Soort van. Op een oprit van een snelweg in Denemarken de nokkenas doormidden gebroken. Daardoor klepgeleiders enzo naar de tyfus dus total loss.quote:
Te snel afgevallen ook. Nu is zn hele gimmick wegquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen zijn hoofd lichaam ratio is raar nu
Is dat nou je zus? Ze is niet echt goed opgedroogd daar in groningem/quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Soort van. Op een oprit van een snelweg in Denemarken de nokkenas doormidden gebroken. Daardoor klepgeleiders enzo naar de tyfus dus total loss.
Wel mee de Balkan doorgetourd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bak
Leuke reacties van je, GGMMquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nu al 3 keer een reactie achtergelaten hier en geen enkele keer is er op gereageerd.
Ik zou het leuk vinden als dit alsnog gebeurt.
Ga jij met je zus op vakantie?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat nou je zus? Ze is niet echt goed opgedroogd daar in groningem/
Liposuctie denk ik. Hoop dat hij wat gaat trainen. Is nu wel heel erg dunquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Te snel afgevallen ook. Nu is zn hele gimmick weg
Bedankt Stijn!!quote:
Tegenwoordig is alles toch in stedelijk gebied, zal vast zijn voordelen hebben qua geluid, snelheid etc.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, weet je wat ze nu hebben?
[ afbeelding ]
Bekend voor het niet opkomen van een heuveltje en onderhoudt om de 1500 km ofzo.
Ja, van het voorjaar weer. Weekje ski-en met het gehele gezin.quote:
Donder op je je FM.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trots op deze smerige overwinning
burgerquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, van het voorjaar weer. Weekje ski-en met het gehele gezin.
Nou ik word niet bang van zon kangoo voorkant hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles toch in stedelijk gebied, zal vast zijn voordelen hebben qua geluid, snelheid etc.
Niet als ze voor het leger zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles toch in stedelijk gebied, zal vast zijn voordelen hebben qua geluid, snelheid etc.
Geen fuck wordt gegeven. Gratis weekje weg.quote:
Vechten doe je eigenlijk gewoon met een Toyota pickup hèquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou ik word niet bang van zon kangoo voorkant hoor. Mariniers hebben geloof ik nog wel de Defenders.
In het artikel staat van niet maar wie weet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Liposuctie denk ik. Hoop dat hij wat gaat trainen. Is nu wel heel erg dun
heb weer eens drankdozijn laten langskomen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Vechten doe je eigenlijk gewoon met een Toyota pickup hè
er moet ook bijna wel ergens een fabriek staan die die dingen aflevert met een machinegeweer achterin
Ja, jij ook?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ben je al klaar voor de nieuwe WoW uitbreiding?
Toyota Tundra jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Vechten doe je eigenlijk gewoon met een Toyota pickup hè
er moet ook bijna wel ergens een fabriek staan die die dingen aflevert met een machinegeweer achterin
Zag vandaag een audi r8 gt hier door de straat rijden (met nummerbord BT 111111quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Audi's zijn de afgelopen jaren veel van hetzelfde, vooral met name het design binnen. Maar het blijft toch mooie auto's, straalt wat uit. Een Audi valt eerder op dan een Mercedes of BMW door de straat, iig zo zie ik het.
Wat bracht de goede man?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:14 schreef Adames het volgende:
[..]
heb weer eens drankdozijn laten langskomen.
wilde er even mee doen, hopelijk lukt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |