Heel tof idd, jammer dat ze toen niet door NL festivals zijn opgepikt (zover ik weet dan).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:22 schreef richolio het volgende:
Ik vind deze plaat van M83 nog steeds wauwie.
[ afbeelding ]
Vooral dezeKippenvel hoor
Ik heb juist geprobeerd om de echte radiohits (Learn to Fly, Times Like These, Best of You, Pretender, Generator, DOA) niet te noemen. Die zijn allemaal wel redelijk makkelijk.quote:
Foo Fighters worden ook wel aardig opgehemeld hoor. Ik vind ze wel tof, vooral ten tijde van Colour and the Shape. Laatste materiaal en wat ze nu online zetten is maar mwah.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het sowieso raar, trouwens, dat er door veel muziekcritici (professioneel en amateur) zo wordt neergekeken op de Foo Fighters. Ik vind ze echt vele malen interessanter dan een band als Weezer, die dan wel aan de lopende band opgehemeld worden.
Ach wat populair is moet soms afgebrand worden. Dave Grohl is nog een van de wenige hedendaagse rocksterren wat nog geen "oude lullen" act is. Al moet ik zeggen dat ik ook wel periodes heb dat ik Foo Fighters moe ben (vooral nummers als Learn To Fly, The Pretender, Skin And Bones....) . Maar live staan ze ook als een huis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het sowieso raar, trouwens, dat er door veel muziekcritici (professioneel en amateur) zo wordt neergekeken op de Foo Fighters. Ik vind ze echt vele malen interessanter dan een band als Weezer, die dan wel aan de lopende band opgehemeld worden.
Ik vond het laatste album ook niet echt heel interessant. Nieuwe nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:31 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Foo Fighters worden ook wel aardig opgehemeld hoor. Ik vind ze wel tof, vooral ten tijde van Colour and the Shape. Laatste materiaal en wat ze nu online zetten is maar mwah.
Live zijn ze zo goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach wat populair is moet soms afgebrand worden. Dave Grohl is nog een van de wenige hedendaagse rocksterren wat nog geen "oude lullen" act is. Al moet ik zeggen dat ik ook wel periodes heb dat ik Foo Fighters moe ben (vooral nummers als Learn To Fly, The Pretender, Skin And Bones....) . Maar live staan ze ook als een huis.
All My Life en Everlong blijven hun beste nummers wel.
Heb je hem geluisterd nav mijn plug deze week?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:30 schreef Felagund het volgende:
Waarom heb je The Avelanches nooit geplugd Norrage?
Zeker Frontier Psychiatrist is geniaal.:
"You're a nut. You're crazy in the coconut"
Dit is mijn favoriete nummer van die plaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:22 schreef richolio het volgende:
Ik vind deze plaat van M83 nog steeds wauwie.
[ afbeelding ]
Vooral dezeKippenvel hoor
Ik weet nog dat ik op pukkelpop echt een geweldig gevarieerd en knallend optreden van wilco had gezien in een nauwelijks gevulde tent, en daarna door 100 000 man moest murwen die naar wat platte rocksongs van foo fighters aan het luisteren waren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Live zijn ze zo goedVorig jaar op Pinkpop gezien, waarbij ze ook een herdenking deden voor de slachtoffers van de storm (toen zouden de Foo's ook spelen). 2,5 uur lang kippenvel.
En godzijdank stonden we al redelijk vooraan ruim van te voren, want het veld bij het hoofdpodium werd halverwege afgesloten omdat het vol was (capaciteit 100.000 man geloof ik
)
Beste clip ooitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Met clip nog leuker
Ik kwam er trouwens pas laat achter dat die clip natijd is gemaakt, het past er gewoon zó goed bij
Stond al in de playlist hier. Zojuist flink naar boven geschovenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:43 schreef methodmich het volgende:
Blijft wat mij betreft toch een van de leukste albums van 2014!
Tjaquote:For me, this scene from Dil Se acts as a visual metaphor for the same sentiments that inspired the song "Thousand Eyes"; We move together against internal and external rhythms, we fly through nature completely entwined with technology and machines (in this video it's the train). We go on go on go on....
Had je 'r via mijn tip van een paar topics geleden opgepakt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:56 schreef Moody het volgende:
Lia Ices (@Jagjaguwar) kende ik ook niet nog, maar n.a.v. haar nieuwe album ga ik de vorige 2 ook proberen....
Haar clip is helemaal indie-verantwoord. Ze jat een stuk uit een Bollywood film, plakt die onder haar nummer en verzint er dit verhaal bij:
[..]
Tja
Maar wel een lekker nummertje
Na het album Saturdays=Youth heb ik ze een keer gezien in de Helling. Dat viel me zwaar tegen... bijna alle muziek kwam van een laptop....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heel tof idd, jammer dat ze toen niet door NL festivals zijn opgepikt (zover ik weet dan).
Zou kunnen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Had je 'r via mijn tip van een paar topics geleden opgepakt?
quote:
Ik ken alleen het laatste albumquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:17 schreef Moody het volgende:
Zou kunnen!
Als ik iets leuks zie gooi ik het in de playlist en kan het zijn dat ik het pas een maand later luister
In dat geval: Thnx ranjaAl is het gelinkte nummer wel het leukste van het album imo. Vorige albums zijn beter?
Lekkere stem wel. Fijn ruw randjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Stond al in de playlist hier. Zojuist flink naar boven geschoven
Geniet nu nog ff van de nieuwe van Kevin Morby
etc.
Topalbumpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |