Vaak is de kabel lang genoeg om via een raam stijl te laten lopen, kan je hem wellicht direct onder de matjes etc door laten lopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben heel vaak na aan het denken over een dashcam, zo duur zijn die niet meer. Maar ik heb die beginners guide van TechMoan gezien. Een aantal vraagjes, mijn sigarettenaansteker zit tussen de twee voorstoelen in. Dit houdt dus in dat er een kabel zou moeten lopen vanachter de spiegel naar onder, over het console heen tot na mijn handrem. Dit vind ik zelf eigenlijk heel lelijk, daarnaast gebruik ik mijn sigarettenaansteker vaak voor mijn telefoonoplader voor mijn telefoon met Maps/Flitsmeister.
Iemand een idee of er ook andere mogelijkheden zijn met dashcams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 1 keer gehad dat het er met 10 dagen was. Rest was doffe ellende inderdaad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef krissie100 het volgende:
Van Sweden post worden we vrolijk....
Dat is altijd traag, waar het ook ligt.., doe mij maar Singapore Post
| 1 | Departure from outward office of exchange Urumqi international NL 20141022 1443 |
Welkom!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef RobertNL het volgende:
Voelde mij al achtergesteld, maar ik hoor nu ook bij de club:
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perslucht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef redboyke het volgende:
wat is een leuk ding om je toetsenbord proper te houden?
Ja, de douane zal het zien als een pakketje en dus één bestelling waar je invoerrechten over moet gaan betalenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien dat iemand het weet: stel ik bestel 20 producten twv ¤20,- allemaal apart moet ik dan btw + inklaringskosten betalen voor allemaal als er één gepakt wordt?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Jiang153 het volgende:
Misschien dat iemand het weet: stel ik bestel 20 producten twv ¤20,- allemaal apart moet ik dan btw + inklaringskosten betalen voor allemaal als er één gepakt wordt?
Paar seconden te laatquote:Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:24 schreef igi0n het volgende:
Wellicht interessant feitje: Banggood is gestopt met het verschepen via China Post omdat er sinds begin september zoveel klachten zijn binnen gekomen van niet geleverde orders (liggen allemaal vast op Urumqi) en shippen nu via Sweden Post.Dat verklaart waarom mijn smartphone met Sweden Post verzonden is. Bedankt voor je post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeep, daar kan je je handen mee wassenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef redboyke het volgende:
wat is een leuk ding om je toetsenbord proper te houden?
Het kan altijd erger " malaysia post " die hebben bij mij het record van 6 maanden en 11 dagen .quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef krissie100 het volgende:
Van Sweden post worden we vrolijk....
Dat is altijd traag, waar het ook ligt.., doe mij maar Singapore Post
Sure do.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Paar seconden te laat![]()
Making Shiz proud since '14
Ja, gewoon een ND2, ND4 en ND8 halen. Die ND16 kan eventueel ook als je het heel gek wilt maken, hoewel je ook ND's kunt combineren. Dan gewoon zo'n 3-filtershouder. Die moet je dan met adapterringen combineren met je lenzen die mogelijk allemaal een andere filterthreadsize hebben (aangeduidt als ⌀ 58mm bijvoorbeeld). Dit is wel heel goedkoop om er eens mee aan de slag te gaan op zich. Maar... het zijn wel plastic filtertjes dus heel optimaal is het ook weer niet. Daarom ga ik liever voor de ronde individuele filters tegenwoordig. Bij een variable ND-filter is de techniek gebaseerd op twee polarized filters die elkaar als het ware uitfilteren en daardoor zeer sterk kunnen verduisteren (ND2 - ND400!). Dit heeft echter een paar neveneffecten vanwege de polarisatie. Hoewel een CPL, circular polarizer filter op zich wel leuk is om te hebben. Zo heb ik mijn Fotga CPL gebruikt toen ik bij de dierentuin voor een raam stond en naar binnen wilde schieten, maar het een zonnige dag was en de zon op het raam scheen en er veel mensen voor stonden en reflecteerde als de pest.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Top! Welke van die adapter ringen heb je nou precies nodig?
Ik zoek een zwart neutral density filter.
Alsof dat toevallig in de brievenbus is gevallenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:23 schreef shiznuts het volgende:
Oh en dit lag in de brievenbus, zo'n paardenmasker (met bijpassende hoeven):
Nee, was 't ook niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alsof dat toevallig in de brievenbus is gevallen![]()
Hij staat bij mij ook op de lijst. Totaal nutteloos maar het heeft een soort eigenaardige aantrekkingskracht
linkje?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:18 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb een aantal jaren terug mijn led verslaving gehad incl. peperdure dream color. Dankzij Dodge de opbergbak weer eens opengetrokken om te zien dat het wel leuk is. Hij had inderdaad gelijk dat je kunt bieden bij Ebay op dream color en dit vrij voordelig is. Voor rond de 15/16 euro heb je wel iets te pakken.
6 x 5 meter onderwegtotaal dus 35 meter met de oude erbij
![]()
[ afbeelding ]
Even voor de zekerheid: mijn smartphone is verzonden met Sweden Post dus ik hoef me geen zorgen te maken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:40 schreef Bartje1981 het volgende:
Even wat van tweakers geplukt:
Update met betrekking tot Urumqi / Urumqi International:
naar aanleiding van de vele berichten en onduidelijkheden heb ik een aantal shops benaderd en gevraagd wat er aan de hand is met Urumqu International en de bestellingen die daar zijn blijven liggen (sommigen al meer dan 3/4 weken). Ik heb gemerkt dat de Chinese shops niet echt staan te poppelen om informatie te geven, reacties als 'niets aan de hand, je bestelling komt eraan...' zijn erg gemeengoed.
Ook het negeren van mijn vragen en vage antwoorden geven kwam ook helaas iets te veel voor.
Uiteindelijk heb ik wat info die ik hier kan delen, allereerst, bijna geen webshop maakt nog gebruik van 'deze' verzendmethode ('Special line packet mailed in eastern Europe' wat een naam...), verder;
- Bestellingen werden vanuit de magazijnen vervoerd naar Urumqi International met de auto/bus/vrachtwagen
- Urumqi en Kazachstan hebben onenigheid over de 'vracht' kosten
- Een aantal vluchten zijn hierdoor vertraagd en zelfs geannuleerd
- De Chinese webshops zijn momenteel bezig om het probleem op te lossen
Tip; zie Urumqi International en je bestelling als twee losstaande zaken. Wat ze bedoelen met "we zijn bezig om het op te lossen" is niet duidelijk, ik heb het idee dat ze gaan proberen om de bestellingen alsnog te laten doorsturen of ze worden teruggehaald en opnieuw verzonden.
Tip 2; wil je op je bestelling niet langer wachten en wil je annuleren? Doe dat dan eerst via de webshop, houd het netjes. Als je er niet uitkomt met de webshop (wat ik niet verwacht want de problemen zijn bekend) kun je een PayPal claim indienen.
Ik heb de shops ook gevraagd naar de aanval die heeft plaatsgevonden in Urumqi (zie bericht dodge_911 / The New York Post), daar wordt niet op gereageerd.
Geen zorgen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:19 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: mijn smartphone is verzonden met Sweden Post dus ik hoef me geen zorgen te maken?
Volgens mij stiekem geen enkele. Enkel een soort van verdeelcenter voor volledige containers die binnenkomen ipv apart verzonden pakketten in een container via de post. Ergens in Schiedam maybe.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:14 schreef tokko1 het volgende:
Welke shops hebben er eigenlijk een europees "warehouse"?
Ja zoiets vermoed ik eigenlijk ook.. was een beetje aan het zoeken. Tijdje geleden pronkte veel shops er mee. Maar nu is eigenlijk niets meer over te vinden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:47 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Volgens mij stiekem geen enkele. Enkel een soort van verdeelcenter voor volledige containers die binnenkomen ipv apart verzonden pakketten in een container via de post. Ergens in Schiedam maybe.
Juts my ¤0.02
Yeah, allemaal platgebrand door Oeigoerse rebellen uit Urumqi!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja zoiets vermoed ik eigenlijk ook.. was een beetje aan het zoeken. Tijdje geleden pronkte veel shops er mee. Maar nu is eigenlijk niets meer over te vinden.
MITB verzend welleens vanuit Polen en dat komt meestal binnen 1 week binnen. Lijkt me sterk dat ze die volledige containers in een week hier hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:47 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Volgens mij stiekem geen enkele. Enkel een soort van verdeelcenter voor volledige containers die binnenkomen ipv apart verzonden pakketten in een container via de post. Ergens in Schiedam maybe.
Just my ¤0.02
Nee Henkquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:20 schreef hafez1234 het volgende:
Kun je ook vuurwerk bestellen uit China?
Goedkope 18650-cellen kopen en dagen achtereen in de lader laten zittenquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:20 schreef hafez1234 het volgende:
Of kampvuur maken en paar in gooien ook leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 04:30 schreef N22 het volgende:
[..]
Goedkope 18650-cellen kopen en dagen achtereen in de lader laten zitten
instant fisherman hahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:15 schreef monkeybrain het volgende:
Heb je een video reviewtje gedaan van de instant fisherman?![]()
Bij mij zie je ook groene vlakken in het beeld als ik per ongeluk windows mediaplayer gebruik.
Standaard vlc installeren en de rest snel vergeten. Ik ken mensen die ondanks mijn mooie firefox installatie met adblocker etc. toch hardnekkig internet explorer blijven gebruiken
jig stok of niet?quote:
Dat is geen enkel probleem:quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:20 schreef hafez1234 het volgende:
VLC is meestal ook washed out. Beste resultaat krijg je met MPC-HC imoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:57 schreef Downstar het volgende:
Vandaag even met sj4000 op pad geweest weer, en bij thuiskomst wou ik even wat dingen bekijken.
Laatste een nieuwe pc gebouwd en had toevallig VLC (normaliter mijn standaard mediaplayer) nog niet geïnstalleerd. Dus de bestanden werden in Windows mediaspeler afgespeeld.
Echter viel me daar op dat het beeld veel te scherp(?) leek, details leken erg aangedikt en gras/bomen zagen er gewoon totaal niet uit..
Zodoende ben ik een paar uur later met aangepaste instellingen gaan opnemen.
Sharpness heb ik op Hard gezet (Is een foutje in sj4000.. Hard = Soft / Soft = Hard)..
Maar ook deze filmpjes waren niet echt bijzonder goed..
Toen ik de filmpjes eenmaal in VLC bekeek zag het er wel normaal uit en waren de filmpjes die geschoten waren in normal sharpness ook gewoon goed.
Nu weet ik wel dat mensen vaker iets hadden gezegd over slechte kwaliteit van hun filmpjes,
mogelijk kan het dus door windows mediaspeler zijn gekomen..
Voorbeeld screenshot in zowel WMP als VLC player
[ afbeelding ]
WMP
[ afbeelding ]
VLC player
in WMP wordt alles nog even extra aangedikt lijkt het, kleuren komen ook donkerder over..
Ik kwam op deze uit, Ben benieuwd of je ook 5x5m kan krijgen voor ~16euro (maar dat zal wel niet)quote:
codec-issues zo te zien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:57 schreef Downstar het volgende:
Echter viel me daar op dat het beeld veel te scherp(?) leek, details leken erg aangedikt en gras/bomen zagen er gewoon totaal niet uit..
Zodoende ben ik een paar uur later met aangepaste instellingen gaan opnemen.
Sharpness heb ik op Hard gezet (Is een foutje in sj4000.. Hard = Soft / Soft = Hard)..
Maar ook deze filmpjes waren niet echt bijzonder goed..
Toen ik de filmpjes eenmaal in VLC bekeek zag het er wel normaal uit en waren de filmpjes die geschoten waren in normal sharpness ook gewoon goed.
Nu weet ik wel dat mensen vaker iets hadden gezegd over slechte kwaliteit van hun filmpjes,
mogelijk kan het dus door windows mediaspeler zijn gekomen..
lees de OP evenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:33 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil iets van AliExpress halen, maar heb een creditcard nodig, ik heb alleen paypal of Ideal..
Kan je ergens een tijdelijke creditcard kopen ofzo met een 20 euro tegoed erop?
Dat verschilt per productquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:21 schreef Muto het volgende:
Netherlands direct mail niet meer beschikbaar bij Banggood? Hopelijk keert het snel terug. Dat loopt beter dan de normale free shipping...
Twitter even met postnl andersquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:02 schreef Moos. het volgende:
Ik heb laatst een brief gekregen om de waarde aan te geven voor een pakket uit het buitenland. Ik ben echter de verzendbrief die er bij zat om terug sturen kwijt geraakt. Weet iemand het adres van afdeling Inklaring bij PostNL, dus waar ik het naar toe moet sturen?
eBay voor de cheap.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:53 schreef Chunees het volgende:
deze zijn mooi.
iemand die weet waar je ze kan krijgen?
die zijn voor 1 vaste kleurquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:47 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
eBay voor de cheap.
BangGood heeft ze ook.
Beter zoekenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:56 schreef Chunees het volgende:
[..]
die zijn voor 1 vaste kleur
deze kan ik niet vinden...
Krijg je toch migraine van...quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:53 schreef Chunees het volgende:
deze zijn mooi.
iemand die weet waar je ze kan krijgen?
Spro spinhengelquote:
Vind VLC wel natuursgetrouw eruit zien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
VLC is meestal ook washed out. Beste resultaat krijg je met MPC-HC imo
Vraag het mij af, ook met andere codecs en extensie heb ik het gevoel dat er een soort filter overheen ligt..quote:
Ah tof. Twee vrienden van me pakte er nog een paar in Zwolle deze week.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Spro spinhengel
Voor het snoeken..
maar momenteel wat meer actief op de roofblei in de IJssel
Nice.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ah tof. Twee vrienden van me pakte er nog een paar in Zwolle deze week.
Wat was 'snelle levering'? Ik heb nog niks binnen van MITB. Ik wacht meestal 4 weken en als ik dan niks binnen heb ga ik vaak even contact zoeken (als ook tracking niet werkt bijvoorbeeld).quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:37 schreef klawie het volgende:
Beste fokkers,
Tijdje terug bij mini in the box wat spullen besteld voor me telefoon. Daarbij heb de snelle levering gekozen en me kabels waren na 2 dagen binnen maar de rest is er na 2 weken nog steeds niet. Moet ik gaan mailen of ben ik genaaid terwel het niet eens lkkr was?
quote:http://deals.banggood.com/deals/2014ThanksgivingDeals.html
1.Coupon THX1 can be used on any product from any category .
2. Coupon minimum Order: $5.00.
3.Redeem the $1.00 coupon this Thanksgiving, then the coupon will upgrade for Christmas!
4.The $2/$3/$4 coupon will be sent into emailbox randomly when the Christmas promotion is on. Don’t miss out!
5.Remember to check your Banggood email for all event info!
Hier > 10quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:08 schreef Iemand91 het volgende:
En ook van Tweakers; een test van de Nillkin 230V lader.
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel goed; maar wat wordt dat ding heet...
Ik heb overigens in tijden niet zoveel pakketjes onderweg gehad.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |