Hey Rensie, heb je ze gepakt?quote:
Bedanktquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier een plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
Mooie vrouw. Prachtig!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er stond toch 1/1140 ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan t dat daar maar 4 mensen hebben gereden
Alsof iemand een jas laat liggen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Typisch het volgende:
Gisteren mijn jas vergeten in de kroeg, nergens meer te bekennen.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe jasquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Typisch het volgende:
en ik een nieuwe portemonneequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren een nieuwe jas
Omg. Toch niet je mooie zomerjas waarmee je al seizoenen lang complimenten binnen hengelt he?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Typisch het volgende:
Dit plaatje fascineert mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren een nieuwe jas
Mij ook, ik heb wel een minuut gekeken om uit te vinden wat alle onderdelen precies waren, maar het is gelukt.quote:
Op de fiets?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Mocht ik ooit zwemmen in het geld en me zo erg vervelen dan lijkt me dit wel wat:
[ afbeelding ]
Koop een interrail kaartje?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Mocht ik ooit zwemmen in het geld en me zo erg vervelen dan lijkt me dit wel wat:
[ afbeelding ]
Boeie, Je kan vast nog wel een kaartje voor dat gebied apart kopen.quote:
Losse kaartjes zijn ook niet duurquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Boeie, Je kan vast nog wel een kaartje voor dat gebied apart kopen.
Anders gewoon een auto kopen en rondtoeren.quote:
Bij voorkeur een gammele Volvo.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Anders gewoon een auto kopen en rondtoeren.
Inderdaad, zo'n v70.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorkeur een gammele Volvo.
Zon 440 heb je al voor 500 euro inclusief apk.quote:
Ik had een machtig mooi exemplaar manquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zon 440 heb je al voor 500 euro inclusief apk.
Ontploft?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik had een machtig mooi exemplaar man
hahaha!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
haha homoo-tje brace op ned3 over zijn carriere.
Kijk dan naar Ivo die een 90 jarige actieve arts in het zonnetje zet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
haha homoo-tje brace op ned3 over zijn carriere.
Tegenlicht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk dan naar Ivo die een 90 jarige actieve arts in het zonnetje zet.
Ga weg joh. Hij heeft nog een concentratiekamp weten te overleven ook. Vervolgens ontsnapt, gevlucht overzee naar Engeland maar halverwege weer opgepakt door een Duits schip.quote:
Okéquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg joh. Hij heeft nog een concentratiekamp weten te overleven ook. Vervolgens ontsnapt, gevlucht overzee naar Engeland maar halverwege weer opgepakt door een Duits schip.
In een net pak nog wel. Omdat hij wel dacht op audiëntie bij de koningin te mogen!
Oke!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
ik heb de uitslagen van mijn fictieve beker bijgewerkt, weten jullie dat ook weer.
Ik zie dat je interesse hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat je interesse hebt.Snap er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel simpel.quote:
Spannendquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel simpel.
vanaf de johan cruijffschaal heeft de winnaar de fictieve beker in handen.
pec zwolle wint dus en dat gaat iedere officiële wedstrijd door, bij gelijkspel houdt de bekerhouder 'm.
Ik vind het heel spannend, jaquote:
ONK topic alleen dan over de grenzenquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel simpel.
pec zwolle wint dus en dat gaat iedere officiële wedstrijd door, bij gelijkspel houdt de bekerhouder 'm.
Wel grappig, de beker heeft al heel wat afgereisd sinds PEC.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heel simpel.
Misschien wordt het tijd om wat andere vrienden te gaan zoeken waarbij je nieuwe dimensie aan je leven gaat toevoegen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het heel spannend, ja. Brengt weer een nieuwe dimensie aan pret bij voetbalwedstrijden met zich mee.
Zo kan je het zien inderdaad.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
ONK topic alleen dan over de grenzen
Oké?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd om wat andere vrienden te gaan zoeken waarbij je nieuwe dimensie aan je leven gaat toevoegen?
ONK topic zegt mij dan weer niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
ONK topic alleen dan over de grenzen
dat is alleen binnen nederlandquote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / [ONK-VBL] FOK!s Officieus Nederlands Kampioenschap Voetbal #1
Vitesse verliestquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is alleen binnen nederland
pec zwolle 1-0 ajax
pec zwolle 2-0 fc utrecht
dordt 1-2 zwolle
zwolle 2-1 vitesse
nac 3-1 vitesse
willem II 2-1 nac
deltasport 2-1 willem II
en nu zit 'ie ergens bij Quick Boys.
Okéquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Laat je niet kisten. Wel een opmerkelijke hobby daarentegen.
Internationaal is toch leuker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is alleen binnen nederland
pec zwolle 1-0 ajax
pec zwolle 2-0 fc utrecht
dordt 1-2 zwolle
zwolle 2-1 vitesse
nac 3-1 vitesse
willem II 2-1 nac
deltasport 2-1 willem II
en nu zit 'ie ergens bij Quick Boys.
| Forum Opties | |
|---|---|