Het is niet voor niets dat kettlebells door vrijwel elke respectabele mma-fighter worden gebruikt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Questular het volgende:
Echte mannen hebben toch helemaal geen kettlebell?
Aldus de verlepte tachtig jarige opa van dit topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
M.a.w. je bent jaloers omdat ze een beter lichaam hebben dan jij.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef G.R.S. het volgende:
mirinGoed lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
mirinDenk dat ze wel zieke handjob kan geven met die armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet fokken met Cor, kaolo buitenlanderquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aldus de verlepte tachtig jarige opa van dit topic.
Wist je dat als je veel de barbell gebruikt dat je dan een sick sterke grip krijgt voor handjobs, nohomoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk dat ze wel zieke handjob kan geven met die armen
Alle Turken terug naar Marokko!!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet fokken met Cor, kaolo buitenlander
mirinRoodharigen zijn echt mijn kryptonite, daymn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOOOOOHHHHH GEDISST SHOTS FIRED OOOOOOOOOOOOOHHHHquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:16 schreef Questular het volgende:
Echte mannen hebben toch helemaal geen kettlebell?
Jij bent ook van dat kettlebell soort. Dat zie ik meteen gelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
OOOOOOHHHHH GEDISST SHOTS FIRED OOOOOOOOOOOOOHHHH
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Aldus de verlepte tachtig jarige opa van dit topic.
mirinJe hebt goede gains gemaakt zo te zien. Zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk dat ze wel zieke handjob kan geven met die armen
O.a. ja. Ik verkondig het ijzer young padawan. En is geen kettlebell soort. Alleen mensen die liften, en mensen zoals jij. De stumpertjes die lopen te roepen van de zijlijn maar zelfs niks toevoegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij bent ook van dat kettlebell soort. Dat zie ik meteen gelijk.
En als je met handschoentjes traint houdt je je handen lekker warm om je vrienden na het trainen af te trekken onder de douch. No homo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wist je dat als je veel de barbell gebruikt dat je dan een sick sterke grip krijgt voor handjobs, nohomo
Ik denk dat het meedoen moet zijn en niet toevoegen jakkenhakker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
O.a. ja. Ik verkondig het ijzer young padawan. En is geen kettlebell soort. Alleen mensen die liften, en mensen zoals jij. De stumpertjes die lopen te roepen van de zijlijn maar zelfs niks toevoegen.
Oh wauw, comeback van het jaar, bravo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik denk dat het meedoen moet zijn en niet toevoegen jakkenhakker.
Waarom zo defensief? Ik probeer je te helpen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh wauw, comeback van het jaar, bravo.
[ afbeelding ]
Ze zitten hier zwaar aan de Tren. Ik zweer het je.quote:
Ik heb gehoord als je enig ijzerschaafsel van je barbell toevoegd aan je treninject dat je dan droger dan ooit word.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze zitten hier zwaar aan de Tren. Ik zweer het je.
Dat schaafsel gaat ook straight naar je brain wordt je helemaal para van gek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb gehoord als je enig ijzerschaafsel van je barbell toevoegd aan je treninject dat je dan droger dan ooit word.
Als je snatchgripdeadlift met barbell groeit zelfs de kleinste micropenis, dit heeft te maken met de wrijving van de barbell langs het kruisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
McNulty heeft vast een micropenis, gezien al die frustieposts van hem.
Micropenis? Al die frustieposts? Twee onwaarheden in een zin. Knap.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef Eleiko het volgende:
McNulty heeft vast een micropenis, gezien al die frustieposts van hem.
Danku.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt goede gains gemaakt zo te zien. Zou raken.
Niks homo aan vriend. Hij is gewoon super lekker met z'n lange spieren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
god god ronaldo
wat zou ik hem hard doen ( no homo )
Wist je dat Ronaldo ook een aantal keer per week met barbell traint voor zijn fysieke aspecten, kettlebells vind die voor homo'squote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
god god ronaldo
wat zou ik hem hard doen ( no homo )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |