Audi's zijn de afgelopen jaren veel van hetzelfde, vooral met name het design binnen. Maar het blijft toch mooie auto's, straalt wat uit. Een Audi valt eerder op dan een Mercedes of BMW door de straat, iig zo zie ik het.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Audi is gewoon een duurdere volkswagen, heb er derhalve dan ook helemaal niks mee.
Vast wel, maar ik lees je posts eigenlijk vrijwel nooit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Had ik al vertelt dat dit de auto der auto's is?
[ afbeelding ]
Je gaat zo te zien niet bepaald voor een instapmodelletje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
A1 zijn mooie wagens, heb zelf een A3 gehad
Nieuwe Audi's zijn
Vanaf minuut 16:50, zo relaxed
Vanwege dat Poolse kenteken zeker?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Audi's zijn de afgelopen jaren veel van hetzelfde, vooral met name het design binnen. Maar het blijft toch mooie auto's, straalt wat uit. Een Audi valt eerder op dan een Mercedes of BMW door de straat, iig zo zie ik het.
Dat lelijk mormel kost 1 tonquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kijk eens naar de AMG versie van de G-klasse. Die eet dat beestje van jou compleet op.
Neequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
JanCees heb je Rick Ross gezien? Zwaar afgevallen
Ok.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trots op deze smerige overwinning
Hoe kan je de G-klasse nou lelijk vindenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat lelijk mormel kost 1 ton
Verder kan geen wagen tippen aan de BMW X5 M versie
Ik ben trots op jouquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trots op deze smerige overwinning
Ziet er echt niet uit, maar oke:quote:
Die van de strijdkrachten zijn onverwoestbaar maar zo tering traag hé.. Is ook al meer dan 30 jaar oud.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan je de G-klasse nou lelijk vinden. Dat ding overleeft een nucleaire ramp man, zo zonde dat onze strijdkrachten de g-klasse inruilen voor een pauper volkswagen
. Zal wel iets te maken hebben met dat gedoe omtrent die aanbesteding.
James Harden?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er echt niet uit, maar oke:
http://www.rap-up.com/2014/10/17/rick-ross-shows-off-weight-loss/
arno moet opgenomen worden in een kliniekquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
Studio Voetbal heb ik vandaag 10 minuten volgehouden, toen trok ik het niet meer.
Tering wat een verschilquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er echt niet uit, maar oke:
http://www.rap-up.com/2014/10/17/rick-ross-shows-off-weight-loss/
Ja, weet je wat ze nu hebben?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van de strijdkrachten zijn onverwoestbaar maar zo tering traag hé.. Is ook al meer dan 30 jaar oud.
Alleen zijn hoofd lichaam ratio is raar nuquote:
Daardoor is het nogal lastig voor het leger om nieuwe auto's te kopen (of andere dingen) heb ik ook wel eens gehoord.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan je de G-klasse nou lelijk vinden. Dat ding overleeft een nucleaire ramp man, zo zonde dat onze strijdkrachten de g-klasse inruilen voor een pauper volkswagen
. Zal wel iets te maken hebben met dat gedoe omtrent die aanbesteding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |