quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:43 schreef Grijzemassa het volgende:
Hier is de tekst van de verwijderde website van de plaatselijke psychopaatThe number 5 is a characteristic of the man. First, according to the Cabal, it is the number of the perfect Man (got rid from his animal side). According to the Bible, it is the symbol of the Man-God by the five wounds of the Christ on cross (for this reason, it is also considered as the number of the grace).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
> God spoke to me several days ago and told me he had selected me to sit at his right hand during these times of trouble. Without me, he said, he would not be able to manage what lies ahead.
But it is also associated to the man in general (2 + 3) having an unstable character of duality, 2, in spite of his divinity
> Some might think I am egocentric and selfish for taking on the responsibility of saving our dying planet, but what else would everyone expect from someone who has ideas as great as mine?
> i spent my "vacation" in a state hospital(which i cleverly placed myself in to get out of jail), i was diagnosed with bi-polar disorder. bi-polar is synonymous with manic-depression.
Being the sum or rather the union of the first female number and the first male number
> GOD has given ME the gift of pansexuality.
Buffalo Bill, de man die vrouwenhuid aantrekt
etc etc etc, brrr brrr brrr
Of is het een direkte verwijzing naar de muggenolie jungle oil waar alle betekenissen van "5" TOEVALLIG in samenkomen?
http://www.biblestudy.org(...)bers-in-bible/5.html
The Holy anointing oil (Exodus 30:23 - 25), the ingredients of which were given directly by God, was used to consecrate the furniture of the tabernacle. It was comprised of five parts, for it was a revelation of pure grace. The proportion of spices used in making the oil were a multiple of five, which then had a hin of olive oil added to it.
Pure Myrrh, 500 shekels
Sweet cinnamon, 250 shekels
Sweet calamus, 250 shekels
Cassia, 500 shekels
[ Bericht 0% gewijzigd door 11en30 op 21-10-2014 13:21:30 ]
Goed, we zijn eruit: een gek heeft het gedaan. Waarom, wat hij ervoor deed of erna, hoeft allemaal niet verklaard te worden, want het was een gek. Gods wegen zijn ondoorgrondelijker, maar de gek is een goede tweede. De hollywood-gek dan. De B-film-gek voldoet het beste, die kan schizofreen, bipolair en psychopaat tegelijk zijn. En zo eentje schijnt er in Boquete te wonen, las ik hier 1 of 2 dagen geleden. Dus ja, die B-film-gek zal het wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
Psychopaten zijn immers niet te volgen.
niet gek, het gaat ook om fotonummer 550quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:14 schreef 11en30 het volgende:
Wat betekent de "5"? Wat is de boodschap van de psycho?
[ afbeelding ]
Wat meteen opvalt in de google zoekresultaten is een link naar religie. God, Jehova. Bronnen van inspiratie voor vele psycho's.
http://www.ridingthebeast.com/numbers/nu5.php
> vergelijk deze betekenissen met
[..]
The number 5 is a characteristic of the man. First, according to the Cabal, it is the number of the perfect Man (got rid from his animal side). According to the Bible, it is the symbol of the Man-God by the five wounds of the Christ on cross (for this reason, it is also considered as the number of the grace).
> God spoke to me several days ago and told me he had selected me to sit at his right hand during these times of trouble. Without me, he said, he would not be able to manage what lies ahead.
But it is also associated to the man in general (2 + 3) having an unstable character of duality, 2, in spite of his divinity
> Some might think I am egocentric and selfish for taking on the responsibility of saving our dying planet, but what else would everyone expect from someone who has ideas as great as mine?
> i spent my "vacation" in a state hospital(which i cleverly placed myself in to get out of jail), i was diagnosed with bi-polar disorder. bi-polar is synonymous with manic-depression.
Being the sum or rather the union of the first female number and the first male number
> GOD has given ME the gift of pansexuality.
Buffalo Bill, de man die vrouwenhuid aantrekt
etc etc etc, brrr brrr brrr
Of is het een direkte verwijzing naar de muggenolie jungle oil waar alle betekenissen van "5" TOEVALLIG in samenkomen?
http://www.biblestudy.org(...)bers-in-bible/5.html
The Holy anointing oil (Exodus 30:23 - 25), the ingredients of which were given directly by God, was used to consecrate the furniture of the tabernacle. It was comprised of five parts, for it was a revelation of pure grace. The proportion of spices used in making the oil were a multiple of five, which then had a hin of olive oil added to it.
Pure Myrrh, 500 shekels
Sweet cinnamon, 250 shekels
Sweet calamus, 250 shekels
Cassia, 500 shekels
Ik heb helemaal geen verhaal. De 'criminal of the gaps' voer ik nou juist niet op, ik noem 'm alleen zo. Vanwege de parallellen: niet verklaarbaar ('logisch') dat bliksem ontstaat? -> God (Thor). Een Viking vroeg niet of het voor zo'n god wel logisch is om met zijn hamer op de wolken te slaan. Behalve Wiki misschien, maar die werd dan terecht gewezen: het is raar volk, die goden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef 11en30 het volgende:
Daar heb je ze weer. De "ik ken iemand die" zwakkelingen die 'mensen' of the gaps opvoeren in een sneue poging om nog enige geloofwaardigheid toe te voegen aan hun kansloze verhaal.
In mijn paviljoen zijn we ook allemaal dokter. Maar niemand is psychopaat, volgens die ene dokter die er alleen overdag is. En hij kan het weten, want hij is de enige die meteen toegeeft dat we allemaal dokter zijn. De rest is volgens mij niet goed snik.quote:Ik zal je vertellen ik bespreek dit topic elke avond met 10 forensisch experts, 20 rechercheurs en 30 psychiaters. En ze zeggen allemaal, echt a l l e m a a l, dat ik gelijk heb en dat jullie gek zijn.
In essentie ben ik het daar mee eens. Nauwkeurigheidshalve zou ik deze punten wel als volgt aanpassen:quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:38 schreef Molurus het volgende:
Je kunt natuurlijk jaren resources blijven besteden aan het zoeken naar sporen of clues. Feit blijft dat:
a) met zekerheid vaststaat dat ze zijn overleden, en
b) er geen aanleiding is om te denken dat er sprake was van een misdrijf.
En dan kan ik me voorstellen dat men die resources liever besteedt aan andere zaken. Wellicht niet wat de mensen in dit topic of de families van K&L willen horen, maar dat is over het algemeen wel hoe dat gaat.
vond nog een filmpje gevonden jammer dat het beeld niet zo goed is. Maar ook hier zie je duidelijk dat men heel ver met de auto zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:23 schreef jackie12 het volgende:
Heeft iemand een link, een overzicht of foto's wat er zoal allemaal te zien is op de Pianista?
Dus dat verklaart de zwarte foto's. Maar waarom heeft die gek dan niet even doorgeklikt tot hij bij 555 was? Een stuk bijbelser getal. En als je dan toch bezig bent, 666 ook maar. O ja, het is een gek, dus die wordt opeens heel lui. Heeft ook een beroerd handschrift bij het schrijven van het cijfer 5, doet dat met een zwart goedje (met z'n vinger of zo), vlak naast een vage vlek van datzelfde goedje. Waarvan er nog een stuk of wat zijn op diezelfde steen. Of daar stond iets dat hij heeft uitgeveegd. Schrijft bovendien nogal klein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet gek, het gaat ook om fotonummer 550
Sinds Descartes weten we dat er niet zoiets bestaat als 100% zekerheid. Daarom stellen we in de praktijk 'aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid' gelijk aan zekerheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
In essentie ben ik het daar mee eens. Nauwkeurigheidshalve zou ik deze punten wel als volgt aanpassen:
Feit blijft dat:
a) met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vaststaat dat ze zijn overleden, en
b) er nog geen aanleiding is om te denken dat er sprake was van een misdrijf.
---
Ad a) Het is namelijk mogelijk te leven zonder been.
Ad b) Het is niet uit te sluiten dat bij zorgvuldig en uitgebreid onderzoek er alsnog aanwijzingen voor een misdrijf gevonden worden.
nou, foto 555 is uiteraard de 3e niet zwarte foto en die krijgen wij ook niet te zien...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dus dat verklaart de zwarte foto's. Maar waarom heeft die gek dan niet even doorgeklikt tot hij bij 555 was? Een stuk bijbelser getal. En als je dan toch bezig bent, 666 ook maar. O ja, het is een gek, dus die wordt opeens heel lui. Heeft ook een beroerd handschrift bij het schrijven van het cijfer 5, doet dat met een zwart goedje (met z'n vinger of zo), vlak naast een vage vlek van datzelfde goedje. Waarvan er nog een stuk of wat zijn op diezelfde steen. Of daar stond iets dat hij heeft uitgeveegd. Schrijft bovendien nogal klein.
Dat goedje is as van een vuurtje waar de overgebleven snipper schroeiranden van heeft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Heeft ook een beroerd handschrift bij het schrijven van het cijfer 5, doet dat met een zwart goedje (met z'n vinger of zo), vlak naast een vage vlek van datzelfde goedje. Waarvan er nog een stuk of wat zijn op diezelfde steen. Of daar stond iets dat hij heeft uitgeveegd. Schrijft bovendien nogal klein.
Ik las zelfs ergens dat je tot 20 min lopen onder de mirador kunt komen met een 4x4.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:49 schreef ToniB het volgende:
[..]
vond nog een filmpje gevonden jammer dat het beeld niet zo goed is. Maar ook hier zie je duidelijk dat men heel ver met de auto zou kunnen komen.
Ook duidelijk dat foto 542 langs de rand van een met puin verharde weg voor auto's gemaakt is op een hoge steile oever langs een rivier. Zulke aangelegde wegen zijn er niet diep in het regenwoud. Kortom, het zoveelste bewijs dat mijn lokatie klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:49 schreef ToniB het volgende:
[..]
vond nog een filmpje gevonden jammer dat het beeld niet zo goed is. Maar ook hier zie je duidelijk dat men heel ver met de auto zou kunnen komen.
Wat betekent dat voor de planning, stel dat ze een lift hebben gehad?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik las zelfs ergens dat je tot 20 min lopen onder de mirador kunt komen met een 4x4.
Als je even terugleest dan zie je dat in de Volkskrant stond dat Feliciano op 1 april bij de taalschool was om de excursies van 2 en 5 april op te nemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wat betekent dat voor de planning, stel dat ze een lift hebben gehad?
* Molurus kijkt geshockeerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef 11en30 het volgende:
Als de 5 een direkte verwijzing naar muggenolie voorstelt. Dan kan het takje een extra hint zijn voor wie dat niet begrijpt. Een soort bonus voor de zekerheid. En als die psycho website is gemaakt door een andere psycho met een connectie naar Thailand die de psycho met een connectie naar muggen probeert te framen, dan zijn we er. Dan is het mystery bij deze dus gewoon keihard opgelost.
Inderdaad, onder de foto gepresenteerd als "Vrijwilligersgroep".quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef Grijzemassa het volgende:
Dat is toch de fotocollage van Mata, die in La Estrella staat?
Dat is wel een stunt!![]()
http://laestrella.com.pa/(...)as-fiscalia/23814803
Het licht ziet er op de foto's anders uit: hardere contrasten op 499 dan op 500. Of dat ook in het echt zo was, is de vraag. Ik heb het zelfs met mijn spiegelreflex wel eens, dat er zonder aanwijsbare reden ineens een veel zachtere tussen zit. Of zelfs duidelijk kleurverschil, zonder dat het licht veranderd is. Op de stand (bijna) volautomaat. Jij hebt waarschijnlijk meer verstand van camera's dan ik, en misschien heb jij het juist daarom niet (bewuster kiezen van belichting, lens in de schaduw houden enz?). Bij meerdere keren op de knop drukken, stelt de automaat zich elke keer opnieuw in, o.a. de witbalans. Met een burst misschien niet, maar dan zit er minder dan 6 seconden tussen opvolgende beelden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:46 schreef Perico het volgende:
[..]
De iPhone foto van Kris op de top is heel anders qua licht dan foto 499, terwijl het dezelfde setting is, in dezelfde richting.
Foto 500 vertoont een hele bewolkte hemel. Het lijkt er op of er foto's bij een eerste keer en terugkeer op de top zijn genomen. Maar dan heet de lezing: nee, de berg is een klimaatscheiding, dat is normaal (ook al ziet het er op 90% van de foto's op de top uniform hetzelfde uit naar links en naar rechts). Ondanks dat er aan de kant van Kris en Lisanne op 499 geen wolken zouden moeten zijn is het licht heel anders, maar dat ligt dan weer hier en hier en hier aan..
Dat is namelijk best vergezocht allemaal. Een logischere verklaring is, dat er veel tijd tussen die foto's zit. Dat is minder speculatief dan je in bochten wringen om de huidige tijdlijn te verklaren.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Let men ook even op de topicpointers? Danku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |