Is het een autist? Sommige autisten hebben die tik om bijna overal aan te ruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje wel, hij ruikt inderdaad ook echt aan de gekste dingen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het een autist? Sommige autisten hebben die tik om bijna overal aan te ruiken.
Al zou je zeggen dat je in het geval van beleg of iets wel ff de verpakking openmaakt
#justgeothingsquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onder het dekbed een scheet laten en dan met je kop eronder gaan om te ruiken
Ik doe altijd me neus bij de plek waar ik me zak chips open en dan snuif ik al die lucht van de zak chips op.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een collega die gewoon altijd dichte verpakkingen ruikt.En dan zegt hij ook gewoon; Oh, ik ruik niks, zal wel goed zijn.
En daarna is de lucht op?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik doe altijd me neus bij de plek waar ik me zak chips open en dan snuif ik al die lucht van de zak chips op.
Hmmmm
Elke keer dat ik langs een frietpan kom de attractie hebben om erin te tuffen om te kijken of je dan al een steekvlam krijgt #justgeothingsquote:
Ik ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik doe altijd me neus bij de plek waar ik me zak chips open en dan snuif ik al die lucht van de zak chips op.
Hmmmm
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
Iets met grote neusgatenHeb jij mijn neus wel gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
BBQquote:
quote:
Ik ben geen negerquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet goed neeik ging even uit van het stereotype
Nicequote:Op zondag 19 oktober 2014 14:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, gelukkig ik dacht dat ik de enigste was.
Gister had ik thai sweet chili
Neequote:
Dat zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceAls het lekker ruikt, is de smaak ook meteen 450x beter.
Dat is echt fantastisch.
10/10 zou met jou in een glazenpot gaan zitten om duo penotti te zijnquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt white people, black people en ik hoor dan bij Brown people volgens Facebook filmpjes
Twee = meervoud.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10/10 zou met jou in een glazenpot gaan zitten om duo penotti te zijn
Primaquote:
Watquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over een jaar en 2 weken is fissa
aldus LB
10/10 zou jou voor gek verklarenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
10/10 zou met jou in een glazenpot gaan zitten om duo penotti te zijn
Bruintjesquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt white people, black people en ik hoor dan bij Brown people volgens Facebook filmpjes
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooi zoGigantische koppijn maar voor de rest helemaal top
Hoe overleef jijquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat ook al een paar maanden niet meer.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, wel een beetje drank op maar dat viel volgens mij ook wel mee.
Vergaderen om iets te hebben om over te vergaderenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:16 schreef BBQSausage het volgende:
Vergaderen, overleggen, onderzoeken, plannen, documenteren, begeleiden, nog meer vergaderen.
Dan is koffie toch gezonderquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Cola, twee flessen per avond. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vergaderen om iets te hebben om over te vergaderen
Ik heb absint gekregenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die fles moest toch een keertje leeg.
quote:
Is goorquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Veelte sterk en ik vind het niet echt lekker.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, klinkt als een afwezig persoon.
Nee man gewoon Spiritus drinken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Absint
[ afbeelding ]
Dit is het echte werk:![]()
Slechts 85-95%, dat is niets!quote:
Supquote:
Ouders hier, maar die zijn zich klaar aan het maken om weg te gaanquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed, alleen verveel me al de hele dag met jou?
Vanavond maar weer Undercover in Nederland kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ouders hier, maar die zijn zich klaar aan het maken om weg te gaan
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vanavond maar weer Undercover in Nederland kijken.
Zondag is SBS6 avond ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch geen leuke televisie man
70% gelukquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben net keihard ingemaakt met Monopoly.
Heel lang niet gespeeldquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben net keihard ingemaakt met Monopoly.
Ik had op zich nog redelijk veel geluk, maar m'n vader had een flinke geldreserve opgebouwd, en kon toen opeens hotels kopen, en dat pakte goed uit.quote:
Welke versie speel je ? Zeker bij de laatste 2 stratenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had op zich nog redelijk veel geluk, maar m'n vader had een flinke geldreserve opgebouwd, en kon toen opeens hotels kopen, en dat pakte goed uit.
Ik voor vorige week ook niet, nu weer voor de 2e keer sinds een hele tijd. Ik weet nu ook weer waarom, het duurt altijd zo lang.quote:
Gewoon keezenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voor vorige week ook niet, nu weer voor de 2e keer sinds een hele tijd. Ik weet nu ook weer waarom, het duurt altijd zo lang.
Nederlandse versie, en nee, hij had heel Den Haag, kostte mij twee keer ¤1.150,-quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke versie speel je ? Zeker bij de laatste 2 straten
jaren 70 versie met 100.000 tjesquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nederlandse versie, en nee, hij had Den Haag, kostte mij twee keer ¤1.150,-
Nice.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jaren 70 versie met 100.000 tjes
vond die poppetjes wel nice daarin . Eiffeltoren en de Kathedraalquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Wij hebben nog wel de Euro versie gehad, had je euromuntjes ipv. biljetjes.Maar die is een keer gejat.
Jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vond die poppetjes wel nice daarin . Eiffeltoren en de Kathedraal
quote:
laatste bazige monopolyquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaIk speelde altijd met Eiffeltoren of toren van Pisa.
Fok heeft een monopolyquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De FOK! monopoly is ook nog wel noemenswaardig.
Ik heb een keezbordquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er zelf ook wel van toen ik er achter kwam.
"spierpijn"quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
Eerst maar even douchen, is wel nodig na het beoefenen van zo'n topsport.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
Het waren wel 6 zakken grind van 15kg hoor.Waarmee ik zo'n beetje een halve marathon moest lopen.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
Het waren wel 6 zakken grind van 15kg hoor.Waarmee ik zo'n beetje een halve marathon moest lopen.
Sociosquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
V&A / [GEZ] Auto van een FOK!ster
Kutleefquote:
Werk?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter hebben verwoord.
Ben je nou een vakkenvuller?quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
JupLekker nieuwe acties bouwen in een winkel zonder klanten. Gelijk het enige voordeel
Ja maar dan nog. Je weet best veel over AH stuffquote:
Daarvoor ben ik autist natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Je weet best veel over AH stuff
quote:
quote:
Woensdag, vrijdag werkenquote:
Morgen naar San Franciscoquote:
Dan is er geen fissa.. als hij net jarig is geweest, 365 dagen later is hij weer net jarig geweest.. dus geen fissa.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Watm'n broertje was toen net jarig geweest dus was echt over een jaar
Broquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is er geen fissa.. als hij net jarig is geweest, 365 dagen later is hij weer net jarig geweest.. dus geen fissa.
quote:
Hiquote:
ja had even hartaanval want fok was uit de luchtquote:
Ja ik ook, ging even in foetushouding huilendonder m'n bureau zitten met m'n toetsenbord, constant F5'end totdat ik in de reflectie van m'n lamp het FOK!logo weer tevoorschijn zag komen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja had even hartaanval want fok was uit de lucht
heb je hole diggers finale al gekeken trouwens?
Nee manquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee vind sims echt saai
in het algemeen. wel cheat police
Vind die base van ze echt geniaalquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
Nee man En met Sips is Sims sowieso niet saai
Jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind die base van ze echt geniaal![]()
die toiletpot "it's a star destroyer"
Nice.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en je kan je telefoon erop zetten
t is dat ik geen geld heb en dat ik niet game anders had ik hem gekochtquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
't is dat ik nooit game, anders had ik hem gekocht.
Oh, vind het nog wel meevallen voor zo'n bazentoetsenbordquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
t is dat ik geen geld heb en dat ik niet game anders had ik hem gekocht
heb letterlijk het geld nietquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, vind het nog wel meevallen voor zo'n bazentoetsenbord
Excuses geaccepteerd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry dat we niet aan je eisen voldoen
Dan zou iedereen juist levenloos op FOK! moeten zitten.quote:
De ervaring leert ons dat dit op zondag vrijwel nooit het geval is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zou iedereen juist levenloos op FOK! moeten zitten.
Onlogisch en onacceptabel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De ervaring leert ons dat dit op zondag vrijwel nooit het geval is.
Ben ik het wel mee eens ja, volgens mij doen mensen op zondag gewoon alsof ze een leven hebben.quote:
Dat huis komt maar mooi naar mij toe.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:45 schreef wietparkiet het volgende:
zondag is het rustdag
dan gaan we met zijn allen naar het huis van god om onze liefde te betuigen
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Oh fuck, ik was helemaal vergeten dat ik een week geleden chocolade heb gekregen, gewoon bijna een halve kilo ligt al een week voor mij klaar.![]()
Ik eet echt bijna nooit snoep of chocolade, vergeet het ook altijd als ik het heb gekocht.quote:
Wat voor chocola?quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik eet echt bijna nooit snoep of chocolade, vergeet het ook altijd als ik het heb gekocht.Gaat ook lang duren voordat dit op is denk ik.
Volgende keer als we meetenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
Van die milka repen heb ik nog nooit gehad.
Geef ik ook gelijk colaquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Niet teveel, anders ga ik gek doen, energie teveel enzo. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Thanksquote:
quote:
weet je moeder dat je aan haar ondergoed ruikt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:09 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
ik dacht net een kutje te ruiken
quote:
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar leef je ook omdat je FOK!etud?
Oh wow. Mijn SC liep achter.
Goed geluktquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
Zit Fringe terug te kijken. 't is voor het eerst dat ik een serie terugkijk, en mij echt nog maar hele kleine dingen herinner. Normaal gesproken weet ik precies wat er allemaal gaat gebeuren.
Vage shit.
Fringequote:Op maandag 20 oktober 2014 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
Zit Fringe terug te kijken. 't is voor het eerst dat ik een serie terugkijk, en mij echt nog maar hele kleine dingen herinner. Normaal gesproken weet ik precies wat er allemaal gaat gebeuren.
Vage shit.
Joa hier ook lekker. Concertje net gehadquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja prima, bijna weer tijd om te slapen.
Met jou dan?
Heb het nooit helemaal afgekeken, dus zat een beetje te zoeken waar ik was gebleven. Ik weet het echt niet meer.quote:
Ja, vond het altijd wel nice, weet ook niet waarom ik toen gestopt was met kijken.. Zit nu weer tegen het einde van S01 aan.quote:
Nicequote:Op maandag 20 oktober 2014 00:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Joa hier ook lekker. Concertje net gehaden zo ook lekker slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |