quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je 'm ompraat dat-ie dan ook naar de meet komt en z'n housewarming op een andere dag doet, is het oké.Want dan komt D_G ook.
En gelezen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van haar gehoord.
Ik heb een housewarmingquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom jij oook volgens mij kan ik wel lol hebben met jou
Ja, ze zei tegen mij dat ze ook zou gaanquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope, noch vernomen, noch gesignaleerd of waargenomen op eniger wijze.
Die is ziek he. Ging stukquote:
Gast. Stop.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ze zei tegen mij dat ze ook zou gaan
Sowieso eten, maar we weten nog niet hoe laat precies. Als men wil, kan er vooraf of achteraf natuurlijk ergens gezet, gedronken worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:
Is het alleen etentje trouwens? Of daarna nog ergens drinken enzo?
Oké, mooi. Waarom reageert ze niet op mijn PM dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ze zei tegen mij dat ze ook zou gaan
waar gaan jullie eten? sushi?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso eten, maar we weten nog niet hoe laat precies. Als men wil, kan er vooraf of achteraf natuurlijk ergens gezet, gedronken worden.
Maar jij kan ook niet, dus ook voor jou 'tozz'quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat KB en ik wel veel zouden kunnen praten.
Kom je ook gaan we lezginka dansen enzoooquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
waar gaan jullie eten? sushi?
[ afbeelding ]
Pannenkoekenboot in Almere.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Febo, CS Utrecht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gek, ik maak stuk met lezginkaquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom je ook gaan we lezginka dansen enzooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |