Oasisquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hihi. Altijd leuk om zulke bekende bands ineens te ontdekken zo. Iedereen heeft wel zo'n band denk ik, die supergroot is maar die je vreemd genoeg nog niet kent
Sinds een half jaar staan ze wel op Spotifyquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
OasisNog nooit naar geluisterd. Staan ook niet op spotify.
Had ik bij My Bloody Valentis; dacht dat dat een of andere zware metal wasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar komt zeker, dat je ze niet kent, doordat je misschien dacht dat het een soort dance/house band was ofzo? Dat had ik vroeger ook voordat ik ze leerde kennen
Wat ik tot nu toe gehoord heb van Noel kan me totaal niet boeien...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Moody het volgende:
Noel Gallagher’s High Flying Birds is ook een pak beter dan Beady Eye.
Noel - Liam 2-0
LCD Soundsystem is ook een dance bandquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar komt zeker, dat je ze niet kent, doordat je misschien dacht dat het een soort dance/house band was ofzo? Dat had ik vroeger ook voordat ik ze leerde kennen
Wist ik echt nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sinds een half jaar staan ze wel op SpotifySlechte troll!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had ik bij My Bloody Valentis; dacht dat dat een of andere zware metal was
Beady Eye 1e albumquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, maar vergelijk het eens met Liam.
Shit vs Bullshit 2-0
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb de discography inmiddels binnen en ga de schade inhalen
Ik zie dat ze 1000+ stemmen hebben op MuMe. Ik heb echt zitten slapen de afgelopen jaren
Al is dansbare indie-pop nooit echt mijn genre geweest......maar we'll see.....
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:09 schreef Tchock het volgende:
Dit is mijn favoriet van ze. Ik word altijd zó energiek en vrolijk van die piano. Een van mijn absolute lievelingsnummers.
Volgens mij wel, in het vorige topic toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb je hem geluisterd nav mijn plug deze week?
Heerlijke plaat idd, de non Hip-Hop equivalent van Donuts.
Nieuwe Run the Jewels is trouwens uit, gratis te downloaden hier:
http://www.runthejewels.net/
Ik wist niet dat er een single edit was. Die van het album is 7:37 lang toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:31 schreef ranja het volgende:
[..]wel de albumversie dan, de single-edit is minder.
Ja daar zei ik het.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, in het vorige topic toch?
Klopt jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
Ik wist niet dat er een single edit was. Die van het album is 7:37 lang toch?
Mwah, Noel solo vind ik niet zo heel spannend, dan doet Beady Eye het toch leuker. En zeker livequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, maar vergelijk het eens met Liam.
Shit vs Bullshit 2-0
Ik heb ze een keer live gezien op Metropolis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:32 schreef Pat-sounds het volgende:
Ik luister nu trouwens de nieuwe Mono (Japanse post-rock) op de luisterpaal. Twee albums, de ene wat meer ambient, de ander wat ruiger. Dat klinkt behoorlijk lekker moet ik zeggen!
Mono live is geweldig, op plaat doet het me vrij weinig alhoewel dit mooi blijft:quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gezien op Metropolis.
Meteen verpest voor de rest van de postrock, niemand zal daar ooit aan kunnen tippen
Albums van ze draai ik eigenlijk nooit.
Is echt geweldig live. Heel intens. Ik heb ze nu twee keer gezien, beide keren in Patronaat. Een paar weken na de eerste keer ben ik bij Mogwai geweest, dat kon er niet aan tippen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:06 schreef Pat-sounds het volgende:
Ik draai het vrij vaak thuis (post-rock in het algemeen), aangezien mijn vriendin dat ook nog wel kan waarderen![]()
Ik heb Mono nog nooit live gezien, misschien binnenkort dan maar eens gaan doen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |