Groot of klein, op de foto is het klein, erg scheef. Die schizo heeft dan met dat zwarte goedje (as van papier is bij mij nooit zwart, en er zijn nogal wat van die vaag-zwarte vlekken, maar goed) een vrij beroerde 5 geschreven, is opgestaan, twee stappen achteruit gezet en drie opzij, en daar de foto gemaakt. Niet veel verder, gezien de slagschaduwen. Ver uitgezoomd dus, en zelf nog staand op de steek of vlak ervoor. Sta-hoogte schat vanuit de aanname dat wat je ziet glinsteren, de rivier is, samen met de geschatte afstand. Of zittend, hurkend, en alles is kleiner. Waarom niet die 5 rechtop in beeld, als je die zo belangrijk vindt? Omdat anders die vent met z'n baseball-cap weer in beeld komt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat goedje is as van een vuurtje waar de overgebleven snipper schroeiranden van heeft.
En hoezo klein? Als je Danyoromijn moet geloven is die juist heel groot. Er kunnen er maar 5 van in een rode boodschappentas. Bij meer scheurt het hengsel kapot.
Ligt denk ik aan wat voor ontwikkelingen. Er schijnt een dilemma te zijn m.b.t. het overdragen van stoffelijke resten en bezittingen. Geldt denk ik ook voor begraven/cremeren. Afsluiten, en dan komt er toch nog wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:09 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat de ouders de zaak afsluiten zolang er nog nieuwe ontwikkelingen zijn.
Thanx!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef suddenintuition het volgende:
En hier nog een link naar een tweetal vrouwen die gered zijn, afgelopen weekend
op de vulkaan daar :
http://www.nu.nl/buitenla(...)lkaan-in-panama.html
De steen van 550 is smal en lang en ligt in de lengte vooruit t.o.v. de fotograaf. Dan maak je de foto in portret. Wat de gids ook doet in AFK (22:55) bij een lang en smal verticaal object. Hij probeert eerst landscape maar verkiest portrait. Volgens mij doen oudere mensen dat ook met gewone fotocamera's en niet alleen met een telefoon. Gezien het grote aantal items dat zich op de steen bevindt denk ik dat het bij deze foto wel degelijk om dit stilleven en dus de compositie ging. Het moest er allemaal op komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:45 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Beetje op gevoel, maar dan maak draai je de camera niet eerst op z'n kant.
Alleen de compositie ertoe doet. En je die kunt zien. Dus niet als je geen barst ziet, behalve dat er iets roods is waar je alleen de rivier hoort, en denkt dat het je leven kan redden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:29 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De steen van 550 is smal en lang en ligt in de lengte vooruit t.o.v. de fotograaf. Dan maak je de foto in portret.
O, nu spreek je in raadselen, Met AFK en die video. Maar als hij een geheimzinnige cijfer-5-fotograaf is, moest dat toch al. Bovendien heeft hij dan zelf eerst 3 stappen opzij gezet, waardoor dat bekende iets in beeld zou komen. En waarom zou hij willen dat het later geraden wordt, en niet eerder?quote:Wat de gids ook doet in AFK (22:55) bij een lang en smal object. Volgens mij doen oudere mensen dat ook met gewone fotocamera's en niet alleen met een telefoon. Gezien het grote aantal items dat zich op de steen bevindt denk ik dat het bij deze foto wel degelijk om dit stilleven en dus de compositie ging. Het moest er allemaal op komen.
Uit de video van Halfthrottle kun je goed afleiden waarom de camera naar beneden gericht moest worden en niet recht vooruit kon fotograferen. Dat zou namelijk meteen de lokatie verraden zelfs aan een kippige Fok!er en dat was niet de bedoeling van de fotograaf.
Fake. Geen naam, geen woonplaatsen, geen leeftijd, helemaal geen info. Persbericht om de suggestie te wekken dat K en L verdwaald en verongelukt zijn. En om te showen hoe snel en goed hun reddingsteams zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef suddenintuition het volgende:
op de vulkaan daar :
Ik plaatste een paar dagen geleden een link van een Panamese krant met dit artikel. Daar stonden wel namen en leeftijden bij, ging om 2 leraressen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:52 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Fake. Geen naam, geen woonplaatsen, geen leeftijd, helemaal geen info. Persbericht om de suggestie te wekken dat K en L verdwaald en verongelukt zijn.
Dan is het dubbel fake want ze zijn gisteren pas van de vulkaan gehaald. Zogenaamd dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:54 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik plaatste een paar dagen geleden een link van een Panamese krant met dit artikel. Daar stonden wel namen en leeftijden bij, ging om 2 leraressen.
Nee ik denk dat het om een ander geval gaat, bij nader inzienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:56 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dan is het dubbel fake want ze zijn gisteren pas van de vulkaan gehaald. Zogenaamd dan.
Ook nog doorzichtige fake. Brandweer, alsof die de vulkaan kunnen blussen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:52 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Fake. Geen naam, geen woonplaatsen, geen leeftijd, helemaal geen info. Persbericht om de suggestie te wekken dat K en L verdwaald en verongelukt zijn.
Het is wel een groot complot aan het worden, hè.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:52 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het gaat nu pas beginnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:58 schreef agter het volgende:
[..]
Het is wel een groot complot aan het worden, hè.
Wel bijzonder dat dit soort berichten naar buiten komen. Panama deed er toch alles om het toerisme niet te schaden? Kennelijk werkt die doofpot niet zo goed als sommigen denken.quote:
Ze moesten toch eerst honger krijgen, en belpogingen doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:56 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dan is het dubbel fake want ze zijn gisteren pas van de vulkaan gehaald. Zogenaamd dan.
Die hele vulkaan is fake. Dat ding hebben ze gebouwd voor de toeristen. Om niet te verdwalen. En voor de zakkenrollers, natuurlijk ook. Soort van voorzet open haard, maar dan wat groter. Maar hij is nog niet aangesloten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:02 schreef Grijzemassa het volgende:
http://www.prensa.com/uho(...)desas-baru/411282?en
Voor de echte reden moet je bij Sudden zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:06 schreef 11en30 het volgende:
"they refused to be transferred to a medical center in Boquete or David."
Voor de zekerheid in het bericht opgenomen. Stel je voor dat Adelita Coriat naar het ziekenhuis gaat voor een interview met deze spooktoeristen.
Dat is waar. Ze gingen natuurlijk niet naar de huisartsenpost in Boquete of het ziekenhuis in David maar ............. naar de transplantatiefabriek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:09 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Voor de echte reden moet je bij Sudden zijn.
Kremers en Froon werden voor het laatst gezien bij de plaats Boquete van waaruit zij via het Pianista Trail naar de vulkaan wilden lopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef suddenintuition het volgende:
op de vulkaan daar :
Dat zou een hoop verklarenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:18 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Kremers en Froon werden voor het laatst gezien bij de plaats Boquete van waaruit zij via het Pianista Trail naar de vulkaan wilden lopen.
Oooh ? ?
We nemen een aantal steekwoorden en pleuren die in 1 zin.
"Waar blijft die vulkaan nou?"quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:18 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Kremers en Froon werden voor het laatst gezien bij de plaats Boquete van waaruit zij via het Pianista Trail naar de vulkaan wilden lopen.
Is toeristen van de vulkaan halen in Panama dagelijks tijdverdrijf van de brandweer? Net als in Nederland kat uit de boom? Of, zo waar ik JustinCase heet, ergens in Nederland nog diervriendelijker:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het om een ander geval gaat, bij nader inzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JustinCase op 21-10-2014 20:54:56 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |