Met een puntje daar zou ik al aardig tevreden zijn trouwens. Overigens, als we 4 punten pakken tegen die Kroaten uit en thuis, dan zijn we toch al zo goed als tweede?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:47 schreef Lastpost het volgende:
De spits van onze komende tegenstander kan naar verluid in januari voor 4 miljoen euro naar de Serie A ...
http://www.tuttomercatowe(...)a-clubs-ready-605477
Ben wel benieuwd wat het gaat worden morgen, lastige pot.
volgens jouw situatie 7p met nog sevilla thuis en luik uitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met een puntje daar zou ik al aardig tevreden zijn trouwens. Overigens, als we 4 punten pakken tegen die Kroaten uit en thuis, dan zijn we toch al zo goed als tweede?
Lees ik nou dat het contract van die kerel komend jaar afloopt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:47 schreef Lastpost het volgende:
De spits van onze komende tegenstander kan naar verluid in januari voor 4 miljoen euro naar de Serie A ...
http://www.tuttomercatowe(...)a-clubs-ready-605477
Ben wel benieuwd wat het gaat worden morgen, lastige pot.
Of minstens een punt pakken tegen Sevilla, die zijn in deze situatie al geplaatst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens jouw situatie 7p met nog sevilla thuis en luik uit
Ga er vanuit dat luik verliest van sevilla 2 maal
geeft
sevilla 10
feyenoord 7
luik 3
rijeka 2
schema's nog te gaan..
Feyenoord v Sevilla
Rijeka v Luik
Luik v Feyenoord
Sevilla v Rijeka
Moet je hopen op een gelijkspel tussen Rijeka en Luik en daarna minstens punt pakken in Luik of verliezen met een gunstig doelsaldo.
Dat zou ook kunnen maar ik ga er niet direct van uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of minstens een punt pakken tegen Sevilla, die zijn in deze situatie al geplaatst.
Ik wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen maar ik ga er niet direct van uit.
Volgens mij had Feyenoord al intresse in hem gehad, maar niks geworden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lees ik nou dat het contract van die kerel komend jaar afloopt?
Volgens mij is het echt een prima spitsje, zou zelf ook een poging wagen in de winter.
Jup. Al verwacht ik wel dat we punten gaan pakken bij die Belgen, die waren wel heel erg bedroevend slecht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens jouw situatie 7p met nog sevilla thuis en luik uit
Ga er vanuit dat luik verliest van sevilla 2 maal
geeft
sevilla 10
feyenoord 7
luik 3
rijeka 2
schema's nog te gaan..
Feyenoord v Sevilla
Rijeka v Luik
Luik v Feyenoord
Sevilla v Rijeka
Moet je hopen op een gelijkspel tussen Rijeka en Luik en daarna minstens punt pakken in Luik of verliezen met een gunstig doelsaldo.
Niks aan de hand joh.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
Lees op FB dat er supporters aangevallen zijn door een stuk of 40 Kroaten?
Ah, just another away-day dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Niks aan de hand joh.
Groep Kroaten kwam aangestormd bij een kroeg. Hoop geschreeuw, wat glazen gegooid, politie erbij en iedereen weer aan het bier.
Mooie verhalen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
Lees op FB dat er supporters aangevallen zijn door een stuk of 40 Kroaten?
Het hoort er ook wel weer bij eigenlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Mooie verhalen.In Sevilla is er toen ook zoiets gebeurd. En de wedstrijddag het al bekende verhaal van de gegooide fakkels en vuurwerk richting de Feyenoorders.
Heb niet het idee dat men Rijecka onderschat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
dit wordt echt weer zo'n ouderwetse zeperd tegen een onbekende oost europese ploeg die beter is dan verwacht
quote:Jhon van Beukering werd door zijn stevige postuur wel vaker dan eens in één adem genoemd met fastfoodketen Burger King. Ooit hing er zelfs een spandoek in Breda voor hem met daarop de tekst 'Jhonny van de Burger King'. In Voetbal International weet de oud-spits niet waar al die grappen vandaan komen.
''Ik weet niet waar dat beeld vandaan komt. Maar eerlijk, het boeit me ook niet. Ik heb altijd keihard gewerkt als prof'', vertelt hij. "Ik kom nooit bij de Burger King, echt niet. Die heb je niet eens veel in Arnhem", zegt de assistent-trainer van AFC Arnhem, die als prof voor onder meer Vitesse, NEC en zelfs nog even voor Feyenoord speelde. "Dat beeld dat ik altijd bij de Burger King zit, wordt zwaar overdreven. Ik ga liever naar McDonald’s."
In De Kuip zijn ze zijn 'sprint' nog niet vergeten. Tijdens Feyenoord-Excelsior in 2010 had hij de wind wat tegen, grapte toenmalig trainer Mario Been. Televisiekijkers belden boos naar FOX, toen ze de pinchhitter een sprint zagen trekken. Ze dachten dat de zender slow motion-beelden de wereld in stuurde. Lachend: ''Maar ik heb mooi wel in De Kuip gespeeld.''
Aangezien ze Sevilla op 2-2 hielden, denk ik niet dat ze nu nog onderschat worden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
dit wordt echt weer zo'n ouderwetse zeperd tegen een onbekende oost europese ploeg die beter is dan verwacht
Dat zou wel heel typerend zijn voor Feyenoord ja. We zitten nu wel in een lekkere flow, zou wel heerlijk zijn als we de reeks nog ff doorzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
"Dat beeld dat ik altijd bij de Burger King zit, wordt zwaar overdreven. Ik ga liever naar McDonald’s."
Rijeka uit, Cambuur uit, PEC thuis en Rijeka thuis, t zou heerlijk zijn als dat 12 punten zouden worden jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat zou wel heel typerend zijn voor Feyenoord ja. We zitten nu wel in een lekkere flow, zou wel heerlijk zijn als we de reeks nog ff doorzetten.
Is van de Chef Sport bij Metrotwitter:johanvanboven twitterde op woensdag 22-10-2014 om 20:09:14Clasie voelde zich vandaag niet lekker. 'Maar hij is niet ziek. Als er vannacht niets raars gebeurt, speelt hij gewoon', aldus Rutten. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |