Het waren 27 pakketjes. Ze vliegen zo hoog, dat het altijd mis kan gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar, maar alsnogvoor de verkeerde dropping
kquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen hier die nog steeds geloven dat de US de Koerden wilt helpen
Zoiets mag niet gebeuren!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:24 schreef Happel het volgende:
Er valt een dropping verkeerd, kan gebeuren.
quote:Deel Amerikaanse wapendropping Kobani in handen van IS
Een deel van de Amerikaanse wapendropping die bedoeld was voor de Koerden in Kobani, is in handen gevallen van Islamitische Staat (IS).
Dat liet het Syrische Observatorium voor Mensenrechten dinsdag weten.
Twee parachutes met daaraan een pakket wapens en medicijnen zijn maandag terechtgekomen in een gebied dat bezet is door IS.
En pakket is daarna door de VS gebombardeerd, zodat IS het niet te pakken kon krijgen. Het andere is wel in handen van IS gevallen.
De Verenigde Staten zijn zondagavond begonnen met droppings, zodat de Koerden kunnen blijven vechten tegen IS.
Door: ANP
Easy V.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:13 schreef vigen98 het volgende:
Wat een failhazen die fucking Amerikanen bah
twitter:curdistani twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 16:32:52Airstrike Hits eastern #Kobane now #Twitterkurds @drquantum21 #YPG #ISIS reageer retweet
twitter:gilgameshh twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 16:33:292 Coalition airstrikes in #Kobane in the past 10 minutes. Livestream is on: http://t.co/mL2mGHQrx7 reageer retweet
En verkeerde dropping en je denkt je punt te halen. Ik zal het nogmaals zeggen: je probeert het te opzichtig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mensen hier die nog steeds geloven dat de US de Koerden wilt helpen
Dat feeling when YPG terrorists eat Murican bulletsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
En verkeerde dropping en je denkt je punt te halen. Ik zal het nogmaals zeggen: je probeert het te opzichtig.
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 16:54:20'No1 contacted #Kobane administration reg peshmerga arrival in town. No coordination with us. Only media talk' senior Spokesman Idris Nassan reageer retweet
twitter:jenanmoussa twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 16:57:50'Any troops entering #Kobane to help us with fight against ISIS has to me under YPG command' senior spokesman Idris Nassan tells me. reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat feeling when YPG terrorists eat Murican bullets
[ afbeelding ]
Beide is goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:02 schreef UpsideDown het volgende:
[..]![]()
Eerder andersom, er zijn tientallen pakketten gedropt en maar 1 in is handen van de baardapen. Je vriendjes gaan YPG-kogels vreten.
Toch door z'n knien gegaan h ome Erdoganquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |