SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks. Maar heb nu ook wat hosseltricks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo hossel je dus smooth.
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks. Maar heb nu ook wat hosseltricks.
Stuur eens pics en zeg 'wat vind je van mijn trui'. Heb een smoothe antwoord.quote:
'Als je hem uitdoet staat hij je beter?'quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stuur eens pics en zeg 'wat vind je van mijn trui'. Heb een smoothe antwoord.
Thanks. Had een anderequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Als je hem uitdoet staat hij je beter?'
Was een grap, boo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vet gemeen dit
[..]
oh vertel dan
KB gaat haar best doen om te komen. PWF en zarGon komen sowieso, denk ik. En als zarGon komt, komt Julis ook wel, neem ik aan (hoewel ze niet heeft gereageerd). Unlabeled gaf ook aan dat ze wil komen. En daarnaast nog sylvesterrr en ik. Voor nu nog 7 personen dus. De rest is nog niet bekend.quote:
Ik kom als Ali zijn housewarming niet op dezelfde datum valt!quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KB gaat haar best doen om te komen. PWF en zarGon komen sowieso, denk ik. En als zarGon komt, komt Julis ook wel, neem ik aan (hoewel ze niet heeft gereageerd). Unlabeled gaf ook aan dat ze wil komen. En daarnaast nog sylvesterrr en ik. Voor nu nog 7 personen dus. De rest is nog niet bekend.
jijquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grap, boo.
Nee. Ik bewaar het voor een speciale tijd.
Ik ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kom als Ali zijn housewarming niet op dezelfde datum valt!
Ja, maar heel sloom. Vooral wanneer het zonder harakat is, want de meeste woorden ken ik toch niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:51 schreef Peunage het volgende:
TM, jij kan wel Arabisch lezen toch?
[ afbeelding ]
Te veel smileys. Weet nu niet wat ik moet denkenquote:
Ik ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:51 schreef Peunage het volgende:
TM, jij kan wel Arabisch lezen toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK HEB STEIEKEM MET JE GEDANSTTT
IK HOOP DAT JE HET LEUK VONDDDD
IK HEB STIEKEM MET JE GEDANST
STIEKEM MET JE GEDANST
IK DENK NIET DAT JE MIJ HEBT ZIEN STAAN KIJKNE
IK WAS DIE JONGEN MET DIE VAGE BLIIIIIIK
IK WAS DIE JONGEN DIE LOSJES WOU LIJKENNNN
Ik ga helemaal los hier in mn eentje.
Stimorol- gaf ook aan dat ze komt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KB gaat haar best doen om te komen. PWF en zarGon komen sowieso, denk ik. En als zarGon komt, komt Julis ook wel, neem ik aan (hoewel ze niet heeft gereageerd). Unlabeled gaf ook aan dat ze wil komen. En daarnaast nog sylvesterrr en ik. Voor nu nog 7 personen dus. De rest is nog niet bekend.
misschien kom ik je morgen nog tegennnnquote:
Staph it KB. Just dont.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK HEB STEIEKEM MET JE GEDANSTTT
IK HOOP DAT JE HET LEUK VONDDDD
IK HEB STIEKEM MET JE GEDANST
STIEKEM MET JE GEDANST
IK DENK NIET DAT JE MIJ HEBT ZIEN STAAN KIJKNE
IK WAS DIE JONGEN MET DIE VAGE BLIIIIIIK
IK WAS DIE JONGEN DIE LOSJES WOU LIJKENNNN
Ik ga helemaal los hier in mn eentje.
Als je 'm ompraat dat-ie dan ook naar de meet komt en z'n housewarming op een andere dag doet, is het oké.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kom als Ali zijn housewarming niet op dezelfde datum valt!
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je 'm ompraat dat-ie dan ook naar de meet komt en z'n housewarming op een andere dag doet, is het oké.Want dan komt D_G ook.
En gelezen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb nog niks van haar gehoord.
Ik heb een housewarmingquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom jij oook volgens mij kan ik wel lol hebben met jou
Ja, ze zei tegen mij dat ze ook zou gaanquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope, noch vernomen, noch gesignaleerd of waargenomen op eniger wijze.
Die is ziek he. Ging stukquote:
Gast. Stop.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ze zei tegen mij dat ze ook zou gaan
Sowieso eten, maar we weten nog niet hoe laat precies. Als men wil, kan er vooraf of achteraf natuurlijk ergens gezet, gedronken worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:
Is het alleen etentje trouwens? Of daarna nog ergens drinken enzo?
Oké, mooi. Waarom reageert ze niet op mijn PM dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ze zei tegen mij dat ze ook zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |