Met een puntje daar zou ik al aardig tevreden zijn trouwens. Overigens, als we 4 punten pakken tegen die Kroaten uit en thuis, dan zijn we toch al zo goed als tweede?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:47 schreef Lastpost het volgende:
De spits van onze komende tegenstander kan naar verluid in januari voor 4 miljoen euro naar de Serie A ...
http://www.tuttomercatowe(...)a-clubs-ready-605477
Ben wel benieuwd wat het gaat worden morgen, lastige pot.
volgens jouw situatie 7p met nog sevilla thuis en luik uitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met een puntje daar zou ik al aardig tevreden zijn trouwens. Overigens, als we 4 punten pakken tegen die Kroaten uit en thuis, dan zijn we toch al zo goed als tweede?
Lees ik nou dat het contract van die kerel komend jaar afloopt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:47 schreef Lastpost het volgende:
De spits van onze komende tegenstander kan naar verluid in januari voor 4 miljoen euro naar de Serie A ...
http://www.tuttomercatowe(...)a-clubs-ready-605477
Ben wel benieuwd wat het gaat worden morgen, lastige pot.
Of minstens een punt pakken tegen Sevilla, die zijn in deze situatie al geplaatst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens jouw situatie 7p met nog sevilla thuis en luik uit
Ga er vanuit dat luik verliest van sevilla 2 maal
geeft
sevilla 10
feyenoord 7
luik 3
rijeka 2
schema's nog te gaan..
Feyenoord v Sevilla
Rijeka v Luik
Luik v Feyenoord
Sevilla v Rijeka
Moet je hopen op een gelijkspel tussen Rijeka en Luik en daarna minstens punt pakken in Luik of verliezen met een gunstig doelsaldo.
Dat zou ook kunnen maar ik ga er niet direct van uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of minstens een punt pakken tegen Sevilla, die zijn in deze situatie al geplaatst.
Ik wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen maar ik ga er niet direct van uit.
Volgens mij had Feyenoord al intresse in hem gehad, maar niks geworden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lees ik nou dat het contract van die kerel komend jaar afloopt?
Volgens mij is het echt een prima spitsje, zou zelf ook een poging wagen in de winter.
Jup. Al verwacht ik wel dat we punten gaan pakken bij die Belgen, die waren wel heel erg bedroevend slecht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens jouw situatie 7p met nog sevilla thuis en luik uit
Ga er vanuit dat luik verliest van sevilla 2 maal
geeft
sevilla 10
feyenoord 7
luik 3
rijeka 2
schema's nog te gaan..
Feyenoord v Sevilla
Rijeka v Luik
Luik v Feyenoord
Sevilla v Rijeka
Moet je hopen op een gelijkspel tussen Rijeka en Luik en daarna minstens punt pakken in Luik of verliezen met een gunstig doelsaldo.
Niks aan de hand joh.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
Lees op FB dat er supporters aangevallen zijn door een stuk of 40 Kroaten?
Ah, just another away-day dusquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:41 schreef elCholo het volgende:
[..]
Niks aan de hand joh.
Groep Kroaten kwam aangestormd bij een kroeg. Hoop geschreeuw, wat glazen gegooid, politie erbij en iedereen weer aan het bier.
Mooie verhalen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
Lees op FB dat er supporters aangevallen zijn door een stuk of 40 Kroaten?
Het hoort er ook wel weer bij eigenlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Mooie verhalen.In Sevilla is er toen ook zoiets gebeurd. En de wedstrijddag het al bekende verhaal van de gegooide fakkels en vuurwerk richting de Feyenoorders.
Heb niet het idee dat men Rijecka onderschat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
dit wordt echt weer zo'n ouderwetse zeperd tegen een onbekende oost europese ploeg die beter is dan verwacht
quote:Jhon van Beukering werd door zijn stevige postuur wel vaker dan eens in één adem genoemd met fastfoodketen Burger King. Ooit hing er zelfs een spandoek in Breda voor hem met daarop de tekst 'Jhonny van de Burger King'. In Voetbal International weet de oud-spits niet waar al die grappen vandaan komen.
''Ik weet niet waar dat beeld vandaan komt. Maar eerlijk, het boeit me ook niet. Ik heb altijd keihard gewerkt als prof'', vertelt hij. "Ik kom nooit bij de Burger King, echt niet. Die heb je niet eens veel in Arnhem", zegt de assistent-trainer van AFC Arnhem, die als prof voor onder meer Vitesse, NEC en zelfs nog even voor Feyenoord speelde. "Dat beeld dat ik altijd bij de Burger King zit, wordt zwaar overdreven. Ik ga liever naar McDonald’s."
In De Kuip zijn ze zijn 'sprint' nog niet vergeten. Tijdens Feyenoord-Excelsior in 2010 had hij de wind wat tegen, grapte toenmalig trainer Mario Been. Televisiekijkers belden boos naar FOX, toen ze de pinchhitter een sprint zagen trekken. Ze dachten dat de zender slow motion-beelden de wereld in stuurde. Lachend: ''Maar ik heb mooi wel in De Kuip gespeeld.''
Aangezien ze Sevilla op 2-2 hielden, denk ik niet dat ze nu nog onderschat worden..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
dit wordt echt weer zo'n ouderwetse zeperd tegen een onbekende oost europese ploeg die beter is dan verwacht
Dat zou wel heel typerend zijn voor Feyenoord ja. We zitten nu wel in een lekkere flow, zou wel heerlijk zijn als we de reeks nog ff doorzetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
"Dat beeld dat ik altijd bij de Burger King zit, wordt zwaar overdreven. Ik ga liever naar McDonald’s."
Rijeka uit, Cambuur uit, PEC thuis en Rijeka thuis, t zou heerlijk zijn als dat 12 punten zouden worden jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat zou wel heel typerend zijn voor Feyenoord ja. We zitten nu wel in een lekkere flow, zou wel heerlijk zijn als we de reeks nog ff doorzetten.
Is van de Chef Sport bij Metrotwitter:johanvanboven twitterde op woensdag 22-10-2014 om 20:09:14Clasie voelde zich vandaag niet lekker. 'Maar hij is niet ziek. Als er vannacht niets raars gebeurt, speelt hij gewoon', aldus Rutten. reageer retweet
Berichtje op VI.nlquote:De spelers van Feyenoord waren na de training in het Kantrida Stadion van HNK Rijeka eensgezind: het veld waarop ze morgen moeten spelen is 'dramatisch'.
'Allemaal hobbels en kuilen', zegt middenvelder Karim El Ahmadi. 'Dramatisch, daarop moeten we ons instellen.'
Elvis Manu is het eens met El Ahmadi (op de foto met Matthew Steenvoorden). 'Slechte mat, valt enorm tegen, al moeten we er niet over zeuren. Rijeka zal er ook wel last van hebben.'
Ook Colin Kazim-Richards heeft op betere velden gespeeld. 'Maar we zullen het ermee moeten doen', zegt de spits van Feyenoord. 'Zulke wedstrijden, in zulke stadions op zulke velden en op donderdagavond, horen bij het leven van een profvoetballer. Het wordt dus vooral een fysieke en mentale test. Als we op die gebieden goed zijn, kunnen we een resultaat halen tegen Rijeka. Er zijn heel veel Feyenoord-supporters deze kant op gekomen, dus hen willen we een mooie avond bezorgen.'
quote:Feyenoord zal zich donderdag in het Europa League-duel met HNK Rijeka niet aanpassen, hoewel de Rotterdammers een moeilijke krachtmeting verwachten tegen een ploeg die in eigen huis in Europees verband zelden verliest.
'Dat is historisch gezien al een tijdje aan de gang', weet Feyenoord-trainer Fred Rutten, 'maar dan komt de dag wel dichterbij dat het gebeurt. Wij zijn vol vertrouwen, we weten van Rijeka net zo veel als van alle andere tegenstanders in de groep. We hebben de beelden van Rijeka gezien tegen Sevilla, Standard Luik en ook andere duels hebben we uitgebreid geanalyseerd. We kennen de sterkte, maar zeker óók de zwaktes. Daarom zullen we ons niet aanpassen.'
'Onze intentie is een speelstijl te ontwikkelen waarmee Feyenoord jaren verder kan', vervolgde Rutten. 'Dan moet je omdat het een Europese wedstrijd is niet ineens met wit gaan spelen als je dat normaal met zwart doet', aldus de trainer van Feyenoord die wel moet improviseren, nu hij niet kan beschikken over Sven van Beek en ook eerste stand-in Joris Mathijsen geblesseerd is achtergebleven in Rotterdam.
Steenvoorden
Dat betekent dat Matthew Steenvoorden, die zaterdagavond als invaller tegen Heracles Almelo debuteerde, zal beginnen. Rutten is er niet bang voor. 'Spelers die bij mij trainen zijn volwaardig lid van Feyenoord 1', zegt hij. 'Als twee centrale verdedigers wegvallen, komt nummer drie aan de beurt.'
Khalid Boulahrouz is hersteld van een knieblessure. Hij zit morgen op de bank, omdat de ex-international nog niet fit genoeg is voor een basisplaats. 'Maar', besluit Rutten, 'als ik hem nodig heb, zal hij er klaar voor zijn.'
Pellè die te licht werd bevonden door heel Europa scoorde bij ons 50x. Conclusie: de ene voetballer rendeert nou eenmaal beter bij de ene club dan bij de anderequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef RetRy32 het volgende:
Ellabdellaoui die te licht bevonden werd als rechtsback staat in de basis bij Olympiacos wat Juve een pak slaag geeft.
Deze jongen kon Feyenoord gewoon een contract aanbieden.
Retry saw it first.
Spoilerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef RetRy32 het volgende:
Ellabdellaoui die te licht bevonden werd als rechtsback staat in de basis bij Olympiacos wat Juve een pak slaag geeft.
Retry saw it first.
Hij moest zich nog ontwikkelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Spoiler
Maar goed, bij ons speelde hij gewoon kut..
Wat Bombvis ook al zei, het feit dat hij bij hullie presteert zegt niet zo veel...
Trouwens, werd Elabdellaoui niet gehuurd van City? Hij speelde bij ons niet, City haalde hem terug en verhuurde hem aan Braunschweig.. Daar tekende hij dan een contract ja, maar ik heb de afgelopen anderhalf jaar niks van hem gehoord, leuk dat hij het nu goed doet maar verder, tjaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij moest zich nog ontwikkelen.
Ik werd helemaal gek toen we hem wegdeden.
Ik had die potentie al lang gezien.
en het is geen eens een negerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij moest zich nog ontwikkelen.
Ik werd helemaal gek toen we hem wegdeden.
Ik had die potentie al lang gezien.
Contract liep af en hij speelde uitstekend in de Bundesliga als rechtsbuiten/rechtshalf en dwong een transfer af naar deze Europese subtopclub.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trouwens, werd Elabdellaoui niet gehuurd van City? Hij speelde bij ons niet, City haalde hem terug en verhuurde hem aan Braunschweig.. Daar tekende hij dan een contract ja, maar ik heb de afgelopen anderhalf jaar niks van hem gehoord, leuk dat hij het nu goed doet maar verder, tja
Jij had jezelf laatst toch aangeboden bij Feyenoord dat ze beroep op je scoutingsdatabase mochten doen? Hoe is dat afgelopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:42 schreef RetRy32 het volgende:
Retry saw it first.
Hoewel ik hier redelijk grappig over aan het doen was had ik wel serieus een email gestuurd naar Van Geel en Guddequote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij had jezelf laatst toch aangeboden bij Feyenoord dat ze beroep op je scoutingsdatabase mochten doen? Hoe is dat afgelopen?
Jammer man. Met jouw inzichten had Feyenoord over 5 jaar de cl kunnen winnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoewel ik hier redelijk grappig over aan het doen was had ik wel serieus een email gestuurd naar Van Geel en Gudde![]()
![]()
![]()
Niks gehoord verder (uiteraard)
Klopt, in FM14 binnen 2 seizoenen de CL gewonnen met Feyenoord.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jammer man. Met jouw inzichten had Feyenoord over 5 jaar de cl kunnen winnen.
Als je uit en thuis tegen Rijeka 4 punten haalt lijkt me dat prima. Dan uit tegen Standard, hopelijk is Sevillla al geplaatst na 5 wedstrijden en komen ze met een B-team naar de Kuip ofzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Rijeka uit, Cambuur uit, PEC thuis en Rijeka thuis, t zou heerlijk zijn als dat 12 punten zouden worden ja
We krijgen eerst Sevilla thuis en daarna pas Standard uit. Dan kan Sevilla alsnog al geplaatst zijn als ze naar de Kuip komen, moeten wij die 4 punten halen en zij 2 keer van Luik winnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je uit en thuis tegen Rijeka 4 punten haalt lijkt me dat prima. Dan uit tegen Standard, hopelijk is Sevillla al geplaatst na 5 wedstrijden en komen ze met een B-team naar de Kuip ofzo.
4 punten zal inderdaad ook wel voldoende zijn, maar het voelt natuurlijk voor de flow wel beter als je na 7 wedstrijden niet winnen een serie van tenminste 8 keer winste op rij weet neer te zetten, daartoe zijn we nu halverwege, en met de aankomende wedstrijden lijkt het mogelijk de serie voort te zetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je uit en thuis tegen Rijeka 4 punten haalt lijkt me dat prima. Dan uit tegen Standard, hopelijk is Sevillla al geplaatst na 5 wedstrijden en komen ze met een B-team naar de Kuip ofzo.
Ik hoop het, maar ik ben wat minder zeker. Ik zou ook tekenen voor een gluiperig gelijkspelletje, maar alleen als Sevilla wint in Luik (en ik kan mij niet voorstellen dat ze dat niet doen)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb er een keer vertrouwen in
0-1. Goal Toornstra.
Dus een ander systeem spelen vanwege de tegenstander? Ging tegen Sevilla ook wel goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:15 schreef Luni het volgende:
Denk dat ik Kazim lekker op de bank zou zetten voor Boëtius en dan 4 4 2 spelen met 2 snelle spitsen.
twitter:johanvanboven twitterde op donderdag 23-10-2014 om 10:20:42Spelers van Feyenoord klaagden gisteren al over het slechte veld van Rijeka. De onophoudelijke regen van vandaag maakt het er niet beter op. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |