Deze man. Zoveel weissheidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
Het is een slowchat Cor. 24/7 over test anavar whey en kwark lullen gaat ook vervelen. Niks zo saai als een one trick pony. Met het vrouwtje wil je toch ook een beetje variatie tussen de lakens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb even een plaatje nodig voor onder een sportief filmpje, maar het moet niet te gek/hard zijn. Iemand tips?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef Mylene het volgende:
Weissman en fathank, zout maar weer op naar de Gym.
absurd dat je daar niet eens over IF en IIFYM mag praten.quote:
Lemon icequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
absurd dat je daar niet eens over IF en IIFYM mag praten.
Even vragen welke smaak whey het lekkerst is
Waarom?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:08 schreef fathank het volgende:
Rot maar weer gauw op naar de Dieetclub.
Nee, ik ging eerst melden dat ik de dag begon met chips en straks McDonalds ging halen. Toen werden ze boos.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:09 schreef Beach het volgende:
komen al die lif walvissen hier opeens?
Ja. Kusje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:09 schreef Beach het volgende:
komen al die lif walvissen hier opeens?
Vraag het die zure blauwequote:
Hoezoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik ging eerst melden dat ik de dag begon met chips en straks McDonalds ging halen. Toen werden ze boos.
Weet je zeker dat die zure geen familie van je is?quote:
Ik denk het niet, en aangezien ze in de dieetclub post past ze beter in jouw straatjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die zure geen familie van je is?
Ik vermoed niet dat ze daar slim thick zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk het niet, en aangezien ze in de dieetclub post past ze beter in jouw straatje
Lol, tja, dat dacht ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:21 schreef stinkie het volgende:
Ik dacht dat een sc altijd voor iedereen was. Nu is er ineens deurbeleid. Typisch LIF zeker, dat uitsluiten
Maar dat is wel begrijpelijk in jouw geval.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, tja, dat dacht ik ookMen loopt ook telkens op mij te zaniken
achterlangs zie je het verschil toch niet, zeker in het donker. blubberkont=blubberkontquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat ze daar slim thick zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |