Idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef Ardo het volgende:
[..]
sterker nog, dan krijg je dus een hogere korting dan met nhg
bij sommige banken dan, onder andere ing

boeven zijn het.....alsof je dan nog niet genoeg rente aan hun betaald hebtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef agter het volgende:
[..]
Idd.
Bij ING krijg je wel weer een opslag als je hyp te laag is voor ze. Onder de 10.000 euro, dacht ik.

Ja, gaaf hé die ING. Zitten wij bij; lekker profiteren met lage hypotheekkosten. Netto hypotheekrente is lager dan de spaarrente. Iets met al dan niet aflossen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef Ardo het volgende:
sterker nog, dan krijg je dus een hogere korting dan met nhg

Kleiburg zeker?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
koop gewoon een klushuis in Amsterdam, momenteel in de bijlmer voor een kleine ton heb je een prima huis groter dan 50m2

Voor het verkrijgen van NHG is het verplicht om bij afsluiten de hypotheekrente 10 jaar of langer vast te zetten. En de rente voor een hypotheek met NHG voor 10 jaar vast is vaak gelijk aan of lager dan de rente voor een hypotheek zonder NHG waar de rente 5 jaar wordt vastgezet (uitgaande van volledige financiering), dus niet duurder dan 5 jaar vast. Voor het verkrijgen van een aanvullende starterslening is een hypotheek met NHG een vereiste.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:40 schreef Ardo het volgende:
ik meen dat ik ooit ergens gelezen heb dat de meeste mensen wel voor minimaal 10 jaar vast gaan
of dat nu nog steeds zo is weet ik niet.

uhu. voor t einde van het jaar het grote klusproject beginnen. Levendig genoeg met straatschoffiesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Kleiburg zeker?
Ik vind dat echt een tof project en denk dat het een goede investering is, omdat de Bijlmer in opkomst is, nu vooral onder studenten (woonde zelf in Diemen-Zuid dus praktisch ook Bijlmer).
Voor nu is één van mijn beperkte eisen wel dat het binnen de ring is. Ik woon nu ook binnen de ring en wat het mede zo fijn maakt is de levendigheid op straat, het kunnen kruipen naar de kroeg, de trams, auto's en fietsers die onder het balkon door scheuren... Dat zou ik wel missen als ik terug ging naar de Bijlmer.

Is dat ergens terug te vinden??quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:
Voor het verkrijgen van NHG is het verplicht om bij afsluiten de hypotheekrente 10 jaar of langer vast te zetten.

Oeps, ik ben een beetje in de war.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |