Mag wel glimmen hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:47 schreef Erasmo het volgende:
Motoren zijn gemaakt om op te rijden en niet om gepoetst te worden.
quote:
en?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]Moment, ik ga even in het fietsenhok hier checken.
dankuquote:
Gaat wel wat verwarring opleveren bij de volgende fokritquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en?
[..]
dankuleuk om het kunstje op te leren
Die van mij heeft een deuk in de tankquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gaat wel wat verwarring opleveren bij de volgende fokrit
quote:
quote:
'tuurlijk.quote:
leuk fietsiequote:
Supersport of chopper?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
'tuurlijk.
maar het moet toch niet zo zijn dat je voor een rit aan het poetsen bent, bij een pitstop tijdens een rit gaat staan te poetsen, om hem bij terugkomst nog maar eens gaat staan afstoffen.
en ja, ik ken er zoeen.
helemaal leuk als je om 2 uur afgesproken hebt om te gaan rijden, en meneer z'n fiets half uit elkaar ligt.
'ja, want dan kan ik goed tussen de naden van het kuipwerk komen.'
dan heeft 'ie hem 3 kwartier later weer in elkaar staan, wil die eerst nog ff kijken of die en genen thuis zijn, want die willen misschien ook wel mee.
voordat de laatste klaar is voor vertrek, is het al half 4 geweest.
en meneer moet om 5 uur alweer thuis zijn, om 's nachts bloemen te gaan rijden.
dan moet er eigenlijk eerst nog gemact worden, en er moet er nog 1 naar de plaatselijke motorzaak.
als er dan eindelijk gereden kon worden, gingen ze er a la 'joe bar team' vandoor, op voor mij minder bekende binnendoorwegen, om ff 'een circuitje' te rijden.
duurde meestal geen 10 minuten, voordat ik ze bij een kruising zo ver uit het oog was, dat ik niet wist welke kant ze op waren gegaan.
nadat ik mijn motor had verkocht, heb ik niet zo veel meer van hem gehoord.
Geen idee, maar dit klinkt als stel chroomgeilersquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoeveel choppers ken jij met veel kuipwerk?
cbr1000, vfr750, rvf400 en 2 stuks nsr250.quote:
Dankje. Zou wel graag die taartschep eraf halen, maar schijnt een hels karwei te zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
leuk fietsie
het valt me nu pas op dat de achterkant wel wat wegheeft van een rf600r
Thanksquote:
Transalp past niet bij mijn imagequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Nero22 het volgende:
Eerst zijn het allemaal Transalpjes, en nu worden het Bandits?
Ik vind het meer klinken als supersport rijders. Zeker icm met de snelheid die genoemd wordt. Is hier ook een groepje waar ik wel eens mee reed die zo doen, alleen dan niet voor een rit. Maar na elke rit gaan alle kuipen eraf om elk vlekje weg te halen en elke rit gaat op topsnelheidquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit klinkt als stel chroomgeilers
de SS jongens hier die ik ken hebben smerigere motoren dan dat mijn kle ooit geweest is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik vind het meer klinken als supersport rijders. Zeker icm met de snelheid die genoemd wordt. Is hier ook een groepje waar ik wel eens mee rijdt die zo doen, alleen dan niet voor een rit. Maar na elke rit gaan alle kuipen eraf om elk vlekje weg te halen en elke rit gaat op topsnelheid
Goldwing iets voor U?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Transalp past niet bij mijn image
die anderen hadden eerst een blade en een zx6r.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit klinkt als stel chroomgeilers
Lekker met een cb1 achter een zx6r aanrijdenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
die anderen hadden eerst een blade en een zx6r.
later hadden ze een rvf750r (een originele. geen overgespoten vfr.) en een szr 660.
zelf heb ik 2 cb-1'tjes gehad, 2 keer een vfr750f en een rf600r gehad.
eh, ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker met een cb1 achter een zx6r aanrijden
Achja, je mag daar maar 100 he.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
eh, ja.
maar toch heb ik bij de plaspoelpolder wel eens achter een blade aan gezeten, dat ik dacht 'gaat het nog gebeuren?'
en dat was toch al met 120 in een vloeiende bocht op een invoegstrook, richting den haag, waarbij ik met een handje in de zij op die blade zat te wachten.
op een cb-1.
klein vermoeden dat de vering niet goed stond, want hij was toch een partij aan het 'zagen'.
Cruise controlquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Yreal het volgende:
Goldwing lijkt mij heerlijk joh. Gewoon effe naar spanje rijden en weer terug. Ondertussen gewoon lekker tv kijken, en met een bakje koffie in de jacuzzi.
of gewoon een trackday incl. kneedown:quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
rijdend bankstel.
maar ik heb er toch wel eens eentje de 8 mee zien doen.
Kan je toch geen bochten mee maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:06 schreef Yreal het volgende:
Goldwing lijkt mij heerlijk joh. Gewoon effe naar spanje rijden en weer terug. Ondertussen gewoon lekker tv kijken, en met een bakje koffie in de jacuzzi.
Gewoon terug sproeienquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gisteren een mevrouw in een Fordje Ka bij het verkeerslicht. Ik had m'n viziertje omhoog. Gaat ze haar ruitjes sproeien
Ook daarom dus voorkruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |