abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145899462
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:07 schreef Duconda het volgende:

[..]

Ik ook, dus maar 1tje besteld :)
Laat ff weten als je hem ontvangen hebt of het iets is!
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_145903035
Bleudio S3 van ever buying binnen vandaag.

+geluidskwaliteit is prima voor 15,-
+bluetooth connectie is stabiel (en 4.0)

-Controls/accu is erg zwaar (bungelt bij lopen)
-Niet comfortabel

geen aanrader :P
puur al om het feit dat de controls verschrikkelijk bungelen als je loopt...
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:20:04 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145903576
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben heel vaak na aan het denken over een dashcam, zo duur zijn die niet meer. Maar ik heb die beginners guide van TechMoan gezien. Een aantal vraagjes, mijn sigarettenaansteker zit tussen de twee voorstoelen in. Dit houdt dus in dat er een kabel zou moeten lopen vanachter de spiegel naar onder, over het console heen tot na mijn handrem. Dit vind ik zelf eigenlijk heel lelijk, daarnaast gebruik ik mijn sigarettenaansteker vaak voor mijn telefoonoplader voor mijn telefoon met Maps/Flitsmeister.

Iemand een idee of er ook andere mogelijkheden zijn met dashcams?
Vaak is de kabel lang genoeg om via een raam stijl te laten lopen, kan je hem wellicht direct onder de matjes etc door laten lopen.
Goed als je dat niet wil zal je hem op moeten laten inbouwen of het zelf doen.

Heb hem zelf met een zekering er tussen wel eens aangesloten op het lampje in het handschoenenvlakje (was wel tijdelijk). Maar goed dat is ook niet altijd even wenselijk ;).

De nieuwe G1W-C is ook wel leuk als dashcam denk ik :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_145903892
Wellicht interessant feitje: Banggood is gestopt met het verschepen via China Post omdat er sinds begin september zoveel klachten zijn binnen gekomen van niet geleverde orders (liggen allemaal vast op Urumqi) en shippen nu via Sweden Post.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145904907
Van Sweden post worden we vrolijk....
Dat is altijd traag, waar het ook ligt.., doe mij maar Singapore Post
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:43:35 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145905023
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef krissie100 het volgende:
Heb 1 keer gehad dat het er met 10 dagen was. Rest was doffe ellende inderdaad.
Doe mij maar PostNL :D
pi_145905045
Sweden post. Heule vooruitgang :') Ik heb ook problemen met CN pakketjes van september, maar die van oktober gaan dan weer vrij vlot. Neu. doe mij maar NL post.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:54:54 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145905575
Voelde mij al achtergesteld, maar ik hoor nu ook bij de club -O- :
1Departure from outward office of exchange     Urumqi international NL     20141022 1443
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:33:34 #234
116613 NX
mixin...
pi_145907580
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef RobertNL het volgende:
Voelde mij al achtergesteld, maar ik hoor nu ook bij de club -O- :
[ code verwijderd ]

Welkom! *O* :P

* NX heeft nachtmerries over Urumqi!
pi_145908032
Ik ben gelukkig nog geen lid van de Urumqi club.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145908266
Mijn pakketje staat al 2 weken vast op transit (Minix), dit is idd ook sweden post. Nu is 2 weken nog niet veel maar voor BG is dat wel het geval
You can't be late if you don't show up.
pi_145908548
wat is een leuk ding om je toetsenbord proper te houden?
pi_145908753
In Urumqi zitten toch die Oeigoeren met hun onafhankelijkheidswens? Die zullen de boel daar wel weer op stelten aan het zetten zijn :P
pi_145908796
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef redboyke het volgende:
Perslucht.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:58:52 #240
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_145908926
Misschien dat iemand het weet: stel ik bestel 20 producten twv ¤20,- allemaal apart moet ik dan btw + inklaringskosten betalen voor allemaal als er één gepakt wordt?
Irene is bae <3
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:18:24 #241
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145909895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien dat iemand het weet: stel ik bestel 20 producten twv ¤20,- allemaal apart moet ik dan btw + inklaringskosten betalen voor allemaal als er één gepakt wordt?
Ja, de douane zal het zien als een pakketje en dus één bestelling waar je invoerrechten over moet gaan betalen ;)

(sowieso .. 20 = handeltje? Is niet oke hier)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:18:35 #242
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_145909903
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Jiang153 het volgende:
:W
quote:
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen.
Paar seconden te laat }:|
Making Shiz proud since '14
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_145910335
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef igi0n het volgende:
Wellicht interessant feitje: Banggood is gestopt met het verschepen via China Post omdat er sinds begin september zoveel klachten zijn binnen gekomen van niet geleverde orders (liggen allemaal vast op Urumqi) en shippen nu via Sweden Post.

SPOILER
Dat verklaart waarom mijn smartphone met Sweden Post verzonden is. Bedankt voor je post. :)
pi_145916973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef redboyke het volgende:
Zeep, daar kan je je handen mee wassen ;)
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:39:53 #245
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_145917067
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef krissie100 het volgende:
Het kan altijd erger " malaysia post " die hebben bij mij het record van 6 maanden en 11 dagen .
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:18:02 #246
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145917577
Ik heb een aantal jaren terug mijn led verslaving gehad incl. peperdure dream color. Dankzij Dodge de opbergbak weer eens opengetrokken om te zien dat het wel leuk is. Hij had inderdaad gelijk dat je kunt bieden bij Ebay op dream color en dit vrij voordelig is. Voor rond de 15/16 euro heb je wel iets te pakken.

6 x 5 meter onderweg :') totaal dus 35 meter met de oude erbij 8-)

zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:23:33 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145917662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

:W

[..]

Paar seconden te laat }:|
Making Shiz proud since '14
Sure do. :D :7 _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef Miniem het volgende:

[..]

Top! Welke van die adapter ringen heb je nou precies nodig?
Ik zoek een zwart neutral density filter.
Ja, gewoon een ND2, ND4 en ND8 halen. Die ND16 kan eventueel ook als je het heel gek wilt maken, hoewel je ook ND's kunt combineren. Dan gewoon zo'n 3-filtershouder. Die moet je dan met adapterringen combineren met je lenzen die mogelijk allemaal een andere filterthreadsize hebben (aangeduidt als ⌀ 58mm bijvoorbeeld). Dit is wel heel goedkoop om er eens mee aan de slag te gaan op zich. Maar... het zijn wel plastic filtertjes dus heel optimaal is het ook weer niet. Daarom ga ik liever voor de ronde individuele filters tegenwoordig. Bij een variable ND-filter is de techniek gebaseerd op twee polarized filters die elkaar als het ware uitfilteren en daardoor zeer sterk kunnen verduisteren (ND2 - ND400!). Dit heeft echter een paar neveneffecten vanwege de polarisatie. Hoewel een CPL, circular polarizer filter op zich wel leuk is om te hebben. Zo heb ik mijn Fotga CPL gebruikt toen ik bij de dierentuin voor een raam stond en naar binnen wilde schieten, maar het een zonnige dag was en de zon op het raam scheen en er veel mensen voor stonden en reflecteerde als de pest.

Kun je wel mooi reflecties wegfilteren met zo'n ding. Dus mogelijk wil je dat ook vermijden. Maar Fotga heeft allerlei nice accessoires, kun je overal op eBay op de kop tikken. Variable, fix, graduated, maar ook ander spul zoals hele rigs of light set-ups en dergelijke. Moet je daar ook maar eens bij kijken. Als je echt goed spul wilt, dan wordt het kijken naar Hoya, Tiffen, B+W, Lee filters en dergelijke. In ieder geval de Hama van de Mediamarkt ofzo maar lekker laten liggen, want da's overpriced meuk.

• Enne... alleen dit weekend nog de tijd:

~ GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2

Oh en dit lag in de brievenbus, zo'n paardenmasker (met bijpassende hoeven :') ):
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:50:43 #248
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145918126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 10:23 schreef shiznuts het volgende:

Oh en dit lag in de brievenbus, zo'n paardenmasker (met bijpassende hoeven :') ):
Alsof dat toevallig in de brievenbus is gevallen :P
Hij staat bij mij ook op de lijst. Totaal nutteloos maar het heeft een soort eigenaardige aantrekkingskracht :')
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:57:49 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145918236
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 10:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Alsof dat toevallig in de brievenbus is gevallen :P
Hij staat bij mij ook op de lijst. Totaal nutteloos maar het heeft een soort eigenaardige aantrekkingskracht :')
Nee, was 't ook niet. :P Had ik besteld n.a.v. http://www.china-gadgets.de/gadget/gummi-pferde-maske/ en vond dat zo'n meme-/cultstatus item eigenlijk niet mag ontbreken in een internetters huishouden. ;( Ben 'em eigenlijk ook niet van plan op te zetten. Net zoals je zegt, vrij nutteloos, maar ja, bijzaak. :P :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_145919681
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 10:18 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een aantal jaren terug mijn led verslaving gehad incl. peperdure dream color. Dankzij Dodge de opbergbak weer eens opengetrokken om te zien dat het wel leuk is. Hij had inderdaad gelijk dat je kunt bieden bij Ebay op dream color en dit vrij voordelig is. Voor rond de 15/16 euro heb je wel iets te pakken.

6 x 5 meter onderweg :') totaal dus 35 meter met de oude erbij 8-)

[ afbeelding ]
linkje?
pi_145920341
Even wat van tweakers geplukt:

Update met betrekking tot Urumqi / Urumqi International:
naar aanleiding van de vele berichten en onduidelijkheden heb ik een aantal shops benaderd en gevraagd wat er aan de hand is met Urumqu International en de bestellingen die daar zijn blijven liggen (sommigen al meer dan 3/4 weken). Ik heb gemerkt dat de Chinese shops niet echt staan te poppelen om informatie te geven, reacties als 'niets aan de hand, je bestelling komt eraan...' zijn erg gemeengoed.

Ook het negeren van mijn vragen en vage antwoorden geven kwam ook helaas iets te veel voor. :)

Uiteindelijk heb ik wat info die ik hier kan delen, allereerst, bijna geen webshop maakt nog gebruik van 'deze' verzendmethode ('Special line packet mailed in eastern Europe' wat een naam...), verder;
- Bestellingen werden vanuit de magazijnen vervoerd naar Urumqi International met de auto/bus/vrachtwagen
- Urumqi en Kazachstan hebben onenigheid over de 'vracht' kosten
- Een aantal vluchten zijn hierdoor vertraagd en zelfs geannuleerd
- De Chinese webshops zijn momenteel bezig om het probleem op te lossen

Tip; zie Urumqi International en je bestelling als twee losstaande zaken. Wat ze bedoelen met "we zijn bezig om het op te lossen" is niet duidelijk, ik heb het idee dat ze gaan proberen om de bestellingen alsnog te laten doorsturen of ze worden teruggehaald en opnieuw verzonden.

Tip 2; wil je op je bestelling niet langer wachten en wil je annuleren? Doe dat dan eerst via de webshop, houd het netjes. Als je er niet uitkomt met de webshop (wat ik niet verwacht want de problemen zijn bekend) kun je een PayPal claim indienen.

Ik heb de shops ook gevraagd naar de aanval die heeft plaatsgevonden in Urumqi (zie bericht dodge_911 / The New York Post), daar wordt niet op gereageerd.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_145921520
ik heb gehoord dat CAN sneller is dan PEK wat betreft chinapost.
klopt dat?
iemand ervaring?
pi_145922248
Hoe zit dat eigenlijk met refunds op Aliexpress? Die worden namelijk niet bij me bank bijgeschreven en als ik iets nieuws bestel word het ook niet verrekend. Waar gaat dat geld naar toe? Afgelopen maanden heb ik namelijk een aantal problemen gehad mbt niets ontvangen/te weinig/verkeerde spul waar ik refunds voor heb gekregen maar het valt me nu opeens op dat ik helemaal niks ontvangen heb..

Edit:

Het schijnt 10 weken te duren. -O-

[ Bericht 17% gewijzigd door davedavy op 25-10-2014 14:07:29 ]
pi_145922765
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:40 schreef Bartje1981 het volgende:
Even wat van tweakers geplukt:

Update met betrekking tot Urumqi / Urumqi International:
naar aanleiding van de vele berichten en onduidelijkheden heb ik een aantal shops benaderd en gevraagd wat er aan de hand is met Urumqu International en de bestellingen die daar zijn blijven liggen (sommigen al meer dan 3/4 weken). Ik heb gemerkt dat de Chinese shops niet echt staan te poppelen om informatie te geven, reacties als 'niets aan de hand, je bestelling komt eraan...' zijn erg gemeengoed.

Ook het negeren van mijn vragen en vage antwoorden geven kwam ook helaas iets te veel voor. :)

Uiteindelijk heb ik wat info die ik hier kan delen, allereerst, bijna geen webshop maakt nog gebruik van 'deze' verzendmethode ('Special line packet mailed in eastern Europe' wat een naam...), verder;
- Bestellingen werden vanuit de magazijnen vervoerd naar Urumqi International met de auto/bus/vrachtwagen
- Urumqi en Kazachstan hebben onenigheid over de 'vracht' kosten
- Een aantal vluchten zijn hierdoor vertraagd en zelfs geannuleerd
- De Chinese webshops zijn momenteel bezig om het probleem op te lossen

Tip; zie Urumqi International en je bestelling als twee losstaande zaken. Wat ze bedoelen met "we zijn bezig om het op te lossen" is niet duidelijk, ik heb het idee dat ze gaan proberen om de bestellingen alsnog te laten doorsturen of ze worden teruggehaald en opnieuw verzonden.

Tip 2; wil je op je bestelling niet langer wachten en wil je annuleren? Doe dat dan eerst via de webshop, houd het netjes. Als je er niet uitkomt met de webshop (wat ik niet verwacht want de problemen zijn bekend) kun je een PayPal claim indienen.

Ik heb de shops ook gevraagd naar de aanval die heeft plaatsgevonden in Urumqi (zie bericht dodge_911 / The New York Post), daar wordt niet op gereageerd.
Even voor de zekerheid: mijn smartphone is verzonden met Sweden Post dus ik hoef me geen zorgen te maken?
pi_145922851
Dan zou ik even 1 bladzijde terug lezen.
pi_145925309
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:19 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid: mijn smartphone is verzonden met Sweden Post dus ik hoef me geen zorgen te maken?
Geen zorgen.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:59:54 #257
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145925485
Volgens mij is deze nog niet gepost, alleen over gesproken.
Toch leuk te zien dat de Doune ons een keertje helpt! _O_

Minder newbies die gaan klagen over invoerkosten enzo :7 :9
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:08:04 #258
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145925719
Headphoneparadise, dat is toch Shiz zijn muur vol spijkers? _O-

Ik krijg post van een ene David Chen, dat zal miniiinthebox zijn. Maar de bezorgdatum gaat van vrijdag naar zaterdag naar nu dinsdag 8)7 Mijnpakket is net zo nuttig als buienradar :')
pi_145928161
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Geen zorgen.
Alrighty then!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:14:03 #260
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145934061
Welke shops hebben er eigenlijk een europees "warehouse"?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:47:42 #261
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145935288
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef tokko1 het volgende:
Welke shops hebben er eigenlijk een europees "warehouse"?
Volgens mij stiekem geen enkele. Enkel een soort van verdeelcenter voor volledige containers die binnenkomen ipv apart verzonden pakketten in een container via de post. Ergens in Schiedam maybe.
Just my ¤0.02 :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:48:55 #262
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145935339
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:47 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Volgens mij stiekem geen enkele. Enkel een soort van verdeelcenter voor volledige containers die binnenkomen ipv apart verzonden pakketten in een container via de post. Ergens in Schiedam maybe.
Juts my ¤0.02 :)
Ja zoiets vermoed ik eigenlijk ook.. was een beetje aan het zoeken. Tijdje geleden pronkte veel shops er mee. Maar nu is eigenlijk niets meer over te vinden.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:50:29 #263
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145935414
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja zoiets vermoed ik eigenlijk ook.. was een beetje aan het zoeken. Tijdje geleden pronkte veel shops er mee. Maar nu is eigenlijk niets meer over te vinden.
Yeah, allemaal platgebrand door Oeigoerse rebellen uit Urumqi!
pi_145940186
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:47 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Just my ¤0.02 :)
MITB verzend welleens vanuit Polen en dat komt meestal binnen 1 week binnen. Lijkt me sterk dat ze die volledige containers in een week hier hebben.
pi_145943712
Vandaag even met sj4000 op pad geweest weer, en bij thuiskomst wou ik even wat dingen bekijken.
Laatste een nieuwe pc gebouwd en had toevallig VLC (normaliter mijn standaard mediaplayer) nog niet geïnstalleerd. Dus de bestanden werden in Windows mediaspeler afgespeeld.

Echter viel me daar op dat het beeld veel te scherp(?) leek, details leken erg aangedikt en gras/bomen zagen er gewoon totaal niet uit..
Zodoende ben ik een paar uur later met aangepaste instellingen gaan opnemen.
Sharpness heb ik op Hard gezet (Is een foutje in sj4000.. Hard = Soft / Soft = Hard)..

Maar ook deze filmpjes waren niet echt bijzonder goed..
Toen ik de filmpjes eenmaal in VLC bekeek zag het er wel normaal uit en waren de filmpjes die geschoten waren in normal sharpness ook gewoon goed.

Nu weet ik wel dat mensen vaker iets hadden gezegd over slechte kwaliteit van hun filmpjes,
mogelijk kan het dus door windows mediaspeler zijn gekomen..

Voorbeeld screenshot in zowel WMP als VLC player

WMP

VLC player

in WMP wordt alles nog even extra aangedikt lijkt het, kleuren komen ook donkerder over..
  zondag 26 oktober 2014 @ 00:15:48 #266
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145944445
Heb je een video reviewtje gedaan van de instant fisherman? *O*

Bij mij zie je ook groene vlakken in het beeld als ik per ongeluk windows mediaplayer gebruik.
Standaard vlc installeren en de rest snel vergeten. Ik ken mensen die ondanks mijn mooie firefox installatie met adblocker etc. toch hardnekkig internet explorer blijven gebruiken _O-
pi_145946553
Kun je ook vuurwerk bestellen uit China?
  zondag 26 oktober 2014 @ 02:15:17 #269
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_145948551
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 01:20 schreef hafez1234 het volgende:
Nee Henk
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 26 oktober 2014 @ 04:30:42 #270
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_145949235
quote:
Goedkope 18650-cellen kopen en dagen achtereen in de lader laten zitten ^O^
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_145950314
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 04:30 schreef N22 het volgende:

[..]

Goedkope 18650-cellen kopen en dagen achtereen in de lader laten zitten ^O^
Of kampvuur maken en paar in gooien ook leuk :P
pi_145953027
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 00:15 schreef monkeybrain het volgende:
Heb je een video reviewtje gedaan van de instant fisherman? *O*

Bij mij zie je ook groene vlakken in het beeld als ik per ongeluk windows mediaplayer gebruik.
Standaard vlc installeren en de rest snel vergeten. Ik ken mensen die ondanks mijn mooie firefox installatie met adblocker etc. toch hardnekkig internet explorer blijven gebruiken _O-
instant fisherman haha :'(

Ja WMP verneukt de boel flink..

en inderdaad IE :').
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:50:31 #273
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145953074
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

instant fisherman haha :'(

jig stok of niet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145953185
quote:
Dat is geen enkel probleem:

http://www.politie.nl/mob(...)k-vuurwerk-is-veilig

Nog iets meer dan 2 maanden wachten.
pi_145963207
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:57 schreef Downstar het volgende:
Vandaag even met sj4000 op pad geweest weer, en bij thuiskomst wou ik even wat dingen bekijken.
Laatste een nieuwe pc gebouwd en had toevallig VLC (normaliter mijn standaard mediaplayer) nog niet geïnstalleerd. Dus de bestanden werden in Windows mediaspeler afgespeeld.

Echter viel me daar op dat het beeld veel te scherp(?) leek, details leken erg aangedikt en gras/bomen zagen er gewoon totaal niet uit..
Sharpness heb ik op Hard gezet (Is een foutje in sj4000.. Hard = Soft / Soft = Hard)..

Toen ik de filmpjes eenmaal in VLC bekeek zag het er wel normaal uit en waren de filmpjes die geschoten waren in normal sharpness ook gewoon goed.

Nu weet ik wel dat mensen vaker iets hadden gezegd over slechte kwaliteit van hun filmpjes,

Voorbeeld screenshot in zowel WMP als VLC player

[ afbeelding ]
WMP

[ afbeelding ]
VLC player

in WMP wordt alles nog even extra aangedikt lijkt het, kleuren komen ook donkerder over..
VLC is meestal ook washed out. Beste resultaat krijg je met MPC-HC imo
pi_145966296
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:11 schreef Chunees het volgende:

[..]

linkje?
Ik kwam op deze uit, Ben benieuwd of je ook 5x5m kan krijgen voor ~16euro (maar dat zal wel niet)
  zondag 26 oktober 2014 @ 18:54:08 #277
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_145966836
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:57 schreef Downstar het volgende:

codec-issues zo te zien.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_145968447
Ik wil iets van AliExpress halen, maar heb een creditcard nodig, ik heb alleen paypal of Ideal..

Kan je ergens een tijdelijke creditcard kopen ofzo met een 20 euro tegoed erop?
pi_145968586
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil iets van AliExpress halen, maar heb een creditcard nodig, ik heb alleen paypal of Ideal..

Kan je ergens een tijdelijke creditcard kopen ofzo met een 20 euro tegoed erop?
lees de OP even :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_145969410
deze zijn mooi.
iemand die weet waar je ze kan krijgen?
pi_145970608
Netherlands direct mail niet meer beschikbaar bij Banggood? Hopelijk keert het snel terug. Dat loopt beter dan de normale free shipping...
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 26 oktober 2014 @ 20:45:08 #282
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_145971972
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 20:21 schreef Muto het volgende:
Netherlands direct mail niet meer beschikbaar bij Banggood? Hopelijk keert het snel terug. Dat loopt beter dan de normale free shipping...
Dat verschilt per product
You can't be late if you don't show up.
pi_145973172
Ik heb laatst een brief gekregen om de waarde aan te geven voor een pakket uit het buitenland. Ik ben echter de verzendbrief die er bij zat om terug sturen kwijt geraakt. Weet iemand het adres van afdeling Inklaring bij PostNL, dus waar ik het naar toe moet sturen?
pi_145975350
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:02 schreef Moos. het volgende:
Ik heb laatst een brief gekregen om de waarde aan te geven voor een pakket uit het buitenland. Ik ben echter de verzendbrief die er bij zat om terug sturen kwijt geraakt. Weet iemand het adres van afdeling Inklaring bij PostNL, dus waar ik het naar toe moet sturen?
Twitter even met postnl anders ;)
Top 5 China producten
  zondag 26 oktober 2014 @ 21:47:41 #285
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145975771
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:53 schreef Chunees het volgende:
deze zijn mooi.
eBay voor de cheap.
BangGood heeft ze ook.
pi_145976286
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:47 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

eBay voor de cheap.
BangGood heeft ze ook.
die zijn voor 1 vaste kleur
deze kan ik niet vinden...
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:19:35 #287
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145977632
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:56 schreef Chunees het volgende:

[..]

die zijn voor 1 vaste kleur
deze kan ik niet vinden...
Beter zoeken :W
Banggood 1 = controller + strip
Banggood 2 = strip
eBay 1 = controller
eBay 2 = strip
eBay 3 = controller + strip

Alleen hebben deze controllers een ledsegment-display iopc een dotmatrix, maar wel 133 modes tegenover 94.
Wil je echt die 94-mode controller, kijk dan op :
eBay 4
pi_145978843
Ik heb zo'n dreamcolor setje gekocht bij banggood, meteen maar op ebay gezocht naar ledpixels omdat ik het een projectje ga maken voor mijn ardunio :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 26 oktober 2014 @ 22:45:32 #289
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_145979306
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:53 schreef Chunees het volgende:
deze zijn mooi.
Krijg je toch migraine van... :')
pi_145979322
Ik heb over iets meer dan een maand een feest met als thema 'neon safari'. Heeft iemand nog leuke(/gekke/WTF) dingen uit China om aan of op te doen?
pi_145981474
Beste fokkers,

Tijdje terug bij mini in the box wat spullen besteld voor me telefoon. Daarbij heb de snelle levering gekozen en me kabels waren na 2 dagen binnen maar de rest is er na 2 weken nog steeds niet. Moet ik gaan mailen of ben ik genaaid terwel het niet eens lkkr was?
pi_145981612
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

jig stok of niet?
Spro spinhengel
Voor het vissen op voornamelijk snoek :).. Meestal gewoon met plugjes, maar wil nog wel eens afwisselen met spinners/swimbaits etc.
maar momenteel wat meer actief op de roofblei in de IJssel :)

quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:16 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

VLC is meestal ook washed out. Beste resultaat krijg je met MPC-HC imo
Vind VLC wel natuursgetrouw eruit zien.
Geen overdreven effecten en scherp zat. MPC-HC ken ik daarin tegen niet.

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 18:54 schreef Dromer het volgende:

[..]

codec-issues zo te zien.
Vraag het mij af, ook met andere codecs en extensie heb ik het gevoel dat er een soort filter overheen ligt..

Maargoed ansich kijk ik mijn goede films gewoon op mijn samsung HD LED TV.
Dan haal ik toch nog het mooiste resultaat :)
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:45:34 #293
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_145981720
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Spro spinhengel
Voor het snoeken :)..
maar momenteel wat meer actief op de roofblei in de IJssel :)

Ah tof. Twee vrienden van me pakte er nog een paar in Zwolle deze week.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_145981793
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:45 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ah tof. Twee vrienden van me pakte er nog een paar in Zwolle deze week.
Nice.
Maar om het even on topic te houden :)
haal nog wel eens wat vis spullen uit china.
Scheelt een hoop in vergelijking met hier, maar er je moet wel wat goed zoeken om geen rommel/slechte kwaliteits-spullen binnen te krijgen.
pi_145985002
Heeft iemand weleens Bluetooth earbuds besteld. En hoe is de kwaliteit? Ik zoek er wel een met bass.
pi_145985056
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 23:37 schreef klawie het volgende:
Beste fokkers,

Tijdje terug bij mini in the box wat spullen besteld voor me telefoon. Daarbij heb de snelle levering gekozen en me kabels waren na 2 dagen binnen maar de rest is er na 2 weken nog steeds niet. Moet ik gaan mailen of ben ik genaaid terwel het niet eens lkkr was?
Wat was 'snelle levering'? Ik heb nog niks binnen van MITB. Ik wacht meestal 4 weken en als ik dan niks binnen heb ga ik vaak even contact zoeken (als ook tracking niet werkt bijvoorbeeld).
Top 5 China producten
pi_145988014
Op Banggood kleine kortingscode op bestellingen van >$5,00 ter waarde van $1,00. Bovendien krijg je er later een coupon van 2, 3 of 4 dollar extra bij. Werkt op alle producten.

quote:
http://deals.banggood.com/deals/2014ThanksgivingDeals.html

1.Coupon THX1 can be used on any product from any category .
2. Coupon minimum Order: $5.00.
3.Redeem the $1.00 coupon this Thanksgiving, then the coupon will upgrade for Christmas!
4.The $2/$3/$4 coupon will be sent into emailbox randomly when the Christmas promotion is on. Don’t miss out!
5.Remember to check your Banggood email for all event info!
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_145988878
En ook van Tweakers; een test van de Nillkin 230V lader.

Blijkbaar wel goed; maar wat wordt dat ding heet...

Ik heb overigens in tijden niet zoveel pakketjes onderweg gehad. :@

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 27-10-2014 11:19:40 ]
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:20:58 #299
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_145989275
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
En ook van Tweakers; een test van de Nillkin 230V lader.

[ afbeelding ]

Blijkbaar wel goed; maar wat wordt dat ding heet...

Ik heb overigens in tijden niet zoveel pakketjes onderweg gehad. :@
Hier > 10 :')
Maar zag er inderdaad goed uit die lader, alleen heb ik er (op zich...) genoeg. :')
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:34:27 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145989699
And..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')