Hahaha dat zag ik ook!! Zonde he net niet z'nquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vond ik nou ook! Kan ik zeker wat van leren
Supporterteam 35 km is trouwens in de Diederik-docu nét niet in beeld
Niet teveel van aantrekken, dat marathongedoetje hierquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
3 en 4.
3 als afsluiting van Start to run in het voorjaar 28 min nogwat en 4 weken later 4 km in 38 min nogwat
alleen daarna dus stil komen te staan.
gaat ook vast wel goedkomen, maar soms denk ik wel eens t stelt niets voor als ik de ene na de andere 42km lang zie komen.
* Ynske mantraat zennnnnnn
Douche helpt niet, hittepit erop werkt een uurtje of 2/3 daarna zeurt t zachtjes door. Laten masseren is een optie, maar wil het eigenlijk even aankijken voordat ik daarvoor ga bellenquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laten masseren? Warme douche? Warmte pleisters?
ik ben blijkbaar echt raar, want ik snap echt niet dat als je met huistuinenkeukenmiddeltjes (jazeker 3x woordwaarde) iets niet verminderd krijgt waarom je dan nog gaat aankijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Douche helpt niet, hittepit erop werkt een uurtje of 2/3 daarna zeurt t zachtjes door. Laten masseren is een optie, maar wil het eigenlijk even aankijken voordat ik daarvoor ga bellen
een van de loopsters bij ons is bij de Marathon van Rotterdam neergegaan. Die heeft zo'n geluk gehad dat het daar gebeurd is, en niet bij een training bij ons.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gisteren tijdens die Docu zat ik te denken wil ik zelf eigenlijk wel zo'n test. Stel er komt uit dat ik een verhoogde kans heb om dood neer te vallen. En dat zou mij ook niet eens verbazen gezien mijn voorvaderen allemaal niet zo oud zijn geworden. Dan sta ik daar voortaan met die kennis en loop je een stuk minder lekker, of nog erger helemaal niet. Ik val liever dan maar dood neer is mijn conclusie.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:49 schreef YUR het volgende:
Voor mij is het simpel. Als ze me aanraden om vooral geen marathons meer te doen, dan doe ik geen marathons meer. Mijn gezin is me veel meer waard
Voor jou is het simpel. Als ze je aanraden om vooral niet meer in auto's te stappen, stap je niet meer in auto's. Je gezin is je veel meer waard.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:49 schreef YUR het volgende:
Voor mij is het simpel. Als ze me aanraden om vooral geen marathons meer te doen, dan doe ik geen marathons meer. Mijn gezin is me veel meer waard
Ik niet. Ik leef liever dan dat ik dood neerval. Ik ben van plan om me ergens in de komende maanden te laten testen en eigenlijk wil ik dat op korte termijn al laten doen i.v.m. de Meijendelloop van 25 km eind november. Natuurlijk, als de uitslag desastreus is dan hoop ik dat het nog wel verantwoord is om afstanden tot 15 km te blijven lopen. En als zelfs dat een groot risico oplevert, tja, daar wil ik nog niet aan denken. Maar het leven is me veel te lief, ondanks dat hardlopen er zo'n groot onderdeel van uitmaakt de laatste jaren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gisteren tijdens die Docu zat ik te denken wil ik zelf eigenlijk wel zo'n test. Stel er komt uit dat ik een verhoogde kans heb om dood neer te vallen. En dat zou mij ook niet eens verbazen gezien mijn voorvaderen allemaal niet zo oud zijn geworden. Dan sta ik daar voortaan met die kennis en loop je een stuk minder lekker, of nog erger helemaal niet. Ik val liever dan maar dood neer is mijn conclusie.
Ik laat me ook niet bang maken, maar autorijden is natuurlijk totaal wat anders dan hobbymatig een marathon lopen. Althans, voor mij wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Voor jou is het simpel. Als ze je aanraden om vooral niet meer in auto's te stappen, stap je niet meer in auto's. Je gezin is je veel meer waard.
Ik bedoel dus: een verhoogd risico is vaak een lager risico dan een ongeluk waar of wanneer dan ook. En daarom heb ik helemaal geen zin om me bang te laten maken.
Ik loop altijd met sporttape. Op mijn tepelsquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb dit weekend voor het eerst met sport tape gelopen en het beviel mij eigenlijk wel. Het is minder warm dan kousen en je kunt heel gericht bepaalde spieren tapen. Het is wel vrij duur vind ik. Je moet toch ¤25,- voor een kleine rol neerleggen. En je moet wel even oefenen, want je krijgt het met geen mogelijkheid meer goed als de plaklaag per ongeluk gevouwen wordt.
is dat van die kinesiologie tape?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb dit weekend voor het eerst met sport tape gelopen en het beviel mij eigenlijk wel. Het is minder warm dan kousen en je kunt heel gericht bepaalde spieren tapen. Het is wel vrij duur vind ik. Je moet toch ¤25,- voor een kleine rol neerleggen. En je moet wel even oefenen, want je krijgt het met geen mogelijkheid meer goed als de plaklaag per ongeluk gevouwen wordt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop altijd met sporttape. Op mijn tepelsRolletje van de action, kost een paar cent
Dat moet ik ook maar eens gaan doen, vaseline werkt steeds minder bij mij...quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop altijd met sporttape. Op mijn tepelsRolletje van de action, kost een paar cent
ik denk dat hier het verschil ligt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik laat me ook niet bang maken, maar autorijden is natuurlijk totaal wat anders dan hobbymatig een marathon lopen. Althans, voor mij wel.
Dus je tapet jezelf? Volgens mij weer een gevalletje placebo hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:54 schreef Devv het volgende:
Ja, van dat spul. Ik ben dus gewoon afgezet in de expo door een rol KT Tape voor ¤25,- te kopen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat van die kinesiologie tape?
die ligt ook vaker bij de Lidl op maat voor 2 euro en de decathlon had ze laatst ook voor en leuke prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |