waar gaan jullie eten? sushi?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso eten, maar we weten nog niet hoe laat precies. Als men wil, kan er vooraf of achteraf natuurlijk ergens gezet, gedronken worden.
Maar jij kan ook niet, dus ook voor jou 'tozz'quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat KB en ik wel veel zouden kunnen praten.
Kom je ook gaan we lezginka dansen enzoooquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
waar gaan jullie eten? sushi?
[ afbeelding ]
Pannenkoekenboot in Almere.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Febo, CS Utrecht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gek, ik maak stuk met lezginkaquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom je ook gaan we lezginka dansen enzooo
Ik durf meestal pas na twee biertjes te zingen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Gaan we NLse songteksten schreeuwen.
Dat vindt ze, en ik citeer: "te high-class voor mijn doen".quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, mooi. Waarom reageert ze niet op mijn PM dan?
vroeger, toen ik nog met OV gingquote:
Serveren ze daar geen alcohol?quote:
Aiiiiiiiiiiiiii lof joe so!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik durf meestal pas na twee biertjes te zingen.
Maar misschien als jij begint doe ik mee.
DM't ze jou alles wat ze tegen mij zegtquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat vindt ze, en ik citeer: "te high-class voor mijn doen".
Stiekem ben jij al getrouwd en alles he? Geef maar toe.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik mag niet meeten met vreemde vrouwen.
en wilt gewoon weer eens wat andersquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stiekem ben jij al getrouwd en alles he? Geef maar toe.
Deze man, ervaringsdeskundigequote:Op zondag 19 oktober 2014 21:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
en wilt gewoon weer eens wat anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |