Ik zie dat je interesse hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat je interesse hebt.Snap er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel simpel.quote:
Spannendquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel simpel.
vanaf de johan cruijffschaal heeft de winnaar de fictieve beker in handen.
pec zwolle wint dus en dat gaat iedere officiële wedstrijd door, bij gelijkspel houdt de bekerhouder 'm.
Ik vind het heel spannend, jaquote:
ONK topic alleen dan over de grenzenquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel simpel.
pec zwolle wint dus en dat gaat iedere officiële wedstrijd door, bij gelijkspel houdt de bekerhouder 'm.
Wel grappig, de beker heeft al heel wat afgereisd sinds PEC.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel simpel.
Misschien wordt het tijd om wat andere vrienden te gaan zoeken waarbij je nieuwe dimensie aan je leven gaat toevoegen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het heel spannend, ja. Brengt weer een nieuwe dimensie aan pret bij voetbalwedstrijden met zich mee.
Zo kan je het zien inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
ONK topic alleen dan over de grenzen
Oké?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om wat andere vrienden te gaan zoeken waarbij je nieuwe dimensie aan je leven gaat toevoegen?
ONK topic zegt mij dan weer niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
ONK topic alleen dan over de grenzen
dat is alleen binnen nederlandquote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / [ONK-VBL] FOK!s Officieus Nederlands Kampioenschap Voetbal #1
Vitesse verliestquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is alleen binnen nederland
pec zwolle 1-0 ajax
pec zwolle 2-0 fc utrecht
dordt 1-2 zwolle
zwolle 2-1 vitesse
nac 3-1 vitesse
willem II 2-1 nac
deltasport 2-1 willem II
en nu zit 'ie ergens bij Quick Boys.
Okéquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Laat je niet kisten. Wel een opmerkelijke hobby daarentegen.
Internationaal is toch leuker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is alleen binnen nederland
pec zwolle 1-0 ajax
pec zwolle 2-0 fc utrecht
dordt 1-2 zwolle
zwolle 2-1 vitesse
nac 3-1 vitesse
willem II 2-1 nac
deltasport 2-1 willem II
en nu zit 'ie ergens bij Quick Boys.
boei0nd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
60 punten in de FOK Manager deze speelronde
Volvo kopen dus volgens Paul.quote:
Jij hebt meer met een oude mercedes?quote:
Bmw m3quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt meer met een oude mercedes?
Mercedesquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt meer met een oude mercedes?
Mijn moeder heeft een A1. Ze had hiervoor een golf 1.8 ofzoquote:
A1 zijn mooie wagens, heb zelf een A3 gehadquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een A1. Ze had hiervoor een golf 1.8 ofzo, best een groot verschil qua power.
Gast, donder op met je audis, jij moet in bmw of merc rijden want turk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
A1 zijn mooie wagens, heb zelf een A3 gehad
Nieuwe Audi's zijn
Vanaf minuut 16:50, zo relaxed
Audi is voor Polen inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, donder op met je audis, jij moet in bmw of merc rijden want turk.
Mercedes is wel sponsor van PSVquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, donder op met je audis, jij moet in bmw of merc rijden want turk.
Audi is gewoon een duurdere volkswagen, heb er derhalve dan ook helemaal niks mee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
A1 zijn mooie wagens, heb zelf een A3 gehad
Nieuwe Audi's zijn
Vanaf minuut 16:50, zo relaxed
Kijk eens naar de AMG versie van de G-klasse. Die eet dat beestje van jou compleet opquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Had ik al vertelt dat dit de auto der auto's is?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |