Woah! Waar zit je, Berlijn toch? PM me, ik zoek daar nog een overnachtingsplek voor een bezoekje in januari.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Ontbijt buffet en ze hebben alleen al 16 soorten kaas
quote:
Hey nog meer liefhebbers, ik heb ook kurkuma en gember in een potje staan, in de zomer zag ik er ook een paar ontspruiten en heb ik ze maar even begraven, beide hebben bladeren, al gaat gember een stuk beter!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef minilot het volgende:
Hier nog geen gebladerte boven de grond, helaas.Misschien aankomende lente!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Halve stokbrood met tonijn en een liter bier
Klinkt lekkerder dan wat je eerst van plan was!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:01 schreef Skeletor. het volgende:
Hmmmm, verkeerde inschatting gemaakt. Het wordt zalm madras met lavash brood.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:44 schreef Iwanius het volgende:
Miezerig,druilerig weer vandaag en ook nog uitgedaagd worden op paffert gebied met een blinde paffert proeverij ('blind' smoke=van welk land is deze paffert en geef er een cijfer voor..) na het eten.Eitje voor mij stelletje amateurs. Don Tomas Clasico Robusto uit H..onduras(vandaar de H aan het einde)
Oh ja,het eten was kip met chinese champions.
Oh, hebbie een recept??quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:16 schreef ddx het volgende:
Vandaag Butter Chicken Curry gemaakt :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iwanius, heb jij ook zo'n gave humidor?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:29 schreef Iwanius het volgende:
Nog laat in gezelschap even wat paffen en een rood wijntje die maar zeer matigjes was. Wat was het ook al weer? Een gegeven bocht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |