Dat. Alleen vandaag ff echt niet. Ik heb net een turbo tukje gedaan en ik ben nog steeds geslooptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik wil iets bereiken en daar wil ik voor gaan, daar haal ik m'n energie vandaan
Ah! Wat leuk!! Wat merk je als positief effect?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets hoepelenof hoopdance als je het hipper wil laten klinken
Lekker makkelijk voor de tv terwijl ik een serie kijk.
Niet niet eens, maar als jouw nacht zoals de mijne was van zaterdag op zondag dan heb je een behoorlijke kutnacht gehadquote:
Mwah kan niet zeggen dat ik echt iets merk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah! Wat leuk!! Wat merk je als positief effect?
"23:00.. stuiter stuiter stuier."quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hahaha, hoe was jou nacht dan? Nou ben ik ook wel benieuwd
Beetje wind, niks boeiends.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:07 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Ik wil niet naar buiten! Ik ben vrij maar het is zo hard aan het waaien en regenen.. Is het bij jullie ook zo verschrikkelijk?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
"23:00.. stuiter stuiter stuier."
"00:00.. vriend : Kom we gaan naar bed!. Ik : Stuiter, stuiter, stuiter"
"00:30..vriend : Hallo, hou je muil, ik wil slapen... ik : blablablablabla stuiter stuiter blablablabla"
"01:00... 1 schaap, 2 schaap, 3 schaap, 4 schaap, 5 schaap...."
"02:00... IK VERVEEEEEEEEL MEEEEEEEEEEEEE"
"03:00... met de hond uit, half u gelopen..."
"04:00... stuiter, stuiter, stuiter. Honger! Uitsmijter gebakken"
Om 05u stond ik de afwas te doen, het huis te stoffen, te dweile, de was afgehaald, opgevouwen, nieuwe was opgehangen, douche gedaan, gedoucht. om 08u ben ik naar de winkel gegaan voor ontbijt, ontbijt gemaakt, om 10u ben ik nog wat gaan opruimen, om 12u gaan lunchen in een cafe en toen om 13u klapte ik in elkaar op de bank en ben ik er niet meer vanaf gekomen
Wat erg!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
"00:30..vriend : Hallo, hou je muil, ik wil slapen... ik : blablablablabla stuiter stuiter blablablabla"
Om 05u stond ik de afwas te doen, het huis te stoffen, te dweile, de was afgehaald, opgevouwen, nieuwe was opgehangen, douche gedaan, gedoucht. om 08u ben ik naar de winkel gegaan voor ontbijt, ontbijt gemaakt, om 10u ben ik nog wat gaan opruimen, om 12u gaan lunchen in een cafe en toen om 13u klapte ik in elkaar op de bank en ben ik er niet meer vanaf gekomen
Wtf......quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, mijn huis is wel brandschoonquote:
Preciesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wtf......
Ach. Je hebt die energie wel nuttig besteed tenminste... je vriend zal wel blij geweest zijn haha
Hardlopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Q
Hier net lekker in de wind hardgelopen en straks hutspot.
Klinkt als goed spul welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ergens op een plekje waar het goed verstopt ligtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
Waar halen jullie je energie vandaan om te sporten
Ik zat ooit ook in die flow. Ik kom er wel een x denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ergens op een plekje waar het goed verstopt ligtHet liefst zit ik te vegeteren op de bank met dit weer want huuuu een uur lang buiten sporten in regen en kou en donker en verzin nog honderdduizenden redenen om niet te gaan. Maar als ik dan een kwartier tot half uur bezig ben ga ik het zowaar leuk vinden en als het is afgelopen denk ik he prut, nu alweer voorbij. En DAAR heb ik hem dan gevonden, de energie om te sporten.
Na een lange intensieve werkdag, niet kunnen eten na werk ivm sporten en pas om half9 avondeten is niet altijd even motiverend, maar ik weet dat ik uiteindelijk niet gelukkiger ga worden van thuis op de bank zitten.
Dus ik sport trouw
die flow is zo awesomequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zat ooit ook in die flow. Ik kom er wel een x denk ik
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Crazy ga je wel worden van die crazy shizzle
Gewoon weer beginnen, ergens. 1x jezelf een schop onder je bips (laten) geven en je hebt hem snel genoeg weer terug.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zat ooit ook in die flow. Ik kom er wel een x denk ik
Vertel eens wat nieuws.quote:
Zeg, doe eens lief. Anders gaan we niet roddel lunchenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gewoon weer beginnen, ergens. 1x jezelf een schop onder je bips (laten) geven en je hebt hem snel genoeg weer terug.
[..]
Vertel eens wat nieuws.
alleen heb ik echt een gruwelijke hekel aan regen, maar da's niet erg want volleybalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ergens op een plekje waar het goed verstopt ligtHet liefst zit ik te vegeteren op de bank met dit weer want huuuu een uur lang buiten sporten in regen en kou en donker en verzin nog honderdduizenden redenen om niet te gaan. Maar als ik dan een kwartier tot half uur bezig ben ga ik het zowaar leuk vinden en als het is afgelopen denk ik he prut, nu alweer voorbij. En DAAR heb ik hem dan gevonden, de energie om te sporten.
Na een lange intensieve werkdag, niet kunnen eten na werk ivm sporten en pas om half9 avondeten is niet altijd even motiverend, maar ik weet dat ik uiteindelijk niet gelukkiger ga worden van thuis op de bank zitten.
Dus ik sport trouw
Ik vind regen ook 3x kut, maar er is niks lekkerders IMHO dan zeiknat van het hardlopen terug komenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
alleen heb ik echt een gruwelijke hekel aan regen, maar da's niet erg want volleybal
Het blijft wel moeilijk om een goede balans te vinden hier... Vooral omdat er naast 32 uur werken, gezin, huishouden, sport en sociaal leven sinds kort ook weer studie tussen gepropt wordt.
Ik probeer mijn lijstjes weer onder controle te krijgen ook... Vandaag:
O: 2 volkoren, likje roomboter, pindakaas
T: mandarijn, pruim, 2 rijstwafels
L: 3 volkoren, cervelaat, mosterd
T: bakje naturel yoghurt
D: gegrilde zalm, verse spinazie
T: glas witte wijn
De balans vinden vasthouden gaat hier ook nog een uitdaging worden. Fulltime baan, vrijwilligerswerk, harp, sport, sociaal leven en vanaf januari weer studie...owja en huishoudelijke falingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
alleen heb ik echt een gruwelijke hekel aan regen, maar da's niet erg want volleybal
Het blijft wel moeilijk om een goede balans te vinden hier... Vooral omdat er naast 32 uur werken, gezin, huishouden, sport en sociaal leven sinds kort ook weer studie tussen gepropt wordt.
Ik probeer mijn lijstjes weer onder controle te krijgen ook... Vandaag:
O: 2 volkoren, likje roomboter, pindakaas
T: mandarijn, pruim, 2 rijstwafels
L: 3 volkoren, cervelaat, mosterd
T: bakje naturel yoghurt
D: gegrilde zalm, verse spinazie
T: glas witte wijn
ow ja en met het onderhouden van mijn relatie ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar met huishouden doen verbrand je calorietjes(althans, dat probeer ik mezelf steeds wijs te maken zodat ik tenminste wat doe thuis
)
Oh ja dat doe ik ook, zo'n schema. Zondag boodschappen doen voor de hele week, behalve brood dan want dat halen de kinderen dagelijks vers. Verder is het vooral goed agendabeheer, vind ik, ik plan zelfs mijn huiswerk in, anders komt het er niet van. Huishouden doe ik in porties, ook dat staat op de kalender, welke dag wat. En in vakanties doe ik dan de genegeerde plekken in het huis, of ik haal wat kasten leeg, of de tuin wordt netjes gemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ow ja en met het onderhouden van mijn relatie ook
Maar serieus, ik vraag me echt af hoe andere moeders het doen... Ik probeer de leefruimtes in elk geval toonbaar te houden. Wat betreft eten en boodschappen probeer ik nu een weekschema aan te houden, we bedenken samen wat we willen eten en ik doe daarvoor de boodschappen twee keer per week. En dan iedereen die wil afspreken, mijn ouders, mijn schoonpa, vrienden etc... Grrrrr
Is ook zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar met huishouden doen verbrand je calorietjes(althans, dat probeer ik mezelf steeds wijs te maken zodat ik tenminste wat doe thuis
)
Hij heeft zelf geen 2 handen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef xuryah het volgende:
Ik vind het ook moeilijk om alles te combineren. Iedereen heeft ook steeds problemen met hoe ik het doe.
Of het is mn vriend die zegt dat ik meer in het huishouden moet doen.
Rust is net zo belangrijk. En op je rustdagen kun je thuis natuurlijk altijd push-ups doen enzo als je echt nog wat wil doen.quote:Of ik stel mezelf teleur door niet vaak genoeg te gaan sporten.
Zij hebben geen hobby's?quote:Of mn vrienden zeggen dat ik alleen nog maar sport.
Mijn vriend doet sowieso al meer in het huishouden dan ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft zelf geen 2 handen?
[..]
Rust is net zo belangrijk. En op je rustdagen kun je thuis natuurlijk altijd push-ups doen enzo als je echt nog wat wil doen.
[..]
Zij hebben geen hobby's?
Mijne ook. Moet hij ook vooral blijven doen, anders gebeurt er amper een reet. Heb ik weinig tijd voorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mijn vriend doet sowieso al meer in het huishouden dan ik
En ja rust is ook belangrijk.
Mn vrienden hebben wel hobby's maarja ik ben gewoon leuk natuurlijk ()
Als jouw vriend er geen probleem mee heeft, is dat niet erg natuurlijk. Mijn vriend heeft er wel een probleem mee, helaas haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne ook. Moet hij ook vooral blijven doen, anders gebeurt er amper een reet. Heb ik weinig tijd voor
Kei leuk ben je, wedden?
Psychologie aan de OUquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:21 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik ook, zo'n schema. Zondag boodschappen doen voor de hele week, behalve brood dan want dat halen de kinderen dagelijks vers. Verder is het vooral goed agendabeheer, vind ik, ik plan zelfs mijn huiswerk in, anders komt het er niet van. Huishouden doe ik in porties, ook dat staat op de kalender, welke dag wat. En in vakanties doe ik dan de genegeerde plekken in het huis, of ik haal wat kasten leeg, of de tuin wordt netjes gemaakt ofzo.
Maar volgens mij heb ik het nog makkelijker dan jij want mijn kinderen zijn al groot en doen heel veel zelf, ik hoef ook niet per se thuis te zijn als zij er zijn.
Wat studeer je Sjeen?
Mijne ook hoor. Die loopt ook wel eens te bitchen soms. Pechquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als jouw vriend er geen probleem mee heeft, is dat niet erg natuurlijk. Mijn vriend heeft er wel een probleem mee, helaas haha.
En dat zullen we nog wel eens zien op een dieet meet ofzo
Ik zou het niet weten, Sjeen, ik ben godzijdank geen moeder. Ik werk nu al meer dan 40 uur in de week, fiets van en naar werk, probeer er verder nog naast te sporten, hobby's, huishouden, familie, vrienden en relatie. Als ik dan ook nog de verantwoordelijkheid voor een kindje zou hebben (of meer!): ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Sjeen het volgende:
ow ja en met het onderhouden van mijn relatie ook
Maar serieus, ik vraag me echt af hoe andere moeders het doen... Ik probeer de leefruimtes in elk geval toonbaar te houden. Wat betreft eten en boodschappen probeer ik nu een weekschema aan te houden, we bedenken samen wat we willen eten en ik doe daarvoor de boodschappen twee keer per week. En dan iedereen die wil afspreken, mijn ouders, mijn schoonpa, vrienden etc... Grrrrr
Ik heb de ideale afstandquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:12 schreef Sjeen het volgende:
Fietsen van en naar werk, ook zoiets wat ik graag zou doenMaar dat is tijdtechnisch en heuvellandwoonachtig niet haalbaar.
Dat zou ik geweldig vinden als het zou werkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:13 schreef Ruby88 het volgende:
Wat ook wel efficiënt is, zijn vrienden die mee gaan sporten trouwens. Mijn sportschool schenkt gratis (nou ja, bij de prijs inbegrepen dus) koffie en thee, dus vooraf of achteraf bijkletsen is sowieso vaste prik.
Lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijne ook hoor. Die loopt ook wel eens te bitchen soms. Pech
Ja, bij groepslessen kun je toch niet kletsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik geweldig vinden als het zou werkenMaar ken niemand die wel te porren is om mee te gaan wanneer ik wil en die paar keer dat ik met iemand ben geweest vond ik dat ze te veel wilde kletsen en dat het me juist wat remde. Groepslessen zouden misschien leuk zijn met z'n tweeën.
Meestal is de planning voor mij wat beroerd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 01:56 schreef Qwea het volgende:
Groepslessen zijn niet aan mij besteed ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |