Er zou een optie moeten zijn dat beide coaches elkaar de hand schudden en de wedstrijd klaar is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:25 schreef eriksd het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg, man man man.
Of de wedstrijd moet gestaakt worden vanwege hondsdolheid vanwege de beet van Suarez.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zou een optie moeten zijn dat beide coaches elkaar de hand schudden en de wedstrijd klaar is.
Topquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook. Aandachtig vanaf het begin alles doorlezen. En dan ook meteen dingen die opvallen markeren. Als ik dan de vragen bij langs ga kan ik al snel gemarkeerde stukken tekst linken aan de vragen. Werkt prima
pics van je wetboek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:06 schreef Accursius het volgende:
[..]
Top, net ook enkele tabjes in mijn bundel geplakt. Ziet er (nog) chique uit
Ik heb even voetbalkijk pauze, zo weer verder met De Hulluquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
goed, dagje studeren ook weer gehad
ben er helemaal klaar mee.
En, ben je nu slim?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
goed, dagje studeren ook weer gehad
ben er helemaal klaar mee.
Prima. Met jou? Ben overigens gestrand in Brussel door een ongeluk op het spoor. Nog een nachtje van huis.quote:
quote:Bij deze delen wij u mede dat (...) deze zaak aanhangig is gemaakt bij de rechtbank.
Die letterlijke tekst, en dus niet een later bezwaarschrift (dat niet kwam)quote:Het uitstel wordt gevraagd voor periode tot uitspraak is gedaan, inzake het deze maand in te leveren bezwaar
quote:Met Uw medewerker A is er eind vorig jaar besproken dat wij zo spoedig mogelijk de aangiften 2000 t/m 2004 zullen indienen. De reden dat deze nog niet ingediend waren is dat 1999 nog een lopende zaak is. Wij hopen dat U begrijpt dat hier enige tijd mee gemoeid is. Wij zullen daarom zo spoedig mogelijk de betreffende aangiften inleveren.
Het moet wel ergens uit blijken dat je het er niet mee eens bent. Ik zou dan eerder zeggen 'Vieze teringlijers, jullie pakken muhn geld af graaiers. Ik ga niet betalen'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:39 schreef Tchock het volgende:
Ik ben benieuwd met hoe veel je weg kunt komen bij het indienen van een bezwaarschrift. Eerder aangemerkt als bezwaarschrift is:
Als je nou gewoon een briefje opstuurt met "Vieze teringlijers, jullie pakken me geld af graaiers ik ga hier wat aan doen" en het wordt niet-ontvankelijk verklaard, krijg je dan ook gelijk?
Beter. De variant van Tchock zou nog als bedreiging kunnen worden geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het moet wel ergens uit blijken dat je het er niet mee eens bent. Ik zou dan eerder zeggen 'Vieze teringlijers, jullie pakken muhn geld af graaiers. Ik ga niet betalen'
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het moet wel ergens uit blijken dat je het er niet mee eens bent. Ik zou dan eerder zeggen 'Vieze teringlijers, jullie pakken muhn geld af graaiers. Ik ga niet betalen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |