Enge buurtquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
i
Nou wie weet. Of puur om de kosten niet te hoog te maken.
Niet te missen. Stel zeden delinquenten en criminelen waren dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee. Hij had wel een vrouew overigens en ze waren al behoorlijk op leeftijd
haha ja of ze waren gewoon dol op kinderen, maar het blijft ongepast. Ik ben overigens wel eens een koekje gaan halen met vriendinnen, maar ik ging nooit naar binnen ik weet niet of anderen dat wel deden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet te missen. Stel zeden delinquenten en criminelen waren dat.
Nee, ze bakten gewoon ghb koekjes dat zie je gelijk al.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ja of ze waren gewoon dol op kinderen, maar het blijft ongepast. Ik ben overigens wel eens een koekje gaan halen met vriendinnen, maar ik ging nooit naar binnen ik weet niet of anderen dat wel deden.
Er vanuit gaan dat iedereen blind elk wijf wil neukenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij niet wil neuken met ts
ohh vandaar dat mijn halve jeugd zo wazig wasquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ze bakten gewoon ghb koekjes dat zie je gelijk al.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ohh vandaar dat mijn halve jeugd zo wazig was
madelieff vergelijken met 'elk wijf'quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat iedereen blind elk wijf wil neuken
Pff heb je haar al op date gevraagd pikkie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!
[..]
madelieff vergelijken met 'elk wijf'
Ja, en om haar hand maar ben afgewezen, kutje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:20 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Pff heb je haar al op date gevraagd pikkie?
Ok jammer voor je knul. En je dacht dat het op mij projecteren van die frustraties je alsnog een neukfeest met Ts zou opleveren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en om haar hand maar ben afgewezen, kutje.
Ja niet geschoten is altijd mis tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:28 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ok jammer voor je knul. En je dacht dat het op mij projecteren van die frustraties je alsnog een neukfeest met Ts zou opleveren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja niet geschoten is altijd mis tochKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een toevallige voorbijganger
Je hebt toch even in haar Fobo gespiekt zag ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat iedereen blind elk wijf wil neuken
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch even in haar Fobo gespiekt zag ik
mijn oma zette altijd speelgoed op t tuinbekje voor neer voor kinderen die langs kwamen gelopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee. Hij had wel een vrouew overigens en ze waren al behoorlijk op leeftijd
1. Having a 30cm penis at your disposal whenever you likequote:Op maandag 20 oktober 2014 11:38 schreef JuBoy het volgende:
is er ook een 10 Benefits of having sexual relationships with Fok!Users
Sinds wanneer kan jij engels?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
1. Having a 30cm penis at your disposal whenever you like
2. You don't have to worry about your boyfriend being attracted to another woman: He doesn't leave his basement or attic, so he can't meet new people!
3. It's not all about you, he is very focused about his post count, this leaves you some breathing room
4. You will have the satisfaction of making your own money! Your boyfriend will have none because he will probably be a student
5. He will always be honest, this is because most Fok! users are alcoholics thus being drunk most of the time, when drunk most people will be honest
6. He won't be picky: He will try to have sex with anything with a heartbeat, ugly women rejoice!
7. There is a possibility he might like trains (users like Socios have been known to specialze in them), so you will have that expertise at hand when it's needed
8. Straight and to the point: He will look at everybody who he deems ridiculous with aface, instantly letting his feelings be known (see 5)
9. Always will be able to make you feel better by comparing your life to the life of the user Braddie: It could be worse!
10. ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |