quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:10 schreef Yi-Long het volgende:
... maar de rest van de TT was dus weggewaaid.
Deze?quote:
quote:Nope, that's not snow! #Gonzalo remnants in UK. MT @bbcweather: Foam from a rough sea is covering the coastal road.
Nee, gewoon tussen twee depressies in, buiten de jetstream. Het oog ligt nog ver naar het westen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik momenteel in "het oog" van de storm zit, takken van de bomen bewegen niet eens.
De wind moet hier ook nog draaien, is al de hele dag uit zuidelijke richtingen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Verbeelde Ik het me, of was er weer een klap onweer in Leiden?
Nee je hebt gelijk, hij was hier in Sassem heel dichtbij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Verbeelde Ik het me, of was er weer een klap onweer in Leiden?
komt nog meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef RiKe het volgende:
We zouden toch een storm krijgen?
Ik laat hardere scheten dan deze wind...
Of moet de wind des doods nog komen?
Mijn plastic gietertje ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:13 schreef quirina het volgende:
Waar is de storm ? Mijn tuinstoelen staan nog steeds netjes rechtop hoor
Is dat de vuurtoren die ik zie schijnen? of in elk geval vaag licht steeds over het waterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:33 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
Zee
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:32 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Is dat de vuurtoren die ik zie schijnen?
Wel wat van het onweer meegekregen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:50 schreef kikoooooo het volgende:
Ben nu bij de sluizen van IJmuiden. Best lekkere windstoten af en toe, maar niet heel speciaal ofzo. Boten hebben er ook weinig last van zo te horen en zien.
Ja die was net ff behoorlijk. T begint nu weer flink te waaien maar de loods heli vliegt gewoon nog dus t valt allemaal wel meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel wat van het onweer meegekregen?
Bij gebrek aan beter loer ik nog steeds met een schuin oog naar de webcam daarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja die was net ff behoorlijk. T begint nu weer flink te waaien maar de loods heli vliegt gewoon nog dus t valt allemaal wel mee
of je gaat je eens inlezen ipv naar Powned te kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef RiKe het volgende:
We zouden toch een storm krijgen?
Ik laat hardere scheten dan deze wind...
Of moet de wind des doods nog komen?
tapijtje hagel hier zelfs in Slotervaartquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
In Amsterdam onweert het nu. Van een storm is niets te merken, hooguit een windkracht 6.
Het begint echt weer harder te waaien nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter loer ik nog steeds met een schuin oog naar de webcam daar.
Kom ik net vandaan. Bij Schiphol hoosde het...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
tapijtje hagel hier zelfs in Slotervaart
Zwartsluis ook en ik fietste er midden inquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Milkmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! Dat hoosde even! Kort maar hagel! (Zwolle)
Hier ook net, was net binnen gelukkigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Milkmannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo! Dat hoosde even! Kort maar hagel! (Zwolle)
Dit inderdaad...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Serieus?
Is dit alles?
Paar windvlagen en tijdens buien paar kleine uitschieters?
Mag toch hopen dat de wind de komende uren wat meer gaat doorstaan want dit schiet niet op.
Als t morgenochtend maar rustig is weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Serieus?
Is dit alles?
Mag toch hopen dat de wind de komende uren wat meer gaat doorstaan want dit schiet niet op.
Knap staaltje telegraafjournalistiek.quote:
Gouda =/= ZH-Nquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:01 schreef marcel-o het volgende:
in NH en noorden van ZH gaat t anders al de hele avond los.
mn vriendin apte dat t continu onweert en hagelt en onweert in de buurt van Gouda
twitter:Rijkswaterstaat twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 21:01:32Op basis van de actuele verwachtingen van de #waterstanden is besloten dat omstreeks 22:20 uur de #Oosterscheldekering gaat sluiten. #storm reageer retweet
Dat is lang geledenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef LTVDK het volgende:
Doen ze ook niet vaak zomaar
twitter:Rijkswaterstaat twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 21:01:32Op basis van de actuele verwachtingen van de #waterstanden is besloten dat omstreeks 22:20 uur de #Oosterscheldekering gaat sluiten. #storm reageer retweet
Stevige NW-wind + hoog tij = grote bak water richting de kust. Verder is het hier niet zo spannend, zit op fietsafstand van de kering.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef LTVDK het volgende:
Doen ze ook niet vaak zomaar
Muah, kilometer of 50 noordwaarts is het de hele avond al bezig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Stevige NW-wind + hoog tij = grote bak water richting de kust. Verder is het hier niet zo spannend, zit op fietsafstand van de kering.
Volgens mij zelfs ook nog springtij, dus niet geheel onbegrijpelijk dat ze em dichtgooien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Stevige NW-wind + hoog tij = grote bak water richting de kust. Verder is het hier niet zo spannend, zit op fietsafstand van de kering.
Nope, aankomend weekend pas. We hebben pas net doodtij gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs ook nog springtij, dus niet geheel onbegrijpelijk dat ze em dichtgooien.
springtij is 25 oktober.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs ook nog springtij, dus niet geheel onbegrijpelijk dat ze em dichtgooien.
hmm volgens kaartje 0% dan vraag ik me toch af wat ik dan nu hoor. Hoor toch echt onweer in Tilburgquote:
7-8 Bft landinwaarts. Ja hoor, prachtkaart dit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm volgens kaartje 0% dan vraag ik me toch af wat ik dan nu hoor. Hoor toch echt onweer in Tilburg
Nog een dijkdoorbraak erbij en jouw feestje is compleet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Serieus?
Is dit alles?
Mwoahhh..als je hoog woont best spannend toch ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog een dijkdoorbraak erbij en jouw feestje is compleet?
Hier BGquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Mwoahhh..als je hoog woont best spannend toch ?
Flat..flinke terp..berg..
Ach dat zal heus niet gebeuren hoor. Geloof me anders hadden ze nu al maatregelen genomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nog een dijkdoorbraak erbij en jouw feestje is compleet?
Niet zeuren, in het voorjaar en de zomer krijgen jullie altijd de volledige laag en wij amper watquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:58 schreef blup het volgende:
Jammer weer, in het zonnige zuiden gebeurt weer geen ene flikker.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:01 schreef Againzender het volgende:
Windvlaag hier in Amsterdam vertelt mijj dat ik naar bed moet, wat een geweld opeens!
Leef je nog?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gruwelijke klap net. Huis trilde en autoalarmen gingen af.
Vlakbij Rotterdam. Alles prima. Niets aan het handjequote:
Op de noordzee ging het goed tekeer idd. Zwaarste heeft Nederland gemist. Op een aantal platforms is 11Beaufort gehaald.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:43 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik zit op een offshore platform, hier http://www.weer.nl/wereldweer/waarnemingen/hobsid/6208.html
Volgens ons weerstation (net gekeken op het scherm) hebben we uitschieters gehad van 61 knopen
klopt, woon zelf ook om het hoekie van die straat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:38 schreef Drugshond het volgende:
Tilburg was wel funky.. collega gesproken. Redelijke ravage in zijn buurt. Lage witsiebaan tilburg
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef Pagan het volgende:
Deze foto kreeg ik net via twitter.
[ afbeelding ]
Dit is bij visrestaurant 't Ailand in de buitenhaven van Lauwersoog. Waar de rubberboot voor een eventuele evacuatie ligt kun je normaal parkeren, de witte loopbrug op de achtergrond naar de drijvende pier loopt normaal 3-4 meter omlaag.
Vorig jaar stond hun zaak blank, nu lijkt dit voor nu het hoogste punt te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |