Oké, even een stukje argumentatie dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke man goed beargumenteert.
Met je oogkleppen.
Ik ben geen rascist of discrimineer mensen.
Wat ik wel interessant vind zijn cijfers en die spreken voor zich. Hoe zie jij dat over een aantal generaties, dat is wel pak hem beet 250 tot 300 jaar he, iets met lange termijn.
Als vreemd in jouw woordenboek synoniem is aan stinken, dan kennelijk wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel een tof beroep. Als het zou bestaan.
[..]
Zeg je nu dat ze stinken?
Grapje natuurlijk. Maar wat is vreemd dan volgens jou? Is het iets specifieks?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als vreemd in jouw woordenboek synoniem is aan stinken, dan kennelijk wel.
Dit waardeer ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, even een stukje argumentatie dan.
Ten eerste: de geboortecijfers verschillen nauwelijks van elkaar. Allochtonen krijgen praktisch net zo veel kinderen als autochtonen. Turkse moeders krijgen zelfs minder kinderen. De enige bevolkingsgroep die significant méér kinderen krijgt zijn Marokkanen.
[ afbeelding ]
Hoe veel Marokkanen zijn er eigenlijk? Volgens Wiki 375.000. Dat wil dus zeggen dat er (heel grof genomen) 43 keer meer mensen zijn van niet-Marokkaanse afkomst dan van wél Marokkaanse afkomst. Om dus net zo veel baby's te moeten produceren moet elke Marokkaanse moeder 65 kinderen krijgen.
En dan hebben we het over net zo veel baby's. Niet méér baby's.
Maar oh jee. Het wordt nog erger. 66% van de Marokkanen gaat niet naar de moskee. Om dus te zorgen dat ze dat compenseren moeten er per Marokkaanse gelovige moeder 108 kinderen geboren worden.
Ik kan het niet plaatsen. Een vreemde lichaamsgeur, op één of andere manier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk. Maar wat is vreemd dan volgens jou? Is het iets specifieks?
Zelf ruiken de meesten gewoon naar parfum hier.
Once you go black, you'll never go back and once you go Asian you'll never miss an equationquote:
Holy f*ck en Sodeju zijn Sodef*ck geworden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Sodefuck, het is een "Dat moeten we niet willen met z'n allen in Nederland"-topic geworden!
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet plaatsen. Een vreemde lichaamsgeur, op één of andere manier.
Het was een lange dagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Holy f*ck en Sodeju zijn Sodef*ck geworden?
Dat zou kunnen. Ik ruik het bij moslima's wel vaker, de oudere vrouwen dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.
Ik probeer zo min mogelijk aan oudere vrouwen te ruiken ongeacht afkomst en religie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ruik het bij moslima's wel vaker, de oudere vrouwen dan.
Veel knoflook volgens mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Zal misschien met voedingspatroon samenhangen. Dat verklaart volgens mij wel de vreemde geur van wat moslims.
Het is niet dat ik altijd een keuze heb. In een overvolle bus, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk aan oudere vrouwen te ruiken ongeacht afkomst en religie.
Hier is het bijna weg. Waait nog wel flink, maar geen regen meer en de lucht ziet mooi blauw.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Storm is begonnen hier....![]()
Hoop dat m'n ramen het houden.
Het was wel even zo heftig dat de hond bij me kwam schuilen.quote:
Volgens mij komt dat inderdaad door voedingspatroon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aan jou de vrijheid zelf een antwoord te geven op die vraag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, geen nieuw hip woord wat ik dus gemist heb, maar gewoon een foutje?
Arme bogiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was wel even zo heftig dat de hond bij me kwam schuilen.
Hij schrok toen de wind ineens een stuk heftiger werd.quote:
Watjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij schrok toen de wind ineens een stuk heftiger werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ohnoesquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef yats het volgende:
Ik ben aan het huilen nuIk doe dat daarom vaak met zonnebril opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het was zo lekkerquote:
Ik schil ze onder water.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe dat daarom vaak met zonnebril op
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:17 schreef yats het volgende:
Ik ben aan het huilen nuMijn vriendin doet dan vaak een skibril op. Komisch voor mij en helpt voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet dan vaak een skibril op. Komisch voor mij en helpt voor haar.
Ikzelf niet hoor. Ik denk dan "ik ben een stoere kerel, kom op zeg" en vervolgens sta je te janken aan je aanrecht.quote:
Snorkel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan mijn adem niet zo lang inhouden.
Dat is toch juist gaaf?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog geen uur gevaren. Het werd echt teveel met vlagen boven de 100 km/u
Met een 5m had het misschien nog gekunnen. Een 7m was gewoon te groot. Die kan ik houden tot vlagen van 45 knopen, ongeveer 90 km/u. Was nu gewoon nog net iets meer dan dat.quote:
Dat red ik niet met mijn basiscursus salsa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Barbusse het volgende:
Holy guacamole, ik wou dat ik zo kon dansen.... https://www.facebook.com/video.php?v=843246854590
Fijn dat je iig nog heel bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb nog geen uur gevaren. Het werd echt teveel met vlagen boven de 100 km/u
Best wel een klein hartje ja.quote:
Ik en Hep stonden laatst samen te janken. Ergens wel grappig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin doet dan vaak een skibril op. Komisch voor mij en helpt voor haar.
Ik laat de uien huilenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
Als je lenzen hebt, merk je niks van uien snijden
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
Als je lenzen hebt, merk je niks van uien snijden
Nee, ik ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat red ik niet met mijn basiscursus salsa.
Ik heb niet eens een basiscursus salsaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat red ik niet met mijn basiscursus salsa.
Dus wij gaan geen salsa dansen samen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een basiscursus salsa.
Dan leid je haar toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wij gaan geen salsa dansen samen?
Dan hoop ik dat jij niet net als mijn laptop uitvalt als je te heet bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Nieuwe serie aan het kijken, en de beste pick-up line ever komt voorbij. Schijnbaar al heel oud en on-origineel maar ik kende het nog niet: You're hotter than the bottom of my laptop
Nee. Tenzij ik iemand vind die het me wil leren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wij gaan geen salsa dansen samen?
Dan leer je dat haar toch? Leuke vrijetijdsbesteding.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ze toch wel wat basis dingen kennen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jij niet net als mijn laptop uitvalt als je te heet bent.
Ja snifquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vinden ze je zo lelijk ja?
En daarvoor moet ik zelf ook weer eens wat bijleren/oefenen....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ze toch wel wat basis dingen kennen.
Oh ja, dat zou natuurlijk nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan leer je dat haar toch? Leuke vrijetijdsbesteding.
Me neither.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
Als een man mij zou willen leren dansen zou ik niet snel 'nee' zeggen denk ik.
Kan hep dat niet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
Nope.quote:
Samen leren is ook leukquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
Jammer, maar is het geen idee om dat gezamenlijk te gaan leren? Dat heb ik met mijn laatste ex ook gedaan en was echt leuk.quote:
Mij ookquote:
Is het ook. Ik moet ook maar weer eens een opfriscursus gaan doen denk ik. Tegenwoordig ben ik zo houterig als een plank.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:53 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, maar is het geen idee om dat gezamenlijk te gaan leren? Dat heb ik met mijn laatste ex ook gedaan en was echt leuk.
Ja.quote:
Had ik gezien ja.quote:
Lijkt me sterk dat dit de meerderheid isquote:
Denk het wel. Hoe veel mensen hebben het lef om tegen iemand die ze iets aanbiedt wat helemaal de hemel in wordt geprezen op een eetbeurs te zeggen dat het smaakt als fastfood?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dit de meerderheid is
ik zou eerder gokken dat het allemaal josti's zijn op eetgebied. die nuggets kun je zo merken dat het geen echte filet is bv.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het wel. Hoe veel mensen hebben het lef om tegen iemand die ze iets aanbiedt wat helemaal de hemel in wordt geprezen op een eetbeurs te zeggen dat het smaakt als fastfood?
Daarom zeg ik ook dat het om lef draait en niet om wat ze proeven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:46 schreef bolker het volgende:
[..]
ik zou eerder gokken dat het allemaal josti's zijn op eetgebied. die nuggets kun je zo merken dat het geen echte filet is bv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |