischer en een stuk minder corrupt, al heb je wel de neiging om met de stroom van slecht nieuws te gaan denken dat elke voetbalbestuurder hetzelfde is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die zitten in de kont van Sep dus allemaal 1 pot nat.
Niet alleen voetbalbestuurders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
De UEFA is volgens mij een stuk democratischer en een stuk minder corrupt, al heb je wel de neiging om met de stroom van slecht nieuws te gaan denken dat elke voetbalbestuurder hetzelfde is.
Voor alle betrokkenen beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering.
We kunnen net zo goed weigeren te spelen en maar met 3-0 verliezen reglementair.
De UEFA maakt nog altijd deel uit van de FIFA als 1 van de 6 organisaties. Dus ik heb zo'n vermoeden dat de FIFA toch uiteindelijk wel redelijk de touwtjes in handen heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
De UEFA is volgens mij een stuk democratischer en een stuk minder corrupt, al heb je wel de neiging om met de stroom van slecht nieuws te gaan denken dat elke voetbalbestuurder hetzelfde is.
Dat is meer omdat van Rhijn een zwakzinnige mongool is die niet weet wat verdedigen is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:54 schreef Fascination het volgende:
Gewoon Neymar niet verdedigen, want dat is toch zinloos. Efficiënt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is meer omdat van Rhijn een zwakzinnige mongool is die niet weet wat verdedigen is.
Ik word altijd zo boos als ik hem zie spelen, niet normaal.
Dat zijn ze toch allemaal bij Ajax?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is meer omdat van Rhijn een zwakzinnige mongool is die niet weet wat verdedigen is.
Maar dat zijn is een vereiste om voetbal te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja het is triestquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat zijn is een vereiste om voetbal te zijn
Als je je een voetbal voelt, is er wel iets mis met je ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken 'm niet, maar zal eens opletten of ik 'm zie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Siem de Jong en Jasper Cilissen waren de enigen die niet volslagen achterlijk waren.quote:
Tijn, blijf eens van de drugs af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan ik wel wat anders gaan doen, iets waar ik misschien wel vrolijk van wordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tering.
We kunnen net zo goed weigeren te spelen en maar met 3-0 verliezen reglementair.
Ik moet toch testen of het werktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Siem de Jong en Jasper Cilissen waren de enigen die niet volslagen achterlijk waren.
[..]
Tijn, blijf eens van de drugs af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |