Eerst met de hand flink geperst en daarna wat op gelegd. Te kort overigens en niet zwaar genoeg, want hij is nog wat fluffy van binnen. Maar geeft niet, smaak is goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, leuk! Wat heb je er voor zwaars op gelegd? Ik bij voorkeur een zware gietijzeren pan, maar wanneer die in de afwasmachine zet stop ik steevast mijn dikste sprookjesboeken in een plastic zak om erop te leggen![]()
Dat was echt verassend lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:40 schreef Selestha het volgende:
Curry van pompoen en spinazie, getopt met gegrilde halloumi en pittenmix. Daarbij witte rijst
Recept please?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:50 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat was echt verassend lekker
Nu kruidenthee en chocolade
Das mooi want we zijn met twee hier thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het is overigens genoeg voor 2 personen hoor, ik heb nog een bak over
Zooooo, dat was lekker zeg! Om de feestvreugde compleet te maken heb ik na het eten sterke koffie gezet, gemengd met een scheut bruine rum en erop nog versgeklopte zoete slagroom en restje sinaasappelschil.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:57 schreef minilot het volgende:
Voor vanavond maak ik aardappelkoekjes met sinaasappelschil en chorizo door het deeg. Tevens een grote berg gebakken spinazie met rode ui, hazelnoten en rozijnen. Misschien nog wat knoflookgarnalen erbij.
Ha! Dat bestelde ik jaaaaaren geleden eens bij een restaurant en toen was ik helemaal teleurgesteld toen het op tafel kwam, iets in mij had blijkbaar de onnozele verwachting dat een zebra wel op de huid gebakken zou worden. Niet dus.quote:
Ik heb maar een klein handje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:40 schreef Molo het volgende:
Een hand gedroogde limoenblaadjes?
Wow! Wordt dat niet zwaar overheersend?
* Molo ziet mini babyhandje voor zich, aan lijf van een volwassen vrouwquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein handje.En ik vind het wel lekker als de rijst er stevig naar smaakt. Je eet het niet mee op, het heeft alleen een paar minuten meegekookt in de pan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |