Boh, Tonijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, tonijn.![]()
Straks legday in de gym.
O no, de donut. That sucks!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:24 schreef xuryah het volgende:
Mijn lijstje:
O: griekse yoghurt, kwark, aardbeien, walnoten en whey crispy
L: 3 volkoren crackers met roomkaas en gerookte zalm
T: wortelsoep voor het sporten
S: krachttraining en cardio
T: wheyshake
A: spaghetti met champignonsaus
T: kwark met banaan
En die kilo van na het weekend is er nog steeds niet af..
Ik ben zelfs nog meer aangekomen.
Denk dat ik die donut toch maar laat staan dit weekend
je bent toch met kracht bezig? Dan is aankomen best logisch lijkt mij.. Misschien kun je beter naar je kleding/in de spiegel kijken ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja, ik keek er al de hele week naar uit
Ik ben vast geen kilo in spier aangekomen deze weekquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:40 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
je bent toch met kracht bezig? Dan is aankomen best logisch lijkt mij.. Misschien kun je beter naar je kleding/in de spiegel kijken ?
Je lijsten zien er altijd goed uit dus daar kan het bijna niet aan liggen(en af en toe snacken moet kunnen )
Beetje vet eraf, beetje spier erbijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:45 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben vast geen kilo in spier aangekomen deze week
Dus ik weet het niet.
Volgende week heb ik een professionele lichaamsmeting, als het goed is, dus ik ben benieuwd.
Ze is een kilo zwaarder, dus dat zou het nog meer zijn dan een kilo spier als er ook nog vet af isquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje vet eraf, beetje spier erbijHoeft geen hele kilo te zijn toch?
Oh ja, op die manierquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze is een kilo zwaarder, dus dat zou het nog meer zijn dan een kilo spier als er ook nog vet af is
Komt wel goed, volgende week hebben we weer een weekend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja, ik keek er al de hele week naar uit
Vergeet niet dat een kilo schommelen heel normaal is ivm vocht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje vet eraf, beetje spier erbijHoeft geen hele kilo te zijn toch?
Link?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
@ je 2e artikel, er is ook een interessant artikel over topsport-vrouwen met door pcos verhoogd testosteronniveau. Ondanks dat de verhoging in het niet staat in vergelijking met de waarden bij de man kan het voor een vrouw al veel vervelende effecten hebben.
Waaaaaarom ontbijt je met ontbijtkoek?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:18 schreef -xRoosjeX- het volgende:
goedemorgen
lijstje vandaag
O: ontbijtkoek
T: appel/kwark
L: 3 boterhammen met filet americain en een ei
T: koekje op werk
D: we gaan zelf pizza maken
S: hardlopen
T: whey/fruit
Haha, gelukkig welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Komt wel goed, volgende week hebben we weer een weekend.
Ontbijtkoek , tja de reden dat ik dat soms eet is.. tijd (slecht excuus) maar als ik te laat mijn bed uit ben (gebeurd af en toe) heeft mijn vriend altijd die ontbijtkoeken die kant en klaar zijn (snap je wat ik bedoel) en dan neem ik die mee onderweg (anders heb ik geen ontbijt) slecht!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waaaaaarom ontbijt je met ontbijtkoek?Pak gewoon een boterham voor dezelfde kcals. Stukken gezonder. En dat koekje op het werk vind ik ook niet heel handig.
Lijstje :
O: 3x spelt, 2 met gebakken ei, 1 met pindakaas, bak kwark, glas verse jus
S: Cardio en KT
L: Whey shake, banaan, 4x spelt, pindakaas, kaas, smeerkaas en kipfilet. Gekookt eitje
T: 2x spelt, pindakaas, casselerrib. Bak kwark
D: Wokgroente met biefstuk en rijst erdoor waarschijnlijk, ik ben lui vandaag.
T: Bak kwark, appeltje, pasta restje, 4 handjes noten.
Veel tijd verschil zit er niet echt in het pakken van een koekje, of het snel pakken van 1 stukje brood, gooi er wat kipfilet ofzo op (geen boter, scheelt tijd). Misschien ietsjes langer, maar moet ook binnen 1 minuut te doen zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ontbijtkoek , tja de reden dat ik dat soms eet is.. tijd (slecht excuus) maar als ik te laat mijn bed uit ben (gebeurd af en toe) heeft mijn vriend altijd die ontbijtkoeken die kant en klaar zijn (snap je wat ik bedoel) en dan neem ik die mee onderweg (anders heb ik geen ontbijt) slecht!
Thanks Qwea voor je adviesmisschien een handje noten nemen ipv koekje (die hebben we ook hier)??
jullie hebben ook gelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Veel tijd verschil zit er niet echt in het pakken van een koekje, of het snel pakken van 1 stukje brood, gooi er wat kipfilet ofzo op (geen boter, scheelt tijd). Misschien ietsjes langer, maar moet ook binnen 1 minuut te doen zijn.
Nootjes altijd beter dan koekje
Anders avond van te voren een boterham smeren voor ontbijt? Die kun je dan 's ochtends net zo snel meepakken als een pakje ontbijtkoekquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Ontbijtkoek , tja de reden dat ik dat soms eet is.. tijd (slecht excuus) maar als ik te laat mijn bed uit ben (gebeurd af en toe) heeft mijn vriend altijd die ontbijtkoeken die kant en klaar zijn (snap je wat ik bedoel) en dan neem ik die mee onderweg (anders heb ik geen ontbijt) slecht!
Thanks Qwea voor je adviesmisschien een handje noten nemen ipv koekje (die hebben we ook hier)??
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:59 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
jullie hebben ook gelijkmaar vergeleken met een half jaar geleden doe ik het nu soms slecht en vaak goed (eerder was dat andersom)
En voor de snelle ochtenden is dit een goede tipquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Anders avond van te voren een boterham smeren voor ontbijt? Die kun je dan 's ochtends net zo snel meepakken als een pakje ontbijtkoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |