Ik ben één meter achtenvijftig hoog. Als ik een beetje op mijn tenen sta.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo ziet mini babyhandje voor zich, aan lijf van een volwassen vrouw
Ik vind zaken als citroengras, limoenblaadjes en zulks alleen lekker als ze heen subtiel zijn. Ben echt een zeikerd daarin dus viel me meteen op. Kan voor een ander natuurlijk compleet anders zijn weer
Klinkt goed! Leuk ook om pindasaus helemaal form scratch te maken door ze zelf nog te doppen. Nu nog zelf pinda's verbouwen, hoe leuk!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:28 schreef minilot het volgende:
Het wordt iets gadogadoesks.. Pindasaus from scratch (ik zit momenteel pinda's te doppen!) met heel veel smaakmakers erin en er staat rijst (bruine jasmijn en witte basmati) te koken met een duim gember en een hand gedroogde limoenblaadjes erin, dat bak ik vanavond op. En dan gekookte eieren erbij, en Chinese kool en boontjes en taugé en dan nog versgefrituurde kroepoek... ff wat voorraadkast/vriezer-restjes opmaken
Wel een tof idee eigenlijk, zelf verbouwen!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Klinkt goed! Leuk ook om pindasaus helemaal form scratch te maken door ze zelf nog te doppen. Nu nog zelf pinda's verbouwen, hoe leuk!![]()
Zekers, maar een beetje varieren is leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:56 schreef Sparafucile het volgende:
Snert, recept uit allerhande. Toch wat verbazing over dit recept, in snert hoort toch winterwortel?
Leuk toch, vervelend vanuit het 'blut zijn', maar daar kan je juist erg creatief door worden, en dan smaakt het alleen maar beter als je dan nog wat lekkers en leuks op tafel weet te krijgen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:52 schreef minilot het volgende:
OT: nu een banaan
[..]
Wel een tof idee eigenlijk, zelf verbouwen!![]()
Maar hier in dat geval was het meer noodzaak hoor. Ik ben een beetje blut (nog een paar dagen tot volgend salaris!), de pindakaas was schoon op en er lag in de voorraadkast nog een zak pelpinda's.
Hee, kukurma en gember zitten hier ook sinds een paar maanden in de grond!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Leuk toch, vervelend vanuit het 'blut zijn', maar daar kan je juist erg creatief door worden, en dan smaakt het alleen maar beter als je dan nog wat lekkers en leuks op tafel weet te krijgen.
Ik zag bij mijn verse curcuma en gember pas groene scheuten, de wortels heb ik in de aarde gedaan en er zitten inmiddels al een paar grote bladeren aan. Als het goed is zal de wortel gestaag groeien en daar kan je dan af en toe weer een stukje afhalen om mee te wokken. Zoiets vind ik altijd wel leuk! Schijnt trouwens een erg fraaie plant te worden.Van de pindaplant weet ik het eigenlijk niet.
effe zoeken...
edit:
[ afbeelding ]
Pindaplant..
Ok, nice!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, kukurma en gember zitten hier ook sinds een paar maanden in de grond!*boks* Leuk!
Goed zo, lekker genieten! En een sigaartje erbij. Top!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:47 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag vanwege de droogte,(maar wel bewolking) een dag om jezelf te verwennen met wat oesters,bubbels,lokaal hamburgertje met prefab friet,paffert en tot slot cognac.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! Dat bestelde ik jaaaaaren geleden eens bij een restaurant en toen was ik helemaal teleurgesteld toen het op tafel kwam, iets in mij had blijkbaar de onnozele verwachting dat een zebra wel op de huid gebakken zou worden. Niet dus.
Aardappeltjes zien er lekker uit zeg! Wat ligt daar naast?quote:
Vegetarische shoarma met zelfgemaakte knoflooksausquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aardappeltjes zien er lekker uit zeg! Wat ligt daar naast?
Ik had vnv een kippastei met chilisaus.
Voor straks een verse appelflap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |