Waarschijnlijk wel ja, maar goed topic!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarschijnlijk TS afkraken toch?
Vrouwwezen, het is een makkelijke vraag. Geen instinker, geen raadsel. Maak het niet complexer dan het is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ouder dan je denkt waarschijnlijk :p
Mijn opa van 86 zoekt nog een date?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:59 schreef madeliefff het volgende:
Het blijkt dus dat wij vrouwen mannen moeten daten die OF jonger zijn OF ouder zijn. Als je een van beide date zit je dus altijd goed.
Klacht: dit nooit geweten hebben:
'Benefits of dating a younger man':
http://www.news.com.au/li(...)et0gly-1227038840395
'Reasons why you should date an older man':
http://wallstreetinsanity(...)d-date-an-older-man/
achterin de 20quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwwezen, het is een makkelijke vraag. Geen instinker, geen raadsel. Maak het niet complexer dan het is.
wil jij een jongeren man? ik raad je tunesie aan daar kan jij als middelbare vrouw makkelijk fixen in ruil voor verblijvingsvergunningquote:
Serieus, waarom doe je moeilijk en geef je niet gewoon een duidelijk antwoord? 29 dus?quote:
Hoor je het, zonnebloempje, je bent een middelbare vrouw.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wil jij een jongeren man? ik raad je tunesie aan daar kan jij als middelbare vrouw makkelijk fixen in ruil voor verblijvingsvergunning
vergelijk mij niet met je moeder hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:08 schreef Fretwork het volgende:
Zo werkt het andersom ook toch? Jongere dames scoren of in de kleine fractie zitten die het ouder zoekt?
On-topic: TS is single, onzeker, gewillig en op zoek naar een excuus om single te zijn.
nee maar maak er anders 1quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef JuBoy het volgende:
is er ook een 10 Benefits of having sexual relationships with Fok!Users
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vergelijk mij niet met je moeder hoor
lolquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:22 schreef Dimens het volgende:
Straks even naar de school hier in de buurt met een uitgeprinte versie van het eerste artikel.
ik hoop dat ik dan iig niet als vijfjarige met een lieve koekjesman zou zijn mee gegaanquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Denk je nu, na dat je tot de conclusie bent gekomen, dat je leven er anders had uitgezien als je het wel wist?
Verwarrende reactie... Ben je dat nu wel dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan iig niet als vijfjarige met een lieve koekjesman zou zijn mee gegaan
watquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dan iig niet als vijfjarige met een lieve koekjesman zou zijn mee gegaan
nee ik bedoelde met 'dan' als ik het geweten had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verwarrende reactie... Ben je dat nu wel dan?
Nog steeds toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik bedoelde met 'dan' als ik het geweten had.
oke maar het antwoord is dus neequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nog steeds toch?
Ik hoop, dat ik, als ik het geweten had, in ieder geval niet, als vijfjarige, met een lieve koekjesman, zou zijn mee gegaan.
Kan nog steeds betekenen dat je het dan niet had gedaan en nu wel.
iemand die koekjes uitdeelt. bij mij in de buurt woonde srs een man waar kinderen koekjes mochten halen:') ....om de dag, niet elke dag. Beetje vreemd welquote:
Waar ik dan benieuwd naar ben he.... zijn er in die tijd ook kinderen zomaar verdwenen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iemand die koekjes uitdeelt. bij mij in de buurt woonde srs een man waar kinderen koekjes mochten halen:') ....om de dag, niet elke dag. Beetje vreemd wel
ik zal het toevoegen aan de lange lijst met stoornissen en afwijkingen. Als ik jullie niet had had ik dit soort dingen nooit geweten .quote:
Want hij had de tussenliggende dagen nodig om de kinderen te verwerken tot brokjes en in te blikken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iemand die koekjes uitdeelt. bij mij in de buurt woonde srs een man waar kinderen koekjes mochten halen:') ....om de dag, niet elke dag. Beetje vreemd wel
geen idee. Hij had wel een vrouew overigens en ze waren al behoorlijk op leeftijdquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar ik dan benieuwd naar ben he.... zijn er in die tijd ook kinderen zomaar verdwenen?
Alsof jij niet wil neuken met tsquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:17 schreef Dingflofbips het volgende:
Die mensen die hier nadrukkelijk op zoek zijn naar aandacht van Ts.
Ik help graag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zal het toevoegen aan de lange lijst met stoornissen en afwijkingen. Als ik jullie niet had had ik dit soort dingen nooit geweten .
iquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Want hij had de tussenliggende dagen nodig om de kinderen te verwerken tot brokjes en in te blikken?
Enge buurtquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
i
Nou wie weet. Of puur om de kosten niet te hoog te maken.
Niet te missen. Stel zeden delinquenten en criminelen waren dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee. Hij had wel een vrouew overigens en ze waren al behoorlijk op leeftijd
haha ja of ze waren gewoon dol op kinderen, maar het blijft ongepast. Ik ben overigens wel eens een koekje gaan halen met vriendinnen, maar ik ging nooit naar binnen ik weet niet of anderen dat wel deden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet te missen. Stel zeden delinquenten en criminelen waren dat.
Nee, ze bakten gewoon ghb koekjes dat zie je gelijk al.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja of ze waren gewoon dol op kinderen, maar het blijft ongepast. Ik ben overigens wel eens een koekje gaan halen met vriendinnen, maar ik ging nooit naar binnen ik weet niet of anderen dat wel deden.
Er vanuit gaan dat iedereen blind elk wijf wil neukenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij niet wil neuken met ts
ohh vandaar dat mijn halve jeugd zo wazig wasquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ze bakten gewoon ghb koekjes dat zie je gelijk al.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ohh vandaar dat mijn halve jeugd zo wazig was
madelieff vergelijken met 'elk wijf'quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat iedereen blind elk wijf wil neuken
Pff heb je haar al op date gevraagd pikkie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!
[..]
madelieff vergelijken met 'elk wijf'
Ja, en om haar hand maar ben afgewezen, kutje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:20 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Pff heb je haar al op date gevraagd pikkie?
Ok jammer voor je knul. En je dacht dat het op mij projecteren van die frustraties je alsnog een neukfeest met Ts zou opleveren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en om haar hand maar ben afgewezen, kutje.
Ja niet geschoten is altijd mis tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:28 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ok jammer voor je knul. En je dacht dat het op mij projecteren van die frustraties je alsnog een neukfeest met Ts zou opleveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja niet geschoten is altijd mis tochKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een toevallige voorbijganger
Je hebt toch even in haar Fobo gespiekt zag ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat iedereen blind elk wijf wil neuken
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch even in haar Fobo gespiekt zag ik
mijn oma zette altijd speelgoed op t tuinbekje voor neer voor kinderen die langs kwamen gelopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee. Hij had wel een vrouew overigens en ze waren al behoorlijk op leeftijd
1. Having a 30cm penis at your disposal whenever you likequote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef JuBoy het volgende:
is er ook een 10 Benefits of having sexual relationships with Fok!Users
Sinds wanneer kan jij engels?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1. Having a 30cm penis at your disposal whenever you like
2. You don't have to worry about your boyfriend being attracted to another woman: He doesn't leave his basement or attic, so he can't meet new people!
3. It's not all about you, he is very focused about his post count, this leaves you some breathing room
4. You will have the satisfaction of making your own money! Your boyfriend will have none because he will probably be a student
5. He will always be honest, this is because most Fok! users are alcoholics thus being drunk most of the time, when drunk most people will be honest
6. He won't be picky: He will try to have sex with anything with a heartbeat, ugly women rejoice!
7. There is a possibility he might like trains (users like Socios have been known to specialze in them), so you will have that expertise at hand when it's needed
8. Straight and to the point: He will look at everybody who he deems ridiculous with aface, instantly letting his feelings be known (see 5)
9. Always will be able to make you feel better by comparing your life to the life of the user Braddie: It could be worse!
10. ?
Nouja zeg, zoiets zou ik nou nooit overwegen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef haan33 het volgende:
2NutZ wil in haar TS haar broekje komen de vlegel
are you talking English so the girls fail to understand?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:28 schreef corehype het volgende:
Guys, don't listen to womens advice on how to pick them up, or understand them for any other reason than entertainment. Women are emotional creatures, their logical brains are shut down under the presence of a sex worthy man. Then they snap back into their logical brains, backwards rationalize and say a bunch of BS like in this OP.
Most girls fuck because they are horny or simply to get validation/status, and feed their egos.
Well that didn't go as planned...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
are you talking English so the girls fail to understand?
ja precies. Dat is altijd 100 procent waarheidsgetrouw net als de privequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:24 schreef Leandra het volgende:
Maar waarom mag iemand niet dezelfde leeftijd hebben?
Omdat er een paar artikelen zijn die de voordelen van het daten met een groen blaadje of een oude bok beschrijven?
dit heb ik niet gelezen hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aii, de serieuze aftakeling komt wel heel dichtbij.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1. Having a 30cm penis at your disposal whenever you like
2. You don't have to worry about your boyfriend being attracted to another woman: He doesn't leave his basement or attic, so he can't meet new people!
3. It's not all about you, he is very focused about his post count, this leaves you some breathing room
4. You will have the satisfaction of making your own money! Your boyfriend will have none because he will probably be a student
5. He will always be honest, this is because most Fok! users are alcoholics thus being drunk most of the time, when drunk most people will be honest
6. He won't be picky: He will try to have sex with anything with a heartbeat, ugly women rejoice!
7. There is a possibility he might like trains (users like Socios have been known to specialze in them), so you will have that expertise at hand when it's needed
8. Straight and to the point: He will look at everybody who he deems ridiculous with aface, instantly letting his feelings be known (see 5)
9. Always will be able to make you feel better by comparing your life to the life of the user Braddie: It could be worse!
10. ?
haha ik kan niet zomaar lichaamsdelen weggeven toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en om haar hand maar ben afgewezen, kutje.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn oma zette altijd speelgoed op t tuinbekje voor neer voor kinderen die langs kwamen gelopen
Hmmm, kan ermee door.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
10: if he visits klb he knows how to insult someone , so he will be able to back you up when necessary
volgens mij welquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:57 schreef Chai het volgende:
Wanneer telt het als ouder of jonger? Moet je dan hele jaren verschillen?
Oh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarschijnlijk TS afkraken toch?
Ook niet met een jongere waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou nooit iets met een oudere vrouw beginnen.
Vandaar dat jij je persoonlijke ontwikkeling aan het uitstellen bent?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou nooit iets met een oudere vrouw beginnen. Vrouwen hebben hun prime tussen de levensjaren 18-29, daarna zijn ze afgeschreven.
De man zijn prime gaat veel langer mee door o.a. persoonlijke ontwikkeling wat hem gedurende de jaren alleen maar aantrekkelijker maakt.
Als man moet je gewoon voor minimaal 5 jaar jongere vrouw gaan.
??quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vandaar dat jij je persoonlijke ontwikkeling aan het uitstellen bent?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vandaar dat jij je persoonlijke ontwikkeling aan het uitstellen bent?
Stuur pics en misschien mag je met me daten.quote:
o okquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hij spreekt bijna letterlijk man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |