quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Ga je weer. Ga nou maar even zorgen dat je laat zien dat je slimmer bentquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bek je helemaal niet altijd af, alleen als het nodig is. En dat is vrijwel altijd.
Was een grapje natuurlijk. Ik bek je alleen af als je iets heel doms zegt, net zoals iedereen hier als iemand iets doms zegt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga je weer. Ga nou maar even zorgen dat je laat zien dat je slimmer bent
Huh?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ach, gelukkig mag je het daar herkansen tot je het weet
De UvA staat toch een beetje bekend om haar herkansingsbeleid?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een grapje natuurlijk. Ik bek je alleen af als je iets heel doms zegt, net zoals iedereen hier als iemand iets doms zegt.
[..]
Huh?
Maar goed, kom op T. Ik zal eerlijk bekennen dat ik die 6de grandioos fout gedaan heb, maar verder zijn dit allemaal inkoppertjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was een grapje natuurlijk. Ik bek je alleen af als je iets heel doms zegt, net zoals iedereen hier als iemand iets doms zegt.
[..]
Huh?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een hele nette oplossing.
Erik zou een ban verdienen.
Enige wat ik kan bedenken op dat gebied is dat je voldoendes en cijfers lager dan een 4 kunt herkansen, dat kan niet op elke andere universiteit. Voor de rest valt dat volgens mij wel mee hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De UvA staat toch een beetje bekend om haar herkansingsbeleid?
En hoger dan 5,5?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken op dat gebied is dat je voldoendes en cijfers lager dan een 4 kunt herkansen, dat kan niet op elke andere universiteit. Voor de rest valt dat volgens mij wel mee hoor.
Hij heeft al zoveel notesquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het een hele nette oplossing.
Erik zou een ban verdienen.
Ik had deze ook fout hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar goed, kom op T. Ik zal eerlijk bekennen dat ik die 6de grandioos fout gedaan heb, maar verder zijn dit allemaal inkoppertjes.
quote:5. Contant geld ¤ 750 dat zij bewaren in een oude koektrommel en op hun chipkaarten hebben zij een gezamenlijk tegoed van ¤ 200.
Moet je maar niet zulke kutopmerkingen maken tegen de lokale hangjeugdquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:55 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zou ik ziedend moeten zijn nu iemand mijn fiets gemold heeft.
Mja, ervan uitgaande dat je steeds een beetje leert en dus steeds een beetje meer weet, kan je gewoon doorgaan tot je een tien hebtquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds herkansen, ja. Waarbij laatste cijfer geldt, ook als die lager is.
En hoevaak per jaar kan dat? Voor hoeveel vakkenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds herkansen, ja. Waarbij laatste cijfer geldt, ook als die lager is.
Je mag uiteraard maar één keer herkansen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ervan uitgaande dat je steeds een beetje leert en dus steeds een beetje meer weet, kan je gewoon doorgaan tot je een tien hebt
Je mag elk tentamen één keer herkansen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En hoevaak per jaar kan dat? Voor hoeveel vakken
Ah, dat was mij anders verteldquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag uiteraard maar één keer herkansen.
Gewoon, ieder tentamen (op een enkele na) is 2x per jaar. En je mag hem dan dus 2x doen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En hoevaak per jaar kan dat? Voor hoeveel vakken
Misschien verschilt dat per studie (lijkt me sterk) of ging het over de HvA (daar kan ik me dat nog wel voorstellen).quote:
De wind heeft mijn standaard gemoldquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:55 schreef eriksd het volgende:
Eigenlijk zou ik ziedend moeten zijn nu iemand mijn fiets gemold heeft.
Nah, UvA of VU, maar volgens mij UvA. Maar dan klopte dat dus niet helemaalquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien verschilt dat per studie (lijkt me sterk) of ging het over de HvA (daar kan ik me dat nog wel voorstellen).
Ik snap niet waarom je een fiets zou slopen. Jatten kan ik nog inkomen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef eriksd het volgende:
Ik kan daar echt ziedend om worden. Altijd in de garage, naar kantoor in de stalling. 1 nacht buiten en meteen vernaggeld. Terwijl het een reteduur ding is. Of juist daarom. Volgend weekend maar wegbrengen.
We leven hier allemaal met je meequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef eriksd het volgende:
Ik kan daar echt ziedend om worden. Altijd in de garage, naar kantoor in de stalling. 1 nacht buiten en meteen vernaggeld. Terwijl het een reteduur ding is. Of juist daarom. Volgend weekend maar wegbrengen.
Ik sta niet in voor mijzelf als ik het had zien gebeuren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een fiets zou slopen. Jatten kan ik nog inkomen.
2 keer, zelf al tweemaal met succes gedaanquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
Wij mogen maximaal 3x per jaar een voldoende herkansen waarbij laatste cijfer telt.
Of het was 2x, kan ook.
Maar ga het nooit doen.
Het enige wat ze van mij mogen slopen is de bijleenregeling.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:59 schreef hugecooll het volgende:
Zie ik ook wel eens bij bushokjes en zo
Maar jij bent dan ook domquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
2 keer, al tweemaal met succes gedaan
En dan vooral het terugbetaaldeelquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het enige wat ze van mij mogen slopen is de bijleenregeling.
Huhwat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dan vooral het terugbetaaldeel
Alleen als je binnen 5 dagen na de tentamenuitslag aangeeft hem te willen laten wegstrepen toch? Nooit gedaan en zal het ook nooit doen want je zult net zien dat je hoopt op een hoger cijfer en het lager uitvaltquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
Wij mogen maximaal 3x per jaar een voldoende herkansen waarbij laatste cijfer telt.
Maar ga het nooit doen.
heb je nog vragen dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je een fiets zou slopen. Jatten kan ik nog inkomen.
Precies. En ik heb iets van: gehaald is gehaald, nog genoeg andere dingen te doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Alleen als je binnen 5 dagen na de tentamenuitslag aangeeft hem te willen laten wegstrepen toch? Nooit gedaan en zal het ook nooit doen want je zult net zien dat je hoopt op een hoger cijfer en het lager uitvalt
Weet ik veel. Ik neem aan dat je geld dat je leent ook ooit moet terugbetalen. Ik hou me niet bezig met fiscale ongeinquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:02 schreef Tchock het volgende:
Er is toch geen terugbetaling in de bijleenregeling? Ik loop nu druk te lezen in 3.119aa maar die is zoals Y eerder al terecht opmerkte totaal onleesbaar.
Toen hij nog mod was hebben we jaren onder zijn dictatoriale bewind moeten levenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef hugecooll het volgende:
Eerst z'n fiets gemold, toen z'n topic gemod. What's next?
ditquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toen hij nog mod was hebben we jaren onder zijn dictatoriale bewind moeten leven
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toen hij nog mod was hebben we jaren onder zijn dictatoriale bewind moeten leven
Aka bolle aka Prof. Dr. Mr. SuikerDiabetesquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef Ties02 het volgende:
Hij stond ook wel bekend als de dikke Mussolini
sowieso... een som !?!?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:03 schreef hugecooll het volgende:
En 3.119aa is wel een lekker leesbaar verhaal idd
Gaat zo snelquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
Nog 15 dagen en BES2 zit er alweer op
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
Over 3 weken gaat m'n tentamen ook oa. over 3.119aa
Even kijken hoe het gaat zonder fiscale kennisquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
sowieso... een som !?!?
EEN SOM ?!?!?
IN EEN WET ?!?!?!
Als ik kon rekenen was ik wel wiskunde gaan studeren...
5 criteriapunten toch? Staat vast wel ergens op het internetquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
Snap de strekking van Windmill wel, maar ik heb het schema een beetje chaotisch neergepend denk ik. Daardoor is het lastig om de criteria stapsgewijs uit mijn hoofd te leren
...quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:10 schreef Yreal het volgende:
Ik heb nog altijd geen idee waar windmill over gaat
Max 51,5% vriendquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Yes. Aftrekken tegen 52%, belast bij de BV tegen 20/25%. Heffingslekje dus.
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef eriksd het volgende:
In normale taal:quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Even kijken hoe het gaat zonder fiscale kennis
Bij de verkoop van een eigen woning wordt het vervreemdingssaldo eigen woning toegevoegd aan de overwaarde. Onder vervreemdingssaldo eigen woning wordt verstaan de opbrengst van de verkoop van het huis min de verkoopkosten en eigenwoningschuld. blabla nog wat
zoiets in normale taal?
Dat zeg ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
In normale taal:
Het vervreemdingssaldo (verkoopbedrag - bedrag dat nog aan hypotheek open staat) wordt toegevoegd aan eigenwoningsreserve. Die eigenwoningsreserve wordt afgetrokken van het bedrag dat je wil lenen om een nieuw huis te bekostigen om de eigenwoningschuld te berekenen.
Voorbeeldje:
Huis 1: verkoopprijs 150.000, nog 100.000 schuld over = EWR is 50.000.
Huis 2: koopprijs 250.000.
Dan heb je nog hypotheekrenteaftrek voor 200.000.
De rest van de bepaling gaat over wat je precies daaraan mag optellen of aftrekken.
Ja. Als je je overwaarde niet investeert in een nieuw huis heb je dus geen HRA voor dat bedrag en dat kost je meer dan het geld wat je daaraan overhoudt aan rente oplevert.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zeg ik
geloof ik
Maar dat is om mensen te stimuleren hun spaargeld/overwaarde te investeren in een huis?
Ik lach anderen niet uitquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die vraag kan je beter aan jezelf stellen
Aightquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Als je je overwaarde niet investeert in een nieuw huis heb je dus geen HRA voor dat bedrag en dat kost je meer dan het geld wat je daaraan overhoudt aan rente oplevert.
Waarom trakteerde je me niet daarop afgelopen donderdag?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is zoooo lekker
Helemaal met die Danish Chef saus, die alpenkruiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 voor 2 eckies bij Jumboquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is zoooo lekker
Helemaal met die Danish Chef saus, die alpenkruiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn bachelor rechtsgeleerdheid al klaar en nu doe ik een gooi naar een tweede bachelor fiscaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight
Ik dacht eigenlijk dat jij Rechtsgeleerdheid studeerde ipv Fiscaal Recht btw
Hij stelt het werkende leven een jaartje uitquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight
Ik dacht eigenlijk dat jij Rechtsgeleerdheid studeerde ipv Fiscaal Recht btw
Wat voor cijfer verwacht je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
Nog 15 dagen en BES2 zit er alweer op
Waarom doe je dat dan? Dan hoef je alleen de fiscale vakken maar te doen of wat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb mijn bachelor rechtsgeleerdheid al klaar en nu doe ik een gooi naar een tweede bachelor fiscaal.
Omdat jij zat te zeiken over gezond blablaquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom trakteerde je me niet daarop afgelopen donderdag?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat jij zat te zeiken over gezond blabla
Ohja, die dingen zijn los normaal 1,45 ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
2 voor 2 eckies bij Jumbo
Geloof ik, ik heb eigenlijk niet echt gekeken naar hoeveel ik minder moest betalen
Zit ook helemaal niet zo veel inquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, die dingen zijn los normaal 1,45 ofzo
Nogal prijzig als je t mij vraagt, helemaal omdat je voor 1 zak twee van die tubes nodig hebt
#kenner
Precies. Dat leek me wel boeiend en dan kan ik de masterkeuze nog een jaartje uitstellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? Dan hoef je alleen de fiscale vakken maar te doen of wat?
Mss hierna nog een jaartje notarieel. Gewoon zodat je zeker weet wat je wilquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Dat leek me wel boeiend en dan kan ik de masterkeuze nog een jaartje uitstellen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
In dm, pm, op fb chat en op whatsapp en sms
5? Ik heb enkel dit neer gependquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
5 criteriapunten toch? Staat vast wel ergens op het internet
Jaaquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zit ook helemaal niet zo veel in
115 gram, dan kost die shit ¤12,60 per kilo
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mss hierna nog een jaartje notarieel. Gewoon zodat je zeker weet wat je wil
eng eng engquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Godzijdank niet zeg, enige wat ets zo'n beetje nog niet van me heeft is mijn 06
Dit heb je ook bij de bonusopdracht moeten gebruikenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
5? Ik heb enkel dit neer gepend
Stap 1: is er wel of geen publiekrechtelijke regeling die hetzelfde regelt? Zo ja > zuivere tweewegenleer, zo nee > onzuivere tweewegen leer.
Stap 2a: indien zuiver > Windmill, geeft de wet iets aan over het gebruik van privaatrecht om de beleidsdoelen te bereiken? Zo ja: handelen naar de regels > zie kostenverhaal wrakkenwet. Zo nee: betekent het gebruik/levert het gebruik een onaanvaardbare doorkruising op van de publiekrechtelijke regeling? Onaanvaardbare doorkruising moet je beoordelen adhv inhoud/strekking publiekrechtelijke regeling, bescherming v/d burger door de regeling en kan er met het publiekrecht een vergelijkbaar resultaat worden behaald?
Stap 2b: indien onzuiver > Kan de overheid gebruik maken van het privaatrecht als er geen regeling is? Rize/K en/of Brandweerarrest: mag niet. Staat/Kabayel: mag wel. Kortom: hangt af van de omstandigheden van het gevalIn kader van de Wro mag het weer wel want rechtszekerheid is ermee gediend, diverse gemeenten maakten gebruik van privaatrechtelijke regelingen zie Kunst-en Antiekstudio Lelystad.
Gelijk een jaarvoorraad ingekocht?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa
Ze hebben kort geleden die zakken veranderd. Eerst 100 gram, nu 115 gram. In verhouding is het duurder geworden dacht ik.
Toen die omwisseling kwam wou AH hun voorraad kwijt en waren de zakken van 100 gram met 50% korting. Zelden me zo blij gevoeld in een supermarkt.
Mja, da's wel waar. Weet je ondertussen al wel ongeveer wat je wil worden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]Heb er over nagedacht. Maar dat is nogal overkill en notaris wil ik sowieso niet worden. Lijkt me geen hol aan de baankansen zijn bedroevend, zelfs voor juridische begrippen.
Fijn is dat hè. Laatst bergen (bergjes) speciaalbier ingeslagen voor 50%quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jaa
Ze hebben kort geleden die zakken veranderd. Eerst 100 gram, nu 115 gram. In verhouding is het duurder geworden dacht ik.
Toen die omwisseling kwam wou AH hun voorraad kwijt en waren de zakken van 100 gram met 50% korting. Zelden me zo blij gevoeld in een supermarkt.
Er waren helaas al mensen me voor geweest. Heb er toen maar vier gekochtquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gelijk een jaarvoorraad ingekocht?
[..]
Mja, da's wel waar. Weet je ondertussen al wel ongeveer wat je wil worden?
Ja, bizarre actie is datquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fijn is dat hè. Laatst bergen (bergjes) speciaalbier ingeslagen voor 50%
Zou je denkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Godzijdank niet zeg, enige wat ets zo'n beetje nog niet van me heeft is mijn 06
Van mij mag je eerlijk zijn hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gelul, zoiets kan ik ook wel in elkaar knutselen, gewoon even namen veranderen
Bij dè bonusopdracht?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit heb je ook bij de bonusopdracht moeten gebruiken
Advocaat. Ik wil sowieso graag pleiten. Maar nu nog uitzoeken welk rechtsgebiedquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, da's wel waar. Weet je ondertussen al wel ongeveer wat je wil worden?
Wil iedereen hier advocaat worden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Advocaat. Ik wil sowieso graag pleiten. Maar nu nog uitzoeken welk rechtsgebied
Oh... noujaquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bij dè bonusopdracht?Heb daar wel Rize K en Kunst-en Antiekstudio Lelystad gebruikt maar juist geen Windmill
jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wil iedereen hier advocaat worden?
Civiel en straf, werkloosheidsticket gegarandeerd /yolo /jwzquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Advocaat. Ik wil sowieso graag pleiten. Maar nu nog uitzoeken welk rechtsgebied
Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De nieuwe Alberto Stegeman misschien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Een paar notarissen, een paar fiscalisten en nog wat waarvan ik het niet weet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toch heb ik je nummerquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou ook zo aan jouw nummer kunnen komen hoor, maar ik zou het niet willen
Diversiteitquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Een paar notarissen, een paar fiscalisten en nog wat waarvan ik het niet weet.
Dat hield ik mij wel voor op mijn 12equote:Op maandag 20 oktober 2014 00:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zeg.. en ik danquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:25 schreef Etsu het volgende:
Ties en ik beginnen later een FOK!notariaatkantoor
Waarom niet meer en wat dan wel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat hield ik mij wel voor op mijn 12eMaar inmiddels met de kennis van nu
nee.
Ik wilde vroeger altijd piloot worden tot ik ontdekte dat ik zelfs achterop een fiets wagenziek kan worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat hield ik mij wel voor op mijn 12eMaar inmiddels met de kennis van nu
nee.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar studeer jij ook rechten? Ik heb even wat gemist ofzo
Ik vind jou meer een brokkenpilootquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger altijd piloot worden tot ik ontdekte dat ik zelfs achterop een fiets wagenziek kan worden.
Hij is teleurgesteld in het feit dat je hem niet als rechtenstudent kentquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik met deze post moet.
Gewoon alles doen. Why choose!?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Een paar notarissen, een paar fiscalisten en nog wat waarvan ik het niet weet.
Oh ja sorryquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld in het feit dat je hem niet als rechtenstudent kent
Ja hoor, dat is de regeling in hoofdlijnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt mijn jip-en-janneketaaluitleg in post #80 een beetje?
* hugecooll heeft een woordvoerder gevondenquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld in het feit dat je hem niet als rechtenstudent kent
Waarom niet: hoewel ik straf/bestuurs wel prachtige rechtsgebieden vind, heb ik straf al snel uit mijn hoofd gezet. Voor OvJ/rechter kom je niet snel binnen bij de RAIO en als strafrechtadvocaat evenmin. Het leeft bij menig rechtenstudent omdat je dat van het nieuws meekrijgt, de bekende advocaten in het land zijn toch wel strafpleiters. Maar naast praktische dingen weet ik niet of het mij wat lijkt om iemand te moeten verdedigen als het niet overeenkomt met je eigen geweten. Dan toch iemand vertegenwoordigen zou snel aan mijn geweten gaan knagen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom niet meer en wat dan wel?
Goed gezegd: overwoog, ik overweeg zoveel dingen op een dagquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatst zei je dat je overwoog om notariaat te verlaten
Is niet goed voor ons bedrijfje
Wat vind je van IB / Belastingrecht tot nu toe?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
De bepalingen over waardering woningen in het Uitvoeringsbesluit inkomstenbelasting slaan echt nergens op. De wet zelf is zo logisch
Goed over nagedachtquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom niet: hoewel ik straf/bestuurs wel prachtige rechtsgebieden vind, heb ik straf al snel uit mijn hoofd gezet. Voor OvJ/rechter kom je niet snel binnen bij de RAIO en als strafrechtadvocaat evenmin. Het leeft bij menig rechtenstudent omdat je dat van het nieuws meekrijgt, de bekende advocaten in het land zijn toch wel strafpleiters. Maar naast praktische dingen weet ik niet of het mij wat lijkt om iemand te moeten verdedigen als het niet overeenkomt met je eigen geweten. Dan toch iemand vertegenwoordigen zou snel aan mijn geweten gaan knagen.
Voor bestuurs lijkt het mij maar wat saai om advocaat te zijn, er is geen verplichte procesvertegenwoordiging, dus ik vraag mij af in hoeverre vrijwillige bijstand nu zo lucratief is. Bovendien mag je dan gaan miepen over of het bestuursorgaan wel of niet een besluit zorgvuldig heeft voorbereid, in redelijkheid heeft kunnen komen tot en of er niet sprake is van een motiveringsgebrek. Niet echt mijn ding. En qua civiel, of je hebt rijdende rechterzakenof juist familiezaken met vechtscheidingen qua ouderlijk gezag over de rug(gen) van het (de) kind(eren). Of gemiep over dat een ex-echtgenote poen wil zien vanwege goodwill van de ex-echtgenoot e.d.
IB is in de basis niet erg interessant. Maar het is wel tof om te begrijpen hoe al die begrippen nou eigenlijk geregeld zijn die je overal om je heen hoort en als je het een beetje doorkrijgt kun je echt gaan puzzelen - dat is wel erg leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat vind je van IB / Belastingrecht tot nu toe?
Maar heb jij nou rechten gestudeerd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Goed over nagedachtDe RAIO bestaat trouwens toch niet meer?
Klopt.. RAIO is nu RIO lolquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Goed over nagedachtDe RAIO bestaat trouwens toch niet meer?
IB-dga is echt heerlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
IB is in de basis niet erg interessant. Maar het is wel tof om te begrijpen hoe al die begrippen nou eigenlijk geregeld zijn die je overal om je heen hoort en als je het een beetje doorkrijgt kun je echt gaan puzzelen - dat is wel erg leuk.
Fiscaal bestuursrecht vind ik verschrikkelijk. Weet totaal niet wat er van me verwacht wordt en de stof lijkt willekeurig samengeraapt.
Ik sta godverdomme in de OP manquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar heb jij nou rechten gestudeerd?
quote:
Goed gezegd over de IB, vooral het achterliggende puzzelen. Als je dat al leuk vindt, dan vind je het echte werk nog leuker (VPB, internationaal etc). Jammer dat dat eigenlijk pas echt komt als je aan het werk gaat, of in ieder geval erg laat in de studie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
IB is in de basis niet erg interessant. Maar het is wel tof om te begrijpen hoe al die begrippen nou eigenlijk geregeld zijn die je overal om je heen hoort en als je het een beetje doorkrijgt kun je echt gaan puzzelen - dat is wel erg leuk.
Fiscaal bestuursrecht vind ik verschrikkelijk. Weet totaal niet wat er van me verwacht wordt en de stof lijkt willekeurig samengeraapt.
het merendeel van de mensen doet ook fiscaal met dezelfde insteek als jijquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die fiscaal doet klaagt over dat vak
Komt Kolkman dan ook weer opdraven?quote:
De Vries uit m'n hoofd, inclusief gastcolleges van (een van) de broertjes Schols.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt Kolkman dan ook weer opdraven?Of wie doceert het vak? /te-lui-om-Ocasys-te-checken
Burgerhartquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Komt Kolkman dan ook weer opdraven?Of wie doceert het vak? /te-lui-om-Ocasys-te-checken
Gebroeders Schols zijn ook welquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De Vries uit m'n hoofd, inclusief gastcolleges van de broertjes Schols.
quote:
http://www.rug.nl/ocasys/vak/show?code=RGAPR90205quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De Vries uit m'n hoofd, inclusief gastcolleges van (een van) de broertjes Schols.
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doceert hij het nu? Was de tweede beoordelaar van mijn scriptie.
Ook een ondankbare taak, vierde beoordelaar zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doceert hij het nu? Was de tweede beoordelaar van mijn (tweede) scriptie.
Nee, executeur volgens mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijkZeker over het fameuze radartestament?
Blijf je hier wel nu posten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt omdat ik me vorig jaar wel had ingeschreven, maar hoop gedoe dit dat persoonlijke shit zus zo en toen was ik niet gegaanDus toen stond ik eigenlijk alleen op papier ingeschreven
Maar dit jaar weer wel
Nu welquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijf je hier wel nu posten?Vind ik wel leuk.
En nog een vraag: hoe is het om in Tilburg te studeren?
Bahquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.rug.nl/ocasys/rechten/vak/show?code=RGARG70105
Dit ga ik als keuzevak in de master doen. Heb ik elk jaar wat Romeins recht gehadJaar 1: RGS1, jaar 2: RGS2, jaar 3: Romeins Privaatrecht en in de master Europese Rechtswetenschap. Jammer dat Brandsma
het vak niet doceert
Mag dus niet want bachelorvak.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bah
Ik ga Echtscheidingsrecht doen.Ter Haar
Ah, dan heb je al mooi een 9 (toch?) binnen in de masterquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mag dus niet want bachelorvak.Ga ik het dit tweede semester wel volgen, opvoeren als keuzevak in de bachelor ipv Romeins privaatrecht en dan Romeins privaatrecht opvoeren als masterkeuzevak
Als er iets bah is dan is het wel echtscheidingen
Nee, was dat maar zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, dan heb je al mooi een 9 (toch?) binnen in de master
En weet ikmaar vind t wel interessant
Kan je dan niet een ander vak doen dit jaar en in master doen? Krikt je gemiddelde wel mooi omhoog en tijd heb je genoegquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, was dat maar zoVoor Romeins Privaat haalde ik maar een 7
Voelt voor mij echt als een 5 ivm RGS1/RGS2
Sinds erik weg is heerst hier een wat gemoedelijker beleid, wat inhoudt dat we het ook prima vinden als je dat zelf doetquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu wel
Ehm ik zit nu op de UU, maar Tilburg is wel tofAls ik het vergelijk met Utrecht, oogt het allemaal wat professioneler (de inhoud van de vakken daargelaten). Grote campus, soort bioscoopzalen voor hoorcolleges en zo. De UvT zelf beviel wel
Oh ja, dan mag Pax me wel overzetten van UvT naar UU
Alsof je na al die tijd de OP nog leestquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds erik weg is heerst hier een wat gemoedelijker beleid, wat inhoudt dat we het ook prima vinden als je dat zelf doet
Maar je staat dus altijd al in de OP, nu schaam ik me wel een beetje
quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof je na al die tijd de OP nog leestHet is je vergeven hoor
Ze zeggen dus dat ERW een zeer makkelijk tentamen is want RGS1 all over againquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je dan niet een ander vak doen dit jaar en in master doen? Krikt je gemiddelde wel mooi omhoog en tijd heb je genoeg
Maar daar heb ik t toch niet over?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze zeggen dus dat ERW een zeer makkelijk tentamen is want RGS1 all over againKortom.. als ik dat vak nu gewoon doe als keuzevak derde jaar, heb ik driemaal een 9 voor dergelijke vakken
Had graag hetzelfde gehad voor Romeins privaatrecht, maar in die tijd zat ik ook met burgerlijk 3, handelsrecht b, belastingrecht 1 her, erfrecht èn Romeins privaatrecht. Had toen tentamen van BR3 in de ochtend en Romeins in de namiddag. Was mij toen in januari iets te veel van het goede om binnen 5 dagen dan Romeins te gaan herkansen en mijn 7 te laten wegstrepen.
In een tentamenquote:• Het voordeel behaalt met het oppassen en het ramenwassen wordt vervolgens aangemerkt als resultaat uit overige werkzaamheden.
Echtscheidingsrechtquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja maar welk ander vak? Andere keuzevakken spreken mij gewoon niet aan
Hoezo teveel? Jij doet toch een jaartje extraquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echtscheidingsrecht![]()
Of Huurrecht, zou ik ook wel willen. Maar dat wordt teveel
Ik ga ook andere dingen doen volgend jaar hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoezo teveel? Jij doet toch een jaartje extra
Welke 3 rechtsgeleerdheidvakken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook andere dingen doen volgend jaar hoor
Studentenrechtbank, 3 rechtsgeleerdheidvakken, stage bij notariskantoor (al gefixt), rechtswinkelachtig iets, werken
Rechtseconomie, staats3 en inleiding rechtsfilosofie/sociologie (no way dat ik informatica nog eens ga doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welke 3 rechtsgeleerdheidvakken?En korte of lange stage?
Zozoquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga ook andere dingen doen volgend jaar hoor
Studentenrechtbank, 3 rechtsgeleerdheidvakken, stage bij notariskantoor (al gefixt), rechtswinkelachtig iets, werken
Justem. Plan A en plan B dusquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rechtseconomie, staats3 en inleiding rechtsfilosofie/sociologie (no wat dat ik informatica nog eens ga doen). En geen idee of ik alle 94 punten ga halen dit jaar, anders volgend jaar notarieel en straf2/3 afmaken
En geen idee, moet nog op gesprek maar die notaris zei dat t mocht
Of toch maar misschien voor die ene met blauw vest met roze letters gaanquote:
Uhh is dit een diss?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of toch maar misschien voor die ene met blauw vest met roze letters gaan
Waarom agrarisch? Minst leuke van de 4quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:21 schreef Etsu het volgende:
En als het kan, wil ik ook Agrarisch recht doen volgend jaar. Dan heb ik het al gehad en kan ik in de master focussen op andere vakken en hogere cijfers halen.
Slim doen jongens.
Maar eens kijken hoe het dit jaar gaat
IPR is ook niet allesquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom agrarisch? Minst leuke van de 4
Och arme..quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:28 schreef Etsu het volgende:
Ik wil al sinds 11 uur slapen, jullie schuld
Doei
Verbintenissen zou kunnen, maar als ik op br1/br2/p&f (en wss erfrecht ook) maar een 6 kan halen, ben ik benieuwd of ik het wel kanquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom verbintenissenrecht cs of estate planning
Agrarisch leek mij wel wat, want niemand doet datquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verbintenissen zou kunnen, maar als ik op br1/br2/p&f (en wss erfrecht ook) maar een 6 kan halen, ben ik benieuwd of ik het wel kan
Estate weet ik niet zo goed wat het is en of ik het leuk vind
Agrarisch wel
Hoeveel staan er dit jaar ingeschreven dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Agrarisch leek mij wel wat, want niemand doet datMaar het lijkt mij zo gortdroog beetje privéles krijgen over ruilverkaveling, wet milieubeheer en meer van zulk geneuzel
Ik check weleens de cijferlijsten voor masterkeuzevakken en daar prijken er bij agrarisch maar 5 tot 8 op, herkansing waren er 2 die hem opnieuw moesten doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeveel staan er dit jaar ingeschreven dan?
Toch zielig voor die man
Hoge cijfers?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik check weleens de cijferlijsten voor masterkeuzevakken en daar prijken er bij agrarisch maar 5 tot 8 op, herkansing waren er 2 die hem opnieuw moesten doenNog kleinere club dus dan met romeins privaat
Mengelmoes.. aardig gespreid tussen 6/7 en een enkele 8/9quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoge cijfers?
Verbintenis wordt gemiddeld gemaakt, estate weet ik niet
Hmm klinkt goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mengelmoes.. aardig gespreid tussen 6/7 en een enkele 8/9
Off to bed, you're drunkquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm klinkt goed
Nee zou niet doorslaggevend moeten zijnNaja ik ben zo wispelturig als t maar kan, dus morgen wil ik fiscale master doen dus niets staat vast
Trusten!
Helemaal mee eens. Gelukkig wordt er ook nog zat goede elektronische muziek gemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef eriksd het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)lige-dance~a3772052/
Heerlijke recensie
Beetje onnodig. Iedereen weet dat die muziek voor kinderen is bedoeldquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke recensie
In Metz niet echt, passeer altijd het stadion op de A6/A31/A whatever richting Bourgognequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Joosie: ik ben onderweg naar Metz. Ben je bekend daar?
Het mooiste is nog hoe Afrojack erop reageert op Twitter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke recensie
Gelukkig alleen een dag werken en lunchen. Daarna snel weg dusquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In Metz niet echt, passeer altijd het stadion op de A6/A31/A whatever richting BourgogneLijkt mij net zoals Toul geen chille stad om te moeten vertoeven, net zo'n vergane industriestad als Luik. Nancy is dan wel weer heel wat anders, vooral op de terugweg naar Nederland zie je toch mooi langs de autoroute de bebouwing van de stad.
Wat natuurlijk totaal voorbij gaat aan het punt. Kramer zegt niet dat de lichtshow niet mooi is en dat er niet veel werk in zit, bijna het tegenovergestelde eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:19 schreef Accursius het volgende:
[..]
Het mooiste is nog hoe Afrojack erop reageert op Twitter.
"meningen vindt k best, maar voluit liegen accepteer ik niet, teveel mensen die zich de tering hebben gewerkt"
"werken zich 80 man 3 maanden kapot om zo'n show te doen en komt frisse frits ff interessant doen"
https://twitter.com/djafrojack/with_replies
Dit klinkt mij bekend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want je hebt mij beledigd.
Jij hebt mij al veel eerder beledigd op social mediaquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want je hebt mij beledigd.
bquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij hebt mij al veel eerder beledigd op social media
Het was een inside joke hihaho.quote:
twitter:
Over eentje daarvan is Ties gepikeerd, maar ik zeg niet welke.twitter:
Hij is bang om op straat herkend te worden als Ties02 van het FOK! forum.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet grappig, Ties02.
Je grapjes worden steeds minder. Hoe komt dat?
Terwijl iedereen het al weet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is bang om op straat herkend te worden als Ties02 van het FOK! forum.
Zaterdag bij FC Twente-Ajax heb ik hem nog aangewezen op de televisie. Mijn moeder vond hem schattigquote:
Gaat redelijk z'n gangetjequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed, dank. Even wat andere prioriteiten gehad. Hoe is het hier?
Klopt ik ben ondertussen alweer een maand werkstudent. Gaat prima verderquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed zo. Jij bent al aan het werk toch? Hoe gaat het?
klinkt leukquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Agrarisch leek mij wel wat, want niemand doet datMaar het lijkt mij zo gortdroog beetje privéles krijgen over ruilverkaveling, wet milieubeheer en meer van zulk geneuzel
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:57 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Klopt ik ben ondertussen alweer een maand werkstudent. Gaat prima verder
Dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gelukkig wordt er ook nog zat goede elektronische muziek gemaakt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zaterdag bij FC Twente-Ajax heb ik hem nog aangewezen op de televisie. Mijn moeder vond hem schattig
I of II?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit.
Ben momenteel Moderat helemaal grijs aan het draaien
Beide. Had het op vakantie veel op. Heel erg chille muziek.quote:
II vind ik echt een van de beste albums van vorig jaar. Vooral Milkquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Beide. Had het op vakantie veel op. Heel erg chille muziek.
M'n favo nummer blijft denk ik Damage Done, daarna Bad Kingdom.
Hetzelfde dat ik elke dag (probeer) te doen voor haar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:13 schreef Etsu het volgende:
Grapje, Spotje.Hoe is het met Floor? Wat heb je met dierendag voor d'r gedaan?
Hey ho here she goesquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:17 schreef Mshauri het volgende:
Come and hold my hand, I want to contact the living
Tussen c en e als "Doelen, van der" is volgens mij het netst.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef Mshauri het volgende:
Domme vraag; zet je een Van der Doelen tussen de c en e of tussen de u en w op je literatuurlijst
Maar zo verwijs ik er niet naar. De voetnoot is bijvoorbeeld: Zie ook Van der Doelen 2014 , p. 666.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tussen c en e als "Doelen, van der" is volgens mij het netst.
Maar anders word je volgorde raar. Dan krijg je bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:55 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Maar zo verwijs ik er niet naar. De voetnoot is bijvoorbeeld: Zie ook Van der Doelen 2014 , p. 666.
Daarom denk ik ook dat die tussen de c en de e moetquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar anders word je volgorde raar. Dan krijg je bijvoorbeeld
Vaaler
Van de Quakel
Van der Doelen
Vanninga
Toch? Ziet er niet netjes uit.
Laten we iemand anders vragen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat die tussen de c en de e moet
Ja, werkstudenten verdienen altijd wel aardig in verhouding tot wat ze nou echt moeten doen. Heerlijke bijbaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:11 schreef Mshauri het volgende:
Overigens m'n eerste salaris al binnen![]()
Leuke vooruitgang wel
Die halen best behoorlijke bedragen binnen jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, werkstudenten verdienen altijd wel aardig in verhouding tot wat ze nou echt moeten doen. Heerlijke bijbaan.
NWS / Afrojack woest op Volkskrant-recensentquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef eriksd het volgende:
Heerlijke recensie
Sensatiekop. Dat is helemaal niet aan de hand.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
NWS / Afrojack woest op Volkskrant-recensent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |