Ze ken altijd komen paardrijden laters.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
psies Fann, er zijn nog zoveel gelegenheden waar we elkaar tegen komen, Moet er ook niet aan denken dat er afspraken gemaakt moeten worden wanneer hij naar onze kleindochter gaat en wanneer ik. Sterker nog, we zijn haar samen wezen verwelkomen en zijn daarna een hapje gaan eten.
Mag ik Mw. MM ook een keer langs sturen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze ken altijd komen paardrijden laters.
Dat kan, is ze beginner of gevorderd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik Mw. MM ook een keer langs sturen?
Gevorderd, nog even en ze gaat in de USA de bergen in op een knol...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan, is ze beginner of gevorderd?
Sinds dat mijn ex naar Spanje terug is met mn dochter ,, zijn we gewoon als goeie maatjes ... Niet als van ouds ,,, Maar gewoon goed.. voorheen 24/7 ging dat faut...EN nu met de jaren na de pubertijd van mn dochter kan ik ook normaal met haar omgaan,,,.. ze is dan 5 jonger dan de vogel maar wel een schatjequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
waarom? daar hebben wij (hij en ik dus) laatst nog over gesproken, bizar na jaren gescheiden te zijn, maar wel goed.
Hij ging op een gegeven moment het bedrijfsleven in en ik "moest" allerlei dingen, wel met die praten, niet met die praten, en zo zat ik gewoon niet in elkaar. Ik vind je aardig omdat ik je aardig vind en niet omdat het moet/beter uitkomt voor je werk.
we zijn dus niet samen gegroeid in het bedrijfsleven, ik heb ook wel eens keihard mee zitten zingen in een bus, o o o o dat was niet netjes
maar we kunnen nog steeds met elkaar overweg en daar ben ik, ook voor de kinderen, blij om!
Dan heb ik een mooie staan om te oefenen. 3/4 Arabier en 1.60quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevorderd, nog even en ze gaat in de USA de bergen in op een knol...
faut of foutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds dat mijn ex naar Spanje terug is met mn dochter ,, zijn we gewoon als goeie maatjes ... Niet als van ouds ,,, Maar gewoon goed.. voorheen 24/7 ging dat faut...EN nu met de jaren na de pubertijd van mn dochter kan ik ook normaal met haar omgaan,,,.. ze is dan 5 jonger dan de vogel maar wel een schatje
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik een mooie staan om te oefenen. 3/4 Arabier en 1.60
Schofthoogte, vraagt Mw. MM...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan heb ik een mooie staan om te oefenen. 3/4 Arabier en 1.60
Jij weet net zoveel van paarden als ik, hoor ik al...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef just me het volgende:
PP is geen schoft en ik weet niet hoe hoog hij is.
Das wel lachen die overeenkomst maar dan met de nieuwe vriend van mn ex... Die zijn al 10 jaar samen of zo, in de beginjaren hebben we elkaar nog wel eens ontmoet... en de handen geschud onder het genot van una Cerveza... Maar daarna is ie altijd afwezig ... (OK hij woont en werkt niet daar waar mn ex of dochter woont) .. Ik heb geen problemen met hem ... Maar mn dochter vindt hem ook niks ....quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
het is niet altijd zo geweest, zijn partner na mij, was erg jaloers en in die tijd hebben we ook nauwelijks contact gehad
hihiquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij weet net zoveel van paarden als ik, hoor ik al...
Ze heeft 20 jaar paard gereden en 5,5 jaar een verzorgpaard gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
Volgens mij is Mevr. MM wel supersportief als ik alles bijelkaar optel
Lijkt me een leuk mensquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft 20 jaar paard gereden en 5,5 jaar een verzorgpaard gehad.
Nu is ze een gelegenheidsknolholster...
er zijn ook wel eens genante situaties geweest hoor. Toen mijn vogel afstudeerde drong mijn opvolgster zich erg op de voorgrondquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel lachen die overeenkomst maar dan met de nieuwe vriend van mn ex... Die zijn al 10 jaar samen of zo, in de beginjaren hebben we elkaar nog wel eens ontmoet... en de handen geschud onder het genot van una Cerveza... Maar daarna is ie altijd afwezig ... (OK hij woont en werkt niet daar waar mn ex of dochter woont) .. Ik heb geen problemen met hem ... Maar mn dochter vindt hem ook niks ....
Ik kan het nog steeds prima met haar vinden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk mens![]()
gewoon die indruk heb ik, weet ook niet waarom hoor...
klinkt weer raar natuurlijk maar ja
Mooi zo!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds prima met haar vinden.
En ze kan meer dan uitstekend koken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |