SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 19-10-2014 13:58:07 ]
Kun jij jouw stream delen?quote:
Ik gebruik de Go functie van het FoxSports abbo van mijn vader, derhalve kijk ik alles haarscherp en zonder een nanoseconde hapering.quote:
Ligt niet altijd aan de streams.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gebruik de Go functie van het FoxSports abbo van mijn vader, derhalve kijk ik alles haarscherp en zonder een nanoseconde hapering.
Daarom ben jij zo populair bij de vrouwtjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik gebruik de Go functie van het FoxSports abbo van mijn vader, derhalve kijk ik alles haarscherp en zonder een nanoseconde hapering.
Jij snapt het.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ben jij zo populair bij de vrouwtjes.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ben jij zo populair bij de vrouwtjes.
Onze eigen Lambiekquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Otigba erin. Ook verdediger, wel eens ingezet als aanvaller.
Onbegrijpelijk dat die er niet standaard in staat, goede speler.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Otigba erin. Ook verdediger, wel eens ingezet als aanvaller.
Dat was wel een flink broodje.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
Even een broodje gesmeerd en het is 2-2, Heerenveen geeft het weg.
Hij traint niet goed genoegquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die er niet standaard in staat, goede speler.
2 Broodjes warme knakworst #Topchefquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was wel een flink broodje.
Met curry neem ik aan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2 Broodjes warme knakworst #Topchef
Ik als nasichef waag me zelden aan zulke geavanceerde gerechten als een broodje knakworst, chapeau!quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
#viesdikquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1 met mosterd en 1 met mayonaise en ketchup, je kunt dus eigenlijk wel spreken van 2 verschillende bereidingen van knakworst.quote:
Ik dacht, laat ik er eens een culinaire middag van maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als nasichef waag me zelden aan zulke geavanceerde gerechten als een broodje knakworst, chapeau!
Ik neem pauze om te vomeren. mayonaise en ketchup. Dat kan toch niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1 met mosterd en 1 met mayonaise en ketchup, je kunt dus eigenlijk wel spreken van 2 verschillende bereidingen van knakworst.
Meestal negeren we Paul gewoon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren
Wat een fantastisch gevoel moet dat zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Niemand begrijpt m'n grap. Ik voel me net Schelvechhio
Ik durf niet. Voor je het weet daag ik RvLaak weer uit een walgelijke opmerking over Maccie te maken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Niemand begrijpt m'n grap. Ik voel me net Schelvechhio
Uh... oke.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je weer groepen aan het ophitsen richting een persoontje? Goebbels van me.
Gezien je UI heb jij vast liever een gehaktbal kiekeboe.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik neem pauze om te vomeren. mayonaise en ketchup. Dat kan toch niet.
Ik ben het gewendquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je weer groepen aan het ophitsen richting een persoontje? Goebbels van me.
Met extra vuil van onder de nagelsquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gezien je UI heb jij vast liever een gehaktbal kiekeboe.
Waarom dat?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen kijk ik naar Olympique Marseille tegen Toulouse op een stream, tegen mijn gewoontes in.
Oh, man. Ik had vanochtend een hardgekookte kiekeboe op een ciabatta. Zonder gehaktbal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gezien je UI heb jij vast liever een gehaktbal kiekeboe.
Waarom is dat zo bijzonder?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:08 schreef FL_Freak het volgende:
wow schakel weer in sinds de 1-0, is het 2-2![]()
Is goed Buitendam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet? Ik weet niet, slechts een vraag.
Vuil met een gekookt ei?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, man. Ik had vanochtend een hardgekookte kiekeboe op een ciabatta. Zonder gehaktbal.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met extra vuil van onder de nagels![]()
Wie?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers is fan van
[ afbeelding ]
Ik kon niks kneden dus mijn nagels zijn nog altijd een beetje vuil. Kunnen die wijven ook niet zeiken.quote:
Marcelo Bielsa, hoofdtrainer Olympique Marseille. Doen het goed in de Franse competitie, koploper.quote:
Die ken ik wel. Chaveliers zei me niks. Zou mooi zijn als Marseille kampioen wordt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcelo Bielsa, hoofdtrainer Olympique Marseille. Doen het goed in de Franse competitie, koploper.
Komt omdat PSV wéér is uitgelopen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik proef een aanvallend sfeertje hier
Niets nieuws onder de horizon in de eerste seizoenshelft.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Komt omdat PSV wéér is uitgelopen.
Dat zal het niet zijn, daar geeft niemand een neuk om... PSV gaat toch weer instortenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals de afgelopen 4 jaar elke keer wel is gebeurdquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de horizon in de eerste seizoenshelft.
Niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal het niet zijn, daar geeft niemand een neuk om... PSV gaat toch weer instorten
Niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals de afgelopen 4 jaar elke keer wel is gebeurd.
Hopelijk heeft hij even tijd voor een meet & greet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:12 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Zo'n groot fan dat ik naar Rijsel ga voor Lille-Marseille.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 19-10-2014 om 14:10:04Het kantoor van vanmiddag bij #gaepec. I love it http://t.co/aFo1Y8NN9O reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Bielsa of Marseille?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:12 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Zo'n groot fan dat ik naar Rijsel ga voor Lille-Marseille.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:14 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 19-10-2014 om 14:10:04Het kantoor van vanmiddag bij #gaepec. I love it http://t.co/aFo1Y8NN9O reageer retweet
Dus al die NOS debielen spreken hun samenvattingen werkelijk op locatie in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie vooralsnog geen reden om te twijfelen. Zolang Guardado blijft en MD7 + GW10 straks terug zijn is het genieten geblazen.quote:
no shitquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus al die NOS debielen spreken hun samenvattingen werkelijk op locatie in?
Sinds jaar en dag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Wist je dat niet?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sherlocks denktank draait op volle toeren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee
Als jij mij nou eens informatieve informatie verschafte in plaats van enkel laffe steken onder water. Ik heb ook gevoelens hoor.
Ben nog niet overtuigd, maar van Ajax ook (nog) nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog geen reden om te twijfelen. Zolang Guardado blijft en MD7 + GW10 straks terug zijn is het genieten geblazen.
Ja het spijt mequote:Op zondag 19 oktober 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee
Als jij mij nou eens informatieve informatie verschafte in plaats van enkel laffe steken onder water. Ik heb ook gevoelens hoor.
Het is 5 jaar geleden dat Ajax voor het laatst goed speelde in eerste seizoenshelft...quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben nog niet overtuigd, maar van Ajax ook (nog) niet
Ze moeten al die kutpotten uit nogquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben nog niet overtuigd, maar van Ajax ook (nog) niet
Was dit niet bij zijn terugkeer voor EL?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat jij dit filmpje op mijn kanaal niet gezien hebt
dat weet ik maar rond deze tijd zag je wel al de contouren van een winnend elftal, dat is er nu nog nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is 5 jaar geleden dat Ajax voor het laatst goed speelde in eerste seizoenshelft...
De Kuip, Kyocera, Euroborg, Cambuurstadion, Alkmaar, Woudestein, Rat Verlegh, Adelaarshorst, Grolsch Veste, Gelredome, Galgenwaardquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze moeten al die kutpotten uit nog
Nee, dit was toen de rechten van de eredivisie weer naar de NOS gingen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit niet bij zijn terugkeer voor EL?
Ajax presteert altijd tien keer ruk in maand oktober, pas in loop van december zie je beter voetbalquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet ik maar rond deze tijd zag je wel al de contouren van een winnend elftal, dat is er nu nog niet
Nu weet ik zeker dat je het filmpje niet gezien hebt, want het eindigt er mee dat Evert en Erik om zeven uur met het bord op schoot gaan zitten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit niet bij zijn terugkeer voor EL?
Volgende week de kraker Cambuur-Feyenoord.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-2. Ik ben tevreden. Cambuur is een serieuze kandidaat voor Europees voetbal.
wat ik al zei, dat is wel zo maar het kwartje is nog niet gevallen om het zo maar te zeggen, het gaat wat te moeizaam allemaal en dan heb ik het over het voetbal, niet zozeer de resultaten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax presteert altijd tien keer ruk in maand oktober, pas in loop van december zie je beter voetbal
3-0.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgende week de kraker Cambuur-Feyenoord.
Die heb ik al een hele tijd niet gezien.quote:
Ik snap nog steeds niet waarom de NOS enkel een interview met 2 NAC mensen liet zien. Tering Kamphuisquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meneer Kraay vond Kamphuis gisteren allerslechtste scheidsrechter ooit. Heeft hij nooit naar Higler gekeken?
die is afgekicktquote:
WeertGeelders?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien al terug met een andere naam
Dat is een kloon van die racistische jongen met een Robben UI waar ik nu alweer de naam van kwijt ben die hier al een jaar niet meer komt.quote:
Rickario?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een kloon van die racistische jongen met een Robben UI waar ik nu alweer de naam van kwijt ben die hier al een jaar niet meer komt.
Ik vind ze de laatste weken toch al niet meer zo goed. Tegen ons wonnen ze ook moeizaam.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Gemis van Drost en Saymak kan PEC Zwolle wel eens op gaan breken.
Bedoel je Rickazio of zoietsquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een kloon van die racistische jongen met een Robben UI waar ik nu alweer de naam van kwijt ben die hier al een jaar niet meer komt.
Als ontbijt?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net een hamburger op. Was lekker.
Dat hij net geplast heeftquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat betekent dat gele ding naast Rienstra?
Ja die bedoelde ik, ik mis hem.quote:
Het is 14:30quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ontbijt?
Jij komt er wel in je leven..
Wel Gillette speler van het jaar. En dat pakken ze hem nooit meer af.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brama wilde hogerop.
Van Twente naar Zwolle.
Ah, ik ging er even van uit dat je tot 14:00 in je bed lag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is 14:30
En bedankt voor het vertrouwen.
Er zijn ook moderatoren die hun taak serieus opvatten, die zijn gewoon op hun post als de wedstrijden beginnen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik ging er even van uit dat je tot 14:00 in je bed lag.
Maar dan is het goed.
Ik wist dat Rens er niet bij was, dus dan is Heerenveen - Cambuur niet echt een risicowedstrijd op FOK.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook moderatoren die hun taak serieus opvatten, die zijn gewoon op hun post als de wedstrijden beginnen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:28 schreef hafcfan het volgende:
Dit gaat PEC niet winnen. Presteren uit niet best.
Uh oke.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Terwijl iedereen in het topic zei dat PEC zou winnen.
Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Terwijl iedereen in het topic zei dat PEC zou winnen.
Ik heb ook dit gezegd:quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn heeft dat gezegd, en Stijn verwoordt al jouw meningen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Gemis van Drost en Saymak kan PEC Zwolle wel eens op gaan breken.
Directe degradatie gaat tussen dordt en heracles denk ik zo.quote:
Dat is niet waar johannes en dat weet je best.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn heeft dat gezegd, en Stijn verwoordt al jouw meningen.
Heracles onderschattenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dordrecht gaat degraderen. Is nu wel zeker
Als het zo doorgaat zie ik Heracles gewoon boven ze eindigen. 'Gewoon', ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Directe degradatie gaat tussen dordt en heracles denk ik zo.
Oh, van dit meningsgeschil wist ik niks.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet waar johannes en dat weet je best.
Zo vind ik darten bijvoorbeeld geen sport, terwijl Stijn dit wel vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |